jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-04-13 21:33 Kecskeméti Drift Majális 2012.

InsectKiller írta:
Ahogy beértem, te voltál az első gondolatom! (6:30körül) aztán meg sietnem kellett haza, mert rám szóltak, h van még itthon dolog... Ha nem így lett volna, simán!


Május elsejére nem fogok nyitásra odaérni, mert ahhoz hajnalban kellene kelnem, de később találkozunk majd. A számodat is elhagytam valahol, majd dobj egy privit. De ráér, mondjuk csütörtökig pénteken úgyis ütközünk. Szét progizom a kocsidat

De az OFF-ot befejeztem, sorry mindenkitől.

jons Elküldve: 2012-04-13 20:42 Kecskeméti Drift Majális 2012.

InsectKiller írta: Én pont ma jártam Simontornyán. Hál Istennek nem az én kocsimmal, hanem céges teherkocsival hoztam árut. De hogy az a település milyen szar 1 úthálózattal rendelkezik. Azta qva. Tényleg nem kell oda a 19" De még lehet a 18 is sok!


Úthálózatnak is merész nevezni, azért ebben megegyezhetünk. Szerencséd, hogy nem télen voltál erre felé. Az utakon nem volt letolva a hó, sózva sem volt. Jegesre tapostuk és majd a nap tüntette el a tavasszal.

Egy telefont azért dobhattál volna hogy találkozzunk egy puszira vagy valami

jons Elküldve: 2012-04-13 20:38 Valaki segítsen

carobi írta:

Amúgy a kompjuter csatlakozója merre van ebben az autóban ?



szemben állsz a kocsival és a bal oldalon egy kerek csatlakozó, vastag kábel megy rá. Letekerhető a teteje. Van diagod?

jons Elküldve: 2012-04-13 19:09 Valaki segítsen

carobi írta: Jó lett volna ha nem megy el a netem


Csak a vicc kedvéért alvázszám utolsó 7 karaktert is megadhatnál...

jons Elküldve: 2012-04-13 17:08 Valaki segítsen

YELLOW írta:
ez a kód ismeretlen számomra
blokkon nem tudod a motorszámot megnézni? vagy valahol a motortérben egy adattáblán is rajta kell lenni.
M42 vagy M44 et kell látni valahol meg utána még betü meg szám. az iS motorkódban, motorszámban valamelyiknek benne kell lennie.


A google meg én nézelődtünk:
3' (E36) 318i 1.8 85 kW / 116 PS
Engine: M43 B18 / 184E2

jons Elküldve: 2012-04-12 15:29 Üzemanyag fogyasztás

gampetibor írta:
Puli írta: Üdv,

nekem most 6 lityő amit eszik, de tudok járni 5,6-tal is! A rekord az egy tank ,majdnem 1200 km...
Pedig sokat vacilláltam, hogy benyás kellene, de mivel közlekedek eleget, így számít a fogyasztás.


na de hogy nem full városi forgalom az is biztos, egyébként ha meg tolnátok nem enne semmit


Kempelen mester fényképe jut erről eszembe amikor 3.2-t mutatott az órája

jons Elküldve: 2012-04-12 15:26 Ápolás, tisztítás

YELLOW írta:
igazából van tisztítógép, meg folyékony gépi wanish is. csak épp a sok víz miatt nem akarom, nehezen szárad.
vagy éppen kézzel bedörzsölöm, aztán csak kiszívatom...
én csak attól félek, hogy az autó kárpitja hogy reagál ezekre, mert még sosem csináltam ilyet. a preventes dolgokba meg eddig csalódtam, szal azért meg feleslegesen nem akarok pénzt kidobni.


Kevés vízzel kell csinálni és ezért is írtam, hogy verőfényes napsütésben. Amikor rábíztam valakire, akkor eláztatta az egészet, egy sz*rt nem ért az egész. Amikor szereztem egy gépet, ráadásul nem is olyan marha jót, azzal és némi odafigyeléssel tökéletes munkát lehet végezni. Nem áztatni kell, hanem nyomod a spriccet és szivatod is felfelé azzal a lendülettel. A fejet pedig jól rá kell nyomni a kárpitra. Ennyi a titka. A preventes cuccok elég low end, de a habja meglepően jó! Én elmondtam amit tudtam a többi rajtad múlik.

jons Elküldve: 2012-04-12 13:51 Társalgó

YELLOW írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...okkolokat/


csak sikerült ide is eljutni a törvényhozóknak... gyorsan reagálnak.

jons Elküldve: 2012-04-12 13:50 Ápolás, tisztítás

BalaBMW írta:
Próbáld ki mind a kettőt olyan helyen ahol nem látszik, aztán el tudod dönteni. Kíváncsian várom, hogy mik lesznek a tapasztalataid!


Kárpitisztítógép + hozzávaló gépivanish. Csak jó időben szabad csinálni, amikor verőfényes a nap a száradás miatt. Olyan lesz a szine a kárpitnak, mintha új lenne.
Ha nem kerítünk ekkora feneket neki, akkor porszívóz, prevent kárpittisztító hab, majd megint porszívó.

jons Elküldve: 2012-04-10 20:55 BMW embléma

Coyote írta: (Azért az érdekes, hogy a Cruze-ok hogyan alázzák az E90-eket a WTCC-ben)


Azért azt tegyük hozzá, hogy azoknak a kocsiknak semmi közül egy "normális" autóhoz. A többivel egyetértek. Ahol ma a világon lehet jobb egy üditőital márka gépe vagy egy tömegautót gyártó gyár erőforrása, mint egy 100 éves múltra visszatekintő gyár versenyautója, ott minden lehetséges. Kb egyesével lőném le a mérnökeimet, addig amíg valaki nem áll elő egy normális autó koncepciójával. De ezt csak úgy zárójelben jegyzem meg.

jons Elküldve: 2012-04-09 21:55 BMW embléma

Coyote írta:
Szabi46 írta: Játszadozok a gondolattal, hogy upgrade legyen vagy se:
///M embléma előre a grillbe és egy öntapadós hátra balra, jobb oldalra kellene egy 325ci felirat, és egy M pedálszetten is agyalok, meg esetleg egy M alu kézifék markolaton... Valaki foglakozik ilyenekkel?


Ezt ajánlom: Schmiedmann Normál áraik vannak - esetleg marad még a vatera.

Mivel még csak játszadozol a gondolattal, hadd próbáljalak meg befolyásolni:
- M pedálszett: marha jól fog kinézni
- M alu kézifék markolat: jól fog kinézni és érzésre is szuper lesz
- 325ci felirat: érdemes kiragasztani, mert erre büszke lehetsz (pl. 318d-t nem ragasztanék ki)
- öntapadós M matrica: ez az igazi gagyi kategória, ne tartozz a hülyegyerekek közé
- M a grillre: ez meg főleg a legeslegalja

A kamu M jelzésekkel az a baj, hogy rajtad kívül kétféle ember nézhet rá: az egyik, aki nem ért a BMW-khez, és nem tudja, mint jelent az M betű. A másik, aki ért hozzá, és kiröhög téged, mert tudja, hogy az M3 meg a 325ci nem ugyanaz, és azt is tudja, hogy a BMW már húsz éve nem tesz M emblémát a grillre. Szóval ezt inkább ne, ha rám hallgatsz.


Milyen érdekes az eltérő izlés. Én ezeket a pedálszett, meg markolat meg ilyen vackokat felejteném el nagyon. Nekem tetszik a grill embléma. Ha odateszik, hanem A tipusjelre meg azt mondom, hogy ha gyenge, akkor minek hirdessem. Ha erős, akkor látni és hallani fogják. A kamu M jelzéssel meg nagyon igazad van! Aki laikus, az a 13 éves kocsira is úgy néz, mintha új lenne mert ki van glancolva és van gazdája, nem úgy mint az ő szutykerájának. Aki meg nem laikus... ööö.... szóval azt már leírtad.

jons Elküldve: 2012-04-09 20:12 Piros olaj lámpa!!

Gyula1987 írta: Van esetleg ötletetek, mi lehet a baj?


Nekem van egy nagyon triviálisnak tűnő kérdésem: van abban a kocsiban elég olaj?

jons Elküldve: 2012-04-07 20:21 Egyenetlen alapjárat

bmw320d4 írta:
jons írta:
bmw320d4 írta:
Adaptáció? hmmm?


kitörölve minden változtatás után.


Mindegyik?


Van egy "adaptation" a motormanagement oldalán. Többről nem tudok.

jons Elküldve: 2012-04-07 19:54 Egyenetlen alapjárat

bmw320d4 írta:
Adaptáció? hmmm?


kitörölve minden változtatás után.

jons Elküldve: 2012-04-07 12:03 Egyenetlen alapjárat

No a következő a helyzet a Kristen76 ügyben:

Légtömegmérő új - alig van alapjárat, össze vissza jár a motor alapjáraton.
Légtömegmérő régi - van alapjárat, de erőtlen az autó, időnként lambada regulációs hibát ir.
Lambada új+légtömegmérő új - semmi változás
Lambada régi(2 évvel ezelőtt hibásnak minősített darab) + légtömegmérő régi - van alapjárat, nem durrog, légnyelés: az elvárt a tényleges egybeesik.

Előgyújtás alapjáraton 15-23° befecskendezés a 4.2 ms

Ami furcsa, hogy a DIS szerint a lambda fűtés folyamatosan 100%-on megy. A régi és az új lambdaszondával is. Viszont a feszültségértékek szépen változnak.
A hibajelenség megmaradt az autó terhelésen gyenge, nem pörög fel 4500-nál jobban.
Elfogytak az ötletek.