jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2010-09-16 19:52 e46 touring belső díszítő műanyag

Szia!
Persze, lehetséges. Márkakereskedésben tudsz rendelni új garnitúrát, de nem 5 forint az biztos. Mondjuk az ár függ a díszléc milyenségétől is, pl: fa vagy alu . Bontókba is körül nézhetsz, de az tuti karcos vagy törött.

üdv.

zcsatari írta: Sziasztok!

SZeretném kicserélni a műszerfalat átszelő díszítő műanyagokat illetve az ajtón lévőket is. HOl tudnék ilyenhez hozzájutni. Szívem szerint az ötösben ismeretes fekete fényesre cserélném, elérhető e ez e46ba is?

Köszi előre is!

Zoli


jrtom Elküldve: 2010-09-12 20:57 320d Motor

Szia!

Igen ki kell szedni a porlasztókat! Nem nagy kaland adja magát minden. Ha lekötötted a nyomócsöveket róla és kivetted a két lefogató anyát akkor elöször oldalra mozgasd meg a csúcsot, ha megmozdul akkor már kifog jönni. Kiszedéshez meg kapass vissza egy nyomócsövet és azzal forgató és húzó mozdulattal kitudod venni.

ember84 írta: Sziasztok!
Akkor meg tudná valaki mondani,gogy szelepfedél levételhez ki kell-e szedni a porlasztókat,ha ki,akkor mi a legegyszerűbb módja?faceliftes e46 320d-ről van szó.Köszönöm!!


jrtom Elküldve: 2010-09-10 20:49 320d Motor

Mi 3/4-es légkulcsal szoktuk levenni, ha ez nincs akkor króva és egy jó hosszú vascső az segíthet.

Chipcad777 írta: Ezer köszönet!
Iszonyatosan rá van gyógyulva mert a nyomatékkulcs 200nm-nél lekattan. Gyári tárcsa még.

Akkor tovább küzdünk, mégegyszer köszi!


jrtom Elküldve: 2010-09-10 19:26 320d Motor

Szia!

Szemből nézve balra lazul tehát nem fordított menetes!
A lehúzásinyomaték pedig új csavarnál 100Nm, utánna kétszer 60 fok és egyszer 30 fok.

üdv.

Chipcad777 írta: Üdv.

Valaki meg tudná mondani,hogy a főtengely ékszíjtárcsa felfogató csavarja jobb vagy bal menetes?? (M18x1,5x85,5 -ös a csavar) És a meghúzási nyomaték is érdekelne.

Előre is köszönöm!


jrtom Elküldve: 2010-09-01 21:07 Izzítás vezérlõ

Szia!

Sajnos elég gyakran előfordul, hogy beleszakad az izzítógyertya.
Főleg azokban az autókban amiben még soha nem volt cserélve. Esetleg úgy próbáljátok meg, hogy jó üzemmeleg legyen a motor és akkor gyors levenni a szívósort aztán úgy próba kivenni. Nálunk fordult már elő olyan is, hogy beleszakadt és a kolegám ügyesen kiszedte. Felhegesztette a beleszakadt darabot és a végére egy anyát amivel kitudta venni.
üdv.

Brad85 írta: Sziasztok

Gondom hasonló mint MavericK kolegának...
Reggeli hideg indításkor 5-6 mp kell h elkapja utána viszont a nap folyamán megy, csak sok állásnál arányosan hosszabbodik újra az indítás.
Szerelő megállapítottam a hibát!!!! IZZÍTÓGYERTYÁK rossz mind a 4 (
Probléma az hogy a négyből három nem jön ki és fél a szerelő ha beleszakad meg kell fúrni az egész hengerfejet :S próbálja lazítani de nem megy...

Mit tegyek?????? Ötlet??? Segítsen valaki




jrtom Elküldve: 2010-08-30 07:07 hûtõ

Fűtés van rendesen?

bmw3 írta:
jrtom írta: Szia!

Igen kettő van, egy az egr-hűtőn a másik a kiegyenlítőtartályon. Elöbb az egr-nél légtelenítsd aztán ha már ott folyik akkor a tartálynál és persze a fűtéscsapot állítsd maxra. De mindenképpen menjél vele pár kilómétert, hogy átforduljon mindenhol a víz. Ha megáltál vele akkor még alapjáraton légtelenítsd mégegyszer.

üdv.


Köszi, igen, ez igy meg is történt ahogy leirtad. Azóta mentem vagy 200km-t, viz szint nem változik, de még mindig kevesebb van benne mint amennyi kijött. Nem melegszik túl, 85-90 fok között mozog stabilan. Ezek után már megkockáztatom nem levegős?!


jrtom Elküldve: 2010-08-28 20:12 hûtõ

Szia!

Igen kettő van, egy az egr-hűtőn a másik a kiegyenlítőtartályon. Elöbb az egr-nél légtelenítsd aztán ha már ott folyik akkor a tartálynál és persze a fűtéscsapot állítsd maxra. De mindenképpen menjél vele pár kilómétert, hogy átforduljon mindenhol a víz. Ha megáltál vele akkor még alapjáraton légtelenítsd mégegyszer.

üdv.

bmw3 írta: Hány légtelenitő csavar van a hútőrendszeren (20d 150le)? Kettőt megtaláltam, rendesen légmentes az a rész, viszont kb 1 liter hűtőfolyadék kéne az autóba. Kiegyenlitő tartály tele van.


jrtom Elküldve: 2010-08-20 21:02 Turbo

Szia!

A tied már nem vákum vezérelt turbó, hanem elektromos vezérlésű!!!!
Lehet, hogy az adta meg magát. De ezt egy diagnosztikával hamar kilehet deríteni.
Meg tényleg nézd meg nem-e megy el valahol turbónyomás, az egyépként halható is rendesen ha valahol kifúj. A legrosszabb esetben a torbó mechanikus hibája okozza.

martin írta:
jokerface írta: Hello.
A turbóhoz vezetö vákuumcsövek rendbe vannak?



Hello egyenlőre még nem nyúltam hozzá. Csak érdeklődök hogy miket kellene megnéznem először de akkor a vákumcsöveket megnézem.




jrtom Elküldve: 2010-08-18 19:40 Segítsetek!

Szia!

A 170 vagy a 150 lovas 320I ?
Ha a 170 akkor lehet a folytószelep mivel azon elektromos, de mindenképpen hibatároló lekérdezés vezetne a megoldáshoz.
üdv!


[quote="TheMan"][quote="YELLOW"]
TheMan írta: Sziasztok!


Szia,

Gyári méret van rajta, az is volt mindig most sem volt cserélve.
Valami másra gyaunuzok, valami elektromos okosság.

-Man-


jrtom Elküldve: 2010-08-12 17:01 Ajtónyítási Gondok!

Szia!
Szerintem a legolcsóbb és roncsolásmentes megoldás ha rendelsz egy szervíz kulcsot.
Ez asszem 13 ezer Ft. Vannak olyan emberek akik kulcs nélkül is kinyitják, de azok olyan 30 ezret elkérnek az tuti. Szóval a szervíz kulcs a legjobb és akkor legalább lesz tartalék is. Vagy esetleg mivel Compactod van és annak jónagy ajtaja van, meglehet próbálni kifeszíteni egy kicsit az ajtókeretet és egy hosszú dróttal kipecázni a kulcsot.
Egy X5-ből már szedtem így ki.
üdv.

seta írta: Sziasztok!
Előállt egy ajtónyitási problémám. Konkrétan bezártam a kulcsot az autoba
Egyetlen egy kulcsot kaptam az autohoz. Kinyitottam a csomitartót és bepakoltam. A kulcsot pedig lazán bedobtam a hátsó ülésre h majd előről kiveszem. Azzal a lendülettel bezártam a csomitetőt... És most minden szépen be van zárva...
Van valakinek valami ötlete _roncsolásmentes_ nyitásra?
Előre is köszi!

más.: YELLOW, ha komolyabban érdekel a dolog akkor olvass utána az RFID technológiának. A lényege annyi h van egy bázis chip egy antennával és egy tök különálló kis transponder kapszula. A kapszulában van egy pici antenna, egy pici kondi és egy pici áramkör. A bázis antennája adott frekvencián sugároz, amit vesz a transponder antennája és feltölti a saját pici kondiját, majd ha a feltöltődési ciklus befejeződött, a begyüjtött energiával meghajtja a kis áramkörét, ami az antennája segítségével kisugározza a benne tárolt egyedi azonosítót. Ezt veszi a bázis antennáján keresztül a bázis chip. Így minden transponder chip külön külön beazonosíítható, és saját energiaforrás (aka. elem) sem kell neki.


jrtom Elküldve: 2010-08-10 20:40 Ajtónyítási Gondok!

De, elindul a műanyag kiskulcsal!
Legalábbis az én E46-osom elindult.
Abban is ugyan úgy bent van a kis chip.

vsop14 írta:
YELLOW írta:

és azt megtudod mondani, hogy pl a műanyag kulccsal, hogy lehet elindítani az autót?



sehogy






jrtom Elküldve: 2010-08-09 17:06 Ajtónyítási Gondok!

Szia!

Nem kell semmiféle kulcs kód, csak az alvázszám, személyigazolvány, törzskönyv. Egy max két nap alatt megjön a kulcs.
Egy autóhoz összesen 10db kulcs van, ha ezek elfogynak akkor zárgarnitúra csere.

üdv.

YELLOW írta:
Amcsi írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Szia!
Yellow pont nem az a fórumtag, aki meg szokott sérteni , vagy el szokott küldeni akárkit is, Ő inkább mindig segíteni akar, még akkor is, ha nem is biztos a dolgában teljesen.


ez elég irónikusan hangzott de amúgy tényleg így van
legalábbis nem szándékosan akarok megbántani...

mondjuk én is nehezen találtam meg az írásom, azt hittem neki se jött össze.



Rendben Uraim, révén hogy nem vagyok egy vidéki bunkó akkor zárjuk le azzal hogy köszönöm a válaszaitokat és amint olyan állapotban lesz az autó akkor ismét megpróbálom ezt a megoldást. Ha nem sikerül marad az h beviszem és bajlódjon vele a szervíz.
Bár még egy kulcs akkor sem ártana hozzá...
Tudtok esetleg pontos árat, új kulcs rendelése esetén?
Köszönöm


akartam írni, hogy mivel elég megtört az autó, így lehet sérült valami kábel, vagy egyéb apróság, ezért nem segít az amit írtam.
ha jól emlékszem, ha gyári kulcsot akarsz, akkor BMW szervíz, és azt hiszem 45ezer Ft körül van egy darab távirányítós kulcs, amit a kulcsodon található kód segítségével gyártanak újra.



jrtom Elküldve: 2010-08-07 20:33 Ajtónyítási Gondok!

Értem Én

Üdv.

YELLOW írta:
jrtom írta: Csak itt YELLOW szólt be neméppen kedvesen, szerintem!!!!



miről hadobálsz? talán nézd meg, hogy válaszolt a másik topicban. hogy köszöni a végre értelmest választ. hát ha neki az értelmes amit bárki mondhatna, hogy vigye szervízbe... magától is rájött volna.
innen ez a mérhetetlen kedvességem.




jrtom Elküldve: 2010-08-07 20:17 Ajtónyítási Gondok!

Csak itt YELLOW szólt be neméppen kedvesen, szerintem!!!!


hil írta:
Amcsi írta:

Nézd mint azt leírtam végig olvastam a topicot és ezt már kipróbáltam. Nem jött be.
Ráadásul már azt is leírtam nincs másik kulcsom csak 1.
És igen ebben az estben nem számít a pénz, hisz az autóra jelenleg még 1 milliót kell költenem hogy talpon legyen. Ebben az esetben ha még "pár ezret" ki kell fizetnem hogy a kulcsa is működjön vagy esetleg legyen egy új is hozzá hát legyen, belefér a keretbe.mindössze csak megoldást kerestem a problémámra.
És végülis igazad van ez egy BMW...



Jó lenne mindezt sértődés nélkül, hiszen itt mindenki segiteni szeretne a Te problémád megoldásában....
Bocs!



jrtom Elküldve: 2010-08-07 15:41 Ajtónyítási Gondok!

Szia!

Próbáltad már feltanítani a kulcsot? Még mielött szétvágod.

Amcsi írta: Sziasztok!

Olvasgattam a kommenteket amiket írtatok. A problémám az hogy nekem nem hidegben vagy melegben szarakszik a kulcsom hanem konkrétan egy fél éve se kép se hang:S.
Egyik nap próbáltam nyitni a nyitógombbal semmi. Se bezérni se csomi nyitás. Csak kulccsal nyílt, de akkor normálisan a központi zár.
A gond az h csak 1 kulcsom van és 1 szürke nyelű fém kulcs.
Most tényleg vennem kell egyet 25e-ért?
Bár az autó jelenlegi hibáit elnézve ez elenyésző költség lesz...
Csak jó lenne tudni hogy mi a helyzet.
Előre is köszi a válaszokat!