jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-08-27 20:01 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Hát Yellow nem tudom Te hol vetted, de itthon is 1500+Fa/db.
http://www.soselectronic.hu/?str=926
YELLOW írta:
kyncza_ írta:
YELLOW írta:
kyncza_ írta: Szép jó napot BMWsek!

Akinek GM problémája van, azaz a hőmérséklet függvénye, h éppen mikor nyit ki vas és már zuhogó esőben a várandós feleségével sikerült kintrekednie pár percig, annak tudok segíteni Szombathely környékén. Igaz, én Szfehérváron vagyok, de az autóm jelenleg apámnál van és egy helyi srác kicserélte a reléket. Relé rendelésben is tudok segíteni, azt hiszem nekem a 2db relé postával került 3700Ft-ba.

Nemrég lett kész, nyilván a +5 fok alatti működést nem tudtam ellenőrizni, de most 10-10 nyit-zár, és a 2 cserélt relé be volt égve, tehát 99%-ban valóban ez áll a dolgok mögött.

Csak azért írok, mert ezért bmw szervíz 80e Ft-t kért volna, új GM, programozás, ki-be szerelés, használtan nem bmw szervíz 40e Ft-t..., így meg megúsztam anyagköltségen, nem mind1, és típushiba, ahogy olvastam külföldi fórumokon is.


szerintem darabja volt annyi... ami így is jó


http://www.ebay.de/itm/NEW-Sie...1c28f07964

14 EUR a 2db + posta, de végül is tökmind1, ennyi pénzért nevetséges, és azóta is működik, 10ből, 10x nyílik.



akkor én drágán vettem bár itthon darabját 6ezerért adják




jrtom Elküldve: 2012-08-26 18:20 Segítsetek!

Ha az olajszint jó a nívópálcán akkor valszeg a szintjeladó a rossz és azért világít a sárgakancsó.

Sansz írta: Ha valaki találkozott már ilyennel és tudja hogy mi lehet a baj megköszönném ha megosztaná velem. A jelenség a következő: indításnál vízszintben van a kocsi akkor piros olajlámpa világít pár másodpercig majd elalszik ezt egy kicsit kerregő hang kíséri, de elhallgat a piros lámpával együtt. Majd kicsit később mikor gondolom fordulatot kap kivillan a sárga olajlámpám is kb. 5 secre. Most viszont felfigyeltem arra ha a kocsi bal oldala kicsit lentebb áll mint a jobb, akkor minden ok... Olajam a két rublika közt van pont...


jrtom Elküldve: 2012-08-26 17:24 318d csörgő hang

Hallani kéne, így nehéz.

balagebmw írta:
jrtom írta: Szia!
Főtengelyékszíjtárcsa volt már cserélve? Lehet az adja a hangot, de még sorolhatnék pár dolgot, inkább nem rémísztgetlek nagyon.

balagebmw írta: Sziasztok.e46 318d 2001 12.havi.2000 fordulattól vlm.zörög a motorban olyan mint ha cilingelne egy szelep benzinesen de ez diesel.Volt már 4szerelőnél,összes szűrő olaj és turbó kicserélve,hibakód nincs.Hidrotőkére gyanakszom vagy lehet hogy vezérmű lánc?300ezer km van benne.hány db hidrotőke van benne?ha lánc lenne nem kéne mindig produkálnia a hangot?köszi




Már az is volt cserélve,inkább abban segítsetek hogy hogy tudom meg mi a baja.Mivel kezdjem?hidrotőke?


jrtom Elküldve: 2012-08-26 13:07 318d csörgő hang

Szia!
Főtengelyékszíjtárcsa volt már cserélve? Lehet az adja a hangot, de még sorolhatnék pár dolgot, inkább nem rémísztgetlek nagyon.

balagebmw írta: Sziasztok.e46 318d 2001 12.havi.2000 fordulattól vlm.zörög a motorban olyan mint ha cilingelne egy szelep benzinesen de ez diesel.Volt már 4szerelőnél,összes szűrő olaj és turbó kicserélve,hibakód nincs.Hidrotőkére gyanakszom vagy lehet hogy vezérmű lánc?300ezer km van benne.hány db hidrotőke van benne?ha lánc lenne nem kéne mindig produkálnia a hangot?köszi


jrtom Elküldve: 2012-08-22 20:45 Belsõ

Csak két csavar, de a többi úgy van ahogy írták.

csatis1 írta:
batigol09 írta: Kedves Márkatársak!

Hogyan kell kipattintani a középkonzolt, azt a műanyagot, ami körbeöleli a sebváltót, amiben vannak az ablakemelő gombok is. Mármint úgy értem, hogy mivel kell kezdeni? Esetleg a hamutál felől.. ilyesmire gondolok...

köszönöm


Váltószoknyát felhúzod, így láthatóvá válik a 4db csavar, amit fellazítva ki tudod venni. Az ablakemelő gombjait pedig alulról ki lehet szépen pattintani belőle.


jrtom Elküldve: 2012-08-19 16:29 légzsak_

Az ülés gyorsan orvosolható, viszont az átvezetőgyűrű az cserés.
Kasza Imitől vegyél egyet.

laciiking320d írta: Sziasztok!
világít a légzsák lámpám....ülésfoglaltság jelzőt ír valamint kormány légzsák vezető gyürü szakadást.....((
menne kpm-s műszakira csütörtökön..kérem ha valaki tud segítsen...
előre is köszi..



jrtom Elküldve: 2012-08-19 16:24 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Valszeg megsérült az ABS jeladó vagy a vezetéke vagy esetleg a csatiját nézd meg.

laciiking320d írta: Sziasztok!Mai nap jobb hátsó kéziféket javítottunk,illetve bal első axiál csuklót cseréltünk.A jobb hátuljánál csak levettük a féknyerget,a kézifék karnál állítottunk a bowdenen.
minden jó lett...csak azóta világít az ABS.ASC.kézifék lámpa...((
MI történhetett???
köszi előre is a segítséget...


jrtom Elküldve: 2012-08-19 13:00 Karcok

Rajt van a kocsi adattábláján, ami meg a balos tornyon található.

morrisday írta: Helloszia!

Valaki tud abban segíteni, hogy honnan tudhatom meg az autóm színkódját?
BMW 730i 1995,12 hó sötétkék

köszi


jrtom Elküldve: 2012-08-15 20:15 Megvegyem? Vegyek ilyet?

A két motor tök ugyan az csak a köbcenti tér el. Csak a 18i-t nem hívhatják 20i-nek mert az már 6 hengeres ugyebár mint tudjuk. De ettől függetlenül sokan hírdetik mint 320i aztán kiderül, hogy csak 4 zylinder. Nekem volt 320i-m de már a 2,2-es 170 pacis az minden viszonylatban 1 literrel evett többet mint a keresztapám 318i-je. Szóval azt az egy litert megérte a 6 hengeres hang meg a motor sima járása meg a menetdinamika.

YELLOW írta:
jrtom írta: Egy olyan motoros kabrió mint a Tied az pont 250kg-al nehezebb mint a limód.
Agyon vannak merevítve mindenhol. És azt a 250-et nagyon is megérzi az a kis motor, fogyasztásról nem is beszélve.



azt tudom, de az enyém N42B18 a cabrio meg N42B20
de nekem már kezd gyanús lenne, hogy a két motor lehet tök egy és ugyanaz. jó lenne tudni valami biztosat, hogy a köbcenti valóban eltér-e, vagy itt is olyan eset van, mint az 1.6- az M43TUB19... motorral. jó tudom a motorkód különböző, de.... de mivel a 6 hengeres 150 lovashoz képest is úgy megy... így már nekem nagyon gyanus.




jrtom Elküldve: 2012-08-15 19:53 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Egy olyan motoros kabrió mint a Tied az pont 250kg-al nehezebb mint a limód.
Agyon vannak merevítve mindenhol. És azt a 250-et nagyon is megérzi az a kis motor, fogyasztásról nem is beszélve.

YELLOW írta:
Coyote írta:
Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi!


Kérdezd Bbubbukát!


Coyote ez szemét volt

igaz nekem 1.8-as és megmondom őszintén, hogy a 2.0-ról több rosszat hallottam. ismerős cabriójában is oylan van, és valós 80ezer ellenére, síkoltatva van, meg dugózva, vagy mittudom én, tehát bontani kellett. pontosan nem tudom mi baja volt, de kintről vette pedig, és utána rögtön vinnie kellett javítani.

még mindig jobb választás, mint egy dízel (remélem ugranak rá)
lehet velük spórolósan is menni, de mennek is. ettől csak régebbi autót tudsz venni, ami ilyen LE-s de azok eszik az olajat, meg kitudja mennyit mentek. a BMW benyás motorok alapvetően jó motorok. én még lehet 1.8-ban is gondolkoznék 115 lovasban. annyival nem nehezebb a cabrio, mint az enyém és még picit jobban megy az enyém. vagy lehet az enyém is 2.0, csak papíron 1.8 meg 115 ló. németeknél sosem tudni...
semmivel nincs több gond vele, mint más autóéval.
annyi, hogy kicsit szokni kell a hangját, néha alapjáraton, egy nagyobb tempó után dízeles


jrtom Elküldve: 2012-08-10 21:34 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Szia!

Az hülyeség, hogy nem lehet felújítani! Jó persze ha annyira szar a csúcs, hogy már nem éri meg a renoválás akkor nincs más mint egy másik vétele.
Lehetőleg tényleg profikhoz kell vinned mert nem játék, ha mondjuk szarúl sikerűl a felújítás akkor még a motor is kárát láthatja a mókának.(megolvad a dugattyú stb.)

czellaia írta: Kedve mindenki!A minap kileltek szedve a csúcsok,elvitték beméretni nem tudom hova.
Ma hívott a szerelő hogy a négyből egy teljesen szar,a többi három csak félig szar.
Nem tudom mi tévő legyek,a felújítást nem nagyon ajánlják.A szerelő is keresget és telefonálgat hátha tud valamit intézni.A legjobb persze az lenne ha vennék 4 újat darabját 90.000.ezerért csak most nem nagyon van kedvem hozzáVan egy cég Győrben:turbó-tec kft.
Felhívtam őket és elbeszélgettem egy kedves úrral aki azt mondta hogy náluk 40.000.+áfáért
teljesen felújítják darabját és 24 hónap garanciát vállalnak km megkötés nélkül és természetesen csak gyári bosch alkatrészekkel újítanak.Kérdem én ha két év garit adnak akkor miért nem ajánlja a legtöbb ember a felújítást.Mondjuk szerintem ez egy komolyabb cég lehet komolyabb háttérrel.A honlapjuk is igényes.Ja és még szólt a szerelő hogy valami turbó felé menő cső sajnos elfáradt nem repedt nem lyukas hanem szitás és nyomja az olajat.
Komolyabb cső lehet mert 47.000.ezer körül van.Kérném a hozzá értőket írjanak pár sort hogy ők mit tennének.

Nagyon köszönöm:czellaia


jrtom Elküldve: 2012-08-08 20:30 Rendszámtábla világítás BMW embléma

Ez sajnos típusbetegsége szinte az összes bmw-nek.
Azért a hűtővizet nézd meg!

jrtom Elküldve: 2012-08-08 17:48 Navi frissítés

Jaj bocsi, gondolhattam volna, hogy Te tudod frissíteni.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Ha merevlemezes a navid akkor csak a márkaszervíz tudja frissíteni. Egy vagy két lemezmeghajtó van az előlapon? Mert ha egy akkor merevlemezes.




Nanana! Azért nem egészen úgy van az


jrtom Elküldve: 2012-08-07 20:50 Navi frissítés

Ha merevlemezes a navid akkor csak a márkaszervíz tudja frissíteni. Egy vagy két lemezmeghajtó van az előlapon? Mert ha egy akkor merevlemezes.

glizik írta: Sziasztok, egy ilyen bömössel indulunk pénteken nyaralni 5' E60 LCI, Sedan 530xd, 2008 és szeretném frissíteni a navit. A szervízben ezt minden további nélkül megteszik 56e-ért, de gondolom van alternativ megoldás is... tavaly már ott tartottam, hogy ki is írtam egy DVD-t, de szerintem nem a hozzá való verziót... idén meg amit letöltöttem, az kamu volt... tudnátok adni egy linket, ahol van nekem való megbízható navi. Előre is köszönöm a közösségnek a segítséget.


jrtom Elküldve: 2012-08-06 17:48 Krómozás, krómcsíkok

Nekem is ez volt a probléma, beázott és a víznyom meglátszott rajta. Szerintem a krómozás is jólehet. Mondjuk én lefestettem mattfeketére. Nekem tetszik.

wizzaerr írta: http://www.ebay.com/itm/OEM-02...mp;vxp=mtr

Sziasztok!

A fenti linken is látható e46 xenon lámpa alkatrészt szeretném felújítatni, mert lekopott róluk az ezüstös réteg. Nem tudja valaki, hogy ezeket krómoztatni kell, vagy foncsorozni?
Köszi