jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-07-01 10:01 Automata váltó blokkol

MarcellHo írta:
Neked köszönöm, a többiek meg bekaphatják, hogy nincs jobb dolguk mint arra verni a faszukat, hogy ki hova ír. Töröljetek ha nem tetszik valami


Köszönjük a megnyilvánulást! Remélem a továbbiakban is hasznos tagja leszel a közösségünknek!

jons Elküldve: 2012-07-01 08:18 Automata váltó blokkol

YELLOW írta:
Istenem meddig og ez így menni....????


Amíg nem esz kijelölve egy moderátor. Aki persze nem te leszel.

És most tánc!

jons Elküldve: 2012-06-29 16:19 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Takiii írta:

Bocs , a link lemaradt:

http://www.ebay.de/itm/H-R-Fed...1720wt_802

és a felnikatalógusból:

http://felgenkatalog.auto-treff.com/


Nyugodtan töltsd csak fel a galériába! Mindannyian kiváncsiak vagyunk szerintem!

jons Elküldve: 2012-06-29 12:15 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Takiii írta: Sziasztok,

Esetleg ha valakit érdekel, én H&R rugókat cseréltem + Bilstein lengéscsillapítókkal.

Pl:
http://www.bmw-syndikat.de/bmw...-_E46.html

Üdv


Pont jó. Se nem alacsony se nem magas. Nekem az erősített rugóktól kicsit olyan segge, mintha bokrot ugranánk. Még álló helyzetben is
Mennyiből jött ki a szett ha nem vagyok indisz?

jons Elküldve: 2012-06-29 11:31 angel eye

SP_323i írta:
Köszi!
Még egyszer köszi


Nincs mit, dobj egy köszit a hozzászólásomra amelyik legtöbbet segített

jons Elküldve: 2012-06-29 11:20 angel eye

SP_323i írta: THX jons!

Még csak annyi, hogy a karikák neked is olyan "fityegősen" - lazán álltak? Nekem olyan érzésem volt tegnap, hogy az első gödörnél leesnének a helyükről


Ha eltalálod, hogy a klipszet mennyire told rá a foncsorra illetve melyik nutba pattintsd a karika tetejét, akkor nem fog fityegni. Illeve lesz egy kis játéka de nem számottevő. A klipsz alá vagyis két szára közé a foncsor tetejére kétoldalút tegyél, hogy ne csússzon majd el idővel.

jons Elküldve: 2012-06-29 10:12 angel eye

SP_323i írta: Urak!

Beszereztem én is egy smd ae-t.
Ha vki már szerelt be ilyet és találkozott a fenti problémákkal, akkor megköszönném, ha megosztaná velem hogyan sikerült meg oldani.


Parancsolj:
Idézet: Képeket nem készítettem bár így utólag rájöttem jó ötlet lett volna. Végeredményről lesz, csak sötétedjen be.
Ezt a leírást használtam kiindulásnak, bár ez sem teljes szerintem: http://forums.bimmerforums.com...p?t=905125

Bár itt nem veszi ki a lámpatestet, hanem csavarnyúzóval kipattintja az indexet, hogy le lehessen venni a lámpabúrát. Én akárhogy próbáltam kipattintani (fél óra) nem sikerült így kivettem az egészet.

4 db 8-as csavar fogja a kasztnihoz. A felső csavarokat kicsavarni nem kunszt, de alsókat amikhez a lámpatest alatti takarókat kipattintva lehet hozzáférni egy élmény. Érdemes új crovával csinálni, hogy benne maradjon a csavar, mert úgy jársz, mint én, hogy beesik és keresheted. Mondjuk megáll az alsó motortakaró lemezen, de nagyon nehéz kiszedni és újra próbálkozni. Kis crova két hosszabítóval jó segítség.

Az én készletemen a pozitív szálat védte egy szilikon védőcső. Ezt el kellett vágni egy helyen ahol kibújtattam a fényszóró gumiborításán. Így már illeszkedik a gumitömítés és szerintem nem fog párásodni. (Van olyan leírás ahol megfúrta a delikvens a lámpatestet de én ilyen galádságot nem követnék el)

A helyzetjelző izzót visszaraktam a tömítés miatt, egyedül a csatlakozót nem dugtam rá, hiszen nem lesz már szükség rá. A helyzetjelző vezetéket megvágtam (barna a negatív szál mindkét oldalon!) Majd forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Annyit fogok még csinálni, hogy ami most fehér vezeték (karika vezeték az inverterhez), arra ráhúzok egy vastagabb fekete zsugorcsövet, hogy ne éktelenkedjen ott a fehérség.

Az invertert a zárhíd alsó felére (alapos takarítás után) ragasztottam a hozzáadott 3M kétoldalú ragasztóval. Állítólag melegszik az elektronika, majd meglátjuk mennyire lesz tartós a ragasztó.

Ja igen. A leírásban reléznek is, ahol a kapcsoló szálat a beltérvilágítás adja, de nekem eszem ágában nem volt ilyesmit csinálni. Nem szerettem volna többet bontani, mint amit feltétlenül kell. Sok helyen olvastam, hogy izzó hibát jelez a komputer beépítés után(főleg ledeseknél, de néhány szutykabb CCFL-nél is). Nos nekem olyan készletem van, ami 5W-ot fogyaszt. 14,4 v bemenő fesznél 12 v kimenő feszt ad a karikáknak és diódázva van a pozitív szál.

Más buktató nem jut most eszembe.


A tapasztalatokat én írtam, azóta annyi felmerült, hogyha mégegyszer szétszedném ebben az életben akkor a klipszek alá mindenképpen tennék kétoldalút, mert mind a két külső elmászott egy kicsit oldalra, de csak a rosszindulat talál hibát benne szóval így marad.
A klipszekkel meg a gyűrűk rögzítésével el lehet játszadozni, hogy ne álljon el a foncsortól, de ne is feszüljön fel rá. Van rajta elvileg 3 nut is ahova illetheted a karika tetejét. A klipszeket úgy kell felpattintani a foncsorra, hogy stabilan álljanak, kis próbálkozás kell és némi erő... tényleg csak egy kicsi

Ha valami van még kérdezz csak.



jons Elküldve: 2012-06-27 10:26 angel eye

csbalu írta:
Köszi!
Ahogy nézem ezek projektoros lámpához valók. Van különbség a 2 között átmérőben?


Látod azt nem is néztem, csak kattintottam. Valószínű van, de az enyém egy az egyben így néz ki... mondjuk az nem sokat jelent, de az átkötés, klipszek minden ugyanaz. Mármint a képen...

jons Elküldve: 2012-06-27 10:24 CD fejegység, Navi....

kempelen írta:
Jons, neked kazettás a rádiód? Nos mert van egy mode gombos kazettás rádióm, pici hibával, de az orvosolható. Ha akarod kipróbálhatod. (ha beválik a tiéd lehet: nem pénzé')


Business cd-m van. Törjön le a keze, aki kispórolta belőle a mode gombot
Köszönöm a felajánlást, de még megnézem hátul a cd váltó kábelét megtalálom-e... aztán majd megint kérdezek.

jons Elküldve: 2012-06-27 08:11 CD fejegység, Navi....

kempelen írta:
Bocs! Valóban a régiek nem hogy aux-ot nem, de még mode gombot sem tudtak.
Yellow-nak igaza van, csak 2003 késő nyarától van aux a rádiókban.


Akkor már csak az marad, hogy megnézem van-e cd váltó kábelezésem hátul... azzal még lehet ügyeskedni talán.

jons Elküldve: 2012-06-26 21:49 CD fejegység, Navi....

kempelen írta:
A 'business' tud aux-ot.


nekem már csak 1 mode gomb kellene és én is meg lennék elégedve...

jons Elküldve: 2012-06-26 20:31 angel eye

csbalu írta:
Ha ez egy gyari lampa, es mukodik is, akkor biztos nem hozod el 50EUR-ert, inkabb 300-ert, utangyartott lampaval meg szerintem ne probalkozz.
En ilyet vennek, ha most kene vennem:
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-...3533wt_825


http://www.ebay.com/itm/4-X-BM...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-An...mp;vxp=mtr





jons Elküldve: 2012-06-26 20:24 CD fejegység, Navi....

csbalu írta: Szevasztok!

Ma kivettem a rádióm, kíváncsi voltam milyen gyártmány + mi a típusszáma, tud-e aux-ot erre ez a látvány fogadott. Nincs semmilyen matrica a fejegységemen. Nem tudom mi értelme lenne leszedni róla. Csak egy kis kód volt az oldalán. Tudtok segíteni? Tudja ez vajon az AUX-ot? hogyan tudom megnézni milyen szoftver verzió van benne?

https://www.dropbox.com/sh/coq...3%2BPatent


A mode gomb miatt akár lehet is auxod. Így csináld:
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=676527

jons Elküldve: 2012-06-26 17:11 angel eye

csbalu írta: Ti melyik AE-t javasoljátok? Nem szeretnék olyat ami bazárian néz ki. A legjobb a gyári lenne de sokba kerül 2 gyári AE-s lámpa.


Gyárilag nincs e46-os angel. Választhatsz ccfl-t és ledeset is. Nem lesz "bazári". Mitől lenne?

Én a CCFL-t venném, mert nekem az van. Vagy olyat, mint Beronak van. Brutál erős ledes...


jons Elküldve: 2012-06-26 13:47 Társalgó

Coyote írta: Rohadt jól néz ki, és bár utálom az esernyőket, ezzel mindenhol villantani lehet LOL


És ahogy te szoktál fogalmazni még a barátnőd is nedves lesz tőle!