jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2011-12-19 18:48 Olajzabálás

anubisz írta:
YELLOW írta:
jons írta:
anubisz írta:
Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.


OFF
Nekem is olyan a hangulatom, mint egy darab szarnak... pedig szépen esik a hó, jó meleg van idebenn és mégis...
OFF



nyomás kifelé ha esik a hó


Esik ott a hó? de jó neked,én imádom. Mennék is autózni éjjel. Imádok hóba száguldozni.
Itt a sok bohóc,a dzsipókkal 30 al totyognak.Wartburg való nekik.Azokat szoktam alázni.


Majd szerdán megyek haza, kiváncsi leszek milyen lesz az út. Csütörtökön Gyula, majd megint Simi, aztán megint haza... Észnél kell lenni majd, pont azok miatt akiket te is említesz...

jons Elküldve: 2011-12-19 18:37 Olajzabálás

anubisz írta:
Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.


OFF
Nekem is olyan a hangulatom, mint egy darab szarnak... pedig szépen esik a hó, jó meleg van idebenn és mégis...
OFF

jons Elküldve: 2011-12-19 18:34 lámpa

YELLOW írta: ki is próbálom az INPA-t az enyémen, ezt még nem próbáltam, hogy tudja-e mozgatni...


DIS-sel is próbáld meg.

jons Elküldve: 2011-12-19 13:58 Olajzabálás

anubisz írta:
Elnézést,ha kicsit nyers voltam.


Gondoltam a szimeringről van szó. Annak tud segíteni... Pl nekem olaj márka váltás után 2. olajcsere után megállt a drasztikus olajfogyás. De mondjuk az vajszínű belső fogyás volt.
Mindamellett igazad van.

jons Elküldve: 2011-12-19 12:16 Olajzabálás

Kempapa írta: Sziasztok!
Egy kérdés miatt regisztráltam igazából, remélem kapok segítséget. Az lenne a kérdésem, hogy olajszivárgás/folyás miatt próbálkoztatok-e már hasonló megoldással: http://t7.hu/oym
Elnézést, ha nem 100%-ban vág ide, de ez volt a legrelevánsabb (BMW-s) közösség.
Üdv,
Kálmán


Adalék helyett inkább ezt próbáld meg:
Valvoline MaxLife Synthetic SAE 5W-40

jons Elküldve: 2011-12-19 08:48 Valaki segítsen

szeda írta: Sziasztok,

Ma reggel indításnál égve maradt a kipörgésgátló és a sárga felkiáltójel.Kikapcsolni nem tudtam.Tegnap este teljesen normálisan értem haza, semmi baja nem volt.
Mi a f... van már megint ezzel a szarral? Lassan kezd 1980-as keleti autó feeling-em lenni.


Ez csak a diag tudja megmondani.

jons Elküldve: 2011-12-19 08:47 lámpa

YELLOW írta:
YELLOW írta: hi! egy ismerősöm kérdezi.

E46 (sajnos nem tudjuk, xenon vagy sima) lámpájában a motor nem áll fel. csak néz maga elé a lámpa. később lesz infó, hogy pontosan milyen lámpáról van szó.
Egyenlőre mondtam neki a megfelelő biztiket nézze meg, ha xenon, akkor a szenzorokat és csatlakozóit alul, illetve a lámpánál a csatlakozókat.
ha valami van az állítómotorral, az ír be hibaüzit?


senki? (mér nem lepődök meg...)


Az alábbi eshetőségek merülnek fel:
Aki ért hozzá, az nem válaszol, mert ezzel a saját üzletét rontaná.
Aki ért hozzá, az tudja, hogy ez nem ilyen egyszerű így fórumos kereteken belül megoldhatatlan.
Akinek van gépe (pl neked) az fogja és ránéz. Vagy van hiba vagy nincs.

Aki nem ért hozzá az nem fog válaszolni neked, mert azt sem tudja mit kérdeztél.

jons Elküldve: 2011-12-19 06:29 Valaki segítsen

laci320d írta:
Köszönöm a nagyérdemű hozzászólást. Gondolom gyakorló kétgyermekes apuka vagy.
Ültess egy 3 hetes csecsmőt, egy 1,5 éves most fedezem fel a világot gyerkőc mellé. felügyelet nélkül. Azzal meg főképp nagyot mondtál hogy nem érdemes babrálni vele.


Nem kell így ugrani... semmi szükség rá.
Ültesd egyiket az egyik gyerkőcöt a bal szélre a másikat a jobb szélre és nem érik el egymást. A légzsákot speciel én is ki tudnám kapcsolni, de biztos, hogy nem tenném meg. Egyébként is az esetek több, mint 60%-ában az anyósülésen lesz baja az utasnak, a sofőr reflexszerű mozdulata miatt, miszerint ösztönösen saját magát védi. Jó helyen vannak ők hátul.

Bero
Neked se való gyerek még egy darabig (akár magamat olvastam volna)

jons Elküldve: 2011-12-16 11:29 bc

szotakdavid írta:
Egy haverom csínálta nem tudta megmondani mi lehet ez a hiba"műszerfal vezérlő"


Én ezt értem, de valami hibakódot nem jegyeztetek fel? A többi kérdésemet nem írom le újra.

jons Elküldve: 2011-12-16 09:36 bc

szotakdavid írta:
Sziasztok!

Megpróbáltam így se sikerűlt,gépre tettük kiírta hogy műszerfal vezérlő hiba vagy valami ilyesmi és a szervíz időt se tudtuk vissza állítani.Valami ötlet??
Szép napot!!



Lényegében a "valami ilyesmi" takarja az igazi hibát... Mivel diagoltatok? Az, aki a gépnél volt nem mondott semmit? Csak hümmögtetek egyet, fizettél és eljöttél vagy hogy?

jons Elküldve: 2011-12-15 18:09 Autóvásárlás

YELLOW írta:
amúgy barátnőm mondta, hogy jövőre QRVA drága lesz az átírás.


Az én kocsimra vonatkoztatva ha 2012-ben 14 évesnek vesszük:
A mostani átírási rend szerint: 74504 Ft
A 2012 átírási rend szerint: 76700 Ft


jons Elküldve: 2011-12-15 16:50 Autóvásárlás

YELLOW írta:
na de most tegyük fel itt vagyok én. el akarnám adni az autót, ami lassan 10 éves lesz. ha mindenki ezt a számolást alkalmazná, akkor senkinek nem tudnám eladni, pedig tényleg annyi van benne, amennyi. és még én lennék a hazug. mondjuk akár ki is lehet számolni, mióta meg van az autó 2080liter körül tankoltam. ha 10 literrel számolom/100km, akkor is 20 ezerre jön ki, persze 25ezret mentem vele kb a lassan 5 év alatt. mert csak a shell-nél tankoltam és pontot mindig kértem (bár nem tom minek )


De el tudnád adni, csak neked nem kéne tekerni hozzá.

jons Elküldve: 2011-12-15 16:06 Autóvásárlás

hil írta:
Szia!
Nem kell attól félni, az annyi, amennyi, tartósak ezek az autók, főleg, hogy nem dízel, nagyot rontani nehéz. Csak azt nem fogom fel, hogy miért kell a Km-t tekergetni, bár többen írtak már erről, de nem tudtam magamévá tenni azt a szemléletet.



Azért kell tekerni, mert az emberek km óra állás alapján vesznek kocsit. Nem tudja kiszámolni, hogy pl egy 1998-as kocsiban hogy lehet 150k km... mikor az 13 év és évente kevesebb, mint 15k km.... 13 év alatt reálisabb inkább a 260-300 km.
Mintha nem tudnának számolni amikor autót vesznek. Illuzióik vannak. Pedig lehet, hogy több kilométeres megkíméltebb, mert pl pályáztak vele inkább... de hát tudjátok, most minek írjam le megint amit már sokszor megbeszéltünk.

Emlékszem amikor kocsit néztem volt egy kívül-belül gyönyörű 528i. 320k km-mel. Olyan volt a motorja, hogy nem hallottad, hogy megy. Megvettem volna, de annyira rozsdás volt a bal küszöb a német sózástól, hogy őrület. Csak ezért nem lett az enyém annak idején, azóta sem láttam olyan szép belsőt. Barna fa, bézs bőr belső, fekete műszerfal.


jons Elküldve: 2011-12-15 12:56 légzsak_

JANI77 írta: nem értem miért hisz az a kábel szerintem nincs összefüggésben a légzsákindítóval....:megrendeltem egy komplett kábel javító készletet potom 180 euróért ,plussz 100 euró a beszerelése...:S
csak azert osztottam ezt itt meg,ha esetleg valaki ilyen cipőben járna a jövőben ,talán ez lehet a megoldás.....


A légzsák hibák általában nem törlődnek aksisaru levétellel. Hibatörlés kell hozzá, ahogy csináltátok is először. Amikor kicserélted a kábelt akkor is volt hibakódolvasás és törlés?
Ha igen mit írt ki?

jons Elküldve: 2011-12-13 11:10 Társalgó

anubisz írta:
Azért,ha már pornót nézek,nem pont VV Verát fogom erre a célra választani, mikor kismillió minőségi film van fent a neten. Bár itt még istenesen néz ki,mert most olyan mint egy disznó. ...


Hát igazad van, nem egy Ivana Fuckalot vagy Beata Udine vagy Nessa Devil...