jons Elküldve: 2011-11-18 20:50 Akkumulátor
anubisz írta:
Nem kötekedésképpen, félre ne értds!!
Milyen az amikor írod, hogy nem olyan, mint nyáron?
Megérezted mi? annyira kötekedtél
jons Elküldve: 2011-11-18 20:29 Akkumulátor
YELLOW írta:jons írta:YELLOW írta:
hát nekem 2 éves az akksim, és biza az utóbbi hétben 3 napos állás után indításkor már nem olyan mint nyáron. sajna nem emlékszem a korábbi 6-7 éves akksim hogy csinált ilyenkor. lehet nekem is töltőzni kell majd.
Nem kötekedésképpen, félre ne értds!!
Milyen az amikor írod, hogy nem olyan, mint nyáron?
nem úgy indít. akkor pöcre. most az utóbbi 1 héten, kicsit olyan mintha megakadna, kb mintha egy fél fordulattal többet forgatna rajta mire beindul. valahogy így értem.
jons Elküldve: 2011-11-16 07:41 Vicces :)
jons Elküldve: 2011-11-16 07:08 lámpa
YELLOW írta: DRL
kicsit agyaltam. ugye tudjuk, hogy működik a halogén izzó!? DRL-nél ~30% fényerővel világít az izzó. ugye ez egyenlő azzal, hogy kevesebb hőt termel. amiből szintén következik, hogy a halogén körfolyamat nem teljesen teljesül, azaz az izzó élettartama rövidül, romlik.
- mondjuk még így is olcsóbb halogén izzót cserélni, mint xenon-t
- mondjuk ha 30%-on nem állna fel ez a körfolyamat, akkor csak nem alkalmazták volna a mérnökök ezt a funkciót
igazából csak érdekelne kinek mi a véleménye erről...
jons Elküldve: 2011-11-14 18:56 Akkumulátor
YELLOW írta:
hát nekem 2 éves az akksim, és biza az utóbbi hétben 3 napos állás után indításkor már nem olyan mint nyáron. sajna nem emlékszem a korábbi 6-7 éves akksim hogy csinált ilyenkor. lehet nekem is töltőzni kell majd.
jons Elküldve: 2011-11-13 20:23 Társalgó
YELLOW írta:
minden csak nézőpont kérdése...
régi már! egyik tanárunk sokat szopatott ilyenekkel. illetve van egy feladat sor, amit állítólag csak azok tudnak megoldani, akiknek az IQ-juk 140 felett van, ha jól emlékszem.
jons Elküldve: 2011-11-13 08:34 Termosztát
calibra írta: Nekem is (lehet)van egy kis problémám a termosztáttal.
1.Az mitől lehet, hogy 1500-2500-as fordulaton jobban fűt a kocsi mint 700 körülin?(alapjáraton csak langyosat fúj,akkor is a ha hőfökjelző beáll középre)
2.A másik amit meg saját magamnak okaztam:
Csepegett/szivárgott a hűtöm valahol, kapott egy hűtőtömítőt amitől még gyengébb lett a fűtése.Már két hűtőtisztítót is elhasználtam, biztos lerakódott az anyag a radiátorban.
Ezt hogyan tisztítsam ki? Már egyszer átöblítettem, talán javult valamit.Ez a két probléma nem függ össze,amikor túl ment a mutató a kék sávon még akkor is csak hideget fúj pedig langyosat kéne legalább.Már csak úgy fűt a kocsim jobban, ha beáll középre a mutató.
jons Elküldve: 2011-11-12 18:29 kerékcsapágy
Alesi írta:
Foto nincs, de igen, valoban eleg vallas mar. Ez lenne a gond?
jons Elküldve: 2011-11-12 16:11 kerékcsapágy
Alesi írta: No, ujabb fejlemeny, csak hogy temanal is maradjunk .
Vegig szenvedtem a kerekcseret, megforgattam a jobbhatsot, es hat vannak ketelyeim: a kerek nem ad morgo hangot, inkabb surlodot (a fektarcsa kornyeken)
jons Elküldve: 2011-11-11 19:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Bero írta:
25-én egy minitali? Jons,Miniyakuza,Tano,Hil?