jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2013-07-18 19:57 Motortartó gumibak

YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.

jrtom Elküldve: 2013-07-15 21:20 Autóvásárlás

Stukker1987 írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?


2005-ös gyártás azon belül is az év második fele 7-8.hó.

Így, hogy nincs kiírva a kocsid típusa az évjáratból és ha 177 Le akkor 525d ha viszont 163 Le akkor 520d-d van.



jrtom Elküldve: 2013-07-15 20:16 Autóvásárlás

Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?

jrtom Elküldve: 2013-07-14 19:21 Mi lehet a baj?

Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.

jrtom Elküldve: 2013-07-01 22:24 Porlasztó

Stubiflex írta:
jrtom írta:
Stubiflex írta:
Milan írta: 2,54 a 3-as hengernél? Ejha. Cseppet "behugyozik"


Az konkrétan mit jelent?



Azt jelenti, hogy nem tökéletes a porlasztás.


De már annyira, hogy veszélyt jelenthet a motor alkatrészeire nézve? ( Dugattyú, gyűrűk, henger )



Annyira nem, mert +4-ig van a tűréshatár, de akkor már lehet érezni a járásegyenletlenséget.

jrtom Elküldve: 2013-07-01 22:03 Elsõ lengõkar hátsó szilent

YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Ezen ne stresszelj kolléga.
Megkapod a poliuretán szilenteket házzal együtt és ha kicserélted elküldöd a régit...
Ennyi.
Kisdobos ott segít ahol tud ...


gyáriba szeretném betenni, bár lehet a Te megoldásod is jó, legalább tutti pontos lesz. még préssel megpróbálom azért. hamarosan jelentkezem tényleg

köszi a felajánlást amúgy!


Én nem értem vagy te ?
Ugyan olyan gyári házba lesz mint a tied, csak másikban.




értem, csak nekem a gyáriba 62ezer km van és azért az alu.... nem mindegy mit kapott mennyi km-en keresztül. ugye lehet amibe teszed az ment 100ezret is, vagy többet. meg le akarom festeni az alutestet


Ezt komolyan gondolod Yellow???


komolyan beteg vagyok mi?


Annak a szilent háznak hacsak árkot nem járt a kocsi és kinem szakadt a kasztniból a világon semmi baja nem lesz még 500 ezer alatt se. Szerintem

jrtom Elküldve: 2013-07-01 21:59 Porlasztó

Stubiflex írta:
Milan írta: 2,54 a 3-as hengernél? Ejha. Cseppet "behugyozik"


Az konkrétan mit jelent?



Azt jelenti, hogy nem tökéletes a porlasztás.

jrtom Elküldve: 2013-07-01 21:57 Elsõ lengõkar hátsó szilent

YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Ezen ne stresszelj kolléga.
Megkapod a poliuretán szilenteket házzal együtt és ha kicserélted elküldöd a régit...
Ennyi.
Kisdobos ott segít ahol tud ...


gyáriba szeretném betenni, bár lehet a Te megoldásod is jó, legalább tutti pontos lesz. még préssel megpróbálom azért. hamarosan jelentkezem tényleg

köszi a felajánlást amúgy!


Én nem értem vagy te ?
Ugyan olyan gyári házba lesz mint a tied, csak másikban.




értem, csak nekem a gyáriba 62ezer km van és azért az alu.... nem mindegy mit kapott mennyi km-en keresztül. ugye lehet amibe teszed az ment 100ezret is, vagy többet. meg le akarom festeni az alutestet


Ezt komolyan gondolod Yellow???

jrtom Elküldve: 2013-07-01 21:51 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.


Nyugottan mehetsz vele műszercsoport(KOMBI) nélkül is, nem lesz semmi baj, csak a trafira figyelj . Vannak szakműhelyek ahol megoldják a Manupilációs Pont problémát. Azt hiszem 20 ezer környéke

jrtom Elküldve: 2013-06-12 21:19 Turbo

Holden írta: Sziasztok,

Ma volt szervízbe az autóm, számítógépre dugva az alábbi hibát dobta ki:

http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg

Hibakód: 4CD0

- Leitungen/Steckverbindungen defekt
- Ladedrucksteller defekt/klemmt

Szervízben azt mondták, hogy a turbó vezérlő elektronika jelzi a hibát (ez ül ugye a turbó tetején), és valami megszorul benne (ezt nem értettem pontosan, talán a lapát?)
Azt mondták megoldásnak, hogy turbót ki kell cseréltetnem, mert a vezérlő egység külön nem kapható hozzá. Ez ugye nem lenne egy olcsó mulatság.

Találkozott már valaki ezzel a hibajelenséggel? Biztos szükséges a komplett csere? Tudnátok ajánlani esetleg valakit aki ránéz és kielemzi ezt személyesen?

320D / E90 2008-as évjárat

Itt egy skicc az érintett alkatrészről:
http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg

Köszi előre is


Néha erőtlen a kocsi? Van egy kis lemezke ami az állítómotort meg a geometriát köti össze az szokot megszorúlni. Van hozzá egy speckó hőálló zsír amivel bekell kenni és jó szokott lenni utánna. Elsőnek ezt kéne megpróbálni.

jrtom Elküldve: 2013-06-10 20:38 kormány

RePTaiL írta:
kabec írta: Sziasztok!
Hozzá értő emberek véleményét szeretném kikérni! E46 M-es kormány megegyezik az e39 M-es kormánnyal?


nem

e39:
http://autoalkatresz.medija.hu...09_1_n.jpg

e46:
http://www.nefkom.info/r0x/lenkrad.JPG


Nem zavar, hogy a második is E39-ben van. Amúgy ugyan az csak a fl-esben volt ugyan olyan mint az E46-ban.

jrtom Elküldve: 2013-06-07 19:39 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
kandracs írta: Sziasztok,

Azt meg tudnátok mondani, hogy ha nincsen bekötve a fékkopás jelzés,akkor a vezetékeknek össze kell lennie zárva vagy el kel őket szigetelni? Illetve ha ez megvan akor a jelzést a műszerfalonki kell üttetnem vagy eltűnik magától?

Segítségeteket köszönöm.

űdv Peti


a jelzés eltűnik magától. valai szerint fékkel adsz gyújtást és vagy 20-30sec-ig nyomni kell a féket majd eltűnik.
a kopásjelzőt hirtelen nem is tudom, de asszem el kell szigetelni egymástól. amúgy egyszerű, mert ha nem válik be az egyik, akkor törlöd fékpedál taposással, amelyik variációnál nem jön vissza a jelzés az a jó.


Miii ez a fékpedálnyomkodás???? Simán rárakod a gyújtást vársz 10-15 sec-et és elalszik aztán késssszz!!! Ha meg nem képes valaki egy kopjelzőt venni akkor zárja rövidre valamilyen módon aztán annyi.

jrtom Elküldve: 2013-06-02 20:48 Hifi beszerelése e46-ba

Most ezért nem szedem szét, de ha bent van a keret és odarakod a díszlécet akkor lehet látni, elég egyértelmü.

jrtom Elküldve: 2013-06-02 20:41 Hifi beszerelése e46-ba

dbtibi írta: Sziasztok !
A hétvégén gondoltam megcserél a két autómban lévő fejegységet vettem is egy beépítő keretet



gondoltam az egész meg van kb 45 perc alatt. A hifis srácoktól vettem, megvettem mondta a sarkokra figyeljek majd oda, lehet kell majd reszelni belőle ?! , gondoltam lehet nem ért hozzá, ez egy német autó, nem kell itt reszelgetni.
Barátommal kiszedtük a fejegységet kivettük a keretet



amit valamelyik előző tulaj a a jobb oldalán lévő műanyag részen kifúrt ás rákókányolt egy USB bemenetet( a képek és ez a "tökéletes" megoldás a képeim között megtekinthető - elretentésként ) amibe Ő FM transzmittert csatlakoztatott(ezt persze nem kaptam a kocsival).
A vásárolt keret tényleg feszül a díszítőlécet nem lehet felpattintani mellé, kiugrik a helyéről, így ezt most vihetem vissza, és kajtathatok egy másik típust ami a második képen látható, mert úgy tűnik az pontosabb megoldás, pedig az is utángyártott.

Nem tudom kinek hogy sikerült ez a művelet ... hátha tanulságos lehet a dolog ezért írtam le.



Ne vidd visza. A díszlécből kell kireszelni egy merevítő részt ami nem fog hiányozni és nem lesz semmi baja tőle. Nekem is azért nem ment fel a díszléc.

jrtom Elküldve: 2013-05-20 21:24 turbo gond

squierbandi írta: szeva


javítás miatt le kellett szednem a kipufogót és így volt lehetőségem ujjal megbabrálni a turbó tengelyét.
jól gondolom hogy nem volna szabad kotyognia?

vagy legalábbis nem kézzel érezhetően


Nem gondolod jól. Egy minimálisat kell oldalirányba mozognia, de hosszirányban nem.