Roland92 írta:
Pontosan arrol van szo amit belinkeltél. Az az eggyetlen amit 1 milcsire raktak ki... Csak a kiállása miatt meg látszik h foglalkozva volt vele. Szerintem az a legegyszerűbb ha elmegyek és megnézem... Csak az mondjátok el nekem mit nézzek meg rajta tüzetesen és ha veszek egy ilyet akkor olyat szeretnék ami minden eggyes nap amikor beleülök mosollyal kezdődik a napom mert öröm beleülni.Amugy volt már bmwm és semmi nemtudna elriasztani tőlűk. Nekem egy e39 98as évj 525tdsem volt. Nemazért szeretem őket mert a megbizhatoságukrol hiresek, hanem azért mert lelkük van.
Akkor nézd csak meg!! Festékmérőt vinni ilyenkor felesleges. Diagnosztikához rendes ADS fej kellene úgyhogy ez kilőve. Meg kell hallgatni, menni vele, kanyarodni és figyelni. Meg esetleg egy autószerelőt vihetnél magaddal aki jobban vágja a témát. Esetleg olyat, aki látott már bmw-t.
Szerencsére a futómű gyilkos izlésficamos felniket+gumikat plusz költségként számolja, szóval nem kell elhozni. Én látom, hogy mit akart belőle kihozni, csak nem sikerült. Mivel brutális kerekek vannak rajta, a futóműre figyelj oda nagyon. A 6 centis ültetés nem kevés... a kiálló kerekek a kerékcsapágyaknak és a futómű egyéb alkatrészeinek is adhatták a szeretetet. Ha kívül belül M paket a kormány miért nem az? A belsejéről nincs több kép, óracsoport, műszerfal egyebek. De szerintem te már hozzászoktál némileg a szopórollerhez, mert tds-ed volt
De az 1 millió akkor is sok érte. Egyszerűen nekem az annyi pénz, hogy nem tudok elvonatkoztatni tőle...