kempelen Elküldve: 2017-11-02 06:49 Karosszéria (javítás?)
hil írta:kempelen írta:Bitu79 írta: Ami még kis rozsda,azzal mi a frászt lehet csinálni,hogy megállítsa az ember?De érdekes,hogy itt rohad.Rozsdapassziválóval átkenni,aztán meg lealvázvédőzni?Komplett alvázvédelemre nem merem elvinni a kocsit,mert ott darabokra szedik,ami még a kisebb gond.Az igazi félelmem,hogy mindent összekennének alvázvédővel(pl:kárpitokat,lakkozást).Talán még a motortérbe is jutna alvázvédő.Ugye az üregvédő miatt széjjel fúrkálnák a kocsit is,aztán az is csorogna mindenfelé.Igazából nem is tudok itt Pécsen normális céget,akikre ilyet rá lehetne bízni.Nagyobb rozsda csak itt van szerencsére.Lengőkar(vagy mi az a vastag vas a kerekek mögött)rozsdás még.De ez az összes e46-on ilyen.Ha még meg akarom tartani sokáig a kocsit,ezeket meg kéne csináltatnom rajta,hogy még nagyon sokáig szép maradjon.Csak nem tudok olyan céget,akikre rá merném ezt bízni.Anno Hil írta,hogy ezekre az öreg autókra nem érdemes költeni alvázvédelem terén,mert úgysem állítja meg a rohadást.De ha kicsi még a rozsda,akkor sem?
Elkezd barnulni előbb-utóbb mindegyik. Ha veszed a fáradtságot és lekezeled a difi tartó keretet, a difit (főlag ha úgyis kell cserélni benne szilentet, akkor igen jó hozzáférsz érzékeny pontokhoz. Ha barnul megcsiszolod fémig, aztán rozsdamaró vagy rozsdaátalakító, majd alapozó, karosszéria-tömítőmassza, szín, lakk kinek kedve szerint és ha ezt jól megcsinálod, már nem megy tovább a rozsda. Időben kell elkezdeni, ha kicsi a rozsda akkor a megfelelő kezeléssel megállítható.
Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak
Szia Hil!
Pont a Korant-ot használtam én is és a difibölcsőre, jó anyag csak ajánlani tudom. Én is szinte mindent azzal kentem le miután kicsit rendbetettem a difibölcsőt és a környékét.