kecsurobi fórum hozzászólásai

kecsurobi Elküldve: 2015-08-01 23:14 hûtõ

laleeboy írta:
southboy írta:
laleeboy írta:
southboy írta:
szotakdavid írta:
southboy írta: Sziasztok

Nekem se sikeredett a megoldás az egr nél. Fogy a vizem pumpás nyomás próbáztuk 2 bár csökkent a nyomás 1.7 bárnál meglát. Alul nincs csepegés se fehér füst se olaj. Hengerfej? Hogy lehet azt ellenőrizni azt is nyomás próbázni ? EGR hűtő hogy lehet tesztelni hogy lyukas e ? Köszönőm előre is az instrukciókat. Kezdek már ki ábrándulni a BMW -ből. Pedig szeretem


Mennyi víz fogy?


Kb 3dl ugy 100km-eren. DE pár km után tiszta kemény a cső és levegős ha felnyitom a sapkát szuszog. Venti el se indul hőmérő középen vízhűtő meleg cső is meleg.Azt monták a gőz miat és a levegő miatt . Venti klímánál be kapcsol. Le véve az egr hűtőt tiszta volt nem volt víz . Olyan mintha valahol levegőt szívna. Kiegyenlítő tartályt hogy lehet le venni ? Azon gondolkodok öntők bele THURMO hűtőtömítő port és majd meglássuk mi sül ki belőle.
Azt mondták az autó szerelők hengerfejes. Még mindig nem hiszem el hisz nincs füst se olaj baj .


Elsőre nekem is hengerfejnek tűnik ha fogy a víz és kemények a csövek.

Hengerfejes lehet az égéstér és a víztér között is és akkor nincs olaj a vízben se kék füst....

A hűtőtömítőt pedig felejtsd el mert mindenhol lerakódik nem csak ott ahol kell és csak gondot okoz a továbbiakban a hengerfej hibán meg nem segít.....

Értem . Akkor kb mi be fáj egy hengerfejezés átlagosan ?
Köszönőm az eddigi segítségeteket .


Az attól függ hogy mit kell cserélni

Alap pár tömítés (hf, kipuff, szelepdekni meg ami még ott van )és egy nyomáspróba a hf-re hogy tényleg repedt e vagy csak a tömítés szakadt át (ez a jobbik eset) ha kell akkor hf felújítás szelepszár+ vezető (ha kell) + síkolás

Ha a hf repedt akkor egy másik fej amin szintén érdemes megcsináltatni a nyomáspróbát és a síkolást , ellenőrizni a szelepeket, vezetőket szimeringekettés ha kell cserélni...


Minden akkor derül ki ha szét van kapva a motor rendesen


ezek nem olyan könnyen lesznek hegerfejesek.
nekem régebben az egr hűtö mniatt ment el a víz.
De a nyomásprobát érdemes elöbb megcsinálni


kecsurobi Elküldve: 2015-07-22 20:57 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Lanszi írta:
Bitu79 írta:
Lanszi írta: Sziasztok!Előtét ellenállás cserélve (süni),a szellőztető motor fordulatszáma megjavult már tudom szabályozni a levegő mennyiséget!De viszont a forró levegő még mindíg jön lábra,illetve a szélvédőre!Akkor is ha a klíma be van kapcsolva.Hallottam olyat, hogy lehet hogy a klíma vezérlőmmel van a baj?!gondolom nem a hideg meleg levegő zsilip motorja a bűnös?!
Segítséget válaszokat nagyon szépen köszönöm!


Hőmérséklet érzékelőd halt meg sztem,vagy a fűtést szabályozó szelep ragadt be nyitott állapotban,azért fúj meleg levegőt :/
Ez típushiba az e36-osoknál amúgy.

Ha ez volt a baja,küldj egy köszönömöt.





Elképzelhető!ugyenis Bömbikémet 1hónapja vettem előtte több mint egy évet állt!lehet tudni hol található a fűtésszelep illet a hőmérséklet érzékelő?
Válaszaodat nagyon szépen köszönöm nagy segítség volt!


a köszönöm gombot akarja kierőszakolni.




http://www.bimmerforums.com/fo...eplace-%29


Ez a fűtésszelep

A szenzor az a lökhárító alatt van.

És egy újabb link:

http://www.laczik.org/BMW/repa...38_AC.html








üdv én fütéscsapot cseréltem ki és megoldodótt ez a probléma

kecsurobi Elküldve: 2015-07-21 20:43 320d Motor

zsuri72 írta:
SP_323i írta:
zsuri72 írta: Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt


Esélyes, mert pont 2000 alatt lenne fontos, hogy jól mérjen.
Húzd le a csatiját én próbáld ki úgy. Hogyha megy rendesen, akkor erős a gyanú, hogy az a probléma


Köszi, megpróbálom. Ezek szerint, ha lehúzom a csatlakozóját, akkor jól kéne menjen? Akkor miért van rajta a mérő?


azért hogy szabályozza a levegő mennyiséget.ha lehúzod jó lesz de többet eszik ha az a baja.nekem van egy jó légtömegmérőm

kecsurobi Elküldve: 2015-07-15 20:58 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
haveromank e36 318tds e van és melegen nehezen indul mi lehet a baja?


leginkább adagolóra jellemző hiba ez. persze kivételek lehetnek.

de adagolon belül mi?kezdi megadni magát valami?
2 éve tömitést kelet neki cserélni.
utána jó volt most kezte csinálni egy hónapja
hidegen minuszba is indul egyből

kecsurobi Elküldve: 2015-07-15 20:54 Mi lehet a baj?

üdv
haveromank e36 318tds e van és melegen nehezen indul mi lehet a baja?

kecsurobi Elküldve: 2015-07-09 21:54 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
Az a probléma hogy mindig meleg levegőt fúj az utastérbe.
Fűtéscsapot hogyan tudom megállapítani hogy jó vagy nem jó?


úgy, hogy ez most rossz, tehát nem jó
adsz neki külső tápot a csapnak. oszt érezni zár-e vagy nyit.


menyit 12 voltot?

kecsurobi Elküldve: 2015-07-09 21:19 Fûtés - Klíma

üdv
Az a probléma hogy mindig meleg levegőt fúj az utastérbe.
Fűtéscsapot hogyan tudom megállapítani hogy jó vagy nem jó?

kecsurobi Elküldve: 2015-07-09 21:16 Mi lehet a baj?

kecsurobi írta:
KGR írta:
kecsurobi írta:
Robin68 írta:
kecsurobi írta:
én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó


Ez mindegyikünkel megesik, emberek vagyunk .
De akkor is... vegyük alapul az acélt mivel "szerintem" sziládrságban talán ez áll elég közel a lánchoz. 1m acélrúd megnyúlása 0C°-ról 200C°-ra való hevítés során 2,4mm. Jelzem 200C°-ról beszélünk! Ez az iszonyatos méretkülömbség elég ahhoz, hogy változzon az előtöltés??? Gondolom a BMW mérnökei ezekkel nem is számolnak.......
Ha tévedek bocsi, mondtam, hogy nem vagyok magfizikus.
A szerelődre én is max az apám orosz vázas bringáját bíznám.


Lànc menyit bír?menyi km ert?


Az enyém 230 eKm felett van és még bírja. 325xi


Nekem 330ekm


na kész a kocsi adagolon állított vissza 2 századot és megyen mint az ítélet nagyon szuper lett a kocsi.

kecsurobi Elküldve: 2015-07-07 20:56 Mi lehet a baj?

KGR írta:
kecsurobi írta:
Robin68 írta:
kecsurobi írta:
én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó


Ez mindegyikünkel megesik, emberek vagyunk .
De akkor is... vegyük alapul az acélt mivel "szerintem" sziládrságban talán ez áll elég közel a lánchoz. 1m acélrúd megnyúlása 0C°-ról 200C°-ra való hevítés során 2,4mm. Jelzem 200C°-ról beszélünk! Ez az iszonyatos méretkülömbség elég ahhoz, hogy változzon az előtöltés??? Gondolom a BMW mérnökei ezekkel nem is számolnak.......
Ha tévedek bocsi, mondtam, hogy nem vagyok magfizikus.
A szerelődre én is max az apám orosz vázas bringáját bíznám.


Lànc menyit bír?menyi km ert?


Az enyém 230 eKm felett van és még bírja. 325xi


Nekem 330ekm

kecsurobi Elküldve: 2015-07-07 14:39 Mi lehet a baj?

Robin68 írta:
kecsurobi írta:
én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó


Ez mindegyikünkel megesik, emberek vagyunk .
De akkor is... vegyük alapul az acélt mivel "szerintem" sziládrságban talán ez áll elég közel a lánchoz. 1m acélrúd megnyúlása 0C°-ról 200C°-ra való hevítés során 2,4mm. Jelzem 200C°-ról beszélünk! Ez az iszonyatos méretkülömbség elég ahhoz, hogy változzon az előtöltés??? Gondolom a BMW mérnökei ezekkel nem is számolnak.......
Ha tévedek bocsi, mondtam, hogy nem vagyok magfizikus.
A szerelődre én is max az apám orosz vázas bringáját bíznám.


Lànc menyit bír?menyi km ert?

kecsurobi Elküldve: 2015-07-06 21:09 Mi lehet a baj?

Takiii írta:
KGR írta:
lantika írta:
Robin68 írta:
kecsurobi írta: üdv
megvan mért megy el az erő a kocsiból
melegbe megnyúlik a lánc és elötőltés is változik és pont annyira elég hogy utána nem megy úgy a kocsi azt mondta a szerelő.


Ilyen magyarázatot még sosem hallottam de ha egy szerelő mondja akkor biztos úgy van.
Csak egy valamit nem értek mert fizikából sosem voltam jeles..... ha a kinti hőmérséklet mekegétől ennyire megnyúlik a lánc akkor mennyire nyúlik meg az üzemi hőfok melegétől..... vagy az üzemi hőfok alacsonyabb mint a napi hőmérséklet? Biztos én tudtam eddig rosszul.
Bocsi mindenkitől de tényleg nem győzött meg engem ez a magyarázat....


Telen a hidegben meg összemegy es elszakad,vagy letöri a fogaskereket a tengelyröl,vagy egyszerüen a tengelyt töri el.
Egyszerü fizika,hät nem erted?


Pff... Ezek a szerelők iszonyat nem normálisak tudnak lenni. Ez láncos vezérlés. Ha annyira megnyúlik, átugrik és kész. Előjel nélkül. Azt biztos észre fogja venni a tulaj.


Ne haragudj, de szerintem kérd meg a szerelődet, hogy töltse fel otthon a krumplidat a kertben, minthogy rábízd az autódat!


én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó

kecsurobi Elküldve: 2015-07-06 14:23 Mi lehet a baj?

üdv
megvan mért megy el az erő a kocsiból
melegbe megnyúlik a lánc és elötőltés is változik és pont annyira elég hogy utána nem megy úgy a kocsi azt mondta a szerelő.

kecsurobi Elküldve: 2015-07-05 13:02 Mi lehet a baj?

Leni007 írta: Bmw 320d vettem mentem vele 100km pályán el kezdet meg torpani kocsit nagyobb gáz adásra ez igy ment még 100kmis mig magátol meg meg torpan majd el állt és
Nem indul fogat forgat és ennyi, egr tiszta de az acnak nem tudom milyen hangot kell ki adni de csak sürön aprom kattog.segitsetek!!' Köszönöm


Reménykegy hogy nem szorult meg az adagolod.

kecsurobi Elküldve: 2015-07-04 13:29 Mi lehet a baj?

abkapos74 írta: Sziasztok! Olvastam hogy több e 46 2.0 d tulajnak torpanásos problémái vannak az autóval.A pillanatnyi fogyaszásmérő elkezd visszafelé battyogni, az autó pedig torpan egyet.
Sajnos nekem is előjött, szeretném megkérdezni mi a megoldás? Hibákat kiolvastuk és nem írt semmi olyat ami ezzel lenne összefüggésben. A válaszokat előre is köszönöm,


üzemanyag szűrőtől nekem megjavult.
nekem elmegy az erő és csak akkor jön vissza amikor újraindítom.nekem ere kellene megoldás.légtömegmérő új de a régi is jó volt új levegőszűrő turbó csövek épek nem lyukas .

kecsurobi Elküldve: 2015-07-02 19:30 Légtömegmérõ

kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: Müködik is vele? mert szerelö azt mondta hazastól kel veni mert nem ara van kalibralva es nem jó erteked fog adni.most bosch van bene es pierburgból lehet veni külon jeladosat nem egybe hazal.


Igen, ilyet én is olvastam/hallottam. Anno mikor kicseréltem én is piert vettem bele, és beraktam a meglévő házba. Azóta is tökéletesen működik, semmi gondom vele, jók az értékek is, és ennek már vagy 7-8 éve.


és elötte mi volt benne


- Még a gyári BOSCH
- Akkor a gyárinak is éppúgy bezavarna...


mindegy már megrendeltem a bosch-t .nekem 2003 be cseréltek rajta légtömegméröt.

pier jobb mint a bosch?


hát az új légtömegmérötől se javult meg a kocsi. Várom az ötleteket!!!


akinek kel gyári új légtömegmérő eladom 45 ezerért (bosch)