jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-12-25 23:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ahogy az elöttem szóló is írta E46-ba nem kell regizni.

jrtom Elküldve: 2012-12-25 23:04 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Mibe akarsz akkut regisztrálni? E90?

jrtom Elküldve: 2012-12-25 22:58 Üzemanyag fogyasztás

Az egyáltalán nem sovány, nézz körül egy kicsit!!!
Nem, ez egy vízkör alsó pontjába bekötött melegítőpatron, tehát a gravitáció alapján fordul meg bennea a víz. Konkrétan a kipufogócsonk is meleg 3 óra múlva. Azt figyelembe véve, hogy ez egy 6 hengeres blokk. Ez egy 20d-nél valszeg kevesebb idő alatt is felfűt.

Tudod mit, inkább írok mondig új ablakba, jó?

jrtom Elküldve: 2012-12-25 22:50 Üzemanyag fogyasztás

Az egyáltalán nem sovány, nézz körül egy kicsit!!!
Nem, ez egy vízkör alsó pontjába bekötött melegítőpatron, tehát a gravitáció alapján fordul meg bennea a víz. Konkrétan a kipufogócsonk is meleg 3 óra múlva. Azt figyelembe véve, hogy ez egy 6 hengeres blokk. Ez egy 20d-nél valszeg kevesebb idő alatt is felfűt.

YELLOW írta:
jrtom írta: Én raktam az enyémbe vízmelegítőset és bevált. 3 óra alatt 60 fokosra melegíti a vizet.
Calix vagy Defa amit nézegess.


(ha lehet, akkor lécci az idézet után írj már. már lassan mindenki elszokik róla, eddig mintha Te is utána írtál volna, most meg elé...)

azé 3 óra alatt 60 fokra, az elég sovány.... keringeti is a vizet? vagy ez is olyan blokkra tapasztós?



jrtom Elküldve: 2012-12-25 22:24 Üzemanyag fogyasztás

Én raktam az enyémbe vízmelegítőset és bevált. 3 óra alatt 60 fokosra melegíti a vizet.
Calix vagy Defa amit nézegess.
negativ0001 írta:
jons írta:
negativ0001 írta:
Nekem csak egy sajattermosztatos kell es kesz, de ha ennyire veszelyes, akkor jo lenne a sima elektromos is.


Fagydugó helyére pl egy fűtő betét.

Igen, az is jo, vagy az olajteknore ragaszthato futolap. Az majdnem 2 ora alatt futi fel -40 rol +35 fokra az olajat es csak 125W/ora ja es olcso.
http://www.wolverineheater.com...s/1814.htm





jrtom Elküldve: 2012-12-22 21:54 Üzemanyag fogyasztás

Nekem volt e46 320i-m a 2,2-es és "sajna" közel lakok a munkahelyhez (3km),
szóval télen éppen közelített a középhez a vízhőfok és leállít. Szóval nekem így volt a legdurvább 13 liter. Ugyan így amikor 1,4-es corollám volt az simán 10 liter volt.

jrtom Elküldve: 2012-12-22 13:03 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

Itt van kép:
http://www.schmiedmann.hu/5_se...sories.htm
Semmi gúnyosság nem volt benne.
YELLOW írta:
jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.



jrtom Elküldve: 2012-12-22 12:47 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.

Stubiflex írta:
jrtom írta: Bontottat én nem vennék, mert kitudja, hogy az meddig lesz jó, de Te tudod.
Egy ismerősöm vett e-bay-ről vacsi újat. nem olcsó mert 100 ezer volt, de a gyári asszem 230. Viszont neki nem volt a készletben a légbeszívócső ami neked kelleni fog.
Neki nem is kellett mert LCI E61-e van és abban már jó cső van és nem reped szét.
Az ő kompresszora simán elfáradt, mondjuk 300 ezer van a kocsiba meg sokat lakókocsizik.

Stubiflex írta:
jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?





javítókitt nem létezik hozzá?


jrtom Elküldve: 2012-12-22 12:36 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

Bontottat én nem vennék, mert kitudja, hogy az meddig lesz jó, de Te tudod.
Egy ismerősöm vett e-bay-ről vacsi újat. nem olcsó mert 100 ezer volt, de a gyári asszem 230. Viszont neki nem volt a készletben a légbeszívócső ami neked kelleni fog.
Neki nem is kellett mert LCI E61-e van és abban már jó cső van és nem reped szét.
Az ő kompresszora simán elfáradt, mondjuk 300 ezer van a kocsiba meg sokat lakókocsizik.

Stubiflex írta:
jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?


jrtom Elküldve: 2012-12-22 12:13 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?


jrtom Elküldve: 2012-12-22 12:00 Mi lehet a baj?

Még szerintem én is mondtam már neked a kisnyomásúpumpát.
Egyébként ha emelőn vagy aknán van a kocsi akkor 5 perc a csere, az üza szűrő elött van. Else tudod téveszteni.

funkilaci írta: Rendben..nyilván igazad van.
Mekkora bontást igényel ennek a beszerelése?
Nagy művelet?


jrtom Elküldve: 2012-12-22 11:54 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?


jrtom Elküldve: 2012-12-18 21:47 Társalgó

Szerintem ő inkább befizette volna a bírságot minthogy eltaknyoljon.

YELLOW írta:


jrtom Elküldve: 2012-12-18 21:08 Társalgó

Amióta tudom, hogy ott is mérnek, ráadásúl főleg sötétben, azóta én is max 60-nal megyek a nagyszombatin. Szerintem is fizesd be, a végére többe fog kerülni mint a bünti.

kempelen írta:
BarG írta:

Szerintem ezzel az önkori csekkel csak saját magadat szívatod. Így is, úgy is be kell fizetni, csak még parázhatsz is mellé, hogy tényleg úgy megy-e minden, ahogy mások mondják, vagy egyszercsak kivonják a kocsidat a forgalomból aztán máris a dupláját fizetheted. Jobb kifizetni és lezárni az ügyet.


Ha még olyan eset lenne, hogy lakott terület vége és kétséges lenne a megengedett sebesség. De a Nagyszombati úton végig 50 és pár helyen 30.... szóval szerintem sem érdemes húzni a rétestésztát....egyértelmű az eset, akkor is ha nem szívesen fizet az ember...


jrtom Elküldve: 2012-12-17 22:13 Mi lehet a baj?

Azt tudjátok miért ment tönkre a gencsi?
Kasza Imit hívd fel, szerintem neki lesz.

SirToma írta:
SirToma írta: Nos urak, meglett a hiba.
A generátoromnak van ilyen visító hangja, némi amperszaggal megspékelve.
Érdekelne, valaki tud-e bontott, vagy felújított generátort.
Nem szeretnék így nekimenni az ünnepeknek.

Üdv:Toma


Srácok, ilyesmi bontott generátor szerintetek?

Generátor

üdv:Toma