jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2011-11-08 16:17 lámpa

YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
te tényleg ennyire hülye vagy?
olvass vissza elpofáztam már. arról nem én tehetek, hogy már valaki direkt csinálja, hogy így is engem csesztessen mindenki.


talán maradjunk a lámpámnál...


talán annak írd, aki felhozta itt a dolgot



Én nem akarok ebbe belefolyni. Magadnak generáltad a problémát.

jons Elküldve: 2011-11-08 16:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Nincs véletlenül valakinek esetleg a satupad alatt egy eladó bmw scannere?

Ha esetleg nem lenne, az a kérdésem, hogy melyik lehet jobb 1.3.6 vagy 1.4? Vagy miben más a kettő? Van-e esetleg ami az egyikben nem működik de a másikban igen? Mert gondolom nem csak a csatlakozás módjában térnek el egymástól. (rs232 vs usb)

jons Elküldve: 2011-11-08 16:14 lámpa

YELLOW írta:
te tényleg ennyire hülye vagy?
olvass vissza elpofáztam már. arról nem én tehetek, hogy már valaki direkt csinálja, hogy így is engem csesztessen mindenki.


talán maradjunk a lámpámnál...

jons Elküldve: 2011-11-08 14:04 lámpa

Általában nem bízok az ilyesmiben, csak mégis megkérdezem, mert tetszik, amióta Beronál láttam valami ilyesmit:
http://racing-bazar.hu/alkatre...u_gyarilag

Mennyire lehet ez megbízható? Van rá esély, hogy nem jelez hibát a computernek a lámpáról?
Esetleg a lámpamodult DIS-sel hozzáillesztve (retrofit) a kocsihoz jó lehet?

jons Elküldve: 2011-11-08 13:17 Társalgó

YELLOW írta: nem kell nyomkodni azt a "hülye" gombot! marhára örülök, hogy nem értette senki, mi volt a problémám.

amúgy gratula a csöpséghez!


Így vagy úgy, de örülhetsz, mert elismertebb vagy, mint a fórum egyik legnagyobb szakembere.
Bár érdemes még talán megnézni, a hozzászólás/elismertség hányadost úgy hogy állsz?
Szerk: Te most kb 7 hozzászólásonként kapsz 1 köszit, ő meg 3. De ezt nem jelzi sehol a rendszer, úgyhogy maradsz csak TE

jons Elküldve: 2011-11-07 19:32 DSC

InsectKiller írta:
jons írta:
InsectKiller írta:
Nekem is csinálja ezt a puffogást, de nem mindig. Szóval ha a féltengely a kaka, akkor mindig csinálja?


Ha finoman váltasz, érzéssel, úgy ahogy nem is kéne igazából, akkor nem csinálja. Vagy ha nagy gáz kis kuplung, akkor meg nem hallod


Automata!


akkor nincs mit tenni. csere.

jons Elküldve: 2011-11-07 19:07 DSC

InsectKiller írta:
Nekem is csinálja ezt a puffogást, de nem mindig. Szóval ha a féltengely a kaka, akkor mindig csinálja?


Ha finoman váltasz, érzéssel, úgy ahogy nem is kéne igazából, akkor nem csinálja. Vagy ha nagy gáz kis kuplung, akkor meg nem hallod

jons Elküldve: 2011-11-07 13:29 DSC

Robinson írta:
Mindenki azt mondja, és így tudja, hogy a váltáskor keletkező puffogást a hátsó tengely felől csak a diffiszilent okozhatja. Ezzel a cserével bizonyította be Miki, hogy márpedig a 10 éves féltengely holtjátéka is puffogást okoz. Mindenki hülyének nézett, mikor Miklós eme elméletét előadtam, és lám, mégis igaza lett, azóta nem puffog a verda ha váltok


Engem rendszeresen megmosolyognak, ha mondom, hogy ez bizony a féltengely miatt van. Annak idején Kasza Imi is megerősítette ezt az elméletet sőt ő kilátásba helyezett egy difit is. Jövő héten remélem most már nekem is orvoslásra kerül a dübbenés. Lefogva a kardánt és a másik tengelyt, szemmel látható kottya van a bal oldali tengőnek. Jól tettétek hogy kicseréltétek, alig várom már én is.

jons Elküldve: 2011-11-06 15:15 XENON utólag

kempelen írta: ...


Ugyanígy volt akkor is, amikor az e34-be szereltem. Akkor még nem vették ennyire komolyan ezt a keszonos témát a zsernyákok. Projectoros szutyvadék volt a lámpa nem láttam semmit, akkor se ha kitakarítottam. Bekerült a keszon. Örömmel újságoltam embereknek, akik azt hittem figyelemmel vannak irántam, mint ahogy én irántuk, hogy van ilyenem. Na amit kaptam. Fintor, pofavágás, kiokosítás stb. Aztán amikor esetleg láttak, vagy ültek a kocsiban este, teljesen más megvilágítást kapott a helyzet. Már nem volt pofavágás meg okosítás. A vetítési kép géppel lett belőve, kicsit lejjebb is, mint a meghatározott. Az angel eye-vel is ez volt a helyzet... szinte kinevettek minek az nekem, aztán látták sötétben és ennyi.

Egyetértek veled, aki nem akar jobban látni, az nem tudja mit beszél. Én is szeretnék, de utólagoshoz gyáva vagyok, pont a tapasztalatom miatt. A gyári rendszerhez, pedig azért kell kábelezni, világításmodult cserélni és ez nekem épp elég macera lenne, hogy ne fogjak bele.
Amikor Bero nálam volt én támogattam az ötletet és fel is vázoltam, hogy szerintem mi kell a beépítéshez.

jons Elküldve: 2011-11-05 22:59 XENON utólag

hil írta:
jons írta:
ute107 írta:
Amúgy jó tanács: utólagos xenon...majd fényszóró beállítás egy normális helyen. Csodákra képes.


Nem riogatásból, de ismerettségi körömben most vágtak meg egy srácot 200k-ra mert utólagos volt a keszon, lámpamosó meg automata állítás nélkül. A rendőrök írtak jegyzőkönyvet, aztán mondták, hogy szerelje ki és úgy nem lesz majd baj a szigorított műszaki vizsgán. De lett.

Ha jól olvastam, Bero azt írta, hogy gyári, mosóval és aut magasság állítóval tudja venni. A magam részéről (de ez csak az én véleményem) a büdös életbe nem tennék az autómba Xenont, mert én nem akarok másnak rosszat és eleget mérgelődök azon, hogy más tuskó kiégeti a szememet mégha gyári is az a szar benne. Azért remélem, ez a Xenon betegség el fog múlni......

Ha folyamatosan honyorognátok és gyakran átélnétek azt, amit én a szembe jövő Xenon miatt, biztosan hasonló véleményen lennétek!


Bero azt írta, ute viszont nem. És én ute-nak válaszoltam. Azonkívül a sok hétvégi fiat trutymó, rönő getymó, sosekopel, szutyuki a gyári halogénnel is szétvilágítja a szemem, nem kell ahhoz keszon.
Ha nem pattognának a zsernyákok nekem is lenne, szépen beállított vetítési képpel, minőségi módon.

jons Elküldve: 2011-11-05 21:47 XENON utólag

ute107 írta:
Amúgy jó tanács: utólagos xenon...majd fényszóró beállítás egy normális helyen. Csodákra képes.


Nem riogatásból, de ismerettségi körömben most vágtak meg egy srácot 200k-ra mert utólagos volt a keszon, lámpamosó meg automata állítás nélkül. A rendőrök írtak jegyzőkönyvet, aztán mondták, hogy szerelje ki és úgy nem lesz majd baj a szigorított műszaki vizsgán. De lett.

jons Elküldve: 2011-11-03 17:38 Díszlécek

PG_Junior írta: Sziasztok!

e46 Sedan-ra szeretnék krómcsíkot az ajtó fölé/köré. Nincs valakinek eladó? Vagy nem tud esetleg valaki valahonnan?

Előre is nagyon köszi!

Üdv,
PGábor


Kasza Imi. Itt a fórumon topicja is van.

jons Elküldve: 2011-11-03 17:37 Társalgó

Bero írta: .... Most csak a toyota priussal kapcsolatban nem vagyok kibékülve.


Én meg biztos hülye vagyok, de a start-stop rendszerrel nem vagyok kibékülve. Én még az e34-es időből jöttem, ahol ha valami leállt üzemi körülmények között, akkor az elromlott. A frász törne ki amikor leáll a motor. Azonkívül jó az ha ennyiszer leáll elindul valami? De ismétlem lehet én állok rosszul hozzá a dologhoz.

jons Elküldve: 2011-11-03 06:11 Termosztát

bbali81 írta:
Jons: nem figyeltem a fogyasztást de nem vettem észre, hogy változott volna. Mennyiben térhet el egy szar termosztát miatt a fogyasztás?


némi túlfogyasztásban jelentkezik... de ez egyáltalán nem biztos. meg kell nézni menüben, vagy diaggal, hogy ilyenkor mennyi a hűtővíz hőmérséklet.

jons Elküldve: 2011-11-02 21:50 Termosztát

bomos535 írta:
jons írta:
bomos535 írta: Ha elérte az üzemi hőfokot,onnan nem mozdulhat el bármilyen hideg is legyen. ha megteszi a thermosztátod hibás nem zár le teljesen.


e34 benzinesben szokása volt 1 osztással a közép előtt lennie a mutatónak és üzemi hőfokon volt. szóval ha fogyasztásban nem látszik, hogy valami nem oké én nem aggódnék. Mindazonáltal zavaró a dolog ez tény.


Volt e34-em 535i, de ott is az óra mértani közepén volt az üzemi höfok.


m20b25-ön enyém volt, m20b20 zsír új termosszal, m50b20-on télen én láttam ilyesmit amit leírtam.