jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-03-13 12:24 Autóvásárlás

kempelen írta:
jons írta:
kempelen írta:
Ezért kell gyári újat venni.



Krózus meg jöhet kölcsönkérni
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=35
Alap kormány ár... hellómivan



http://www.ebay.de/itm/BMW-3er...519de3085a



Jó így más azért.

jons Elküldve: 2012-03-12 21:02 Autóvásárlás

kempelen írta:
Ezért kell gyári újat venni.



Krózus meg jöhet kölcsönkérni
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=35
Alap kormány ár... hellómivan

jons Elküldve: 2012-03-12 20:58 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Na ja. Igazad van!

Holnap itt van az új (bontott) postával együtt 17-ért. Nagyon remélem, hogy jó állapotú lesz. Mert ha nem akkor a fújás még 15k.

jrtom írta: Nem a sárvédővel volt a baj hanem a fényezővel aki lefújta, mert cseszte rendesen lealapozni meg kifújni a belsejét rücsivel!

jons írta: Sziasztok!

Eddig bírta a bárdis utángyártott szutykeráj sárvédőm. Konkrétan átrozsdált...
Ha esetleg tud valaki egy jó állapotú fekete jobbos sárvédőről valahol elfekvőben megköszönném, ha szólna.





jons Elküldve: 2012-03-12 11:36 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok!

Eddig bírta a bárdis utángyártott szutykeráj sárvédőm. Konkrétan átrozsdált...
Ha esetleg tud valaki egy jó állapotú fekete jobbos sárvédőről valahol elfekvőben megköszönném, ha szólna.

jons Elküldve: 2012-03-11 19:51 320d Motor

tomi28 írta:
Na mint kozben kiderult,megvan a nyomás,a railben is,de nem fecskendeznek be a porlasztók!A computer letilthatja a befecskendezést? Vagy esetleg valami más lehet a baj?


Nézd, ez így csak találgatás. Rá kell dugni gépre és az majd nagy valószínűséggel megmondja mi a gond. Helyileg hol vagy? Lehet, hogy a közeledben van egy kollega aki rá tud nézni.

jons Elküldve: 2012-03-05 15:46 Autóvásárlás

C5abi írta:
Szerk: tagok kozott kerestem szmutkolaci felhasznalot, de nem talaltam.


Remélem nem számít reklámnak: http://www.powerfanatics.com/f...&u=940
Róla van szó.

Azonkívül egy kocsibehozatalhoz nincs szükség cégre aki behozza. Itt a fórumon is írtak már rá példát, van egy blog is aminek egy bejegyzése erről szól.
http://bmwe46.tumblr.com/post/...atirasanak

Azonkívül ha itt rákérdezel, szerintem szivesen segít az akinek van benne tapasztalata.

jons Elküldve: 2012-03-05 11:52 Autóvásárlás

zoliika írta:
Kintről is tudsz behozni(hozatni) úgy autót,hogy hitelre veszed.Mivel elég fel extrázott(szerintem coupéba tudod ezt megvenni) BMW-t szeretnél venni kint németben szerintem nagyobb az esély .......de Te tudod.Én itthon nem vennék még egyszer az biztos!


Egyetértek! Olyan kocsik vannak kint, hogy besza-behu. Esetleg szmutkolacival fel lehet venni a kapcsolatot a powerfanatics-on szokott hirdetni. Szerintem megbizható ember, még az indexes E34-es időkből ismerem.

jons Elküldve: 2012-03-05 07:50 hogyan......

hil írta:
Sziasztok! Nagyon köszönöm a válaszokat. A villogtatáshoz tényleg kellhet valami, mert az Expertben fel sem hozza a lista a lehetőséget, tehát nem az van, hogy nem fogadja el a beállítást, hanem nincs is ilyen a menüben.


Melyikben nézed? A GM-ben, vagy az LKM-ben?

jons Elküldve: 2012-03-04 21:00 hogyan......

bmw320d4 írta:
2, beállítható, igen
3, elöször fel kell kódolni egy riasztót (nem baj ha nincs, legfeljebb benne lesz a GM-ben pár hiba) aztán lehet Car/keymemoryban beállítani a villogást.
4, nem kell semmit csinálni, csak kicserélni a rádiót


Alig vétettem pár hibát De ez inkább a tapasztalatlanságomnak köszönhető. Azt hittem a 3-mas pontban lévő riasztő alap az e46-ban. Akkor nincs is mindenkinek az a doboz a tetőkárpiton?

jons Elküldve: 2012-03-04 19:30 hogyan......

hil írta: Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem egy E46 318i sedán 2001-es (de még facelift előtti) autóval kapcsolatban:
1. Ha teszek bele BC-s világítás kapcsolót, akkor fog-e működni a BC, vagy még programozni is kell?
2. Ha nyitom az ajtót akár kulccsal vagy távnyitóval, akkor a csomi fedél nem nyílik csak vagy kulccsal, vagy a távirányítón lévő csomifedél gombbal. Lehet-e ezt úgy programozni (CKM memory), hogy nyitáskor ne kelljen kulcsot használni, vagy gombot nyomni?
3. Az NCS Epertben nem találtam ennél az autónál azt a lehetőséget, hogy a bezárást/kinyitást irányjelző villanással nyugtázza. Nincs benne, vagy csak én voltam béna? (a Német nyelv nagyon idegen tőlem, az Expert meg azt használ)
4. Ha most kazettás rádió van benne. Ha CD rádiót teszek bele, akkor kell-e megadni valami biztonsági kódot?

Előre is köszi a válaszokat!


Csak néhányhoz tudok hozzászólni:
1) BC-s indexkarra gondolsz. Azt még fel kell kódolni. DIS retrofit menüben csak egy gombnyomás. NCS expertben kicsit több kattintás. SA-t kell változtatni és a Kombiban a BC-t nicht_aktiv-ról aktívra kell állítani.
3) DIS ez is, CKM-ben tudsz benne variálni. Vagy töltsd le a NCS Dummy nevű progit, az az FSW_PSW-ben mindent lefordít angolra, kattingatni kell csak majd azt feltölteni a vezérlőbe. Van egy menüpont, ami ad róla leírást is, hogy mi mit csinál.
4) Nem hiszem. Lehet, hogy DIS-ben egy replace-t kell nyomnod a radiora.


jons Elküldve: 2012-03-03 15:24 Féktárcsa és fékbetét

bmw320d4 írta:
jons írta:
Ha már itt tartunk. Mitől függ, hogy egy féktárcsa+betét kombó úgymond harap vagy sem? Nem vagyok megelégedve a fékhatásommal. Persze ha rálépek megáll a kocsi, ha nyomom akkor abs is van. Semmi gond, működik minden. Csak én azt szeretném, hogy ne kelljen ennyire nyomni pedált... vagy valami ilyesmi. Némileg ködösen fogalmazok az látom én is.



Mindenek előtt érdemes lenne lecserélni a fékfolyadékot (gyárira), aztán normálisan "bevasalni" a fékeket.


Thx. Így lesz rövidesen.



jons Elküldve: 2012-03-03 14:47 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
bbubbuka írta: Amíg vadi új a betét meg a tárcsa azóta pár km-ert mentem csak, de még nem érzem úgy hogy annyival jobban fogna mint a szétkopott elődjei.
Normális ez vagy már kezdettől fogva fognia kellene keményen?


Mivel a kopásnak megfelelően utánaállítódik a fékbetét, elvileg a hatékonyságban nem lehet különbség, sőt, én abban sem igazán hiszek, hogy az új féktárcsa bármit is forradalmian megváltoztatna. Szerintem placebo
Ha komplett féket cserélsz (pl. Brembora) akkor biztosan van különbség, de amíg a gyárit gyárira, nem hiszem hogy érezned kellene. Az egyetlen dolog ami különböző szokott lenni fékbetét-cserénél, az az, hogy megszűnik, vagy épp megjelenik a nyikorgó hang.


Ha már itt tartunk. Mitől függ, hogy egy féktárcsa+betét kombó úgymond harap vagy sem? Nem vagyok megelégedve a fékhatásommal. Persze ha rálépek megáll a kocsi, ha nyomom akkor abs is van. Semmi gond, működik minden. Csak én azt szeretném, hogy ne kelljen ennyire nyomni pedált... vagy valami ilyesmi. Némileg ködösen fogalmazok az látom én is.

jons Elküldve: 2012-03-03 12:19 Kecskeméti Drift Majális 2012.

InsectKiller írta:
Ne már, hogy majálist március 1-jén tartsák.... Ilyet még a Föld nem látott!


Én ott voltam. Nagyon szerveztétek, de egyedül voltam... mármint az egész majálison. Elpörögtem egymagamban. Lemostam a kocsimat félmeztelen... aztán hazamentem. Nem értem miért csapják be az embert...

jons Elküldve: 2012-03-02 22:51 Futómû és hibái

InsectKiller írta:
Mert jól van beállítva a kéziféked!
Nekem is volt 1 ilyen jelenség még a hideg időkbe, be is fostam, h mi volt, de rájöttem, h csak a kézifék lehet. És megnyugodtam!


Nem lehet, hogy a nagyfelnitől volt?
Jó a kézifékem, mert bezsíroztam. Nem is nyikorog, meg nem is rohad össze

jons Elküldve: 2012-03-02 22:47 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Helioport írta:
littled írta: Holnap megyek megnezni ezt:
http://cars.donedeal.ie/for-sale/cars/3074238

Velemenyt, ha tudtok Koszi! (€3800-ba allapodtunk meg)


Engem a kék bigyófény mindig megijeszt. Valahogy megjelenik előttem egy hülyegyerek autó, minden leócsósít, jóazbele, megyaverda... és nem szabadulok tőle. Kívülről szép. Azt nézem, hogy nekem valamiért -úgy érzem- jobban kézre állna egy balkezes könyöklő jobb oldalon, mint a mostani jobbkezes...


Lehet neki a kék jobban tetszik neki. Lehet, hogy szakszerűen hegesztette át a ledeket. Lehet, hogy az az utólagos fejegység senkit nem zavar...
Azt hiszem kempelen meg fehérré változtatta a világítását az óracsoportban... mintha így emlékeznék, bár ő a piros mutatói miatt.