jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2011-12-30 09:36 Társalgó

hancurozo írta:
Nem tudom mi a probléma. A bőrt a varrásnál láthatóan elvékonyította (nem dudorodik ki), az e30 ülései korhűek. A varrás minőségét nem lehet a képről megállapítani (azt csak kézben fogva lehetne megnézni). Nekem tetszik.


Poweren is beszóltak neki, a bőr ülések, festés témakörben, ha jól emlékszem. Hasonló kultúra ütközött ki mint smas-nál.

jons Elküldve: 2011-12-29 18:01 Társalgó

kempelen írta:
No mindegy is, majd jön Miki és talán megasszonyga mitől is low és high...


de remélem nem egy fél mondattal, ahogy szokta mert abból nem sokat okulunk

jons Elküldve: 2011-12-24 13:25 Boldog Karácsonyt

Békés boldog balesetmentes Karácsonyt kívánok fórumtársaimnak és kedves családjuknak!

jons Elküldve: 2011-12-23 17:05 Kipufogó

Coyote írta:
Hiába mondod, Jons ma kötekedős kedvében van.


Te is tudod, hogy ez nem így van!

jons Elküldve: 2011-12-23 16:33 Kipufogó

YELLOW írta:
én is tudom, hogy van kondenzvíz, ami elkezd párologni.


Nem tudod.
Ha tudod akkor nem kérdezed meg.
Pont azért, mert tudod.

jons Elküldve: 2011-12-23 16:05 Kipufogó

YELLOW írta: egy másik fórumon bogár ültetődött a fülemben.


Rosszul ültetődött...
mivel az égés során víz is keletkezik, így nyilván amíg le nem hűl a kipufi rendszerben lévő vízgőz addig gőzölögni fog.

jons Elküldve: 2011-12-23 10:14 Futómû és hibái

BarG írta:
Én a múltkori cserénél nem dobtam ki a kicserélteket, hanem elvittem őket Érdre, felújítani. Huszonezer Ft-ért megcsinálták, majd ha aktuális lesz a csere, ezeket fogom betenni. Majd kiderül, hogy hogy bírják a gyűrődést.


Erre én is kiváncsi lennék! Totalcaron volt róla egy kis szösszenet. Sabc-ék vittek felújítani gömbfejet nekik jó lett.

jons Elküldve: 2011-12-22 21:28 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

WiPa írta:
Csak az a furcsa, hogy beszerelés előtt a próbánál jó volt. Egyébként az inverterek is furcsa kerregő hangot adnak.


Bár én továbbra is azt mondom, hogy nálam is így volt amíg minden csatlakozás nem forrasztva volt.
Cseréltesd ki, az a biztos.

jons Elküldve: 2011-12-22 20:47 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

WiPa írta: Helló!
Bekapcsolom a lámpát, és minkét oldalon a jobb oldali karika halványabban világít.
Volt már másnál is ilyen? Mi lehet a gond?
Köszi előre is a segítséget.


Mindig halványabban világít, vagy később jobb lesz? Kell neki melegedési idő a hidegkatódos technológiából eredően.
Ha mindig halványabban világít akkor, csatlakozásokat nézd át jól, nyomkodd össze a stekkereket. forrassz és zsugorcsövezz.

jons Elküldve: 2011-12-22 12:30 Társalgó

Ebből a télből nekem tegnap pont elég jutott. 180 km-t, pontosan 7 óra alatt tettem meg. Tolna-bács-kiskun-pest-jnksz. A 4es út konkrétan életveszélyes volt. 1db jégpáncél. Ceglédtől szolnokig állt a sor. 1esben alapjáraton csúszott a kocsi. Majd miután ott bohóckodtunk 2 órát, jőttek a kpmesek szórni. Utána már a szédítő 20-al is tudtunk menni néhány helyen. Egy élmény volt. arg arg.

jons Elküldve: 2011-12-21 11:01 Társalgó

anubisz írta: Majdnem megvót a padkázás,a friss, jeges hóba.A borzalmas az volt,hogy parkoló,balra padka,jobbra padka, szembe is padka .Korrigálni sem lehetett semerre,csak a féket nyomni,az meg csúszott előre. Hát a Bridgestone Blizzak jobban fogott,ezzel vigyázni kell.
5 centin múlt,és lemezfelni javítás.


Na most vagy az Alpin A3 kezd öregedni (3. telet kezdtük meg), vagy én várok túl sokat, de meglepően csúszik a kocsi itt is. Mondjuk nem látom, hol van jég a hó alatt csak gondoltam megjegyzem.

jons Elküldve: 2011-12-21 07:11 Társalgó

anubisz írta: Talán úgy nagyobb erőt tudsz kifejteni,ha hátratolod az üléseket,és terpeszbe felé állsz,és úgy húzod,ha elférsz,vagy térdelsz,mert ülve biztos nehezebb,meg lehet úgy megpattan a kezed,hogy a tetőkárpitot is lebontod,lényeg,hogy nagyobb erőt tudj kifejteni,tekerés,feszítés nélkül.Ha van szarvasbőröd,tekerd vele át,ha csúszik a kezed róla,lényeg,hogy tapadjon.


Csak nehogy úgy járjon, mint én annak idején amikor cseréltem... nekem az ökör előző tulaj, szilóval ragasztotta be... telenyomta nagggyon faintos fehér szilóval a váltógombot és rányomta a karra. Nekem le kellett fűrészelnem. Mármint a gombot nem a kart

jons Elküldve: 2011-12-20 20:49 Kuplung_

Segítsetek nekem.
Mitől van az, hogy ilyen hidegekben nehéz benyomni kuplungot és viszonylag lassan(?) nehezen(?) is jön vissza, amíg be nem melegszik? Nem tudok jobb kifejezést most rá. Sebességeket veszi rendesen, nem recseg a váltó, nem változott meg a kapcsolási pont, nem csúszik, pedál nem remeg benyomva.

jons Elküldve: 2011-12-20 07:39 Termosztát

YELLOW írta: én azért dolgoztam/dolgozom gyárban, nem egy helyen.
minőségi követelmény van. olyan nincs ha valami nem felel meg, akkor azt ugyanúgy eladják, csak noname-ként. olyan van, hogy rosta. a termékeket tesztelik. terméktől függően többféle teszt van.


Confirmed!
Nálunk is úgy van, hogy ha kivül esik a tizedes tűrésen egy szerlap attól még jó az, csak mondjuk nem robot általi bevezetékezésre a külföldi partnernek, hanem nekünk beépíteni kézzel. Exportra vagy gyártói beszállításhoz nagyobb a (legtöbbször túlzó) minőségi követelmény. Mindezt a világítástechnika lakatos részére értem például, mert ebbe van belelátásom.

Egyszóval a jel azért kerül kiköszörülésre, mert Hans-Jürgen von Wupperthal úgy találta a Qualitätsprüfenanglageval végzett hihetetlen pontos és precíz, übermensch módszerével, hogy kívül esik azon az ezredes tartományon amit ők még elfogadnak.
Ezért visszadobják a beszállítónak, hogy ez egy sz*r. Mivel nyilván nem így van, ezért szépen köszörülnek egyet és úrjaértékesítik, de most úgy, hogy el is tudják adni.

jons Elküldve: 2011-12-20 06:15 Hólánc

anubisz írta:
Minek hólánc,nem az Alpokban élünk.Már tél is alig van.


Hihi... járnál arra amerre én szoktam... más lenne a véleményed erről a kérdésről.