jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-04-05 18:20 Társalgó

Állásinterjún voltam, már a 2.körösön.
"látom nagyon szép autóval érkezett, hát a fiamnak csak egy 20 éves fiatja van"

Szerintetek felvettek??

jons Elküldve: 2012-04-05 06:53 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

BalaBMW írta: Sziasztok!

Némi utánajárás után megvettem az Angel eyes szettemet.


A villogás a hidegteszt miatt van, mivel az ellenállásmérés feszültséggel jár.
Ezt géppel lehet kikapcsolni. Csináltam én is, Beronak is, meg egy pár embernek. Ezután nem villog az angel.
Az egyéb világítási anomáliák, hogy utánvilágít, index világít/villog, stb. majd akkor derül ki, hogy megmaradnak-e, ha bent lesz a másik karikapár is. Egyébként itt lentebb írtak megoldást arra is, hogy a hibás működést hogy lehet megszüntetni(ellenállás/relé).

jons Elküldve: 2012-03-31 20:06 Valaki segítsen

szasza81 írta:
Sziasztok.Sikerült!Megcsináltam.Most már működik az Angel Eye.Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget és az ötleteket.


Had okuljunk belőle, mi volt a hátráltató tényező és hogy oldottad meg?

jons Elküldve: 2012-03-29 08:02 Belsõ

YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Sziasztok, az szeretném kérdezni, hogy mivel apoljatok a müszerfalat, kormanyt stb, en má probálkoztam sokmindennel és elkezdet egy egy helyen nagyon érzékeny lenni a gumirozás , pl a szivargyújtó fedélen ilyesmi,kösz


én a Lidl-ben vehető W5 matt törlőkendőt hazsnálom, vagy a DM-ben is lehet venni.


A W5 tényleg jó!


amúgy a nem gumis részekre citromos Clean-t fogok hazsnálni. melóhelyen azt hazsnáljuk, nagyon jól lehozza a koszt mindenhonnan. műanyagrokra szerintem tutti jó, aztán valami matt ápolószeres törlővel áttörölni.


Meg ultradermet vagy purt is lehet használni autómosásra, belsőtakarításra... esetleg hidegzsíroldót féktárcsára, kipufogóra, niveát a bőrülésre. Méhviaszgyertyát a fényezésre Mindenre van megoldás a háztartásból.

jons Elküldve: 2012-03-28 20:39 Car key memory

YELLOW írta: pl a DIS telepítése 10-20 oldalon keresztül van leírva. én is elakadtam igaz valami software-es vagy hardware-es probléma miatt.


Jaja! Elvileg egyszerű a telepítés csak. De mondtam már, hogy az EasyDis-t telepítsd, annak nincs 10-20 oldalas leírása.

jons Elküldve: 2012-03-28 16:03 Valaki segítsen

szasza81 írta: Sziasztok.Most vásároltam egy Agel eye's szettet.Ennek a bekötéséhez szeretnék valakitől segítséget kérni.Mert amit kaptam hozzá, számomra értelmetlen és ráadásul angol nyelvű.Köszi.



Az inverterről jövő két vezetéket kell a helyzetjelző izzó elvágott két vezetékével összekötni. Piros a pozitív, fekete a negatív.
Nem emlékszem pontosan, de helyzetjelző izzó negatív kábele biztosan barna, a pozitív talán kék. Nem muszáj mondjuk vágni a vezetéket, létezik vámpírcsati is hozzá, de én a szigetelés miatt forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Az invertert érdemes hűvösebb helyre ragasztani, például a zárhídra, a hozzáadott kétoldalú ragasztóval. Ha jól megtisztítod a felületet, nem fog leesni.

jons Elküldve: 2012-03-27 21:29 Egyenetlen alapjárat

jrtom írta: Szerintem meg a főtengely jeladó fele kéne nézelődni!

Tiba írta:
Robesz írta: Azt elfelejtettem írni, hogy meleg motornál alapjáraton áll le. Egy pár pillanatig tartja, majd puff leáll. Egyébként menet közben nincs vele probléma.


Szerintem vezérmű tengely jeladó lesz a hibás.




Most lehet, hogy hülyeséget fogok írni, de "vezérlésidőzítés túl késői" nekem ez vezérlésidőzítést jelent. Vagyis a változó szelepvezérlés állítója, mintha nem állítana, vagy nem olyan mértékben, mint kellene.

De lehet ezzel a felvetéssel, csak a sötétben tapogatózás közben egy kissé meleg és képlékenybe nyúltam... nem akarok félrevezetni senkit.


jons Elküldve: 2012-03-27 21:19 Kipufogó

InsectKiller írta:
jons írta: Sziasztok!

INPA: Katalysatorkonvertieurung
Általában 2500-3000-res fordulat körül jegyzi be, üzem meleg motornál nyilván.
Mi a teendő ilyenkor?
1) új lambda előre, új lambda hátra, új katalizátor
2) új lambda előre
3) új lambda hátra
4) új katalizátor (utángyártott nyilván, mert a gyári 300k HuF)
5) Minden marad a régiben, minek foglalkozok vele ha az autó ugyanúgy megy és semmi baja?





Te vagy a szaki és segítséget kérsz?!
Viccen kívül, ha valamelyik lambda volna kaka, azt ki kellene, h írja konkrétan. Nekem kiírta mindig, hogy melyiknek rossz a fűtése. Ha a katalizátort írja, akkor az a baja. Mivel neked sem múlik el 1 alapos kiégetés után, gondolom nagyobb a gond. Motorelektronika jeled is van? Erre nem emlékszem!


Ne viccelődjünk kérem Szaki, én?

A lambadákat azért kérdeztem, mert légtömegnél is van, hogy bár a tűrésen belül van mégsem jó az érték.
Az inpa írja, hogy MIL lampe, de az óracsoporton nem gyullad ki. Nyilván nem akkora hibáról van szó ami befolyásolná magát az autó működését és így indukálná a hibajelzést.
Utánanézek én ennek a katalizátornak egy kicsit, hátha van jó áron valahol. Mondjuk max 20ért jó lenne gyári Még mindig olcsóbb, mint 50ért lambadákat venni. Ráadásul kettőt.

jons Elküldve: 2012-03-27 21:14 Extra gyors találkozó!

InsectKiller írta:
A keszonon is van tekergető. A tetejénél 1 fehér kis tekerő. Én is szoktam állítgatni, ha a sok szerelgetéstől elállítódik!Tele van tekergetővel:
kép

(Bakker nem tudok képet linkelni :S )


Azt hittem diaggal állították feljebb. A tekerentyűket én is ismerem. Nekem is állítanom kell rajta

jons Elküldve: 2012-03-27 20:05 Extra gyors találkozó!

Tiba írta:
jons írta:
szotakdavid írta:

Sokkal jobb lett köszönöm szépen jó volt a tali.



Mit csináltatok vele?

Feljebb tekertük.


A keszont? Hogy?

jons Elküldve: 2012-03-27 18:58 Extra gyors találkozó!

szotakdavid írta:

Sokkal jobb lett köszönöm szépen jó volt a tali.



Mit csináltatok vele?

jons Elküldve: 2012-03-26 23:08 Kipufogó

Sziasztok!

INPA: Katalysatorkonvertieurung
Általában 2500-3000-res fordulat körül jegyzi be, üzem meleg motornál nyilván.
Mi a teendő ilyenkor?
1) új lambda előre, új lambda hátra, új katalizátor
2) új lambda előre
3) új lambda hátra
4) új katalizátor (utángyártott nyilván, mert a gyári 300k HuF)
5) Minden marad a régiben, minek foglalkozok vele ha az autó ugyanúgy megy és semmi baja?



jons Elküldve: 2012-03-26 20:41 Chip tuning

hil írta:
m_attila írta:

320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip,


Itt az igazság, minek is tovább szaporítani a szót......


jons Elküldve: 2012-03-26 20:25 Műszerfal kijelzés

funez írta:

csk nincs kedvem kipengetni egy 10-est amiért megnézik



Ja értem. Akkor marad a próbálgatás.

jons Elküldve: 2012-03-26 19:49 Műszerfal kijelzés

Helioport írta:
funez írta: Sziasztok
E91-en inditáskor az izzó kiégés szimbólum jelenik meg de átnéztem mindgyik működik.
Lehet ezt a hibakódot házilag törölni??? Köszi


Ez a hiba elvileg meg kell, hogy szűnjön az izzó cseréjével... C-bus. Pont ezért van elvileg.


Annak idején amikor e34-et hajtottam, volt egy olyan idegesítő szokása a check kontrollnak, hogy osram izzón kívül minden másra hibát jelzett. Ezt nem csak én mondom indexes e34 topicban sokáig téma volt. Ha nem tapasztalom nem hiszem el.

Szerk: diag megmondja melyikkel van baja.