jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-05-29 20:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csbalu írta: Sziasztok!
Ahogy nyomon követtem a témát, úgy látom itt DIS-el nagyjából mindent meg lehet oldani az e46-on, ezért szeretnék venni egy DIS-hez alkalmas diag kábelt. Tud valaki ajánlani nekem konkrét típus ami működik? E-bay-en és különböző távolkeleti oldalakon nézegettem, de nem akarok lyukra futni, tuti jót szeretnék venni. A programot majd az ukrán barátaimtól megveszem valahogy
Előre is köszi a segítséget.



Én tőle rendeltem FIAT-hoz kábelt, 6 nap alatt jött meg:
http://www.ebay.com/itm/BMW-IN...mp;vxp=mtr

Én ezt venném. Neked már nem kell körcsati.

jons Elküldve: 2012-05-29 12:50 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
RePTaiL írta:

na azért kikérem magamnak, ez nem egy fosvagány passat


Éreztem, hogy erre rá fog ugrani valaki. Egyébként nem olyan rossz autó az... Nekem volt pdtdi passatom, 330 000km-el váltam meg tőle de hibátlanul működött. Pedig olyan igénybevételnek volt kitéve, amitől a legtöbb autó letérdelt volna.


Ez a pdtdi legendás "megbízhatóságát" ismerve inkább szerencse kérdése volt

jons Elküldve: 2012-05-29 06:18 Autóvásárlás

Coyote írta:
Szerintem 2 millió alatt ne vegyél dízel BMW-t, csakis ismerőstől, esetleg klubtagtól. Sajnos mélyebben a zsebbe lehet nyúlni, ha valami komoly gondja lesz, VISZONT már évi 20-25000 km-től kezdve kifizetődő. Szóval döntsd el hogy mennyit mész vele és mennyi pénzed van rá.
1 millió alatt csakis benyásat, hacsak nem vagy alkatrészboltos vagy szerelő.


2 millió alatt dízelt ne... na ezt betartani lesz nehéz sok embernek szerintem. "Hogyhogy ne?? Hát a dízel a legjobb a világon. Annak sose lesz gondja, rendbe tartom, bírja 1 millióig. Turbo?? Mivan? Maradjámár" Stb... mintha itt és máshol is olvastam volna ilyesmiket... lehet, hogy mégsem így van? Lehet mégis igazam van, mert attól, hogy valaki kíméli, még az előző tulaj nem törődömsége miatt lesz valami? És lehet, hogy a dízel ma lutri Magyarországon? Vagy csak egyszerűen demagóg vagyok és kötözködni akarok fél hétkor?

1 millió alatt meg valami más autót kell venni nem bömöst vagy legalábbis nem e46-ot, de e36-ot se mert a boyracer hülyegyerekek azokat már tönkretették, az e30 meg sok sebből vérzik már, akkor is ha nem látszik, szerintem ebben megállapodhatunk.

jons Elküldve: 2012-05-28 13:56 Motorolaj

hancurozo írta:
hil írta:
csbalu írta: Na ki merné beleönteni?
http://www.nanoenergizer.eu/


Szia! Ezt nem, de Calmopyrin porítva, az minden betegségre jó, mindent gyógyít, baj nem lehet belőle.....



Amíg sok hiszékeny ember van, addig el lehet adni bármit. Ezt és egy másik teleshopos terméket beleöntve már 40% fogyasztáscsökkenés. Ha még gázolaj adalékot is használsz az még 20% csökkenés. Akkor a 20d 2literrel elmegy százon?
Akik ilyeneket haználnak, nem tudják miért van a hónolás a henger falán.


Ezekből a nanokból nekem a Rain-X amit még mertem használni

jons Elküldve: 2012-05-28 11:30 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
Ment a köszönet! Mondjuk ha márkákat soroltál volna, még jobb lett volna, persze tudom, kussoljak, ingyen volt, jons-féle shareware verzió


Most nézd meg! Köszi a köszit!
Coyote és a fék

jons Elküldve: 2012-05-28 11:20 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt


Parancsolj:
Coyote szavazása

Egyébként ahogy néztem kedvesség nélkül: 25 a tárcsa, 15 a hozzávaló betét. És gondolom ezek csak hogy az élmény meglegyen tárcsára vonantkoznak nem tengelyre.


jons Elküldve: 2012-05-28 11:15 Autóvásárlás

YELLOW írta:
poweren a tag: hemonoq


Ő akart nekem eladni e36 3 ágú kormányt e46-ra.

jons Elküldve: 2012-05-28 11:11 Autóvásárlás

YELLOW írta: az a helyzet, ha azt nézem, hogy 1,2-ért E46-ot árulnak....


Csak 1 gondolat: Egyre drágábban akarnak adni mindent. e30 500k-ért e34 700 e36 1M... erre megjelennek e46-ok tekergetős klímával, kazettás rádió, tényleg fapad.. 1.6-1.8M

OFF:
Ugyanez a napokból: laptopot akartam venni a kollegámnak diag céljából... baaszus olyan 6-8 éves gépekért kérnek el 30 ezreket, hogy csak nézek. 20gb vinyó, 1.3-as celeron stb. Persze minden annyit ér, amennyiért megveszik. De mostanában nagyon ki kell fogni a jó vételt.
Vagy egy másik: DSLR fényképezőben gondolkodtunk. 30-40k exposzámmal Nikon, Canon nem nagyon van 70 alatt, alap objectívvel... végül meglett a jó pentax, de akkor is vicc ami az árakkal megy.
A másik kedvencem fekete vese 14k. sötét oldalindex 8k... meg ilyen valóságtól elrugaszkodott árakkal lehet találkozni.

jons Elküldve: 2012-05-27 18:18 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
az első fékekről beszélünk - a hátsók teljesen jók, még a betéteket sem kell cserélnem.


akkor is, csak a -0.5 nélkül.



jons Elküldve: 2012-05-27 15:54 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
No para, csak kényelmi (időbeosztás) okokból vártam volna. De lementem megnézni a tárcsákat, és úgy döntöttem, hogy nem várogatok vele. Más mondjuk még simán szabályoztatná...


Akkor szabályoztasd fel, ha méreten lesz... -0.5 oldalanként még belefér. Nincs akkora terhelés, mint elöl. Ne költs ha nem muszáj... mondjuk ezt csak én mondom.
A hátsó tárcsák cseréjekor viszont szerintem már érdemes a kézifék dolgait is kicserélni.

jons Elküldve: 2012-05-26 20:35 Társalgó

Nem gondoltam, hogy menni fog, de itt az eredmény. Egyelőre csak 1 db próbából. Mivel bejött megcsinálom az egészet. Még a váltógomb is karbonos lesz


Jól áll neki a lemenő nap fénye...

jons Elküldve: 2012-05-25 20:55 Féktárcsa és fékbetét

InsectKiller írta:
jons írta:
InsectKiller írta:
Nekem Ferodo volt, ilyen hülye ezüst színű. Túl sok volt benne a fém, és a szerelő akármilyen kocsira is rakta, nyikorgott, mint a fene. Lehet, h mindenki szarul koptatta be?
Lehet...De az új ATE betétekkel nincs ilyen és azt is én koptattam!


Most nincs erőm utánanézni pontosan, de a lényeg a fékbetét anyagkeverékében rejlik. Környezetvédelmi előírás, hogy a gyári fékbetétekben nem lehet egy bizonyos anyag. Ez az utángyártottakban benne lehet. E miatt nyikorog a gyári beszállítói fék. Eljön az idő, hogy minden fékbetét gyártónak át kell állnia erre a technológiára.
Elnézést a pongyola fogalmazásért, de a lényeg érthető.



Hát tudod, h neked mindent elhiszek, feltétel nélkül!


Megkerestem! Rendes vagy, de azért ne merüljünk bele

"Való igaz, hogy amióta a fékbetétek kopóanyaga (hibás elnevezéssel ferodol vagy ferrodo) nem tartalmazhat azbeszt származékokat, azóta a magas szinter-tartalom miatt egyre gyakoribbak a hangos fékbetétek, a nyikorgó fékek. További megoldás a fékpofák, betétek ráfutó élének letörése egy reszelővel egy-két milliméter "vastagon" és a fék többi elemének (betétstift, nyomólap, dobféknél munkahenger nyomórésze, pofa forgópontja) megtisztítása és vékonyan (!) rézpasztával való bekenése. Ez csillapítja a zajokat, gyakran véglegesen megszünteti. "

jons Elküldve: 2012-05-25 20:11 Féktárcsa és fékbetét

InsectKiller írta:
Nekem Ferodo volt, ilyen hülye ezüst színű. Túl sok volt benne a fém, és a szerelő akármilyen kocsira is rakta, nyikorgott, mint a fene. Lehet, h mindenki szarul koptatta be?
Lehet...De az új ATE betétekkel nincs ilyen és azt is én koptattam!


Most nincs erőm utánanézni pontosan, de a lényeg a fékbetét anyagkeverékében rejlik. Környezetvédelmi előírás, hogy a gyári fékbetétekben nem lehet egy bizonyos anyag. Ez az utángyártottakban benne lehet. E miatt nyikorog a gyári beszállítói fék. Eljön az idő, hogy minden fékbetét gyártónak át kell állnia erre a technológiára.
Elnézést a pongyola fogalmazásért, de a lényeg érthető.

jons Elküldve: 2012-05-25 06:25 Autóvásárlás

vfeca írta:

Egyébként ez a 20km/h-s teszt mi pontosan? Anno átnyálaztam mindenféle kézikönyveket, amikor az előzőt vettem, olvastam mindenféle önteszteket, de erről nem volt szó.

Illetve ami még érdekelne, hogy hogyan tudnék én megcsinálni ilyen hibalista kiolvasásokat meg hasonlókat? Nagyon drága vagy macerás hozzájutni a megfelelő eszközhöz meg szofverhez? Vagy jobban járok, ha erre a néhány alkalomra kifizetem a márkaszervíznek vagy egy hozzáértőnek az átvizsgálás/kiolvasás díját?


Az öntesztnek van egy sajátos hangja azt hallod, végigpróbálja a rendszert.
Akkor elalszik az ABS jel, ha addig égett.
Te jelenleg nem tudsz ilyen hibalistát kiolvasni. Kell hozzá kábel, laptop, program. Én márkaszervizeznék inkább, aztán ha megveszed, majd szerzel hozzá diagot.

jons Elküldve: 2012-05-24 21:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: eccer elcsíptem egy fészbúkos beszélgetést, és aztat hallottam, hogy a DIS-ből vannak olyan változatok, amik előre fel vannak telepítve. értem ezalatt, hogy ha tudnék iylet szerezni, csak fel kellene rakni a lapitopra. minden beállítás el van végezve, nem kell napokat szenvedni a beállítással.
a kérdés, hogy valakinek nincs ilyen DIS-je?


igen ez egy image fájl a vmware-hoz. piratebay-en, isohunton, demonoid torrenten nézz szét hát ha lesz. Vagy esetleg englis fórumokon.