kecsurobi fórum hozzászólásai

kecsurobi Elküldve: 2015-02-26 09:06 Intenziv Kormolás

Redrocket írta:
kecsurobi írta:

Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.


Üzemanyag adalék 60literhez egy flakonnal(a kisebbikből) Piros és kék színben.Nekem a piros vált be.

[/quote]

Köszönöm a válaszokat, vettem egy fél liter löttlyöt. Eddig 1 tank ment el vele és a tapasztalataim kedvezőek. Füstölés múlik, már csak hirtelen gázra megy egy kis pamacs, de a jövő hónapban viszem szerelőhöz átnézetni a szívóoldalt. Fogyasztásom is csökkent. most 60 km-el többet mentem ugyanannyi nyállal. [/quote]

Igen ,nekem meg jobban is megy dinamikusaban.egrt meg a szìvó reszt müanyagot tiszticsàtok ki.én a kartergàz szűrőt is kicserélem holnap megjön és megmondom milyen lett.

kecsurobi Elküldve: 2015-02-24 11:19 Egr szelep

SP_323i írta:
kecsurobi írta: üDV AZ EGR SZELEPET KITUDTAM TISZTÍTANI RENDESEN,DE A SZÍVÓ RÉSZT AZT NEM!!
Szét lehet azt szedni valahogy azt a műanyagot?


Ha a szívósorra gondolsz, akkor azt nem lehet szétszedni (max szétreped magától, de akkor az már kuka )
Ha ki akarod takarítani itt egy leírás a kivételéről:
http://www.bmwforums.info/gene...moval.html

Ha lent van, akkor jól jön mindenféle oldószer, meg üveg tisztító kefe és nagynyomású tisztító. De ha rám hallgatsz, akkor olyan helyre viszed, ahol már csináltak ilyet...


Levétellel nem volt gond.it nincs olyan szerelő,mikor kitakaritottam hagyom egy napot had szaradjon ki.köszi az infot.

kecsurobi Elküldve: 2015-02-23 18:20 Egr szelep

üDV AZ EGR SZELEPET KITUDTAM TISZTÍTANI RENDESEN,DE A SZÍVÓ RÉSZT AZT NEM!!
Szét lehet azt szedni valahogy azt a műanyagot?

kecsurobi Elküldve: 2015-02-20 21:05 Intenziv Kormolás



Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.
[/quote]

Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.[/quote]

Üzemanyag adalék 60literhez egy flakonnal(a kisebbikből) Piros és kék színben.Nekem a piros vált be.

kecsurobi Elküldve: 2015-02-18 16:48 Intenziv Kormolás

SP_323i írta:
Redrocket írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre , de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.


Gép előtt nehéz tanácsot adni így csak tapasztalatot tud átadni az ember:
- randa kormolás nekem akkor volt, amikor a csőszakadás miatt elment a turbónyomás;
- hidegindítási problémám meg akkor, amikor az egyik adagoló felső tömítése engedte el az üzemanyag nyomást;
- ettől függetlenül szánj rá időt és egy kis zsét a szívóoldalt takarítására és cseréld élből a kartergáz szűrőt!

Jók ezek a cumók, de egy csomó minden van, ami hibát okozhat és nem lesz benne a hibatárolóban...
Pl az adagalókról is csak kompenzációs értékeket fogsz látni, ami az egymáshoz viszonyított arányt fogja mutatni, de arról, hogy egy sz@r vagy jó adagolóhoz kompenzál a vezérlő egy szó se lesz benne. Az csak akkor derül ki, hogyha ki vannak véve és látszik padon milyen a porlasztási kép stb.


Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.

kecsurobi Elküldve: 2014-10-27 20:51 Motorolaj

solyom76 írta:
jons írta:
kecsurobi írta: üdv most beszéltem egy német szerelövel és ö azt mondta ha ilyen 2300ft ért van literje az mind hamis olaj naluk 6000 literje castrol edge titanium 60ezer kilométert elmegy


Robi én nem vagyok egy nyelvtannáci, de ezt úgy értem ahogy akarom:
.... ö azt mondta(,) ha ilyen 2300ft ért van literje(,) az mind hamis olaj(.) naluk(,) 6000(,) literje(,) castrol edge titanium 60ezer kilométert elmegy.

Ahogy játszik az ember az írásjelekkel úgy változik az értelme a mondatnak...
Például: Nálunk 2300 forint a hamis olaj, náluk 6000, de létezik olyan castrol ami 60k-t elmegy csere nélkül... ez is egy értelmezés.

Tiszteljük meg egymást szerintem annyival, hogy megpróbálunk egyértelműen írni.

Azonkívül ezt a 60ezret nálad próbáljuk ki először! Készülj

Lehet,hogy van olaj amivel elmegy 60 ezret ,de az nem hiszem,hogy forgalomban van..
Vagy 45 ezret tréleren utazik..

akkor ez kamu



kecsurobi Elküldve: 2014-10-27 20:37 Motorolaj

üdv most beszéltem egy német szerelövel és ö azt mondta ha ilyen 2300ft ért van literje az mind hamis olaj naluk 6000 literje castrol edge titanium 60ezer kilométert elmegy

kecsurobi Elküldve: 2014-08-11 10:44 Termosztát

szotakdavid írta:
kecsurobi írta: Udv nekem az a problemam,hogy vizpupa alat latom hogy csapeg a viz es mindig utana kell onteni de viszont van hogy 90 foknal is feljebb megy a viz kinyitottam a 3 legtelenito csavart de semi viz nem jón szoval lehet csak kiskoron megy a viz.termosztatra gondoltam meg hogy nem nyitna ki bar azt mondtak ha az rossz akkor fel se megy csak nehezen 90 fokra a viz.szerintetek mi lehet a baj .vizbe nincs olaj es az olajba siny viz henger fejes szerintem nem.


Nem nagyon értem mi is a problémád de:

1 ha akkor is szar egy termosztát ha nem nyit ki ilyenkor nem megy körbe a víz és felforr.

2 szar a vízpumpád azért nincs keringtetésed és ezért folyik a vized is vagy a termosztát alól folyik.


Akkor olyannrossz tod leni a vizpumoa hogy bem firgatja elege meg vagy a termisztatt bem nyit ki 90 fok felett igaz?

kecsurobi Elküldve: 2014-08-10 12:19 Termosztát

Udv nekem az a problemam,hogy vizpupa alat latom hogy csapeg a viz es mindig utana kell onteni de viszont van hogy 90 foknal is feljebb megy a viz kinyitottam a 3 legtelenito csavart de semi viz nem jón szoval lehet csak kiskoron megy a viz.termosztatra gondoltam meg hogy nem nyitna ki bar azt mondtak ha az rossz akkor fel se megy csak nehezen 90 fokra a viz.szerintetek mi lehet a baj .vizbe nincs olaj es az olajba siny viz henger fejes szerintem nem.

kecsurobi Elküldve: 2014-03-11 21:04 hûtõ

Üdv
Kivilant a hűtővíz sárgán de a vízszint megvan azt mondták hogy piszkos a hűtöm a szalonba
Hogy szoktátok takarítani a hűtőt kívűlről belülről?

kecsurobi Elküldve: 2014-02-20 12:31 Heeelp...!

Üdv Bmw társak

Bmw 2200köbcenti cupé benzines autoról van szó.Hidegen minden rendbe van vele.Melegen benyomom a kuplungot és lefullad ,alacsony fordulaton berángat.Levegöszürö ki van cserélve ,szerintetek mi lehet a baj?

kecsurobi Elküldve: 2013-12-31 11:03 Heeelp...!

Üdv Boldog új évet mindenkinek!

Levegöszüröből meik márkát érdemes venni ?

kecsurobi Elküldve: 2013-12-16 20:19 Üzemanyag fogyasztás

Szzaassszzaaa írta:
YELLOW írta:
Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!320d,136Le autom.pályán 110-120átlaggal 6.5l-ert mutat.Szeretném a véleményeteket mennyire elfogadható,és ha nem akkor merre lehet keresni a hibát.Köszi előre is


a tiéd legalább nem hazudik
de most a mutatós része mutatja, vagy a fedélzeti átlagát mondod?
ha a fedélzeti, akkor lehet korrekciózni én gyakorlatilag nem láttam még olyat, akinek sikerült volna. de mielőtt korrekciózól, ilyen rátankolásos számolással érdemes meghatározni, hogy valójában menniyt fogaszt, mert ha valami csoda folytán sikerül beállítani lehet a szemednek jót mutat, csak a gyakorlatban más lesz. a mutatós meg tájékoztató műszer, a beszívott levegő alapján, sebesség alapján kalkulálgat.


Fedélzeti átlagról van szó.

nekem a fedélzeti többet mutat majdnem egy literel

kecsurobi Elküldve: 2013-12-09 20:32 Heeelp...!

Neo954 írta:
hancurozo írta:
Neo954 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Üdv
Az szeretném megkérdezni hogy hol kell teljesen leengedni a hütövízet a bmw 320d ből,
mert szerintem csak egy része folyt ki a hötönek az alsó sarkában volt egy kék csavar azt csavartam ki de nem jött ki minden víz külön kel leenegedni a kiskört is?


Nem cserélt még senki hütövizet?



Szia!

Valószínűleg a blokkban benne maradt a folyadék, a termosztát és a hűtő közti csövet bontsd meg, és akkor kifolyik a motorból is, ha nem akkor passz.

Szerk.: Hülyeséget írtam! (mert az a cső direktben rámegy a hűtőre, és abból ha kifolyik akkor az már kifolyt amikor kiengedted az alján a csavarnál.) Inkább a termosztátot vedd ki, de ha megbontod lehet kell új tömítés hozzá.

Üdv.:Neo



Úgy sem jön le az összes. A motor jobb oldalán van egy csavar. (nem rögzít semmit csak be van csavarva a motorba) Azt kitekerve teljesen le tudod engedi.
A légtelenítésre majd figyelj, ha töltöd fel. (ez 318i de ilyet keress: http://img355.imageshack.us/im...1stou0.jpg http://forum.e46fanatics.com/a...1247346242 )





Mennyivel egyszerűbb így!
Azthiszem megtaláltam az ETK-ban is.
motorblokk
Ha jól tippelek a 8-as csavar lesz az.

Üdv.:Neo


köszönöm a segicséget mindenkitöl

kecsurobi Elküldve: 2013-12-09 18:08 Heeelp...!

Neo954 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Üdv
Az szeretném megkérdezni hogy hol kell teljesen leengedni a hütövízet a bmw 320d ből,
mert szerintem csak egy része folyt ki a hötönek az alsó sarkában volt egy kék csavar azt csavartam ki de nem jött ki minden víz külön kel leenegedni a kiskört is?


Nem cserélt még senki hütövizet?



Szia!

Valószínűleg a blokkban benne maradt a folyadék, a termosztát és a hűtő közti csövet bontsd meg, és akkor kifolyik a motorból is, ha nem akkor passz.

Üdv.:Neo

köszi