jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-05-21 19:47 Hûtõvíz

Coyote írta: A legjózanabb döntés még mindig egy használt Swift lenne, ami szinte már fenntartja önmagát, de tény, hogy ennek még a gondolatától is ordítva hányok.


Megkaptad a 100. pontodat tőlem, ha nem haragszol

jons Elküldve: 2012-05-20 12:24 Fóliázás

Helioport írta: Tegnap reggel 5.45kor (!) elkezdték fóliázni a kocsimat, majd nyolc előtt tizenöt perccel kigurultam vele. 39e volt a vége, 70-es IR fólia az első, 5%-os fólia a B oszlop után, illetve 5%-os csík a szélvédőn.
A bestfolia.hu -nál a Szlovák út 79. szám alatt lett meg. (Csömöri és Szlovák sarok, szemben a cukrászdával)


Én is hozzájuk megyek a jövő hónapban. Mondjuk nekem az email-es érdeklődésre 28k-t mondtak. Nekem még így is megéri vidékről menni, hogy 10k az utiköltség. Egyszerűen Tolna megyében és Szolnokon nem találtam olyat, aki 45k alatt elvállalná.

jons Elküldve: 2012-05-19 22:21 520i vásárlás

don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.


A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.

jons Elküldve: 2012-05-19 19:58 520i vásárlás

Coyote írta:
vagy rátolsz még egy félmillát, mire rendbevágod.


És akkor sem lesz jó... sajnos.

jons Elküldve: 2012-05-19 17:56 520i vásárlás

don80 írta: sziasztok!!még új vagyok itt.lenne pár kérdésem talán tudtok segiteni.jelenleg egy ford mondeo v6-om van de leakarom cserélni bmw-re.kizárolag az 528 érdekel.az ár max 1millio lenne.mit érdemes erröl a tipusrol tudnom?mire lehet számitani?azt hozzátéve hogy a mondeoval semmi bajom sincs.költenem se kellett még komoly összeget rá.és a bmw-re se szeretnék 100ezreket elszorni.lehet 96-97 évjáratbol jót kifogni?vagy tegyek le erröl a projektröl.van e tipusbetegsége vagy mit kell nagyon megnézni rajta?cseréljek vagy se?a válaszokat elöre is köszönöm.


1 millióért ne vegyél se e39-et se e46-ot. Vagy csak úgy, hogy legalább még a fele ott van zsebben.

jons Elküldve: 2012-05-19 10:51 Segítsetek!

InsectKiller írta:
nacziattila írta:
InsectKiller írta:
nacziattila írta: Segítsetek tanácstalan vagyok!!!!!!!!Kigyulladt a chek lámpa. Légtömegmérő hibát írt,CSERE.+1000 km ismét lámpa világít első lambdaszonda hiba,CSERE. Kb+1000 km hátsó szonda hiba,CSERE.+40km katalizátor hiba,KATALIZÁTOR JÓ.A lámpa világít, az autó teljesítménye jó ,fogyasztása jó Kipufogógáz nagyon büdös .Az autóban 85000 km van 25000 km-nél motorcsere volt benne.Én 74000 km -el vettem.Azóta JÁTSZOM VELE.



Akkor most katalizátor lett cserélve?


Nem lett cserélve mert azt mondták ,hogy tökéletes.Ami furcsa nekem ,hogy a kipufogó és a katalizátor fekete kormos és ha túráztatom a motort kicsit feketén füstöl.Az olajat nem eszi.


Itt Kecskeméten ki olvasta ki neked? Mert először is azt kell megnézni, h mit ír ki a diag és utána okosabb az ember!


Igen a katalizátor lett-e cserélve ez az egyik, a másik, hogy a légtömegmérő-lambdaszonda hibakombináció csak a legritkább esetben utal ténylegesen valamelyik említett alkatrészre... ott a keverékképzéssel lehet a gond inkább. Azonkívül milyen diaggal lett kiolvasva? Inpa-DIS-vagy valamilyen univerzális?

jons Elküldve: 2012-05-18 06:59 ablakemelő

Jim86 írta: Szerintetek elég lenne megvenni a javítókészletet? A bovden szakadt el, elvileg annak a cseréje megoldaná a problémát?

Vatera


Én nem fűzögetnék.
Kaszánánál 13k a komplett szerkezet. Nekem is most fog beépítésre kerülni az jobb elejére. Egy újabb tipushiba...

jons Elküldve: 2012-05-17 11:28 Hûtõvíz

Coyote írta: Ha valaki bekerül a 3-as sorozat beszállítói közé, garantált, hogy sok tízmilliót EURO-t fog akasztani - feltéve, hogy nem vét minőségi hibát, amire extrém érzékeny a BMW.


E34-ről letörött a csonk menet közben 6-7 liter víz oda...
E46-kiegyenlítő tartály csonk elrepedt, víz, gőz szivárgás.
A két kocsi gyártása között 10 év telt el és kb 300k km a diferencia. Mégis eltört.
Mazda 626 1986, több mint 400k km volt benne és semmi baja nem volt se a hűtőnek, se a kiegyenlítőnek. Én ezt csak úgy mondom... De biztos nem volt szerencsém a bömösökkel és a mazdával meg igen..

jons Elküldve: 2012-05-17 06:10 Hûtõvíz

MrUltimateSK írta: Tisztelt Mindenki!

A következő a problémám:
Van egy E38 740-em és valahol elfolyik a hűtővíz, de az autó alatt nem áll,nem hengerfejes az autó ,csak 2-3 hét alatt ,attól függ mennyit megyek szépen kifogy a víz a rendszerből.

Ha bárkinek bármi ötlete van ,azt megköszönném .


Minden bizonnyal te is most tapasztalod meg a bmw műanyag gyártó szekciójának konstrukciós hiányossággal rendelkező tervezését. Miszerint a kiegyenlítő tartály, vagy a kiegyenlítő tartály csöve (ami megy a motorra) némileg elrepedt. Hidegen nem folyik, csak melegen tágul annyit, hogy el tud folyni, párologni a víz. Javaslom erre felé keresgess.
Ezt a részt 1986 óta nem tudták megcsinálni normálisan.



jons Elküldve: 2012-05-16 15:29 Hûtõvíz

hil írta:
Lehet, hogy úgy meg tudod nézni, hogy leveszed a hűtő betöltő kupakot és benézve látni kell, hogy egy csőből (felül balról) pisil a lé. Ha levegős, akkor is tud hasonlót csinálni.


E34 is csinált ilyet. Fém tengelyen a műanyag lapát... eltérő hőtágulás és ennek meg is lett az eredménye konkrétan lelazult a propeller, a víz meg nem keringett...

jons Elküldve: 2012-05-16 15:24 Ápolás, tisztítás

YELLOW írta: sajnos glicerint lehetetlen kapni, gyógyszertárban sem adnak már.


változott a policy? Nekem gond nélkül adtak volna 1 litert is... 2decit vettem bár ahogy olvasom erősen higroszkópikus anyag, ami ugye vízmegkötő... nem tudom a kédernek szüksége van-e vízre konkrétan?

Minden esetre a Sonax Gummiplege terméke eddig kitűnően vizsgázott. Havonta 1x átfújom a kédereket és nem nyiszog semmi. Lehet kéne a jobb első lengőkaromra is fújni egy kicsit...



jons Elküldve: 2012-05-16 13:36 Részecskeszûrõ_

Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.



jons Elküldve: 2012-05-16 12:10 Részecskeszûrõ_

Coyote írta:
Jó, az ár alapján igaz, hogy talán megéri a tisztítás. Csak én vagyok ilyen új-alkatrész fetisiszta Belőlem élnek az importőrök.


Nézd ha nem sajnálod az emblémáért a 8000-et, vagy részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát, akkor nincs mit tenni! Vedd meg és örülj! én meg majd lediagolom, hogy jó-e

jons Elküldve: 2012-05-16 11:11 Részecskeszûrõ_

Coyote írta:
cene írta: Sziasztok!
Részecskeszűrőt tisztíttatott már valaki,és ha igen akkor hol?? Van értelme próbálkozni ilyesmivel, mik a tapasztalatok? Vagy mindenképp újat kell venni?


sztem gány dolog tisztíttatni, újat kell venni. Ez olyan, mint a levegőszűrő meg pollenszűrő kiporszívózása - bár annak még talán van értelme, ha nem papír hanem fémszálas. Ismerek olyan Suzuki Ignis tulajdonost aki ki szokta öblögetni az olajszűrőt, mondván, hogy azt még újra lehet használni 2-3 alkalommal.
Tény, hogy az autója még mindig megy de a szűrő hatékonyságát majd kb. 200000 km mutatja majd meg.


Na ja, csak amíg egy levegő-, pollen-, olajszűr 800-1000 forintos tétel és gond nélkül dobálod ki és cseréled, addig egy részecskeszűrő nem. Szóval nem egy kategória.... Szerintem nem gány dolog tisztítani. Ha nem lenne benne az lenne a legjobb. Egy buzi drága alkatrésszel kevesebb.



jons Elküldve: 2012-05-15 17:03 Motorolaj

Tano írta: Egy jó cikk a Totalcar-on.


Tényleg jó cikk. Csak sajnos azok nem olvassák akik 1500-on tötymörögnek a városban, akadályozva engem, hogy átmenjek Kecskeméten pl... 3 autó tud átmenni a zöldön, mert nem hajlandó a f*sz feljebb engedni a fordulatszámmérőt...