jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-10-02 20:21 Üzemanyag fogyasztás

Ezt mérted vagy csak a BC írja? Mondjuk nekem 330d van és amit mértem az 5,6l volt 150 tempomatnál és a BC 5,5l volt.

tomiho-ho írta: Sziasztok

Nemrég vettem egy 320d 2004-es manuális 6-os váltoval,én egy kicsit sokkalom a fogyasztását autopályán járok csak vele a fogyasztásom 7liter 150-160-as tempoval jorészt tempomattal,nem a gyári kerék van rajta hanem 17-es,esetleg ötlet amivel csökkenti tudnám?


KÖSZI


jrtom Elküldve: 2012-10-02 19:34 Heeelp...!

Hát, ha nem vette ki senki akkor bent van .

jrtom Elküldve: 2012-10-02 19:25 Heeelp...!

Én se lennék nyugott a helyedben. Nemlehet hogy amikor levette a szívósort akkor kiesett és nem vettétek észre??? Valahonnan szerezz egy kis kamerát mert az lenne a legmegnyugtatóbb ha látnátok, hogy nincs bent sehol. Betudnátok nézni a porlasztót kivéve a hengerbe is. Vagy a hengerfejet kéne levenni, de az nagyobb macera.

veszkoo85 írta:
jrtom írta: Az a baj, hogy csak befele tud menni. Esetleg mágnessel bekellett volna nyúlkálni a hengerfejbe. Vagy lehet, hogy már más kivette. Meg ha azt beszívja akkor szarúl fog járni a motor, csattogni fog, szétcseszi a dogattyút a hengerfejet rosszabb esetben a hengerfalat is meghúzza és akkor motor ki.
veszkoo85 írta:
jrtom írta: Lehet megszorúlt a hengerfejben valahol. Mindenképpen nézzétek meg rendesen mert nagy baj lehet belőle. Addig egy métert ne menj vele, bese indítsátok. Ha tudsz szerezz be egy száloptikás kamerát és azzal nagyon jól körül lehet nézni mindenhol. A többit meg szedjétek ki a szívósorból. Én is kiszedtem! Semmit nem fog észrevenni ha nincs benne.

veszkoo85 írta: Hali mindenkinek.
Kéne egy kis segítség.
A mai napon szerelőnél volt az autóm,egy két apróság miatt és észrevette,hogy a 2-es hengernél nincs meg a pillangószelep a többinél megvan,le lett véve a többi is.A nagy kérdés hová lett???????????Az autón nem venni észre menet közben ,hogy valami gond van.
A pillangószelep nincs fent okoz ez nekem valami problémát
-teljesítmény
-fogyasztás
az autó egy e46 330xd 2003.
Nagyon fontos lenne a segítség.
Mindenkinek köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Köszi az infót.A többit kiszedte a picsába.a mester azt mondta hogy szerinte nincs benne.
a kamerán kívül hogy lehetne megbizonyosodni hogy nincs benne????amugy hazajöttem vele.ha ott van azt észre lehet venni menet közben???köszi a segítséget mégegyszer.









Magyarán ha bent van akkor motor kuka,ha nem tudjuk kivenni.Hát nagyon penge vagy köszi a segítséget.délután óta szét bassz az ideg.és nem tudom hogy mit csináljak!!!!!!!!!!!


jrtom Elküldve: 2012-10-02 19:20 Társalgó

A nyomatékot most így nem tudom, de nem egy nagyszám, én már mentem si-vel. A simához képest kicsit jobban megy, de nagy csodát nevárj tőle. A 20d-d az biztos érezhetően nyomatékosabb. Vagy ha üvegen pörgetve akarsz kocsikázni akkor nem rossz kocsi, mert annak csak ott jön ki az ereje.
BalaBMW írta:
jrtom írta: A 320i az 150Le az si az 173. Módosított vezérlése van a leszabályzási fordulatszáma magasabb, ja és Karbon szelepfedél van rajta (nem fólia).

BalaBMW írta: Meg tudná nekem valaki mondani, hogy az E90 esetében mi a különbség a 320i és a 320si között?




Köszi! Van itt nálunk egy gyönyörű kék és ma megtaláltam hahun is. Nem mintha lenne rá keret, de nagyon izgatta a fantáziámat, hogy mit tud! Ha esetleg még azt is meg tudnád mondani, hogy nyomatékban mi a különbség, akkor mára a tudásvágyam ki is lenne elégítve!


jrtom Elküldve: 2012-10-02 19:04 Heeelp...!

Az a baj, hogy csak befele tud menni. Esetleg mágnessel bekellett volna nyúlkálni a hengerfejbe. Vagy lehet, hogy már más kivette. Meg ha azt beszívja akkor szarúl fog járni a motor, csattogni fog, szétcseszi a dogattyút a hengerfejet rosszabb esetben a hengerfalat is meghúzza és akkor motor ki.
veszkoo85 írta:
jrtom írta: Lehet megszorúlt a hengerfejben valahol. Mindenképpen nézzétek meg rendesen mert nagy baj lehet belőle. Addig egy métert ne menj vele, bese indítsátok. Ha tudsz szerezz be egy száloptikás kamerát és azzal nagyon jól körül lehet nézni mindenhol. A többit meg szedjétek ki a szívósorból. Én is kiszedtem! Semmit nem fog észrevenni ha nincs benne.

veszkoo85 írta: Hali mindenkinek.
Kéne egy kis segítség.
A mai napon szerelőnél volt az autóm,egy két apróság miatt és észrevette,hogy a 2-es hengernél nincs meg a pillangószelep a többinél megvan,le lett véve a többi is.A nagy kérdés hová lett???????????Az autón nem venni észre menet közben ,hogy valami gond van.
A pillangószelep nincs fent okoz ez nekem valami problémát
-teljesítmény
-fogyasztás
az autó egy e46 330xd 2003.
Nagyon fontos lenne a segítség.
Mindenkinek köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Köszi az infót.A többit kiszedte a picsába.a mester azt mondta hogy szerinte nincs benne.
a kamerán kívül hogy lehetne megbizonyosodni hogy nincs benne????amugy hazajöttem vele.ha ott van azt észre lehet venni menet közben???köszi a segítséget mégegyszer.








jrtom Elküldve: 2012-10-02 18:52 Heeelp...!

Lehet megszorúlt a hengerfejben valahol. Mindenképpen nézzétek meg rendesen mert nagy baj lehet belőle. Addig egy métert ne menj vele, bese indítsátok. Ha tudsz szerezz be egy száloptikás kamerát és azzal nagyon jól körül lehet nézni mindenhol. A többit meg szedjétek ki a szívósorból. Én is kiszedtem! Semmit nem fog észrevenni ha nincs benne.

veszkoo85 írta: Hali mindenkinek.
Kéne egy kis segítség.
A mai napon szerelőnél volt az autóm,egy két apróság miatt és észrevette,hogy a 2-es hengernél nincs meg a pillangószelep a többinél megvan,le lett véve a többi is.A nagy kérdés hová lett???????????Az autón nem venni észre menet közben ,hogy valami gond van.
A pillangószelep nincs fent okoz ez nekem valami problémát
-teljesítmény
-fogyasztás
az autó egy e46 330xd 2003.
Nagyon fontos lenne a segítség.
Mindenkinek köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




jrtom Elküldve: 2012-10-02 18:47 Társalgó

A 320i az 150Le az si az 173. Módosított vezérlése van a leszabályzási fordulatszáma magasabb, ja és Karbon szelepfedél van rajta (nem fólia).

BalaBMW írta: Meg tudná nekem valaki mondani, hogy az E90 esetében mi a különbség a 320i és a 320si között?


jrtom Elküldve: 2012-09-30 21:14 Valaki segítsen

a 7-es az a tömítés szerintem amit keresel.
http://bmwfans.info/parts/cata...ass_meter/


szotakdavid írta:
jrtom írta: Az első kérdésedre: Asszem arra a csőre nincs külön tömítés, nézz körül egy tömítéses boltban.
A második kérdésedre: Elvan repedve a szelepfedél és azért szivárog ott az olaj. Azt elég nehéz lesz megragasztani, de próbáld meg, vagy bontott fedél a megoldás.

szotakdavid írta: Sziasztok

Lenne több problémám is..ma nagy termosztátot cseréltem az a bajom lett,h ami a termosztátból megy lefelé a hűtő felé abból hiányzik a tömités és egy bájger szar volt benne tudna nekem valaki cikszámot mondani hozzá??
itt a 3 csőbe szeretnék tömitést:
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_hoses/

A másik gondom: ahova a középső motorburkolat baloldali csavarját behajtom nekem ott kifröcsögi az olajat és kip.gáz is jön belőle. volt már valakinek ilyen??

Üdv Dávid




Az a baj tömitéses boltokkal h nem bírja a hőt álltalában,de majd kitalálom lehet veszek egy olyan csövet kompletten bontóba.meg kell oldanom mert szivárog ott a vizem és ez nem jó

jah és esezmbe jutott még egy bajom h ami rámegy cső turbóra a légtömegmérőtől lefele ott olaj szivárgás van másnak is ilyen??mondjuk ott az a harmonika tömités is eléggé elvan kopva nem találok ahoz se cikszámot


jrtom Elküldve: 2012-09-30 20:45 Valaki segítsen

Az első kérdésedre: Asszem arra a csőre nincs külön tömítés, nézz körül egy tömítéses boltban.
A második kérdésedre: Elvan repedve a szelepfedél és azért szivárog ott az olaj. Azt elég nehéz lesz megragasztani, de próbáld meg, vagy bontott fedél a megoldás.

szotakdavid írta: Sziasztok

Lenne több problémám is..ma nagy termosztátot cseréltem az a bajom lett,h ami a termosztátból megy lefelé a hűtő felé abból hiányzik a tömités és egy bájger szar volt benne tudna nekem valaki cikszámot mondani hozzá??
itt a 3 csőbe szeretnék tömitést:
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_hoses/

A másik gondom: ahova a középső motorburkolat baloldali csavarját behajtom nekem ott kifröcsögi az olajat és kip.gáz is jön belőle. volt már valakinek ilyen??

Üdv Dávid


jrtom Elküldve: 2012-09-30 12:56 Tolató radar

A múltkor már írtam, hogy szerintem beázott valahol a kocsi, nem tudom megnézted-e, de most hogy mondtad a PDC akkor szerintem kukkants be a jobb hátuljába mert nagy eséllyel a PDC vezérlőd ázott el. Kiveszed az eü csomagot meg az oldalburkolatot és ott lesz mögötte.

vfts37 írta: Sziasztok!

Segítenétek nekem abban, hogy miért állhatott meg a radar az autómon? Egy E87ről van szó, teljesen megkergült az elektromossága egyik napról a másikra, aztán rendbe jött, de a tolatóradar nem műxik...Anno volt hasonló problémám de akkor kontaktos volt és legalább az autó sémája megjelent, illetve villogott a gombnál lent! Most nem jelenik meg a séma sem nem villog a gomb sem! Ja és nem mellesleg a tükrök sem mozdulnak? Van köze egymáshoz a két dolognak? Mivel kivel kezdjem a dolgot? Légyszi aki tud segítsen, mert eladnám az autót, de így nem egyszerű....
Köszi előre is mindenkinek!

Szép napot!


jrtom Elküldve: 2012-09-30 09:42 Mi lehet a baj?

Jó, de az egy Fiat.
Nekem volt Toyotám, annak is ment beljebb.

Striker írta:
jrtom írta: Nem csak a BMW-ben ilyen hanem szinte minden márkánál ilyen. Próbáld meg egy másik kocsiban ott is menni fog befele járó motornál.

Megnéztem faterom fiat bravájában abban nem ment beljebb a pedál akárhogy tapostam járó motornál. Ezért és paráztam 1 kicsit.

bmw320d4 írta:
harmas írta: Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




Még mielőtt kicserélnéd a teljes fékrendszert: MINDEN BMW-ben ilyen a fék és neked csak most tűnt fel, mert arra figyeltél. Az enyém is ilyen.






jrtom Elküldve: 2012-09-29 21:02 Mi lehet a baj?

Nem csak a BMW-ben ilyen hanem szinte minden márkánál ilyen. Próbáld meg egy másik kocsiban ott is menni fog befele járó motornál.

bmw320d4 írta:
harmas írta: Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




Még mielőtt kicserélnéd a teljes fékrendszert: MINDEN BMW-ben ilyen a fék és neked csak most tűnt fel, mert arra figyeltél. Az enyém is ilyen.


jrtom Elküldve: 2012-09-29 20:53 Motor-váltó

Szerintem nézzétek meg a hardytárcsát milyen állapotban van.

nagysmiklos írta: Sziasztok!

Én is nagyon hasonló tünettel küzdök. Mindegyik sebesség váltásnál megtörténik. Ahogy benyomom a kuplungot még nem történik semmi. Amikor viszont behúzom a váltókart az épp szükséges sebességi fokozatba: Valahol alattam, mint ha előre - hátra bemozdulna valami. Utána amikor már átváltottam a sebességi fokozatot és felengedem a kuplungot, ismét valami mozdul alattam előre - hátra egyett! Elég ijesztő jelenség!!! Ti is ezt tapasztaljátok? Mi a fene lehet ez?


jrtom Elküldve: 2012-09-24 20:31 Valaki segítsen

Szia!

Szerintem lehet beázott valahol vagy a nyest elrágott valami vezetéket.
CAN-bus baja lesz, nem tudnak beszélgetni a vezérlők. Vagy nem kap rendes testet, valahol lerohadt egy vezeték. Át kell nézni rendesen mindent.

vfts37 írta: Sziasztok!!

Tudna nekem segíteni valaki a következő problémával kapcsolatban??



YouTube videó

Az autó egy E87 120D és egyik napról a másikra álltó helyébe bolondult meg...!Hétfő este mikor letettem még semmi baja nem volt, este kint volt a szabad ég alatt volt egy kis eső is, aztán másnapra teljesen bekattant...Átállt német nyelvre, mindent nullázott minden visszajelző világít, fordulatszámmérő kilométeróra fel le ugrál, ülésfütést kapcsolgatja, i-drive off, irányjelző kint villog bent semmi, ablak megbénult...:/ Akksi jó töltés jó komfortpanel jó... Diagnosztikán voltak hibák, törölve lettek... de mit sem ért!Van valami ötlet esetleg valakinek??

Szép napot!





jrtom Elküldve: 2012-09-24 20:22 Üzemanyag fogyasztás

Nem nehéz ám kiszámolni a fogyasztást (tankolt liter szorozva 100-al és elosztva a megtett km-rel amit azzal a tankal mentél, ez a gyengébbek kedvéért:biglol és egyből kiderűl igaz-e a BC által mutatott érték, de biztos nem lesz megegyező. Egy másfél liter difi biztos lesz. Amúgy géppel lehet korrigálni ha azt szeretnéd, hogy közelebb legyen a valósághoz.

negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Sziasztok! Harom hete vettem egy E46 1.9L benzines BMWt , eddig egy 1981es 318 E21-em volt (van), aminek a fogyasztasa 7-10.5 kozott volt. Az E46nak az orszaguti atlaga (amikor elhoztam) 5.7 liter volt. Itthon (varos/orszagut) 6.3-6.5L. Valos ez a szam szerintetek.Most toltottem tele a tankot es 500-600 km utan ujbol toltom, hogy lassam igaz amit a muszerfal ir...


hát ha 500-600 km-t mész el vele, akkor tutti nem valós....


Hat akkor mennyi legyen? 1000-1500km?