jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-06-26 09:22 Társalgó

csbalu írta: Mosóban voltunk

http://youtu.be/P7h5eB0reCg

Érdekes hogy a kerékmosó fél méterrek a kocsi előtt mossa a kerekeket (2:45)..... Szerintem Wax-ot sem tett a kocsira... legalább a port lemosta



És jól összekarcolta a fényezést. Persze a szürke autón ez nem látszik szerencsére így olyan, mintha tiszta lenne... + gigászi mennyiségű plusz karika jelent meg a kocsin. Ez a mosás egy elég haszontalan dolog volt véleményem szerint.

jons Elküldve: 2012-06-25 11:45 Társalgó

K_Gergo írta:
Coyote írta: ez olyan vazzeg mint mikor a faterom megtalálta az öntapadós krómcsíkot... azóta a 406-os megszégyeníti a Rolls-Royce-okat.


öcsém tt-jét "díszíti" ez a krómcsík, minden alkalommal elmondom neki milyen igénytelen bazári hülyeség, de neki tetszik...


A díszléceken kívül én nem tennék máshova.... talán a motorháztetőre... de ahhoz meg fehér autó kellene, hogy mutasson is valamit talán. Vagy nem?

jons Elküldve: 2012-06-25 11:44 Társalgó

YELLOW írta:
itt az a gáz, hogy az ilyenek miatt hiszik azt, hogy drága a BMW alkatrész. nem tájékozódik, esetleg márkaszervízbe viszi. persze, hogy drága. egy BMW szervíz sem különb, mint a suzuki, csak másak a rezsi óradíjak, vagy mik.


Prokee az tájékozódott, meg a nagy részét ő csinálta a munkának... itt a befektetett pénz és idő a kulcs. Egyiknek sem volt értelme, mert a kocsi a saját elmondása szerint is szar... 2 év és 1,5 millió forint után is.

jons Elküldve: 2012-06-25 10:12 Társalgó

vivaladiesel írta:
YELLOW írta: http://belsoseg.blog.hu/2012/0..._jo_kalost


Sosem fogom megérteni az ilyen "ennyiértinkább3évesMazdátvettemvolna" felfogást.
Nyilvánvaló, hogy 20 év körüli prémium kategóriás autót (és alapvetően ez a fiatalabb prémium autókra is igaz) szerelemből vesz az ember vagyis a szívére hallgat amikor pedig egy fapados lélektelen rizsrakétát akkor az eszére.



Én sem fogom megérteni, de azért ez már túlzás amit a srác csinált. Félelmetes, hogy valakinek van ennyi pénze egy szarra, amikor tudja, hogy szar és jó sosem lesz, mert ahhoz már több millió kellene. Ennek így semmi értelme. A határ valahol a mi kocsijainknál lehet, hogy még nem kell sokat költeni rá, de azért kell. 1,5 millió... több, mint 1 évi fizetésem.

jons Elküldve: 2012-06-25 10:10 Társalgó

Coyote írta:
Ha szépen megkéred (vagy megfizeted ) Jons kollégát, biztosan szívesen bekarbonozza neked a keretet. Attól meg aztán olyan menő lesz a navid, hogy a csajod eláztatja tőle a jobb egyet...


Még maradt fóliám! A napokban már a hamutál is karbonos lett... Telefonok hátulja, eleje minden bazzeg... minden

jons Elküldve: 2012-06-22 19:43 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Robinson írta:
Amilyen hangvételű leveleket egyesek megengednek maguknak, tisztázzunk pár dolgot:
Nem írtam mindenkinek egyesével levelet, megírtam ide a fórumra, hogy legyetek türelemmel.


Igen és egyébként is egy borzasztó ember vagy, mert nem küldted a matricámat és azért is, mert megcsináltad ezt az oldalt és mi itt lehetünk és egyébként is...

jons Elküldve: 2012-06-20 20:23 Motorolaj

tenna írta: Sziasztok!

Nem rég vettem egy 318i e36-ot. Szeretném lecserélni az olajat, ki tudja mi van benne. Tudnátok mondani 1-2 tippet mit érdemes venni bele?. Valamint mennyi olaj megy bele kb?

A segítséget előre is kösz!



egyetlen 1 hozzászólást kellene visszaolvasnod....

Bmw 5w-40 vagy 30
mobil 1
valvoline
például

Nekem a castrol 5w-30-at megette, a mobil 1-et nem.

jons Elküldve: 2012-06-17 16:10 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
az óra tekergetéshez nem kell szétszedni a műszert. max cserélték az egységet. inkább lehet az volt, hogy mérföldes az óra és csak beraktak egy km/h számlapot. amúgy 1 csavar azt hiszem gyárilag hiányzik belőle


m35080 chipnél nem kell szétszedni, azt olvassa, írja a bmwscanner. Ennél modernebbeket már nem ír, ahhoz vagy ki kell forrasztani a chipet vagy a lábaira forrasztani a programozó dobozt. 2000 körül volt váltás pontosan nem tudom, az én 1998-asomnál egyszerű volt gyomron rugni a rendszert.
A csavar dologban igazad van! Én is csak néztem, amikor cseréltem az óracsoportokat

jons Elküldve: 2012-06-17 16:07 Autóvásárlás

Roland92 írta: Nemtudom miért vélekedsz igy az 525tdsről nekem az volt az eggyetlen dizelem amivel a kötelezőkön kivül vaja nemvolt soha. Am a kerekekekt a 320ason énis sokkallom. A kormány nemérdekel mert van egy m-esem. Nekem azva lényeg h műszakilag egyben legyen. Tudom h sokat kér érte de ugy voltam veleh akkor biztos odavan rá figyelve ha nemakarja szarérhugyér eladni. Elmegyek, megnézem és tájékoztatlak titeket h mik a tapasztalataim az auto viselkedésével amiket mondtál részletesen megfogom figyelni.ha gondoljátok készitek rola egy vidit és belinkelem. Üdv.


Én mindenre kiváncsi vagyok!!
Én tds-ről még jót nem hallottam jó tds-t még nem láttam, a tiéd valószínű egy megkímélt példány volt.

jons Elküldve: 2012-06-17 13:26 Műszerfal kijelzés

vfeca írta: de "10 órától" visszább nem tudtam forgatni, elég erősen ellenállt, erőltetni meg nem akartam. Próbáltam lehúzni a mutatót a tengelyéről, de ez sem ment. Van vmi trükkje vagy csak erősebben kellett volna húzni?


ne is erőltetsd itt minden finoman jár.
röhögni fogsz, de én villával csináltam a mutató leszedést... kempelennek nagyobb gyakorlata van, lehet ő mást mondana.

Egyébként az a mutató mindig rosszul mutatott?

jons Elküldve: 2012-06-17 11:28 soltvadkert 2011

Coyote írta:
A szexinek nevezett autómosást és mindig is röhejesnek és szánalmasnak tartottam. Nem vagyok buzi, és persze, hogy ordítva tosznám a hölgyeket, de visszataszítóak azok az eszméletlen buta műanyag fejek amik a bomba testükre kerültek, plusz sajnálom a karcolgatott, félig mosott autókat is. Inkább tömtem egy jó véreshurkát, amíg a többiek a csajokat bámulták


A poweren valaki megpróbálta kifejteni a véleményét a mosós csajokkal kapcsolatban. Főleg arról a feketéről, aki Kecskeméten is volt, nem tudom a nevét. Bazzz egy harci kalapáccsal akarták leütni a fejét, hogy mer bármit is mondani arról a szentéletű, dolgos, munkás lányról... blablabla... azonkívül én is osztom a véleményedet. Főleg az ordítással kapcsolatosat

Úgy érzem így hirtelen, hogy nem sok dologról maradtam le vadkertet illetően.

jons Elküldve: 2012-06-17 08:43 Műszerfal kijelzés

vfeca írta:

Köszi! Vmi képes útmutató van hozzá, hogy hogyan kell a műszerfalat barkácsolni? Amúgy még a szétszedés talán megy, de az óvatos állítgatástól és az összerakástól kicsit félek, nincs annyira finom kezem. Tudok nagy bajt csinálni?


Nem tudsz!

jons Elküldve: 2012-06-16 12:24 Műszerfal kijelzés

vfeca írta: Sziasztok!

Valszeg a korábbi km-óra tekergetés miatt el lettek állítva a műszerfalon a vízhőfok és üzemanyag szintjelzők, és nem nulláról indulnak, ill. nagyon sokat csalnak felfelé.
Milyen lehetőségeim vannak a pontos beállításukra?
Lehet házilag, vagy csak szervizben?


Valószínű a tiedben a km állás tároló chip miatt szét kellett szedni az óracsoportot hogy kiforrasszák vagy hozzáforrasszák a tekerő gépet, és az összerakásnál elrontották a mutatók visszarakását vagy ha nem vették le, akkor csak simán elállítódott a "szakszerű" hozzányúlástól. Szedd szét és állítsd be a null pontokat a mutatók elforgatásával. Óvatosan és kicsiket állíts.

jons Elküldve: 2012-06-16 08:16 Autóvásárlás

Roland92 írta: Pontosan arrol van szo amit belinkeltél. Az az eggyetlen amit 1 milcsire raktak ki... Csak a kiállása miatt meg látszik h foglalkozva volt vele. Szerintem az a legegyszerűbb ha elmegyek és megnézem... Csak az mondjátok el nekem mit nézzek meg rajta tüzetesen és ha veszek egy ilyet akkor olyat szeretnék ami minden eggyes nap amikor beleülök mosollyal kezdődik a napom mert öröm beleülni.Amugy volt már bmwm és semmi nemtudna elriasztani tőlűk. Nekem egy e39 98as évj 525tdsem volt. Nemazért szeretem őket mert a megbizhatoságukrol hiresek, hanem azért mert lelkük van.


Akkor nézd csak meg!! Festékmérőt vinni ilyenkor felesleges. Diagnosztikához rendes ADS fej kellene úgyhogy ez kilőve. Meg kell hallgatni, menni vele, kanyarodni és figyelni. Meg esetleg egy autószerelőt vihetnél magaddal aki jobban vágja a témát. Esetleg olyat, aki látott már bmw-t.
Szerencsére a futómű gyilkos izlésficamos felniket+gumikat plusz költségként számolja, szóval nem kell elhozni. Én látom, hogy mit akart belőle kihozni, csak nem sikerült. Mivel brutális kerekek vannak rajta, a futóműre figyelj oda nagyon. A 6 centis ültetés nem kevés... a kiálló kerekek a kerékcsapágyaknak és a futómű egyéb alkatrészeinek is adhatták a szeretetet. Ha kívül belül M paket a kormány miért nem az? A belsejéről nincs több kép, óracsoport, műszerfal egyebek. De szerintem te már hozzászoktál némileg a szopórollerhez, mert tds-ed volt

De az 1 millió akkor is sok érte. Egyszerűen nekem az annyi pénz, hogy nem tudok elvonatkoztatni tőle...

jons Elküldve: 2012-06-15 12:48 Autóvásárlás

Roland92 írta:
1 millioban gondolkozik a srác annyiért van fent a használtautón is. Kiállása nemrossz csak az a gáz h 20 éves.... Attol félek igazán hogy szétesik a kora miatt.... Akár ha korrodált akár ha vágott vagy bármi. Honnan tudhatom azt h nyugott szivvel beleülhetek? Miből lehet ezeknél leszűrni?


Ezzel lehet nem leszek népszerű, de nem vennék 92-es autót 1millióért... legyen az bármilyen. Ha te is félsz tőle, akkor ne vedd meg. Bármi baja lesz soha nem veszel bmw-t többet, mert kiábrándulsz belőle. Linket mutatsz?