jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2011-10-11 17:47 Autóvásárlás

YELLOW írta:
jons írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Egy kollégám nézegeti a következő autót:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-5162876

Bármilyen véleményt, kommentet szívesen fogadnék


Személyes tapasztalatom nincs, de ha ez ugyanaz, vagy nagyban hasonló márpedig a wikipedia szerint igen, mint az e34 diesel, akkor nagy ívben kerülni kell. Hamar leugrik róla a hengerfej. Bár nyilván attól függ hogy hajtották.



E34-ben nem volt ez a motor. ott a 2.4-2.5 td ilyen. ez az 1.8td jó kis motor. minden motort ki lehet nyírni.


A motor a wikipedia szerint 86%-ban megegyezik a 2.5tds-sel. 14% újítás van rajta. Lehet ez pont a hengerfej témaköre. :

jons Elküldve: 2011-10-11 15:09 Autóvásárlás

Alesi írta: Sziasztok!

Egy kollégám nézegeti a következő autót:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-5162876

Bármilyen véleményt, kommentet szívesen fogadnék


Személyes tapasztalatom nincs, de ha ez ugyanaz, vagy nagyban hasonló márpedig a wikipedia szerint igen, mint az e34 diesel, akkor nagy ívben kerülni kell. Hamar leugrik róla a hengerfej. Bár nyilván attól függ hogy hajtották.

jons Elküldve: 2011-10-11 15:00 Karbonozás

anubisz írta:
Hol melózol? Külföldön?


Nem. Tolna megyében vagyok egy világítástechnikai gyártó cégnél. Hogy miként kerültem ide az hmmm... hosszú

jons Elküldve: 2011-10-11 13:40 Karbonozás

anubisz írta:
jons írta:
anubisz írta:
Valószínű,de miért nem veszel egy nyamvadt OBD hibakód olvasót,azzal bármikor nullázod,és a hibakódokat is kitudod olvasni.


Vagy vár jövő hétig szépen és én megcsinálom neki... de hát türelmetlen.



Ja, ti egy helyen laktok.


Majdnem. hetente két hetente járok haza.

jons Elküldve: 2011-10-11 11:14 Karbonozás

anubisz írta:
Valószínű,de miért nem veszel egy nyamvadt OBD hibakód olvasót,azzal bármikor nullázod,és a hibakódokat is kitudod olvasni.


Vagy vár jövő hétig szépen és én megcsinálom neki... de hát türelmetlen.

jons Elküldve: 2011-10-11 11:08 Üzemanyag fogyasztás

Coyote írta: de alapjáraton simán 5 litert bekap


Alapjáraton órára számolják a fogyasztást. Az az érték amit olvastál nem lehet valós. A fogyasztás ilyenkor 1-1,1 l/h volt m20b25-nél. Gondolom ezeknél is ilyen lehet.

ja és én 1 tankkal elmegyek Londonig. De tényleg szinte hihetetlen. Közben azért megállok benzint utántölteni, de a tank ugyanaz marad HáHáHá





jons Elküldve: 2011-10-08 21:22 Kasza mester 0670-5799225

YELLOW írta:
tutti nem a diffiddel elsz baj. a diffi tartó hátsó szilent lesz a ludas. menj alá az autónak és a diffit nyomogasd felfelé, közben figyeld a szilentet. ha a diffi egy kicsit is külön mozdul fel, azaz amikor nyomod nem követi a kengyel/bölcső, vagy diffi/futóműtartó, akkor az lesz baj. a diffi búgni szokott leginkább ha baja van...


Ebben ne legyél annyira biztos szerintem. Nekem is azt mondták, hogy cseréld ki a szilentet és jó lesz. Nem lett. Új hátul minden szilent és mégis dübben amikor sebességbe rakom. Ez féltengelycsukló vagy difi vagy előrébb kell keresni a bajt, ha ezek sem.

jons Elküldve: 2011-10-08 15:12 Differenciálmû

alf írta: sziasztok! nekem is ilyen gondom van hogy amikor álló helyzetbe egyest rakok akkor hallok egy puffanást hátulról.


Ez a difi vagy az egyik féltengely. Azt is le kellene ellenőrízni először. Nekem a bal féltengővel van gond például. Az cserés lesz egy jó állapotú bontottra és majd referálok mi az eredmény.

jons Elküldve: 2011-10-08 09:19 Társalgó

YELLOW írta:
hát kiváncsi vok most már na mesélj mit is akarok én ... LOL

Ne lolozzál kispofa
Detektort szeretnél minden bizonnyal. De ha tévedtem akkor lehet rossz oldalra lapoztam.

jons Elküldve: 2011-10-08 09:10 alufelni

anubisz írta:
Bírni fogja a szinter ha nincs védőlakkréteg rajta?


Létezik, kültéri metál pigmentes, akár matt por is. Ha gondolod utána kérdezek neked, hogy mennyire lesz tartós. Azért amikor 180 fokon beégetik, igencsak erős lesz a réteg. Még a mi beltéri porral fújt lemezeinket is erővel kell karcolni, hogy lejöjjön a festék, ha lejön egyáltalán.

jons Elküldve: 2011-10-07 21:36 Társalgó

YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
pedig pont most gondolkozok 2 homasitás terméken. az egyik egy szilikonos lehúzó, a másikat nem mondom, mert titok és lehet a törvény bünteti. de nem blokkoló!


A másodikon én is gondolkozok. Még nem tudom, hogy akarom-e igazán.

Teljesen más:
Ma egy ismerősöm érdeklődött az autó iránt, mikor meghallotta, hogy 1.9-es a motor felhördült, hogy az tuti sokat fogyaszt. Majd neki is megmutatom a képet, de ide is beszúrnám ha megengeditek:





le sem írtam mi a második


Nyitott könyv vagy előttem Yellow
A szilikonos meg nagyon jó és ha rendesen van lemosva a kocsi, akkor nem karcol.

jons Elküldve: 2011-10-07 21:31 Társalgó

YELLOW írta:
pedig pont most gondolkozok 2 homasitás terméken. az egyik egy szilikonos lehúzó, a másikat nem mondom, mert titok és lehet a törvény bünteti. de nem blokkoló!


A másodikon én is gondolkozok. Még nem tudom, hogy akarom-e igazán.

Teljesen más:
Ma egy ismerősöm érdeklődött az autó iránt, mikor meghallotta, hogy 1.9-es a motor felhördült, hogy az tuti sokat fogyaszt. Majd neki is megmutatom a képet, de ide is beszúrnám ha megengeditek:


Az óra ne tévesszen meg senkit, most ez van benn még az előző tulaj miatt, de pontos, mint a hajszál, többször ellenőríztem rátankolással.






jons Elküldve: 2011-10-07 06:59 hûtõ

Bero írta:
Köszöntem!


Nem lesz jó. Tapasztalatból mondom.
Az e34-esem letört a hűtőről a csonk. Kinyomott vagy 6 liter vizet. Esztergáltattam egy közdarabot a letört csonk és a cső közé, tizedre illesztve. Műgyantával precizen, pontosan beragasztottam, képeztem tapadási felületet a csonk és a közdarab külsejénél is. 2 hónap alatt vált semmivé a ragasztás.
Kétkomponensű, direkt elasztikus, direkt nagy hőnek kitett helyre való ragasztóval lett megragasztva másodjára. Az is megadta magát. A hő, a rázkódás, a nyomás és a fagyálló megeszi ezeket a ragasztókat.

jons Elküldve: 2011-10-06 22:42 hûtõ

anubisz írta:
Azt néztem,nem nagy pénz.Lehet nem tett jót neki ez a kis szerelés,aztán meg adta magát.
Szerintem nyugodtan járhatsz a kocsival,ha víz gondod lesz úgy is megindul a mutató,ha esetleg szivárgásod lenne,vagy a levegősödés miatt.


http://en.allexperts.com/q/BMW...-level.htm
ugyanerre jutottak ők is. Nem tett jót neki a ki berakosgatás.

De ezt meg érdemes elolvasni ahogy szinte egymásnak ugranak a fiúk:
http://forums.bimmerforums.com...p?t=914259

jons Elküldve: 2011-10-06 22:27 hûtõ

anubisz írta:
jons írta: Létezik olyan, hogy a hűtővízszint jeladónak over?


Hát mivel kapcsoló,elromolhat.Kicsit meg kéne mozgatni,vagy fene tudja. Vezetékek? minden ok?
http://bmwfans.info/parts/cata...l_gearbox/


Megmozgattam minden jónak tűnt. Úgy be van pattintva, hogy szétugrasztani is élmény volt.
Mindegy holnap vagy amikor odaérek kap még egy kis kontaktsprét...
Utába azt hiszem rendelek egyet az onlineteilről egyet, nem nagy tétel egy próbát megér...