jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-06-23 21:26 Díszlécek

Ez nem az amire Ő gondolt, ez sima ezüstös műanyag léc. A szálcsiszolt alu diszléc az kicsit húzósabb árban van. Lehet darbra is venni de biztos van vagy 30 ezer.
Egyébként nekem is elvolt törve az a foglalat amibe a fém tüske belemegy a lécbe. Hálisten megvolt a letört darab és sima pillanatragasztóval vissza ragasztottam és idáig még fogja rendesen. Pedig már egyszer leis kellet vennem és nem tört el újból.


Coyote írta:
Alesi írta: Sikeresen eltörtem a mászerfalon az anyós oldali díszléc jobb szélső patentjét (gyakorlatilag a fém szegecs tört ki a helyéről eltávolítás közben), így az most ocsmányul eláll.

Kérdésem, mivel ez egy nagyon szép csiszolt aluminium betét, amit az ebay-en ahogy látom kizárólag szettben, aranyért ehet venni, hogy van bárki ki ugyanígy járt, mint én, és sikerült megragasztania valahogy? Bivalyerős 3M kétoldalú ragasztóval próbáltam, de egyszerűen nem akar odaragadni a műszerfal gumis anyagához... bármilyen tipp jól jönne!!!


Kőkemény 7600 Ft, ami nem éppen aranyár, és nem is szett...

lásd itt


jrtom Elküldve: 2012-06-22 21:58 Üzemanyag folt

Nézd meg a jobb hátsó kerék elötti részt, hogy van-e gázolaj nyom.
Mert e90,91-nél elég gyakran előfordúl, hogy a tank tetelyén lévő visszafolyó cső kidörzsölődik és ott szivárog a gázolaj. Sok ilyen autónál már a műanyag küszöbburkolat is meghullámosodik a gázolajtól, mivel oda szivárog ki a gázolaj.


Attila74 írta:
fanta2 írta: Sziasztok!

Most nyáron ha tele tankolok szinte mindig lesz másnapra az autó alatt gázolajfolt. Gondolom a túlfolyón keresztül jön ki a felesleg az üzemanyag tágulása miatt a melegben. Kérdésem hogy van-e valakinek ötlete hogy hogyan tudnám megnézni hogy esetleg a túlfolyó nem csúszott-e szét vagy valami hasonló?

Előre is köszi.


Ugyanezzel szembesültem tegnap én is. Szerda délután tankoltam teli az autót, csüti hajnalban indultam vidékre, addigra ott volt a folt az aszfalton (2-3 dl). Később több helyen is álltam több órát (már nem teli tankkal), de egy csepp sem folyt ki.
Furi, E46-al ilyen sose volt, de látom, hogy a tavalyi hozzászólás is E91-es. Tud valaki erről bővebbet, típus jellegzetesség?


jrtom Elküldve: 2012-06-17 09:16 turbo gond

Egyből a turbócsere óta ilyen a hangja?
Lehetséges, hogy cooler csöveknél van valami gond, kifúj valahol.
Megy rendesen?

tucsok írta: sziasztok azt szeretném megkerdezni hogy mi okozhatja azt a hibat hogy mikor veszi fel a turbo a fordulatut olyan a hangot ad ki mint egy porszivo. Vadonat uj garett turbo van rajta 3hete lett cserélve. AZ autom tipusa E60 530d. aturbo vakumos vezerlesu nem elektromos.Köszi


jrtom Elküldve: 2012-06-17 09:13 Intenziv Kormolás

Igen, elég sokmindent elárúl. A tied füstől?

Ferko320d írta: Szevasztok. Kormolás színe elárul valamit, vagy az csak hülyeség?


jrtom Elküldve: 2012-06-14 21:20 kuplung___

Az állat az stimmel.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: De belehet rakni fordítva 20d-be is, volt rá példa az ismeretségemben. Mondjuk az a 150 lovas volt és asszem itt is az a példány
A szerkezet is lehet bajság ahogy mondtad.



Az egy állat volt, aki berakta fordítva! Nem is kell nézni a "getribe" feliratot, mert ha fordítva van, akkor 1 centi hézag marad a lendkerék és a tárcsa között, meghúzásnál meg simán érzi, hogy nehéz húzni és recseg-ropog valami.

Ja, az enyémen 6 gang van, pont olyan mint a 150 lovason.


jrtom Elküldve: 2012-06-14 21:08 kuplung___

De belehet rakni fordítva 20d-be is, volt rá példa az ismeretségemben. Mondjuk az a 150 lovas volt és asszem itt is az a példány
A szerkezet is lehet bajság ahogy mondtad.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: 100%, hogy fordítva van betéve a tárcsa. Rávan írva egyébként a tárcsára, hogy melyik a motorfelöli oldal. Gratula a szeralőnek.

vivaladiesel írta:
vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Egy másik bmw fórumon, ugyanígy szendvedett valaki a kuplunggal. Végül kiderült, hogy a fakezű barom szerelője fordítva rakta be a kuplungtárcsát!!




20d-be nem lehet fordítva betenni a tárcsát.

Annyi a baj, hogy nem lett visszaállítva a szerkezet, ahogy hancurozo is írta.




jrtom Elküldve: 2012-06-14 20:27 kuplung___

100%, hogy fordítva van betéve a tárcsa. Rávan írva egyébként a tárcsára, hogy melyik a motorfelöli oldal. Gratula a szeralőnek.

vivaladiesel írta:
vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Egy másik bmw fórumon, ugyanígy szendvedett valaki a kuplunggal. Végül kiderült, hogy a fakezű barom szerelője fordítva rakta be a kuplungtárcsát!!


jrtom Elküldve: 2012-06-14 20:19 Mi lehet a baj?

Szia!

Az enyém ugyan ezt produkálja ugyan olyan csak nem X-es.
Én még azt vettem észre, hogy ha bekapcsolom a klímát akkor erősebb a rángatás, meg ha kinyomom a kuplungot akkor alig lehet érezni a rángatást. Én megnéztem diaggal is a kocsit és semmi, a porlasztók jók, szóval minden franyesz. Szóval arra jutottam, hogy a kettőstömegű lendkerék lesz a bajság.

bbali81 írta: Sziasztok,

Leírok egy kicsit idegesítő problémát ami egyenlőre beazonosításra vár... hátha valaki...
Szóval 40-50km városi használat után idézhető elő mikor sokat kuplungolok lámpától lámpáig. A tünet az, hogy megérkezek lámpához, állok, üresbe van a kocsi és a sebességváltó elkezd egy picit remegni,rázkódni majd a rázkódás kiterjed az egész kocsira (ilyen finom ütéseket lehet érezni a gardánboxnál ahol a jobb lábam pihen). Na már most ha megtekerem a kormányt, hogy a szervó dolgozzon akkor a remegés megszűnik. Ha megmozdítom a kocsit mondjuk 20 cm-t és hiretelen fék, hogy a kaszni belengjen akkor nem remeg... majd a következő megállásnál produkálja ugyanezt. hidegen nem csinálja...

Érdekelne a véleményetek hátha valaki már tapasztalt ilyet.

Kösz előre is...

BBali


jrtom Elküldve: 2012-06-12 21:13 320d Motor

Sima 36-os hatlapfejű crowa is megteszi az olajszűrőház leszedéséhez. A benzineseken van az a sokszögű leszedő

hil írta:
Alesi írta: Készülök a közeli napokban egy nagyszervízt csinálni az autón, és tanács kellene, szerintetek ezeken kívül van-e valami, amit csináltassak/nézessek meg az autón (a KM állás kb. 120.000).

A következőkre gondoltam én:

Olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, kartergázszűrő csere
Váltóolaj csere
Hűtőfolyadék csere

Egyelőre ennyi, már elkezdtem beszerezni a dolgokat, de bármi tanács bárkitől még jól jöhet .


Szia! Ha Magad akarod csinálni az olajcserét, akkor javaslom, szerezz be egy olajszűrő leszedőt is. De ne a fogót, mert a búra műanyagból van, azzal csak összeroppantani lehet. Van hozzá sokszögletű fémből, dugókulcs szárra húzható.

Bár lehet, hogy hülyeségeket írok......



jrtom Elküldve: 2012-06-08 20:28 Heeelp...!

majd idővel szerintem megint látni fogod.

jokerface írta: A blokknak semmi baja,az csak esetleg rászáradt olaj-kosz-lemosó maradék,mivel kb 1 hónapja tisztitottam meg a motort.


jrtom Elküldve: 2012-06-08 19:46 Heeelp...!

Szia!

Ha azt a dugót kiveszed annak sincs jelentősége. Egyébként az elöttem szóló is mondta, ott kell egy stiftet betolni hogy a főtengely jelen legyen.
Viszont el kell, hogy keserítselek, onnan nem tud olaj folyni, viszont a szívósortól igen és ahogy látom a képen fentről folyik. Szerintem a blokk oldala tiszta olaj.

jokerface írta: Köszi a hasznos infot hancurozo.
Majd holnap meglesem jobban,honnét jöhet oda az olaj.



jrtom Elküldve: 2012-06-02 22:16 Tolató radar

Valami széles műanyag célszerszámmal próbáld meg. Én is egyik nap renováltam meg a pdc vezetékét. Nekem is Touringom van. Én a díszléc közepénél pattintottam ki és így mentem végig. De viszont a kipufogónál simán rátudsz segíteni bellülről is. Nehogy levedd a lököst!

SirToma írta: Sziasztok Srácok.

Ma megpróbáltam kiszedni a díszlécet,amiben a pdc-k vannak,de az istenért se jött le.
Ha jól vettem ki, akkor mindenféle gond nélkül ki kellene tudnom szedni a lökösböl ugye?
Az előző tulaj kókány módon megvágta a kábelt, és szigetelőszalaggal van összeberhelve.
Sajnos ez a bal hátsó, és nem fértem hozzá a hővédő lemeztől.
Akna híján pedig nem tudtam rendesen szemügyre venni.

Üdv:Toma


jrtom Elküldve: 2012-06-02 09:36 Valaki segítsen

Szia!

Ismert a probléma. Ahogy bejön a kormányoszlop a tűzfalon keresztül ott egy gumi van körülötte és abban nyikorog. Lekell venni a lábtérburkolatot és ott látni fogod.
Befújod vagy szilikon vagy teflon sprével és ha az volt a baj akkor csönd lesz.

Habba írta: Sziasztok!

170000 km van az E90-es BMW-mben és idén tavasszal, amint megjött a jó idő elkezdett halkan nyöszörögni valami a kormánykerék mögött, közvetlenül. Mi lehet a probléma? Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
Sajnos, nem szeretnék rossz tapasztalatok miatt rögtön a szervizbe menni. Előre is köszi!

Ui.: kormányzásban nincs semmi változás, egyéb tünet.



jrtom Elküldve: 2012-05-31 21:19 Ékszíj tárcsa

Az van külön is meg együtt. Tehát megtudod venni csak a görgőt meg a rugós részt is.

cene írta:
jrtom írta: Ha arra gondolsz, hogy hány szíjj van rajta akkor két darab. Egy ami a klímát hajtja és egy nagyobb ami a több egységet.(generátor, vízpumpa, szervó)

cene írta: Sziasztok!
A következő alkatrészeket kell sürgősen cserélnem: ékszíj feszítő expander, 2tömegű ékszíjtárcsa, ékszíjak.
Holnap keresem M. Attilát , csak addig lenne egy primitív kérdésem, még pedig az, hogy pontosan az ékszíjak szó alatt mennyit kell érteni és milyeneket?




És az ékszíj feszítő expander az a feszítő görgő lenne?


jrtom Elküldve: 2012-05-31 20:23 Ékszíj tárcsa

Ha arra gondolsz, hogy hány szíjj van rajta akkor két darab. Egy ami a klímát hajtja és egy nagyobb ami a több egységet.(generátor, vízpumpa, szervó)

cene írta: Sziasztok!
A következő alkatrészeket kell sürgősen cserélnem: ékszíj feszítő expander, 2tömegű ékszíjtárcsa, ékszíjak.
Holnap keresem M. Attilát , csak addig lenne egy primitív kérdésem, még pedig az, hogy pontosan az ékszíjak szó alatt mennyit kell érteni és milyeneket?