jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-05-04 19:44 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
csbalu írta: Gondolom jópár embernek nem mondok újat, de sokat hallom hogy téved a BC főleg a 320d-kben.
Ebben a cikkben említik a fogyasztás korrekciós tényezőjének beállítását. Próbálta már valaki?

http://www.bmwfanatics.hu/cikk...ivasa.html

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező


én azt hallottam, hogy csak dízelnél működik, de állítólag még senki nem tudott rajta állítani


rosszul hallottad.

jons Elküldve: 2012-05-03 10:21 Hûtõvíz

YELLOW írta:
őőő valami elkerülte a figyelmed. dízel autóról beszélünk.
nekem valamiért úgy rémlik (valahova már leírtam ide), de mintha nekem 108-nál már a venti kapcsolna. de dízelnél más.


ez b*zmeg meglátod ha elkerüli a figyelmem valami. Neked semmi nem kerüli el.
A dízel 85-nél nyit.
Nem kapcsol a ventid 108-nál a termosztátod nyit annál a hőmérsékletnél.

jons Elküldve: 2012-05-03 07:49 Hûtõvíz

Helioport írta:
lorand007 írta: Sziasztok, csak ugy eszembe jutot, hogy még soha nem hallotam a ventilatoromat, pedig volt mar hogy hajtottam 36 fokban szerpentinen is, és semmi, aba se vagyok biztos, hogy müküdik, v.hogy le tudnám elenörizni? köszönöm


Meghajtod, megállsz, gyorsan kipattansz, és ha lucky guy voltál, még hallod majd, hogy nyekereg....

Áh...nem. Észrevennéd, mert csúcsban melegedne a vized...


Nem olyan egyszerű ám ezeket túlmelegíteni. Eleve a termosztát is csak 108-nál nyit...
lorand ha van diag a környékeden akkor be tudod kapcsolni tesztre.

jons Elküldve: 2012-05-03 07:42 légzsak_

hil írta: Na így segítsünk egymásnak......


Azért ne sarkítsunk ennyire, mert pl nekem segítettél a kábellel és emiatt tünt el a pöttyöm És én is segítettem annak aki megkért és elérhető közelségben volt tolna vagy szolnok megyében.
Aksit meg én is vettem, csak nem magyarországról 3x annyiért fél óra helyett már 3,5 óra az üzemideje a kis dellemnek, jobb így pötyögni, nézegetni az autót, hogy tudom nem merül le idő előtt.


jons Elküldve: 2012-05-02 19:22 légzsak_

szmnt írta:
Az meglepett ,hogy itt a fórumon senki sem tudott segíteni abban ,hogy megtudjam ezt a hibakódot nézni... Szóval az a tanulság ,hogy veszek magamnak egy kábelt majd..
De köszönöm a hozzászólásokat és a segítő tanácsokat!


És mi volt a hibakód?

Közel 1 éve diagolok kocsikat, csak úgy segítségként a fórumosoknak, ingyen egy jó beszélgetésért cserébe. Soha eddig pénzt nem fogadtam el senkitől, esetleg ha utazni kellett benzinre maximum. Az hogy senki nem tudott segíteni az valamiért van. Pl azért mert ez a kocsi már nem olyan, hogy a gázpedált 5x lenyomod és kivillogja a hibakódot a kocsi. Meg talán azért, mert a közeledben senkinek nem volt kábele.
Hibakiolvasás során még azt is megmondja a tároló, hogy a bal hátsó kettes fingszenzor testen van. De ehhez kell egy laptop egy normális kábel, meg egy rendesen összelőtt INPA-EDIABAS-DIS párosítás. Csak így a levegőből nem lehet megmondani, hogy mi lehet a gondod.
Szóval szerintem ne lepődj meg semmin. Olvasgass vissza a főrumban, nézegesd meg a topicokat és tanulj. Sok dolog le van írva, sok kérdés meg van válaszolva ami hasznos lehet mindannyiunknak a későbbiekben.

És az hogy veszel 1 kábelt még nem fogja megoldani a gondod.





jons Elküldve: 2012-04-30 11:36 légzsak_

szmnt írta:
Köszönöm! Már megmozgattam (szétszedni nem mertem),de nem változott. Aztán levettem az akku sarut ,de az sem segített. Egyébként azt mondták a mosóban, hogy az ülést nem vették ki... A diagot csak azért gondoltam, hátha csak törölni kell a hibajelet, mert már kiszáradt vagy ilyesmi.. Bontottan mennyi az ára?


Ebbe beletérdeltek amikor tisztították. Csak nyilván nem fogják elmondani. Amióta rájöttem hogy dolgoznak, hogy minden szép legyen, azóta nem viszem mindenféle autókozmetikás "szaki"-hoz. A felhasznált anyagokon van a hangsúly és az odafigyelésen.

Yellow jól mondja. Ncsexperttel ki lehet kapcsolni az ülésfoglaltság érzékelő nyűgjeit. Ugyanúgy durran a légyzsák nem lesz problem. Az INPA-n észrevettem, hogy nem mindig szeret a légyzsák vezérlővel beszélgetni. Olyankor újra kell indítani a gépet és jó lesz.
Remélem lesz egy márkatárs aki majd tud neked segíteni ha nem is a megadott kerületben.

jons Elküldve: 2012-04-29 09:06 Kecskeméti Drift Majális 2012.

InsectKiller írta: Már minnyá itt van! Idén már nem lesz ingyenes a BMW-seknek?!


Na persze, még mit nem

Jön innen csatison, killeren, meg rajtam kívül valaki?

jons Elküldve: 2012-04-25 21:18 Társalgó

Coyote írta:
az megvan, hogy a dobozon a matrica senkit sem érdekel? A tartalmát nézik... persze azon is lehet matricázni


Ha tudod, hogy mit válaszolok, miért kérdezel?

jons Elküldve: 2012-04-25 19:10 Társalgó

kempelen írta:
Coyote írta: Jelezném, hogy a tegnap itt is feltett kérdésemre sikerült választ kapnom az Autójogásztól


Tehát használható a gyári doboz, a tartalom a lényeg!


Két lehetőség adódik számomra:

- átmatricázni a mostanit
- venni egy teljesen újat 7500,-+ÁFÁ-ért.

Nos bármennyire is szimpatikusabb az első megoldás, talán mégis inkább rászánom az összeget, mert ha mégis szükség lenne rá és a steril cuccokon múlik a dolog, akkor azért legyen ott egy tényleg faszán működő csomag.



Én mindenesetre csinálok holnap egy párfajta cimkét. Akinek tetszik majd használja.

jons Elküldve: 2012-04-24 20:23 Futómû és hibái

Tano írta:
jons írta:
Coyote írta:
45 foknyi holtjáték??? Az már igen durva, hallod-e, szemre is láthatónak kellene lennie.


Látható és érezhető volt... A múltkori kerékcserénél vettem észre, hogy itt azért komolyabb a baj....


Hm, nem semmi. És mekkora holtjáték az ami még elfogadható szerintetek?


ide írtam valamit, de inkább azt mondom nem tudom.



jons Elküldve: 2012-04-24 19:49 Futómû és hibái

Coyote írta:
45 foknyi holtjáték??? Az már igen durva, hallod-e, szemre is láthatónak kellene lennie.


Látható és érezhető volt... A múltkori kerékcserénél vettem észre, hogy itt azért komolyabb a baj....

jons Elküldve: 2012-04-24 18:12 Futómû és hibái

Bár nem teljesen futómű a téma ami most következik, de azért mégis leírom okulásképp:

Sebességbe rakáskor, motorféknél, rántott egyet a kocsi plusz egy "dübbenés" hallatszott hátulról. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hiszen mint mindenki én is meg voltam győződve, hogy a difi szilent a hibás. Ki lett cserélve, de kb halottnak a csók.
Az utóbbi időben egyre nagyobbat "dübbent", mély veszélyt jósló hang volt ez... Vettem 2 db féltengelyt egy 127k km-et futott 320ci-ből. Porvédő, zsírzás és berakás. És ennyi. A bal oldali tengely volt a ludas. Legalább 45°-nyi játéka volt már.

Gondoltam hátha másnak is van esetleg ilyen gondja, legalább lesz mit megnézni.

jons Elküldve: 2012-04-22 21:35 Ködzáró fény

Stubiflex írta:
Szóval a lámpábú vonnya ki a zoxigént?!
A csövek végén van valami szűrőszerűség a por bekerülése ellen?


Minden bizonnyal így van. Lehet benne egy membrán vagy hasonló. Gondolom, hogy a hőtermelés miatt ne repedjen meg semmi aminek nem kéne.

jons Elküldve: 2012-04-22 21:04 Ködzáró fény

Stubiflex írta: Sziasztok Fórumtársak,

meg tudja valaki mondani a fotón látható ködfényszóró piros karikával jelölt részének funkcióját?

Előre is köszönöm a választ.



az egy szellőző. A meleg levegőt vezeti ki. egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki.

jons Elküldve: 2012-04-21 22:12 Társalgó

bmw320d4 írta:
jons írta:
bmw320d4 írta:
jons írta: Ha te küldenél ilyesmit az lenne csak igazán hasznos!


Parancsolj:

http://tis.spaghetticoder.org/


Az egész spaghetticoder-es TIS-t te csináltad? Ez nem semmi!


Ja, nem győztem fényképezni a fekete fehér filmre



Elképzelem azért mit foghatod a fejedet a sok problémát megoldani akaró embertől. Nem is csodálom a sokszor maró gúnnyal fűszerezett ironikus kommentedet.

De most komolyan te nem küldesz valami jó kis DIY-t? már a spaghetticoderen kívül, persze az se piskóta azért