jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2011-12-03 17:28 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
Bocs,hogy beleszólok,de pirosat ír hozzá. 18-oldal Piros,azonnal álljanak meg felsorolás alatt. Kicsit csalóka,mert alatta 19 oldalon ír a sárga,piros kombinációkról.


Nincs gond, de meg mertem volna esküdni, hogy azt olvastam: sárgát jelez, ha a min szint alatt van az olaj.

jons Elküldve: 2011-12-02 07:08 Műszerfal kijelzés

bmw320d4 írta:
jons írta:
Nézd meg a fékfolyadékod szintjét. Első körben ez a legegyszerűbb, mivel a kézifék visszajelző sárga fénye kevés fékolajat jelez. Reméljük csak ennyi.


Nehogymá' sárga legyen.


nem én találtam ki. Benne van a kézikönyvben.

jons Elküldve: 2011-11-30 20:41 Társalgó

K_Gergo írta:
jons írta:

az az avatar 'ázzeg...


van még a tarsolyba' csak lassan adagolom.

jons Elküldve: 2011-11-28 18:49 Társalgó

Robinson írta:
Társalgó = offtopic




jons Elküldve: 2011-11-28 18:18 Társalgó

[OFF]
Kérdeznék egyet, nem adok veszek jelleggel nyilván, priviben várnám az infókat, ajánlatokat.

Édesanyámnak keresnék notebookot (dell d505, ibm T30, lifebook széria ilyesmi), vagy nagyon halk csendes asztali gépet moncsival max 20k-25k-ért. Szeretne skypolni meg receptet nézni ilyesmi. Karácsonyra (vagy hamarabb) lepném meg vele.

Robinson, ha nem idevaló moderáld át kérlek ahova való és elnézéséteket kérem az offért
[OFF]

jons Elküldve: 2011-11-28 14:07 Termosztát

Coyote írta:
hil írta:
YELLOW írta:

és akkor benyásoknál, miből lehet kiszúrni ha gond van a termosztáttal?


Úgy, ahogyan azt Tano írta. A dízelben kettő termosztát van és ez 50%-al megnöveli a hiba lehetőséget. Abból veszed észre, hogy gyengébb a fűtés, lassabban, vagy nem melegedik fel a motor. Az, hogy visszahűl nem mérvadó túlságosan: nekem jó a termosztátom, de 0 fokban jöttem le Galyatetőről (szinte végig motorfék, nulla gázadás) vissza is hűlt a kékig. Ugyanez Esztergom felé a Pilisről lefelé.



Bakker, lehet, hogy akkor nekem nem is rossz a termosztátom??? Normális, hogy visszahűl???

HIBAÜZENET NINCS - csak a mutató megy lefelé, ha belassulok.


lehet hogy a többieké rossz?

jons Elküldve: 2011-11-28 09:01 Termosztát

Coyote írta:
Akkor nálam is ez lesz... Ma 160-nal jöttem Fehérvárig, de még csak el sem érte a függőleges pozíciót.

Mi pénz egy ilyen termosztát?



Látod én mondtam!

Realoem-en kinézed a cikkszámát és meg tudod nézni az unixnál gyári cikkszámra keresve, vagy az onlineteile.hu -n ha bemásolod a cikkszámát. Előbbi utángyártott is lehet, az utóbbin csak gyári alkatrészek vannak. (időnként rémséges horror áron)

jons Elküldve: 2011-11-27 22:35 Társalgó

kempelen írta:
jons írta: ahogy rájöttem nem is volt előfeltétele a pöttynek, mint azt sokan állították.


Azt hiszem itt ebben én vagyok a ludas. Az infóm amit tudtam három angol fórumból volt összeszedve. Itt a magyar oldalakon ez eddig nem volt téma. Ezek szerint ott is írnak fűt és fát..

(le is mentettem egy hivatalosnak tűnő irományt erről, de úgy látszik vagy régi kiadás volt vagy nem volt jó)


Ne okold magad! Egyáltalán nincs kizárva, hogy a facelift után máshogy működik az összehasonlító elektronika. A 2002-es óracsoporttal én sem mentem semmirea chipset miatt. Kellett hozzá a pót 1998-asom.

Írnak sok mindent, mert sok a "hozzáértő". Lehet egyébként ugyanazokat a fórumokat olvassuk , mert több helyen is láttam megerősítve, hogy bizony ez ezért van, amit leírtunk itt lentebb, többek között. Meg hogy miket nem lehet csinálni... többségében azokat említették amiket nekem sikerült! Igazából semmit nem szabad készpénznek venni. Ahogy mondtad is, oda kell menni és ki kell próbálni. Legfeljebb nem sikerül.

jons Elküldve: 2011-11-27 21:13 Társalgó

Robinson írta:
jons írta: Nyilván nem vagyok azon a szinten, mint pl jackson vagy 320d4


Húha, ezen az egykalapon meg Miki fog megsértődni


Nem volt szándékomban megbántani egyikőjüket sem. Pusztán arra céloztam, hogy a fórumozók 99%-nál azért ők jobban vágják, hogy mit-miért.

jons Elküldve: 2011-11-27 20:56 Társalgó

Robinson írta:
Az ötlete sem volt alatt arra gondolsz, hogyan lehet eltüntetni?
A diag téma amúgyis kényes téma MO-n, mivel kis ország vagyunk, és túl sokan akarnak megélni belőle Viszont az is tény, hogy olyan a diag mint az IT, sok a Pistike, aki letölti mondjuk az impa, aztán pénzért hekkeli a júzerek gépét, mondván diagzseni. Na az ilyenek egyrészt elviszik a kereseti lehetőséget a szakik elől, másrészt rossz véleményt alakítanak ki a szakmáról. Vannak külföldi underground diag fórumok, ha valaki komolyabban akar vele foglalkozni, szerintem ott érdemes körül nézni, itt max az alapokkal lehet foglalkozni, ami még belefér a "magamnak házilag" témakörbe.


Mindegy hogy fogalmazol a lényeg ugyanaz. Nekem nem fűződik érdekem, se hasznom a saját kocsim órájának tekergetéséből, bár ez a mellékelt ábra szerint, ahogy rájöttem nem is volt előfeltétele a pöttynek, mint azt sokan állították.

Végzettségem szerint én is infós vagyok úgyhogy nagyon is értem miről beszélt, amikor a Pistikéket említed.
A diagot annak idején azért vettem, mert vagy 10k-ért csinálták volna meg nekem a BC-t nem messze, vagy kevés pénzért pesten, ami tőlem 120km.
Így beszereztem a kellékeket és addig olvastam utána míg jó nem lett. Több hetes móka volt angolból fordítani a telepítést és konfigurálást. Aztán jött ez a pötty, aztán elkezdtem több mindennek utánaolvasni. Nyilván nem vagyok azon a szinten, mint pl jackson vagy 320d4, de jó látni, hogy eljön egy fórumos, beállítunk valamit vagy csinálunk egy élőadatos lapot, hogy legyen miből elindulni. Kapok egy köszit aztán beszélgetünk és ennyi. Nekem ez már így bőven megérte, mert magamnak spórolok, hiszen nem kell elvinni sehova, illetve az is jó, amikor sikerül megoldani egy problémát és jó kedvvel vagy irányadó ötletekkel válunk el a találkozó végén a fórumtárssal.

jons Elküldve: 2011-11-27 20:41 Társalgó

InsectKiller írta:

Szerethető hát!!
Igen, anubisz és Bero kolléga, abszolút beleolvadt a tömegbe! Nem volt sértődés, pedig voltak oltások, Bero átépített autójának kapcsán és anubisz egy átlag ember 2-3 éves fizetésének a kocsijára költése kapcsán. De így kerek a fórum, pörög a téma és nekem sem mindig válaszolnak a "régiek", de nem volt sose sértődés, mert nem tudhat itt mindent egy-egy fórumuzó.



Általában akkor nem válaszolnak, ha kényes a téma, vagy olyat kérdez az ember, ami elég speckó. Lásd pl az én km órámon a pötty. Senkinek mégcsak ötlete sem volt a megoldásra. Vagy a diag kérdések, hogy mit hogyan... Szóval van egy két téma amiről lövése nincs senkinek vagy csak nem árulja el, de sebaj, attól még jó itt lenni. Van englis nyelven sok fórum ahol esetleg rá lehet találni az itt nem fellelhető infókra.

jons Elküldve: 2011-11-27 19:15 angel eye

PG_Junior írta: Na jó, de hányszor 1.200,- Ft. Nem mindegy. Ha az SMD-be 2-3 évente kell ledet cserélni, vagy a CCFL-be fél évente invertert. Neked kellet már cserélni? A villogás az nem folyamatos, nem? Csak indításnál pár másodperc. Vagy?


jons írta:
PG_Junior írta: Olvasgattam, és kicsit elbizonytalanodtam e CCFL-el kapcsolatosan. Kinek milyen tapasztalata van vele, és mik a hátulütői az SMD-nek? Akinek hibát írt, hogyan tudta megoldani? Elvileg kedden mennek a CCFL-emért, de lehet lefújom, és SMD lesz belőle.

Várom a javaslatokat.


Nekem CCFL van, hidegben amíg be nem melegszik halványabban világít, nem kapcsoltam ki még a hidegtesztet így villódzik. Eddig nem ment tönkre, nem hiszem, hogy ártana neki. Trafó hozzá kb 1200 forint postával együtt, ha esetleg megadná magát. Az egész készlet 12k volt, könnyen pótolható. Könnyed kis visszafogott,(de elég erős, hogy látsszon) kékes fénye van, ami abszolú illeszkedik a gyári megjelenésbe szerintem. Ledesről meg majd nyilatkozik akinek ledes van. De nekem pont azért nem ilyen, mert 1 led kiégése esetén elég hülye kinézete lenne, azonkívül a egyöntetű fényhez sok led kell, aminél minden forrasztás egy hibalehetőség.





Ment a privi. Ha visszaolvasol, olyan fél éve lehet benne, eddig még nem kellett invertert cserélni. Van itt olyan kollega szerintem akinek már 2 éve van benn hiba nélkül.

jons Elküldve: 2011-11-27 19:08 angel eye

PG_Junior írta: Olvasgattam, és kicsit elbizonytalanodtam e CCFL-el kapcsolatosan. Kinek milyen tapasztalata van vele, és mik a hátulütői az SMD-nek? Akinek hibát írt, hogyan tudta megoldani? Elvileg kedden mennek a CCFL-emért, de lehet lefújom, és SMD lesz belőle.

Várom a javaslatokat.


Nekem CCFL van, hidegben amíg be nem melegszik halványabban világít, nem kapcsoltam ki még a hidegtesztet így villódzik. Eddig nem ment tönkre, nem hiszem, hogy ártana neki. Trafó hozzá kb 1200 forint postával együtt, ha esetleg megadná magát. Az egész készlet 12k volt, könnyen pótolható. Könnyed kis visszafogott,(de elég erős, hogy látsszon) kékes fénye van, ami abszolú illeszkedik a gyári megjelenésbe szerintem. Ledesről meg majd nyilatkozik akinek ledes van. De nekem pont azért nem ilyen, mert 1 led kiégése esetén elég hülye kinézete lenne, azonkívül a egyöntetű fényhez sok led kell, aminél minden forrasztás egy hibalehetőség.

jons Elküldve: 2011-11-27 16:27 Társalgó

Robinson írta:
http://www.comguard.hu/comguar...;A_Szolg=1


és ezzel most mit akartál mondani? A honlapra én is rátaláltam.

jons Elküldve: 2011-11-27 14:43 Társalgó