jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2011-05-02 07:33 Valaki segítsen

Két eset lehetséges:
1) Maga a szenzor rossz. Ebben az esetben nekem van 7k-ért egy lepróbált darabom
2) Igaz lesz az amit külföldi fórumokon olvastam, hogy a szoftverfrissíteni kellene a kocsit

peetie írta: Thx. Azannya ez elég drágának tűnik. Akkor ott rohadjon meg világít induláskor nemérdekel


jons Elküldve: 2011-05-01 12:09 Műszerfal kijelzés

Valószínűleg szenzor gondja lesz. Nekem van egy lepróbált darabom, mert nálam nem ez volt a gond. Nálam szoftverfrissítés kellene. Ha gondolod vegyük fel a kapcsolatot. kics_ee@hotmail.com

A 0W-30/40 5w-30/40 mind benne van a gyári ajánlásban, azzal nem lehet gond.

gyorilaszlo írta: Hali!

Épp ezzel a témával kapcsolatban akartam kérdezni,hogy 1 hónapba 1szer nekem is felvillan a kis sárga olaj jelzés... Az olajszintet úgy 2 hetente ellenőrizem,a nívó mai napig max körül van... Én érintkezési problémára gondolok,nem olyan rég megmozgattam az érzékelőket azóta nem jött elő a jelenség... 0W-30as olaj van benne,lehet h kicsit vékony neki? De egyébként halk a motor,megy a gép... Ha bemelegszik 10 éves korához képest alig van dízel hangja...


jons Elküldve: 2011-05-01 11:11 angel eye

InsectKiller írta:
Esetleg képek a végeredményről, vagy a munka folyamatáról?!


Képeket nem készítettem bár így utólag rájöttem jó ötlet lett volna. Végeredményről lesz, csak sötétedjen be.
Ezt a leírást használtam kiindulásnak, bár ez sem teljes szerintem: http://forums.bimmerforums.com...p?t=905125

Bár itt nem veszi ki a lámpatestet, hanem csavarnyúzóval kipattintja az indexet, hogy le lehessen venni a lámpabúrát. Én akárhogy próbáltam kipattintani (fél óra) nem sikerült így kivettem az egészet.

4 db 8-as csavar fogja a kasztnihoz. A felső csavarokat kicsavarni nem kunszt, de alsókat amikhez a lámpatest alatti takarókat kipattintva lehet hozzáférni egy élmény. Érdemes új crovával csinálni, hogy benne maradjon a csavar, mert úgy jársz, mint én, hogy beesik és keresheted. Mondjuk megáll az alsó motortakaró lemezen, de nagyon nehéz kiszedni és újra próbálkozni. Kis crova két hosszabítóval jó segítség.

Az én készletemen a pozitív szálat védte egy szilikon védőcső. Ezt el kellett vágni egy helyen ahol kibújtattam a fényszóró gumiborításán. Így már illeszkedik a gumitömítés és szerintem nem fog párásodni. (Van olyan leírás ahol megfúrta a delikvens a lámpatestet de én ilyen galádságot nem követnék el)

A helyzetjelző izzót visszaraktam a tömítés miatt, egyedül a csatlakozót nem dugtam rá, hiszen nem lesz már szükség rá. A helyzetjelző vezetéket megvágtam (barna a negatív szál mindkét oldalon!) Majd forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Annyit fogok még csinálni, hogy ami most fehér vezeték (karika vezeték az inverterhez), arra ráhúzok egy vastagabb fekete zsugorcsövet, hogy ne éktelenkedjen ott a fehérség.

Az invertert a zárhíd alsó felére (alapos takarítás után) ragasztottam a hozzáadott 3M kétoldalú ragasztóval. Állítólag melegszik az elektronika, majd meglátjuk mennyire lesz tartós a ragasztó.

Ja igen. A leírásban reléznek is, ahol a kapcsoló szálat a beltérvilágítás adja, de nekem eszem ágában nem volt ilyesmit csinálni. Nem szerettem volna többet bontani, mint amit feltétlenül kell. Sok helyen olvastam, hogy izzó hibát jelez a komputer beépítés után(főleg ledeseknél, de néhány szutykabb CCFL-nél is). Nos nekem olyan készletem van, ami 5W-ot fogyaszt. 14,4 v bemenő fesznél 12 v kimenő feszt ad a karikáknak és diódázva van a pozitív szál.

Más buktató nem jut most eszembe.



jons Elküldve: 2011-04-30 17:08 angel eye

Sziasztok!

vettem angel eye-t. Régóta szerettem volna. Javaslom mindenkinek aki szereti a visszafogott de mégis elegáns megjelenést. Félelmetes, hogy teljesen más lett a megjelenéses a kocsinak. Sajnos ki kell venni a lámpatestet (mert úgy kényelmesebb sokkal) és vágni is kell a helyzetjelző gyári vezetékét (mert amit vettem vezetékvágós csatlakozó sajnos nem mart bele eléggé a szigetelésbe így nem lett kontakt) de megéri szerintem a vesződést.
Szépen ráérősen csináltam így 3 óra alatt kész lettem mindennel.

Aminek esetleg kell segítség, ha csak írásban is szóljon nyugodtan, segítek.

jons Elküldve: 2011-04-20 12:56 Autóvásárlás

Kicsit én is belevau ha nem baj

Állapotot kell nézni szerintem, nem felszereltséget vagy motort. A felszereltségen könnyen lehet segíteni, a motor meg kb mindegy, mert mindegyik jól megy, olyan forgalmi helyzetet meg nem tudok elképzelni, amihez kell több mint egy 20d.
Nekem csak 2 ablakemelőm, meg cd-s fejegységem van ami extra lehet, aztán kész. Viszont a kasztni és az általános műszaki állapot igen jónak tűnik így fél év távlatából. (az óracsoport cserétől eltekintve persze)

A dízel egyébként is nagy lutri, főleg automataváltó kombinációval. Kényelmes dolgok ezek csak a fenntartásra lehet nem jut a végén.
kempelennel értek egyet nagyon. A navi buta közelébe sem érhet egy IGO8-nak pl, felnit olyat veszel amit akarsz, tempomat könnyen megoldható, a BC is. stb.

Szóval állapotot vegyél, ne felszereltséget.

Robin
A hitelt azért vette fel a tulaj, mert nem volt pénze. Fenntartásra sem biztos, hogy jutott ha kikövetkezteted.

Robin68 írta:
kempelen írta:
Lehet hogy van benne nagy navi, meg felni és tempomat, de ettől még nem biztos hogy kisebb szívás mint az első kék.

Tegyük fel a kéket most hozták kintről, itthon még senki nem hitelezte be.
A másik már egy ideje itthon van, de szabadulnának tőle, mert csak hitelátválallással.

Szerinted a két autó közül, látatlanban melyik esélyesebb hogy kapott is valami gondoskodást?

Én nem szólok bele, de inkább nézd meg mindkettőt és ne a tempomat, a felni és a nagy navi legyen az eldöntendő tényező.


Ebben van igazság... . Én is úgy kerestem, hogy azért legyen benne navi, meg ez-az, meg nagyobb motor. De nincs navim és nem volt egy-két ez-az sem és a motor is ovis méretű lett . Van, hogy kompromisszumot kell kötni ha jót akarunk.




jons Elküldve: 2011-04-17 11:09 Műszerfal kijelzés

A próba megvolt. Szereztem egy benzines 98-as óracsoportot. Ezen sem megy a BC úgyhogy jöhet a felprogramozás. Viszont az új óracsoporttal meg nem megy a "service reset/brake fluid reset" Ez a funkció csak a későbbi óracsoporttokkal működik vagy ez meg nem évjáratfüggő?

kempelen írta:
jons írta: Üdv mindenkinek!

Az "okos" előző tulaj egy dízeles óracsoportot rakott a benzines helyére. A miértet nem tudom, de most nem is lényeg. Ami fontos, hogy a board nem mutat semmit, annak ellenére sem ha nyomom a BC-s indexkarom gombját.
Most úgy tűnik találtam egy benzinesbe való óracsoportot. Az a kérdésem, hogy a BC funkciót az óracsoportba kódolják. Illetve óracsoport csere esetén kell-e tanítani a rendszert az új óracsoporttal? Vagy csak plug and play?


Kellene. A bc-d is azért nem működik nagy valószínűség szerint.



jons Elküldve: 2011-04-05 19:01 Műszerfal kijelzés

Üdv mindenkinek!

Az "okos" előző tulaj egy dízeles óracsoportot rakott a benzines helyére. A miértet nem tudom, de most nem is lényeg. Ami fontos, hogy a board nem mutat semmit, annak ellenére sem ha nyomom a BC-s indexkarom gombját.
Most úgy tűnik találtam egy benzinesbe való óracsoportot. Az a kérdésem, hogy a BC funkciót az óracsoportba kódolják. Illetve óracsoport csere esetén kell-e tanítani a rendszert az új óracsoporttal? Vagy csak plug and play?