jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2013-04-05 19:19 Egyenetlen alapjárat

Stifler írta: Igen vagy ha sokat állt napközben és teljesen visszahűlt a motor.
Felkészültem a gázos témára.Vegyesen használom szinte csak hosszabb távra használom a gázt illetve az utolsó pár kiló métert mindig benzinnel teszem meg.




99,99%, hogy az üzemanyag pumpa lesz a rossz. Nekem is ez volt a baja a 320i-mnek.

jrtom Elküldve: 2013-04-05 19:04 Egyenetlen alapjárat

Stifler írta: Sziasztok!
Kb 1 hónapja vagyok egy 98-as sedan E46 320i boldog tulajdonosa!
Ami kicsit zavaró az (álom autómban),hogy nekem is csinálja ezt az alapjárat ingadozást illetve égéskimaradást! Viszont a diagnosztika nem ír konkrét hibát. Lpg gázzal szerelt a kocsi, azt hittem a gázrendszernél a szűrő, reduktor csere után jó lesz, viszont benzin üzemben is csinálja sajna. És ugyan úgy nekem is az első indításkor / nap!
Ha ezt ki tudnám valahogy küszöbölni akkor egész tipp topp autó lenne! Kintről hozott tényleg nem elhanyagolt autó! A szokásos vásárlás utáni cserék azért megvoltak szűrők,gyertyák stb....!
Segítségeteket előre is köszönöm!!!



A napi első indításnál csinálja hideg motornál?

jrtom Elküldve: 2013-04-03 21:53 Gumiabroncs

Hol láttál Vredesteint-t 19-ért???
A legjobb amit láttam az is 25900 volt 225/45 r17-ben.

jrtom Elküldve: 2013-03-24 22:05 BMW a motorsportban

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta: én meg nem értem minek tárgyalunk olyan valakiről, akinek köze nincs a BMW-hez már. nekem sosem volt szimpi. de ezt már kifejtettem. a madaras ütközéskor mondotakkal leírta magát...emberileg. kár érte minden karakter.


Nem túl korrekt hozzászólás...
Értékelni kellene, hogy egy Magyar csapat és egy Magyar pilóta ilyen eredményeket ért el egy világbajnoki sorozatban. Ők is hibázhatnak, de csak az nem hibázik aki nem dolgozik...
A Hondát meg ne írjuk még le, nagyon az elején tartunk a történetnek.
Én szurkolok nekik, bármilyen embléma van is az autón!


én a nem túl korrekt hozzászólásokról vagyok hírhedt
én sajnos így gondolom. pontosan nem akarok leírni miért, mert nem akarok származási dolgokba belemenni.
igen tulajdonképpen irigy vagyok. de akár bármelyikünk is lehetett volna a helyébe, csak minket nem pénzel senki. persze fedeznek fel embereket, de nagy tőke kell elindítani valakit ilyen pályán.
igen elismerésem, amit elért tavaly, nem vitatom.
állítólag azért váltott mert a BMW nem akart fejleszteni. erről volt szó. és ha már nincs a legcsúcsszuperebb technika alatta, akkor nem is jó? én nagy Schumacher-es voltam/vagyok, mindig azzal jöttek, hogy persze könnyű a legjobb technikával. igen számít. de csapatutasítás ide vagy oda, a társ pilóták sosem tudtak vele menni. Schumi nagyon sokat hozzátett az autóbeállításokhoz. Norbi mit tud? jajj nekem jött egy veréb, oszt szérverte a futóművet... jah mikor látszik hogy a mocitetőnél kapta el. még a sérülés sem volt akkora, hogy megnövekedjen a légellenállás. pszichével is jöttek itt. nem láttam volna, hogy szétfröccsent volna a vér az egész ablakon...
korrektség nem korrektség, kinek ez szimpatikus, kinek az, nyílt furom, szabad vélemény nyílvánítás van. ő is tudja, hogy nem fogja mindenki szeretni.


A származási dolgokat nem értem ( ha el akarod mondani pü-ben jöhet ).
A veréb-story lehet hogy nem volt egy jól sikerült magyarázat, de nehogy már ezért leírjunk egy embert, egy csapatot...
Rengeteg munkát , energiát fektettek bele, hogy eljussanak egy világbajnoki sorozatba és ráadásul jól is szerepelnek. Ez számomra elismerésre méltó.
2 éve volt szerencsém élőben látni Norbi győzelmét és a Zengő Team munkáját a Hungaroringen, most is feláll a szőr a karomon attól a hangulattól amit ott átéltem. Életre szóló élmény ...

Még egy dolog : igen, ehhez a sporthoz kell qrva sok pénz, meg pénz, meg szerencse , meg sok minden..., de van egy olyan mondás, hogy mindenki a maga szerencséjének a kovácsa . No komment...

( bár az eső nem kedvez a BMW-nek, de ettől függetlenül meg lehet nézni a mai eredményeket, nem írom ide , akit érdekel biztosan nézte ... )



Én is kint voltam a hungaroringen amikor nyert a norbi, de az egy éve volt nem kettő.
És a hangulat az nagyon emlékezetes marad sokáig. Idén is megyünk tuti.
Yellow te is gyere ki hátha meggondolod magad

jrtom Elküldve: 2013-03-24 13:43 BMW a motorsportban

Az autóverseny nem a márkahűségről szól hanem minél jobb és gyorsabb tudj lenni. Sajnos a BMW konkrétan szarik bele a wtcc-be és így nem lehet versenyképes technikát a rajthoz állítani, ez van sajnos. Schumacherhez meg csak annyit, hogy igen is csak a jó kocsival tudta azt elérni amit elért, megkell csak nézni mit művelt a mercivel. Hiába marha jó versenyző, ha nincs a segge alatt a jó tecnika ő sincs sehol.

jrtom Elküldve: 2013-03-23 15:38 Egyenetlen alapjárat

Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!


Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.




Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?


Igen, mert amikor mondjuk reggel indítod akkor a hosszú állás alatt a pumpa elengedi a nyomást és indításnál nem megfelelő a nyomás és azért rángatózik amíg nem épül fel rendesen a nyomás. Rakjátok rá a nyomásmérőt és nézd meg mondjuk egy fél nap állás után, mert akkor már nem lesz meg. Én annakidején végig játszottam ezeket. Raktam be nyomástartószelepet közvetlen a pupához, de akkor se lett jó mert magában a pumpában nem volt meg a nyomás. Anubisz-nak is ez volt baja, de szerintem megfogja erősíteni.

jrtom Elküldve: 2013-03-23 15:13 Szervíz kilóméteróra nullázás

Tom_Sawyer írta:
csifer írta: Üdv!

A hétvégén kicseréltem minden szűrőt, szeretném nullázni az órát is, de eddig nem tudtam rájönni, hogyan kell!
E91 390L 320D touring 2005 évjárat
Tudna segíteni valaki?

Kösz a választ előre is!

cs.f


Szia!

Itt egy lírás. Nekem jól működött.

http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm




Ez tök jó csak neki E91-ese van és azon nem így van

jrtom Elküldve: 2013-03-23 15:02 Egyenetlen alapjárat

Miscrew írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!


Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.

jrtom Elküldve: 2013-03-22 21:05 Önindító

szotakdavid írta:
jrtom írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Szedett már le valaki 20d-ről önindítót??Merről a legegyszerűbb??

Üdv Dávid


150 lovasnál felfelé jött le. Szívósor le stb... Szerintem 136 lovas is hasonló.


Horival beszéltük ma,ahogy írta úgy jött le neki,de a 136 lovason nincs útban az izzitás vezérlő..talán lefelé lejön nagyon reménykedek benne


Próba

jrtom Elküldve: 2013-03-22 20:51 Önindító

szotakdavid írta: Sziasztok!

Szedett már le valaki 20d-ről önindítót??Merről a legegyszerűbb??

Üdv Dávid


150 lovasnál felfelé jött le. Szívósor le stb... Szerintem 136 lovas is hasonló.

jrtom Elküldve: 2013-03-21 20:04 Lökhárító

Mondjuk attól függ melyiket akarod kivenni mert a szélsőket nem lehetettlen kivenni, de a belsők neccesebbek.

jrtom Elküldve: 2013-03-20 20:14 Lökhárító

ember84 írta:
ember84 írta:
ember84 írta:
nickname írta:
ember84 írta: Sziasztok!Valaki leg tudja írni,mi az e46 facelift hátsó lökös leszerelés menete?Hol vannak a csavarok?Állítólag 4 csavar tarja?egy pdc szenzort kell cserélnemKöszönöm szépen


A PDC szenzor kiszereléséhez nem kell levenni a lökhárítót, csak azt a díszlécet kell kipattintani amiben a szenzor elhelyezkedik.


Levettem a díszléceket,de hogy jön ki a szenzor??

Látom két pöcök látszik kívülről,be kell nyomni,és csvarni?vagy hogy?


Senki??


FL-es e46 sedannak lekell venni a lökösét mert abba vannak bepattintva a szenzorok és hátrafele jönnek ki. Két nagy torx csavar fogja allulról, látni fogod, meg a kerékjárati ívnél két-két csavar. Ha ezek kint vannak akkor a két sarkát kikell akaszrani egy műanyag fülből és hátrafele lecsúsztatni.

jrtom Elküldve: 2013-03-20 20:07 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
andree írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Egy jó barátom szeretné eladni e46 330d-jét.
Az autót jól ismerem,ha kérdésed van írhatsz nekem is vagy hívhatsz is.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-6694969

06204692125

Üdv Dávid


Kimegyek ma a parkolóba és egy fl előtti touring áll mellettem. Kijön a tulaj és gondoltam megkérdezem h milyen a verda, erre a válasz háát vannak bajai de ez 30d, 500.000 van benne, a motorhoz még nem nyúltak és 6.2 az átlag. Beindította és halljátok hihetetlen csendes és egyenletesen jár. De azért nem tudta kinyitni csak kulccsal az utas meg átmászott mert csak a vezető és a csomi nyílt ki. De az a motor hang
Bocs a mesedélutánért.


Nekem volt szerencsém vezetni is nem egyszer élmény az biztos


Hát a rendszáma....

jrtom Elküldve: 2013-03-19 19:55 Tolató radar

ember84 írta: Kör alakú pdc szenzorom van e 46 feceliftbe,ha levettem a díszcsikokat,hogy jön ki a szenzor??Mert ez nem akarCsak nem kell levenni a lökhárítót?


De lekell, 5 perc és 4 csavar és lent is van.

jrtom Elküldve: 2013-03-18 20:04 Heeelp...!

Dudukli írta:
Szerbusztok!
Előre is bocs ha rossz helyre írom a kérdésem!Lenne egy kis problémám lehet vkivel fordult már elő!?E46 2002 évjárat ha a szélvédőt locsolom beázik és a küszöbnél folyik be a víz és úszik a kárpitom!Nincsenek eldugulva a kifolyók nem volt törött az autó!Arra tippeltünk szélvédő kicseréltettem azt is és még mindig fenn áll a probléma!!!Esetleg ha találkozott vki ilyennel?
Üdv


Nézd meg az ajtók alját, hogy nincs-e vízlefolyásnyom. Ott szoktak beázni mert a kárpit mögött van egy hangszigetelőszivacs ami butilszalaggal van odaragasztva és az elengedi vagy már leszedték és nem ragadt vissza és ott befolyik a víz.