jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2011-11-02 21:34 Társalgó

hil írta:
jons írta: Elméleti a kérdés, mert nyilván egy 318i-be nem kell, de ér valamit a toronymerevítő?


Arra minden képpen jó, hogyha az egyik oldalát eltalálják az autónak, akkor a másik is javítós lesz. A többi úgy, ahogyan azt Yellow leírta, nem motor függő, inkább az számít, hogy mire használod az autót


kiváncsi voltam mit írtok, de egybevág azzal amit én gondoltam. A dizájnon kívül nem sok mindenre jó.

jons Elküldve: 2011-11-02 21:29 Termosztát

bomos535 írta: Ha elérte az üzemi hőfokot,onnan nem mozdulhat el bármilyen hideg is legyen. ha megteszi a thermosztátod hibás nem zár le teljesen.


e34 benzinesben szokása volt 1 osztással a közép előtt lennie a mutatónak és üzemi hőfokon volt. szóval ha fogyasztásban nem látszik, hogy valami nem oké én nem aggódnék. Mindazonáltal zavaró a dolog ez tény.

jons Elküldve: 2011-11-02 21:06 Társalgó

Elméleti a kérdés, mert nyilván egy 318i-be nem kell, de ér valamit a toronymerevítő?

jons Elküldve: 2011-11-02 20:12 Rugócsere

anubisz írta:
Akkor írják a kocsi mellé,mikor eladják,Ára 10 millió, másfél évente rugócserét az ár nem tartalmazza.


Volt egy nagyon jó műsor azt hiszem a discoveryn. A tervezett avulás volt a téma. A villanykörtét hozták példának, miszerint a egy amerikai tűzoltó állomáson 1937 óta ég egy körte és még mindig jó. A philips-osram-silvania megállapodás még valamikor az 50-es években arról szólt, hogy 2000 órában maximalizálták egy körte élettartamát, pedig tudnának készíteni 20000 üzemórát bíró körtét is.

Így megy ez máshol is. Ahogy halad az idő előre egyre jobban így van. Egy példa: 1989-es motortartó bakok jobb állapotban voltak az e34-esen, mint a 2 évesek egy e39-en...

jons Elküldve: 2011-11-02 13:42 Rugócsere

anubisz írta: Felhívtam őket,azt mondják normál alkatrészre 2 év a gari,de megnézi a rugóét,sajnos rosszul néztem 2 éve lett cserélve,kíváncsi leszek,vissza hívnak majd,hogy mit mondanak.
Lehet pont lecsúsztam róla. Azt mondja valószínű gyártási hiba. Ezt tudjuk mindnyájan,mert tört már itt pár emberkének a rugója. 30 rugó volt a kettő 2009 ben,és 25 ezerért cserélték.


A gyári az ilyen. Az enyém is eltört.
Most lesz cserélve a héten az egész, gátló, rugó, szilent, porvédő....

jons Elküldve: 2011-10-29 22:25 Futómû és hibái

Főleg autói javítással és alkatrész kereskedelemmel foglalkozó márkatársaktól kérdeznék.
Monroe lengéscsillapító. (?)

jó, nem jó... ?

jons Elküldve: 2011-10-28 06:49 Valaki segítsen

anubisz írta: M12x1,25 23 +-3 Nm
M14x1,25 30 +-3 Nm
Köszi Google


Bár látom rájöttél, de hogy legközelebb ne kelljen keresgélni, amikor ilyen számokat látsz azokra rá lehet kattintani és ilyesmiket kapsz:
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/04/55 12 12 1AZ
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/54/43 meghúzási nyomatékok nem bezsírozott betekerésnél


gyertyát meg hányszor veszel 1 évben? A netről csak úgy én biztos nem vennék, azért a 4k különbségért összesen.


jons Elküldve: 2011-10-27 06:44 Valaki segítsen

rricsi86 írta:

Jó okés de olaszul volt a kiosztás de már találtam itt az oldalon egy magyar nyelvűt, majd megnézem h az e a baj. De a kiegészítő fűtésem miért állt le mindig 2 perc után? abban is tudnátok segíteni? Arra gondoltam h ki volt véve (mert a keringető szivattyúja szar volt de utána működött, elindult) és nem jó lett légtelenítve? Víz hőfok is lassan áll be középre 20-25 km után kb. a rossz légtelenítés is okozhat lassú felmelegedést vagy termosztát szarakodik? vagy ennek a kályhához semmi köze?
Köszönöm a válaszokat!


e39.hu-n keresd meg a kiegészítő fűtés topicot, ott is ezzel küzdenek. Diag is lehet segítene.

jons Elküldve: 2011-10-26 17:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
jah jó! a DIS-t közben megtaláltam. (a leírást)
azt látom, hogy iso fájlok vannak, de hoába nézek bele, nincs egy telepítő fájl sem. vagy oylan fájl ami indítható lenne.


A disnek nincs telepítője. Egy UNIX-os környezet kell neki. Javaslom átböngészni ezt:
http://forums.bimmerforums.com...?t=1297683
Ha ebben valami nincs benne az majdnemhogy nem is létezik a témában.

Illetve:
http://forums.bimmerforums.com...?t=1541368



jons Elküldve: 2011-10-26 15:57 Valaki segítsen

szeda írta:
rricsi86 írta: Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?


hát van egy pár a kesztyűtartóban!



És ott a papír is a kiosztásról. Igaz Bero?

jons Elküldve: 2011-10-26 15:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
ezek valahogy nem akarnak működni:
NCS Expert
BMW Scanner
Carsoft
DIS


Ha az inpa megy akkor az Ncs-nek is mennie kéne
scanner speckó interface-t igényel
Carsoft úgyszintén
DIS vmware-res Unixos mutatvány ahogy Tano is írta, ez nem is fog működni amíg precizen be nincs lőve.
Próbáld meg az EasyDIS-t annak elvileg konfig nélkül mennie kell vmware alatt.

jons Elküldve: 2011-10-25 19:04 Üzemanyag fogyasztás

anubisz írta:
lufilámpa itt is világit?


világít, hogy rohadjon meg, de Bero jön a hétvégén és megcsinálja nekem!
driver side ignition circuit resistance high vagy valami ilyesmi meg nem mondom már pontosan.

jons Elküldve: 2011-10-25 19:00 Üzemanyag fogyasztás

kempelen írta:
jons írta:

Ne hülyéskedj, ennyit eszik az enyém is!


(óra ne tévesszen meg, nem dízli a gép.)


Ne tévesszen meg a sebességkülönbség és az hogy automata. Bár az enyém dízli.



Persze nekem tökmindegy, de ti lovagoltok a témán.




Egy dízlissel nem tudok versenyezni... bár mintha tied egy kicsit sokat enne nem?

Yellow
kempelen nem szokta felkapni a cukrot... eddig nem úgy ismertem meg.

jons Elküldve: 2011-10-25 15:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
jons írta:
Tano írta: Erre is jók a minitalik ha van rá lehetőség.


Ezzel én is egyetértek! A legtöbbet abban a 1,5 órában tanultam!


Ennek örülök.
Ja és megvan, hogy azt a hibaüzit, amibe belefutottunk, hogyan lehet kiküszöbölni az NCS-ben. Majd legközelebb megmutatom ha összefutunk.


sejtettem hogy van rá megoldás, de englisek se tudtak mit kezdeni vele... csak találgattak. Ezen a hétvégén otthon vagyok

jons Elküldve: 2011-10-25 13:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta: Erre is jók a minitalik ha van rá lehetőség.


Ezzel én is egyetértek! A legtöbbet abban a 1,5 órában tanultam!