kbalint fórum hozzászólásai
« előző1234következő »

kbalint Elküldve: 2012-10-16 18:35 Egyenetlen alapjárat

Hiba: 1-es henger izzító gyertya / izzító szál - szálszakadás.....
A sárga olajlámpa felőlem meg világíthat ha nem gond az autónak...
Olajat kb. 2 hetente meglesem....
Valószínűleg ő sumákol és ezért van az egész... BÍZOK benne hogy így is lesz...

kbalint Elküldve: 2012-10-16 15:20 Egyenetlen alapjárat

Olajcsere volt 1 hete. Megfelelő az olajszint is....
Erre a sárga jelre azt mondták hogy van egy érzékelő a leeresztő csavarral
egy szinten a másik oldalán a teknőnél....
Azt az érzékelőt kéne megtakarítani ha minden igaz. Az előző olajjal is kiírogatta de hibát nem tárolt miatta....
Automata váltóban és difiben most lesz olajcsere .....
De ezt az alapjáratot nem tudom mire vélni.
Megnézzük még egyszer mert talán volt egy hiba az 1 es izzitó szál.....
Remélem csak ennyi lesz....

kbalint Elküldve: 2012-10-16 13:37 Egyenetlen alapjárat

Szerintetek mi lehet a probléma ?

YouTube videó

Csak az első hideg indításnál van ez a bizonytalan alapjárat, kicsit ejt a fordulaton meg beremeg valami.....

kbalint Elküldve: 2012-10-13 11:45 Klíma automatika hiba

Megjavítottuk a hibát...
Manuális klíma panel bekerült a helyére és 1 vezetéket kellett normálisan megforrasztani egy csatlakozónál....
Minden szuperül működik !

kbalint Elküldve: 2012-10-12 09:12 Klíma automatika hiba

Rádugtuk a gépezetet a laptopra és kidobott 21 hibát...
Köztük a klímaautomatika hibát is miszerint, szálszakadásos benne a fűtőmotor állító rész és az egyéb légterelést állítani hivatott dolgokért felelős valami...
És persze előjött az utas ülés érzékelő része Légzsák hiba lámpával...
Kitöröltünk minden de a légzsákos miután ráült valaki azonnal vissza is jött.
Találtam azt a kis szerkezetet amivel ezt ki lehet iktatni de ha van valakinek ötlete még azt szívesen meghallgatom.
Egyetlen kérdésem csak az hogy érdemes nekem otthon az autószerelő apuval neki esni és szétbontani a műszerfalat hogy megkeressük a hibákat vagy inkább vigyem el valahová szervizbe ? Az egész középkonzolt szét kell bombázni ....
Valaki csinált már ilyet ?

kbalint Elküldve: 2012-10-07 20:03 Klíma automatika hiba

Köszönöm a segítséget !

kbalint Elküldve: 2012-10-07 14:04 Klíma automatika hiba

S530A KLIMAANLAGE Air conditioning
Ennyit írt összesen a klímáról...
Érdekes hogy ez az oldal mindent tud az autóról
Köszönöm hogy megmutattad !

kbalint Elküldve: 2012-10-06 09:28 Klíma automatika hiba

Találtam egy kis kilógó szenzort a szélvédő tövénél közvetlenül....
kb 4cm széles és 0,5 vastag de alig látszik ki 2-3 mert a szellőzőnél..




kbalint Elküldve: 2012-10-05 22:08 Klíma automatika hiba

Szia.
Pont ezen agyalok most én is
Most lett vásárolva...
Csúnya dolog lesz ha egy ismerősön keresztül ment az
egész és át lettem verve , abban viszont biztos vagyok
hogy megcsináltatom velük digire... Persze költségmentesen!
Ha szétszedem akkor mit kellene figyelnem ??
Már darabjaira volt bontva az egész autó de ehhez egyszerűen hozzá
se tudtunk szagolni sajnos
A tippet előre is köszönöm neked!

kbalint Elküldve: 2012-10-05 14:22 Klíma automatika hiba

Sziasztok.
Remélem jó helyre írok ha nem akkor elnézést érte.
Találkoztatok e már olyan problémával hogy a klímán hiába állítok
fel középre lábra levegőt..... CSAK LÁBRA fújja és sehol máshol nem fúj semmit.
Ha megnyomom valamelyik gombot hallani lehet hogy valamit nyit éppen vagy zár de a levegő
akkor is csak a lábhoz áramlik sehova máshová. Ha kikapcsolom a lábhoz való fújást akkor is oda nyomja... Ötletem sincsen mi lehet....
Olvasgattam itt a dolgokat, de nem tudom mi a helyzet vele.
Esetleg okozhat ilyen problémát az a drága süni ?

kbalint Elküldve: 2012-10-05 13:56 Fûtõventillátor

Sziasztok !

Először is köszönöm hogy egy csomó hasznos infót töltöttetek fel erre a szuper kis oldalra.
Egy csomó dolgot sikerült megoldani kicsi utána olvasással, azonban lenne egy kérdésem.
Van egy csodálatos kis alkatrész a motortérben, BMW E46 WATER VALVE RADIATOR WATER PUMP OEM 71K
erről lenne szó

Az normális ha a kisebbik valami, gyanítom hogy az a szelep része és a nagy a motor,
szóval a kisebbik valami szinte mindig tűzforró ? Vagy esetleg lehetséges hogy zárlatos lenne ? Ennek pontosan mi a feladata ? Utánanéztem hogy róla lenne szó a hűtőhöz van valami köze.

Kaphatok egy kis segítséget ez ügyben valaki szakitól ?

Előre is köszönöm.
« előző1234következő »