kecsurobi Elküldve: 2013-06-13 08:58 Egr szelep

kecsurobi Elküldve: 2013-06-13 08:58 Egr szelep
kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 21:04 Légtömegmérõ
YELLOW írta:kecsurobi írta: légtömegmérött onann tudom meg hogy rossz, hogy lehuzom a csatlakozoját és ha nem megy fel a fordulat egy kicsit akkor rossz?nem változik semmi akkor rossz?
lehúzott légtömegmérő esetén középértéken megy az üzemanyagkeverés.
ha lehúzod a csatit és megszűnik a hiba, pl alapjérat ingadozás, torpanás, rángatás, akkor a légtömegmérő a hibás. viszont lehúzott légtömegmérőnál megnő a fogyasztás, ami normális.
esetleg diaggal lehet még nézni, hogy mennyi levegőt számol.
kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 20:43 Légtömegmérõ
kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 20:35 Egr szelep
kecsurobi írta:BarG írta: Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.
meg is nézem.amióta megcseréltem a két szabályzó szelepet mostmár mindig gyenge a kocsi hiába cseréltem vissza akkor is.néztem a turbó vetérlönél ott se mozdul semmit.lehet elektromoság baj is?
kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 20:23 Egr szelep
BarG írta: Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.
kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 19:26 Valaki segítsen
kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 18:42 Valaki segítsen
kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 16:44 Egr szelep
kecsurobi írta:Tano írta:kecsurobi írta: én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?
Lehet a szabályzó, vagy maga az EGR membránja is. Nézd meg hogy a csőben van-e vákum. Ha igen, akkor a szabályzó műxik.
Úgy érted hogy a cső kemény amin megy a vákum akkór jó ha nem tudom benyomni?A mebránt nem tudom megnézni vagy nem lehet javitani ?
kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 16:42 Egr szelep
Tano írta:kecsurobi írta: én néztem videót és ott ha lehuzták a egéernél a csövet akkor ment a szelep ,de nekem nem megy akkor rossz a szabájzó szelep?
Lehet a szabályzó, vagy maga az EGR membránja is. Nézd meg hogy a csőben van-e vákum. Ha igen, akkor a szabályzó műxik.
kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 15:15 Egr szelep
kecsurobi Elküldve: 2013-06-12 15:14 Egr szelep
kecsurobi Elküldve: 2013-06-11 17:48 Egr szelep
kecsurobi Elküldve: 2013-06-11 17:23 Mi lehet a baj?
kecsurobi Elküldve: 2013-04-19 15:16 Mi lehet a baj?
valter320d írta:kecsurobi írta:Tano írta:csaki91 írta: Sziasztok
Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja
Elöre is köszi
Szerintem megcsúszott a kuplungod, és azért pörgött fel anélkül hogy gyorsult volna. Pedig ez inkább a nagyobb fokozatoknál fordul elő először.
vagy lehet turbó nyomás szabályzó szelep nekem is megkéne már nézni de sose érek oda van hogy elkezd huzni utána 2000fordulatnál 4 esbe kicsit megtorpan utána megint megy mióta chipeltem a kocsit nem annyira észre vehető.
Ugyan ezt csinálta nekem is 2000 nél volt egy torpanás nem nagy egy kicsike :mrgreen már annyira nem észrevehető szerintem a geo volt letapadva!
kecsurobi Elküldve: 2013-04-18 21:06 Mi lehet a baj?
Tano írta:csaki91 írta: Sziasztok
Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja
Elöre is köszi
Szerintem megcsúszott a kuplungod, és azért pörgött fel anélkül hogy gyorsult volna. Pedig ez inkább a nagyobb fokozatoknál fordul elő először.