jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2011-10-25 10:03 Üzemanyag fogyasztás

Coyote írta:
Ne szopassatok már ilyen 5,12 literes fogyasztásokkal... Az enyém miért eszik 5,8-at ha nagyon nagyon nagyon ráérősen megyek 80% autópályát (110-120) és 20% vegyest? Amúgy normál ütemben 6,5 a stabil fogyasztás.


Ne hülyéskedj, ennyit eszik az enyém is!


(óra ne tévesszen meg, nem dízli a gép.)

jons Elküldve: 2011-10-25 06:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
Ez így ebben a formában nem igaz. Az e39 oldalon részletesen le van írva Jackson által, ő kb 1 éves munkával taposta ki az utat, ami alapnak nagyon jó. Viszont ezt a topikot csak akkor látod, ha regisztráltál az oldalra. Én abból dolgoztam, aztán a végső finomításokban Tano volt igen nagy segítségemre, amiért ezúton is köszönet Neki!!!!!

Ebben benne van nickname kérdésére is a válaszom, nem írnám le mégegyszer.


Vagyok az e39 fórumon is, főleg a diag miatt, de ott sem történik nagyon semmi mostanában. Iránymutatásnak, alapnak jók ezek a fórumok. Bár sokan össze-vissza beszélnek ebben szerintem egyetérthetünk.

Annak idején Jacksonnal eltelefonáltam több órát, nagyon rendes volt de kb a problémák kb 20%-át sikerült megoldani. Kellett a logika, meg a külföldi fórum. Emlékszem annak idején amikor nem boldogultam tettem fel azt hiszem 2 kérdést ide. Kb 1 vagy 2 ember válaszolt rá. Aztán nem erőltettem. Hiszen semmi érdemleges nem történt. Jackson leírását egyébként eltávolították az oldalról, jogi aggályok miatt.

Idézet: USB az szopások sorozata

Bár valakinek meg ez megy tökéletesen. Viszont én egyetegyértek. Ezért lett végül soros portos laptopom.

A CKM-et meg már leírták előttem nem ragozom tovább.

jons Elküldve: 2011-10-24 20:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
SSS


Vagy az, de azt sem gyerekjáték feltenni.

jons Elküldve: 2011-10-24 19:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
INPA megy, bár nem mindenbe tudok belépni. hibakód olvasás meg ilyenek mennek. mondjuk csodálkoztam, hogy a rossz trafó nem írt be hibaüzit....
most ha a CKM-be szeretnék turkálni, akkor melyik progival kell? az Expert valamié nem akar csatlakozni. illetve mi az a WMware?


Az experttel ne foglalkozz addig, amíg az INPA nem megy tökéletesen, hiba nélkül. CKM-et állítani DIS-sel a legegyszerűbb. Ehhez kell majd a vmware.
De szerintem azt ne várd, hogy elmagyarázza valaki a fórum keretein belül, hogy mi merre.

Ezen a fórumon de más magyar nyelvűn sem láttam telepítési segédletet vagy komolyabb segítséget a témában. Nagy hallgatás. Kérdezel valamit és mintha ott sem lennél, mintha nem is regisztráltál volna, mintha nem is léteznél.

Külföldi oldalakon viszont patentül le van írva minden (többé kevésbe). Sok mindenre viszont neked kell majd rájönnöd. Nekem két teljes hetembe került, mire minden elsőosztályú patika módon hiba nélkül ment. Googlizz sokat én azt javaslom.

jons Elküldve: 2011-10-24 12:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: én is belevágtam.

lementem az autóhoz, rádug gyújtás, de pl INPA-ba, mikor valami egységbe be akarok lépni, akkor ki írja: ERROR COMPILING SCRIPT FILE!



http://forums.bimmerforums.com...p?t=987972

ezt próbálja meg uram

jons Elküldve: 2011-10-23 11:47 Társalgó

hil írta:
Azért köszönöm a felvilágosítást


ne így fogd fel kérlek! Az írott szövegbe olyan hangsúlyt képzel bele az ember amit akar. Én nem úgy mondtam/gondoltam, hogy sértődés vagy kioktatás, vagy bármi negatív legyen benne. Nem szeretnék haragot!



jons Elküldve: 2011-10-23 10:15 Társalgó

hil írta:
jons írta:
hil írta:
Bocsáss meg, de úgy emlékszem, hogy nem a gyári szűrőről, hanem a moshatóról kért véleményeket, tapasztalatot. Vagy rosszul értelmeztem volna az eredeti kérdést?



Nem, jól értelmezted a kérdést én csak ellentmondtam neked. Csak viccből. Azért volt a sörös ikon. Beronak kb ez a szűrő az utolsó dolog amit meg kell oldania a kocsiján.




Akkor jól értelmeztem, de nem viccből. Az, hogy Beronak mi kell, azt majd Ő eldönti. Kapott egy tapasztalati választ a feltett kérdésére.



Két tapasztalati választ kapott rá. Csak ha már szőrszálhasogatunk, akkor csináljuk rendesen.



jons Elküldve: 2011-10-22 21:43 Társalgó

anubisz írta:
Gondolod én szántani járok vele? mégis egész kisállattemető van benne,
Pestieket már ne is említsem.


Nem azért mondtam. Csak amíg nekem is volt városi forgalom, addig tényleg volt hogy szürkés-feketés volt a szűrő... mostmár nem. Lehet, hogy nem is ott szívja a levegőt?

jons Elküldve: 2011-10-22 21:41 Társalgó

anubisz írta:
Az a Gif te nagy macskabarát vagy


Igen nagyon szeretem a macskákat. Volt nekem is míg volt rá lehetőség... benti-kinti ahogy jól esett neki

jons Elküldve: 2011-10-22 21:36 Társalgó

hil írta:
Bocsáss meg, de úgy emlékszem, hogy nem a gyári szűrőről, hanem a moshatóról kért véleményeket, tapasztalatot. Vagy rosszul értelmeztem volna az eredeti kérdést?



Nem, jól értelmezted a kérdést én csak ellentmondtam neked. Csak viccből. Azért volt a sörös ikon. Beronak kb ez a szűrő az utolsó dolog amit meg kell oldania a kocsiján.

Anubisz
Nekem nem fekete a szűrőm. Nem megyek poros helyeken. Nekem a megtett távolság 95% országút.

jons Elküldve: 2011-10-22 21:11 Társalgó

hil írta:
Bero írta: Köszönöm a hozzászólásokat! Hétfőn már rendelem is meg a sima gyári papír szűrőt!


kb 15 éve használok minden autómban mosható levegő szűrőt, most a BMW-ben is. Soha nem volt semmi bajom vele és egyik autómban sem kellett légtömegmérőt cserélnem.


4 éve használok teljesen gyári szűrőt, sőt most már nem is cserélem minden olajcserekor és semmi bajom nincs vele.

jons Elküldve: 2011-10-22 17:42 Valaki segítsen

anubisz írta:

Pedig azt hittem, nálatok nagyobb a hely



Táncolni lehetne!! De a hűtő mégse fér ki keresztben

jons Elküldve: 2011-10-22 17:26 Társalgó

Bero írta:
Huu,de beteg a képed Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


Nagyobb az áteresztőképessége valószínűleg, de ezt (a teljesítmény növekedést), hogy érezze az ember kellene még más olyan módosítást is elvégezni az autón ami sokkal költségesebb ennél.

jons Elküldve: 2011-10-22 09:10 Társalgó

anubisz írta:
Nyugodtan megveheted,van ahol 10 ezerrel több.
http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=24422
UNIX-ból még levesznek 10% ot. úgy 8000 után veszel tisztító készletet,az 5 rugó.
Nekem is van,semmi gond nincs vele,

1 hónapja még csak 9000 volt,kár hogy nem előbb jutott eszedbe. Már be van olajozva,csak bele kel rakni. Télen kevés a por,a bogár,rá is ér majd nyár elején megtakarítani.


Én tuning pollenszűrőn gondolkodok... az is van? És miért nincs?



jons Elküldve: 2011-10-22 09:05 Valaki segítsen

anubisz írta: Bár lehet szerencséd lesz,megrángatod 2.3 x és már le is jön. Nekem sosincs ilyen szerencsém.


Azt meg ne is mondjuk, hogy milyen szépen tisztán kijön felülről a hűtő, miután lejöttek a csonkok. Mármint a TIS-ben. Aztán a valóságban rajta marad a kiegyenlítő, meg a bal alsó vastag műanyagcsonk és alulról kell kihúzni az egészet úgy hogy még a szervó tartályt is kilazítottad. Majd az egyik húzza a csonkot a másik a hűtőt és úgy jön le nagy nehezen stb. A fórumokon meg a youtubon minden egyszerű