jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2010-12-01 20:06 Műszerfal kijelzés

Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.

Qucsy írta:
Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.

jrtom írta: Szia!

A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.

Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,





..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??


jrtom Elküldve: 2010-12-01 19:59 Ékszíj tárcsa

Szia!

Valószínű, hogy már megvan öregedve a szíjj és az ad ilyen hangot. Csere után szerintem megfog szünni a hang.

üdv.

sumi20 írta: Sziasztok! E46 320d Touringom van. Az lenne a kérdésem, hogy nem tudja-e valaki mi lehet a baj abban az esetben, ha indításkor ahogy beindul a motor hallatszik egy nyekkenés egy pillanatra csak, mintha az ékszíj csúszna meg vagy ilyesmi. Előre is köszönöm.


jrtom Elküldve: 2010-12-01 19:51 Műszerfal kijelzés

Szia!

A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.

Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,


jrtom Elküldve: 2010-11-26 08:13 DSC, DTC - E90

Szia!

Ha egyszer megnyomod a DTC gombot akkor kicsit többet engedi kipörögni a kerekeket, ez akkor jó ha valahol elakadsz, pl.: hó, sár. Ilyenkor csak a DTC felirat világít. Ha viszont hosszan nyomod a gombot mindaddig amíg megjeleneik a kipörgésgátló szimbólum akkor minden off-on van, se kipörgésgátló, se menetstabilizátor, DE abs az marad azt nem tudod kikapcsolni.

üdv.

miniyakuza írta: Szia!


Nekem az E91-ben ha egyszer nyomom meg akkor van az h még nem írja ki ha 2 szer akkor kiírja és a Totalcar szerint is akkor OFF-on van minden!



jrtom Elküldve: 2010-11-23 22:05 Ülésfûtés betétek

A bőrrel az a baj, hogy abba bele van varva a fűtés és asszem csak bűrrel együtt lehet cserélni. Kimérni úgy, hogy veszel egy multimétert és az ülés alján megkeresed a támlafűtés vezetékét és megméred, hogy szakadt-e.

Bianconero írta: Bőr kárpitos. Hogy érted,hogy kimérni?

jrtom írta: Szia!

Velószínű, hogy megszakadt a fűtőszál, de azt ki is tudod mérni.
Bőr vagy szövet kárpitos?

Bianconero írta: Sziasztok!

Az mitől lehet,hogy a gyári ülésfűtésem a vezető oldalon nem igazán melegíti a háttámlát?
Inkább csak olyan langyosnak mondanám,vagy még annak sem...
5let esetleg valaki,akinek van/volt hasonló problémája? Lehet ezt szervizelni?

Köszi!






jrtom Elküldve: 2010-11-23 21:22 Ülésfûtés betétek

Szia!

Velószínű, hogy megszakadt a fűtőszál, de azt ki is tudod mérni.
Bőr vagy szövet kárpitos?

Bianconero írta: Sziasztok!

Az mitől lehet,hogy a gyári ülésfűtésem a vezető oldalon nem igazán melegíti a háttámlát?
Inkább csak olyan langyosnak mondanám,vagy még annak sem...
5let esetleg valaki,akinek van/volt hasonló problémája? Lehet ezt szervizelni?

Köszi!


jrtom Elküldve: 2010-11-20 20:13 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Igazad van, az is van.

üdv.

kempelen írta:
jrtom írta: Az esőszenzornak semmi köze a tükörhöz.
Sokféle tükör van és azért van olyan sok vezetéke. De nincs mindegyik bekötve a tükrön belül. Létezik sötétedős+riasztó villogós+kapunyitós és ha ez mind benne van akkor kell az összes vezeték.


Sötétedős+iránytűs ?



jrtom Elküldve: 2010-11-20 09:41 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Az esőszenzornak semmi köze a tükörhöz.
Sokféle tükör van és azért van olyan sok vezetéke. De nincs mindegyik bekötve a tükrön belül. Létezik sötétedős+riasztó villogós+kapunyitós és ha ez mind benne van akkor kell az összes vezeték.

YELLOW írta:
joko55 írta: Helló, minap vettem egy fényre sötétedős tükröt, mert sajna az enyémből kihagyták.., lényeg a lényeg természetesen a belevalót rendeltem (postán)bontottan,(99es 320i e46ról van szó)
mikor kicsomagoltam,,, hát bizony elképedtem a 9db kábeltől....,(2-3ra számítottam), namost melyikre kell áramot adni?
email, kérdezem a bontóstól nemetud segíteni, -hát lényegében nem, valszeg a sok kábel a kulcs adóvevőjéhez megy ugyanis áll. az benne van,
ilyen színűek vannak benne.:
fehér sárga
barna narancs
fehér piros
piros zöld
fehér lila
kék sárga
barna fehér
barna alapon sárga szaggatott
és kék piros alapon sárga szaggatott

Segítségeteket előre is köszönöm!


gondolom esőérzékelős is a tükör...



jrtom Elküldve: 2010-11-12 19:22 Önindító

Szia!

Lehet, hogy gyújtáskapcsoló bajságod van.
Megkéne mérni kiadja-e az indító feszültséget a kapcsoló amikor elfordítod a kulcsot és éppen nem indítózik.

Alesi írta:
bmw320d4 írta:
Alesi írta:
Tano írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Nekem hasonló lenne a problémám. Van, hogy pöccre indul az autó, de van hogy 4-5x hiába tekerem a kulcsot, egyszerüen nem történik semmi! A probléma az, hogy én az NT Autonál felujittattam az önindítóm, a probléma mégis fennáll .
Szerintetek mi lehet?


A nem történik semmi alatt mit kell érteni? A lámpák a műszerfalon rendben világítanak és elalszik aminek el kell, van forgatás is csak nem indul be?



Lampak kialszanak, ahogy kell, viszont tekerni nem teker, nem tortenik semmi


Kézi vagy aut. váltós?


Manuál.


jrtom Elküldve: 2010-11-07 14:00 DSC, DTC - E90

Az az igazság, hogy száraz aszfalton már nem árt ha van POWER is na meg egy speer difi, és ha az megvan mint pl. Kasza Iminél akkor tökmindegy, hogy hó vagy aszfalt.

YELLOW írta:
KASZAMester írta:
YELLOW írta:
Ferko320d írta: És mondjátok dsc és dtc nélkül milyen menni?.)Még nem probáltam


szerintem jó. de ha még nem próbáltad, akkor előbb valami nagy placcot keress. az a baj, hogy függőséget okoz.
én azt szeretem, hogy simán egy kézzel szépen lehet forgatni a kormányt, és finoman játszani a gázzal és kuplunggal, úgy, hogy szinte alig kell pörgetni a motort. persze csak is hóban. a Ladánál sokkal kapkodósabb, és eléggé pörgetni kell. nekem ez nagyon feelinges. olyan mint amikor hang nélkül nézel egy drift vb videót. kb bent sem hallasz semmit, csak érzed, ahogy csúszik. E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.


-érdekes,nekem nem kell ho hozzá,hogy csinálja!
-száraz betonon is tudok vele mokázni.



érdekes, de én sem azt írtam, hogy csak ott lehet... én a könnyed mozdulatokra értettem. mert azért a beton/aszfalt csupaszon fog. mellesleg én nem kínoznám betonon, egyszer poros úton kipróbáltam (video) megy egyszer télen száraz hideg aszfalton. de csak hóban kíméletesen, azérta technikát ne kínozzuk



jrtom Elküldve: 2010-11-06 19:30 DSC, DTC - E90

Próbáld ki, de nem olcsó az alkatrész az E90-hez!

Ferko320d írta: És mondjátok dsc és dtc nélkül milyen menni?.)Még nem probáltam


jrtom Elküldve: 2010-11-06 08:51 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Igen mondtam a srácnak, hogy lehet gond lesz késöbb. Csak nem akart 120-ért új modultvenni.

bmw320d4 írta:
imici85 írta:
jrtom írta: Nem tudom mennyi volt, de szerintem ilyen 30 és 50 között.

A régi vezérlőt nem próbáltad újraprogramozni?


Programozzással nem jön helyre, viszont ha csak "kurzschluss"-os, akkor simán javítható beépített állapotban is
Én még soha nem cseréltem lámpamodult emiatt.

Tomi!- a Frm.ban benne van a HO-s Istufe is, ugye tudod, hogy probléma lehet egy későbbi programozásnál?






jrtom Elküldve: 2010-11-05 21:58 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Nem tudom mennyi volt, de szerintem ilyen 30 és 50 között.

imici85 írta:
jrtom írta: Szia!

Az izzó általában rövidzárlatos és akkor jó.
Neked szakadás volt a baj az izzóval. Én a héten cseréltem pont egy E91-ben FRM-et.
Csak abban a bal hátsó helyzetjelző nem világított az ajtóban. Én egyből a modulnál megmértem, hogy kiadja-e a tápot. A srác hozott egy bontottat, felkódoltam és jó lett.

imici85 írta: Hello
E91 ben,jobb oldalon az ajtóban rövidzárlatos lett egy izzó.Az Frm modul el tárolta a hibát és a dis azt a megoldást adta,hogy 50 kapcsolás után nem lehet törölni belőle a hibát.Ki kell cserélni a modult.Ha csak 50 kapcsolás után szarik be teljesen akkor elvileg nem ég szét benne semmi csak az Eprom teljesen letiltja.Egy újra programozás nem oldaná meg a gombot? A vezeték ki lett mérve az jó.
"Kurzschlussbehandlung im Fußraummodul FRM
Hinweis:

Es können insgesamt 4 Kurzschlussfehler im Steuergerät gespeichert werden.

Beschreibung:
Wenn ein Kurzschluss in einem Stromkreis erkannt wird, wird dieser Stromkreis nach 1 Minute ausgeschaltet. Dieser Stromkreis bleibt ausgeschaltet, bis ein Klemmenwechsel (Klemme 15 > Klemme 30 > Klemme 15) stattfindet.

Ein erneuter Einschaltversuch wird erst nach einem Klemmenwechsel unternommen.
Wenn in einem Fahrzeug insgesamt 50 Klemmenwechsel stattgefunden haben, während ein Kurzschluss in einem Stromkreis vorhanden ist, wird der entsprechende Ausgang vom Fußraummodul für immer abgeschaltet. Dies ist der Fall, wenn trotz Reparatur des Kurzschlusses, der Fehlerspeichereintrag nicht mehr gelöscht werden kann.
In diesem Fehlerfall muss das Fußraummodul getauscht werden."




Az izzó talp érintkezője összeéget a test-el.Feszültség nem jön a vezetékeken.ha dis-el törlöm a hibát egyből visszajön.Mennyibe kerül kb. egy bontott?


jrtom Elküldve: 2010-11-05 21:34 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Szia!

Az izzó általában rövidzárlatos és akkor jó.
Neked szakadás volt a baj az izzóval. Én a héten cseréltem pont egy E91-ben FRM-et.
Csak abban a bal hátsó helyzetjelző nem világított az ajtóban. Én egyből a modulnál megmértem, hogy kiadja-e a tápot. A srác hozott egy bontottat, felkódoltam és jó lett.

imici85 írta: Hello
E91 ben,jobb oldalon az ajtóban rövidzárlatos lett egy izzó.Az Frm modul el tárolta a hibát és a dis azt a megoldást adta,hogy 50 kapcsolás után nem lehet törölni belőle a hibát.Ki kell cserélni a modult.Ha csak 50 kapcsolás után szarik be teljesen akkor elvileg nem ég szét benne semmi csak az Eprom teljesen letiltja.Egy újra programozás nem oldaná meg a gombot? A vezeték ki lett mérve az jó.
"Kurzschlussbehandlung im Fußraummodul FRM
Hinweis:

Es können insgesamt 4 Kurzschlussfehler im Steuergerät gespeichert werden.

Beschreibung:
Wenn ein Kurzschluss in einem Stromkreis erkannt wird, wird dieser Stromkreis nach 1 Minute ausgeschaltet. Dieser Stromkreis bleibt ausgeschaltet, bis ein Klemmenwechsel (Klemme 15 > Klemme 30 > Klemme 15) stattfindet.

Ein erneuter Einschaltversuch wird erst nach einem Klemmenwechsel unternommen.
Wenn in einem Fahrzeug insgesamt 50 Klemmenwechsel stattgefunden haben, während ein Kurzschluss in einem Stromkreis vorhanden ist, wird der entsprechende Ausgang vom Fußraummodul für immer abgeschaltet. Dies ist der Fall, wenn trotz Reparatur des Kurzschlusses, der Fehlerspeichereintrag nicht mehr gelöscht werden kann.
In diesem Fehlerfall muss das Fußraummodul getauscht werden."


jrtom Elküldve: 2010-11-05 20:46 Indítási giondok + vészüzemmód 320da 150le

Én mondtam neked, hogy valszeg porlasztó lesz.

MarcellHo írta: Mostanra derült ki hogy az egyik porlasztócsúcsom eltávozott közülünk és ez okozta a problémákat. Most megpróbálunk egy felújítást...