kecsurobi fórum hozzászólásai

kecsurobi Elküldve: 2015-09-03 16:17 Chip tuning

papamaci199 írta:
henesa írta:
papamaci199 írta:
csbalu írta:
papamaci199 írta: Sziasztok. Kecskemét környékén tudtok egy megbízható embert aki chippel? Szeretném feldobni picit a 136 lovas 20d-m.


Hehe, akkor cseréld le benne a porlasztókat, a turbót és a lendkereket. Ha ezek rendben és még mindig fel vagy dobódva anyagilag akkor jöhet a chip


a turbó jó állapotban van a múlthéten takarítottam geot, a porlasztók is jók a lendkereket nem néztem, így mostmár tudsz valakit kecskemét körül aki chippel?


Üdv ! Jászszentlászlón van egy ügyes srác 40e körül csinálja elérhetősége most nincs meg
de a sógi múlt héten ott chippeltette a touranját elkérem tőle ha kell.


Azt nagyon megköszönném.


nekem Mezöberénybe chipelték. Repül mint állat,de a kuplungot igen csak fel kel kevlároztatni mert 5 be padlozóm és kicsit csuszik

kecsurobi Elküldve: 2015-08-31 17:01 Turbo

spencer írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?



Nézd meg mennyit mozog a kar és valamivel nézzél nyomást nekem az segített, 2200 körül beleboostol 1,4-be de utánna tartja az 1,2-őt szépen. 2.0d motoron meg hamarabb kéne élednie 1700-1800 amivel én mentem.

Köszönöm kaptam segítséget kipróbálhattam gyári e46 330d-ből kettőt is és rendben van a gép ezzel a hibrid turbóval sőt itt még nagyobbat rúg egy kicsivel azt mondta a másik két autó gazdája.
Akkor minden rendbe hogy hamarabb éledjen meg nyomatékosabb legyen maradt egy rendes kemény chipp.


mint írtam, ez pont a turbolyuk miatt van. azért üt nagyobbat, mert akkor lesz elég nyomás és az hirtelen jön meg, nem úgy, mint amikor minimális, vagy nincs turbolyuk.
nagy a turbo, kevés a meghajtó nyomás. egy komoly chip lehet megoldás, de az a 100ezer+ kategória árban.


tekertem a geometrián és jó lett.



Értem persze hogy nagyobb lett a turbó ezáltal a lenti tartományban vesztettem, mert a turbólyuk megnőtt. Anyagot kell neki adni(több kipufogógáz kell) hogy lentebbi furdulatszámon is meg tudja indítani a csigát kellőképp. Össekaparok annyi pénzt és jön rá a nagy chip le is méretem hogy tudjam mennyiből mennyi lett meg, hogy a 600 Nm az már hátbarúg rendesen az már tetszeni fog szerintem.


enyémbe van chip és megy mint állat találkoznánk össze lehetne hasonlítani

kecsurobi Elküldve: 2015-08-31 14:27 Turbo

YELLOW írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?



Nézd meg mennyit mozog a kar és valamivel nézzél nyomást nekem az segített, 2200 körül beleboostol 1,4-be de utánna tartja az 1,2-őt szépen. 2.0d motoron meg hamarabb kéne élednie 1700-1800 amivel én mentem.

Köszönöm kaptam segítséget kipróbálhattam gyári e46 330d-ből kettőt is és rendben van a gép ezzel a hibrid turbóval sőt itt még nagyobbat rúg egy kicsivel azt mondta a másik két autó gazdája.
Akkor minden rendbe hogy hamarabb éledjen meg nyomatékosabb legyen maradt egy rendes kemény chipp.


mint írtam, ez pont a turbolyuk miatt van. azért üt nagyobbat, mert akkor lesz elég nyomás és az hirtelen jön meg, nem úgy, mint amikor minimális, vagy nincs turbolyuk.
nagy a turbo, kevés a meghajtó nyomás. egy komoly chip lehet megoldás, de az a 100ezer+ kategória árban.


tekertem a geometrián és jó lett.

kecsurobi Elküldve: 2015-08-29 15:36 Turbo

spencer írta: Sziasztok!
Van valakinek ismerőse vagy ismertek valakit aki tud segíteni turbó geometria beállításban?
Köszönöm!


Nekem is ugyan ez a problémàm.2300 fordulat felet húz az autó,pedig gyari bontott turbó lett bele szerelve.geometrian egy csavarral lehet àlitani nem?

kecsurobi Elküldve: 2015-08-29 10:12 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

üdv!
16colos felni 205/60 as gumikkal ,és 20-as etvel ràmegy?

kecsurobi Elküldve: 2015-08-25 14:58 Kippuffógó rezgéscsillapító?

üdv nekem ez a flexibilis cső a préselésnél ment szét akkor is kuka új kel vagy meglehet hegeszteni ?

kecsurobi Elküldve: 2015-08-19 16:33 Vezérműlánc

üdv! gyári láncot lehet kapni vagy csak utángyártottat ,mert gondolom az nem bírja olyan jól.
lánc nekem is megvan nyúlva egy kicsit 330ezer van benne attól leht az is hogy a piros lámpám 3 másodperc után alszik el?

kecsurobi Elküldve: 2015-08-17 20:39 Turbo

spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?

kecsurobi Elküldve: 2015-08-17 16:57 Turbo

Tomi88 írta:
kecsurobi írta:
Tomi88 írta: Nekem annyit mondtak a wizard-nál a telefonba, hogy az be van állítva és úgy jó. Ha nagyon nem tetszik, szedjem le, küldjem vissza, és megnézik még egyszer.
Mivel akkor már árultam a kocsit, és nem volt kedvem megint szétszedni, így adtam el.


bmw szervizbe mért nem álítoták be?


Nem mondták ki, de nem ért annyi pénzt a munka, hogy kedvük legyen megcsinálni. Gondolom többet kerestek a rengeteg X5-ös és X6 olajcseréjén, mint amit ezért elkérhettek volna.


írtam priváltott

kecsurobi Elküldve: 2015-08-17 16:52 Turbo

Tomi88 írta: Nekem annyit mondtak a wizard-nál a telefonba, hogy az be van állítva és úgy jó. Ha nagyon nem tetszik, szedjem le, küldjem vissza, és megnézik még egyszer.
Mivel akkor már árultam a kocsit, és nem volt kedvem megint szétszedni, így adtam el.


bmw szervizbe mért nem álítoták be?

kecsurobi Elküldve: 2015-08-17 16:40 Turbo

Tomi88 írta:
kecsurobi írta:
Tomi88 írta:
kecsurobi írta: szerintetek turborail új turbó vagy a mostani felújítása?


Szia!
Nekem a 20d-n volt egy turbócsere, ami miatt lényegében kiolvastam a fórumot, és több személynek is küldtem privát üzenetet, hogy segítsenek. Sajnos ezek után is arra jutottam, hogy nem tudom mi a legjobb.

Nekem wizard-os felújított került rá, amitől sokkal gyengébb lett az autó. Nagyon sokan mondták, hogy be kell állítani a turbó szabályzóját, és olvastam is, hogy másoknak utána visszatért az erő.
Mások csak a gyárit javasolták, amit megértek, az viszont jóval többe kerül.

Ma már azt mondanám, hogy mehet a felújított, csak utána nem árt egy hozzáértő műhellyel elektronikai és mechanikai oldalról rendbe tenni a motort és környékét!



mért ha minden helyére kerül akkor elméletileg nem szabadna gyengébnek leni a motornak inkább erösebnek ha új a turbó nem?


Én is azt vártam, hogy talán még jobb is lesz, de nem, sokkal gyengébb volt. Elvittem BMW-be szervizbe, amikor elmondtam, hogy felment a felújított turbó, rögtön azt kérdezték, hogy utána beállítottuk-e? Mondtam, hogy nem. Válaszuk: a felújítottal mindig ez a baj, a geometria állítóját kell hangolni, utána jó lesz. Ezt itt és más oldalon is megerősítették már.

de aki felujitja anak kel behangolni nem?és utána neked jó lett?

kecsurobi Elküldve: 2015-08-17 16:27 Turbo

kecsurobi írta:
Tomi88 írta:
kecsurobi írta: szerintetek turborail új turbó vagy a mostani felújítása?


Szia!
Nekem a 20d-n volt egy turbócsere, ami miatt lényegében kiolvastam a fórumot, és több személynek is küldtem privát üzenetet, hogy segítsenek. Sajnos ezek után is arra jutottam, hogy nem tudom mi a legjobb.

Nekem wizard-os felújított került rá, amitől sokkal gyengébb lett az autó. Nagyon sokan mondták, hogy be kell állítani a turbó szabályzóját, és olvastam is, hogy másoknak utána visszatért az erő.
Mások csak a gyárit javasolták, amit megértek, az viszont jóval többe kerül.

Ma már azt mondanám, hogy mehet a felújított, csak utána nem árt egy hozzáértő műhellyel elektronikai és mechanikai oldalról rendbe tenni a motort és környékét!


erről a turbórailról ki mit halott? Elméletileg a wizard-os felujitotba is az megy.
mért ha minden helyére kerül akkor elméletileg nem szabadna gyengébnek leni a motornak inkább erösebnek ha új a turbó nem?


kecsurobi Elküldve: 2015-08-17 16:24 Turbo

Tomi88 írta:
kecsurobi írta: szerintetek turborail új turbó vagy a mostani felújítása?


Szia!
Nekem a 20d-n volt egy turbócsere, ami miatt lényegében kiolvastam a fórumot, és több személynek is küldtem privát üzenetet, hogy segítsenek. Sajnos ezek után is arra jutottam, hogy nem tudom mi a legjobb.

Nekem wizard-os felújított került rá, amitől sokkal gyengébb lett az autó. Nagyon sokan mondták, hogy be kell állítani a turbó szabályzóját, és olvastam is, hogy másoknak utána visszatért az erő.
Mások csak a gyárit javasolták, amit megértek, az viszont jóval többe kerül.

Ma már azt mondanám, hogy mehet a felújított, csak utána nem árt egy hozzáértő műhellyel elektronikai és mechanikai oldalról rendbe tenni a motort és környékét!



mért ha minden helyére kerül akkor elméletileg nem szabadna gyengébnek leni a motornak inkább erösebnek ha új a turbó nem?

kecsurobi Elküldve: 2015-08-17 15:49 Turbo

szerintetek turborail új turbó vagy a mostani felújítása?

kecsurobi Elküldve: 2015-08-16 19:22 Turbo

üdv nekem behalt a turbó
lötyög,nincs benne olaj pedig kartergáz szűrőt is most cseréltem.látszik hogy megvan hajolva kicsit és néha beleér,és nem is megy az autó .Érdemes falújítani vagy Újat rakjak bele?