kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2010-02-14 16:19 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programozni

kempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....

Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?

A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???

Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.


Ok és még egy kérdés. Ha a DSC-ben van és csak fel kell programozni, ettõl függetlenül kell rdc kapcsoló a schaltzentrumba?

kempelen Elküldve: 2010-02-14 15:40 RDC guminyomás érzékelõ

Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....

Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?

A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???

Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.

kempelen Elküldve: 2010-02-12 09:37 Benzin VS Dízel

bmw3 írta:
kempelen írta: Ohh well.....már vártam a cikket és olvastam is.


kempelen, a tamoxifen miert rakkeltol? osztrogen blokkolo hatasa miatt mellrakosoknak (is) adjak. mit tudsz amit en nem errol?


Semmit nem tudok, mivel nem vagyok orvos és dunsztom sincs arról mi a rákkeltõ. De ahogy te is írod mellrákosoknak adják és ennek ellenére már ebben a témában is megpendítették azt a témát, hogy mégsem olyan jó.

Itt olvashatsz róla például:

http://www.femina.hu/egeszseg/5_durva_rakkelto

Nézzétek. Nem vonom kétségbe, hogy nem egészséges a dízel füstje, de itt élünk ezen a bolygón hat milliárdan és legalább milló dolog van a világon ami rákkeltõ. Nálam az dobta be a törölközõt, amikor a totalcar cikkjének hozzászólói között megjelent olyan írás, mely arra buzdít - ha magánvéleményként is - hogy be kell tiltani a dízelt vagy meg kell adóztatni, de nagyon. Mondom én normális az ilyen? Végiggondolta mit bugyog? Ennek a bolygónak az gazdasága, ipara a dízelre épül, mi lenne ha nem lenne többet nem hogy személyautó dízelben, de semmi furgon, kamion, daru vagy bármilyen egyéb ipari gép sem. Dízel generátortól elkezdve a mozdonyokig. Persze tudom. Sokkal egészségesebb lenne a bolygó, ez igaz! De ez egyenlõre nem kivitelezhetõ íly hírtelen ebben a formában. Hírtelen legyen minden benzines? Úristen mit zabálnának azok ekkora méretben? És nem csak a fogyasztás, hanem a környezetterhelés és a fogyasztás iránti igény. Az nem lenne környezetszennyezõ és rákkeltõ ha egyszerre többszörös nagyságrendben indulna meg a benzines motorok felhasználása? Szóval agyrém, amikor valaki kiragad egy dolgot a nagy közösbõl és mindenki azon csámcsog, hogy jaja, igaz a rohadt életbe a dízel az oka annak hogy ilyen a világ...és be kell tiltani és a hasonlóak.
Még egyszer mondom, nem állítom, hogy egészséges, sõt azt is elhiszem, hogy van (lehet) köze akár a rákos megbetegedésekhez is, nade könyörgöm ezek a hozzászólások? Ezek szerint a mamut is azért halt ki, mert az õsember megsütötte a húsát, rákos lett és kinyirták egy hülye miatt? Mert ugye a rák nagyjából akkor kezdõdött, amikor az elsõ hülye rájött, hogy a sült hús finomabb, mint a nyers. Már ha figyelembe vesszük akár már a kicsit odaégett húsban lévõ rákkeltõ anyagokat is.....

Szerintem a rák a bolygó mûködésének vagy az emberi tevékenységek összességében van jelen és nem lehet egy dologra mondani 100%-ban hogy rákos. Ennyi erõvel a benzinesek ellen is lehetne indítani valami kampányt, mert CO-t azaz szén-monoixidot termel és az már nem rákkeltõ, hanem egyenesen gyilkos méreg... Mégsem írnék a kommentek közé olyat, hogy tiltsuk be.... (Persze ez ebben a formában sem így igaz, hiszen ott is elenyészõ már a CO ami a kipufogóvégen kijön és rengeteg segédberendezés/megoldás létezik a csökkentésére.)
Csak példaként: Nagyapám napont két és fél doboz cigit szívott. Ma úgy hívnánk láncdohányos volt. Mégsem a cigi miatt halt meg öreg korában...
Mint írtam is jópár hozzászólással elõbb mindegyik üzemmódnak megvan a gazdasági és mûködésbeli elõnye/hátránya és ugyanígy az egészségre gyakorolt negatív hatása....
Csökkenteni kell a hatását. Zárjuk dobozba vagy bármi másba. Jó példa erre hogy holnaptól használjunk hibrid autókat. Sõt villanyautókat és írtsuk ki az összes benzin/dízel jármûparkot. Jah, hogy az akkuk gyártása és környezetre gyakorolt hatása még veszélyesebb? Oopsz akkor melyik újjamba harapjak, hogy egészeség legyen a földön? Csak egy megoldás lehetne. KInyirni mindent és nem felcserélni semmire. Akkor boldogan élhetnénk, mint 400 évvel ezelött. Lenne egy kis füst télvíz idején a kályhában. De le lehetne mondani, számítógéprõl, mobilról, bármirõl is ami a mai kor technikai színvonalát jelenti. Ezzel egyetért az aki egyszerûen betiltana mindent, ami káros?
No befejeztem tényleg végre. Számomra mindkét üzemmód benzin/dízel elfogadható és szerethetõ. Egyik ezért, másik azért. Már maga a mûködésük is csoda, azért nem tagadom meg egyiket sem, de nem is ítélem el el õket... Mindkét fajtából van és jól megvagyok velük. Tudni kell melyiknél mire lehet számítani,de az már egy másik téma...

kempelen Elküldve: 2010-02-11 20:42 Benzin VS Dízel

Ohh well.....már vártam a cikket és olvastam is.

Egy kis cirkuszt a népnek, bedobjuk a témát az oroszlánok közé, hadd feszüljenek egymásnak a benzin - dízel fanok, hiszen valamivel fent kell tartani az érdeklõdést...

Rákkeltõ:

- cigaretta
- aszpartám
- E betûs élelmiszer kiegészítõk
- étolaj
- fenoftalein
- tamoxifen
- mobiltelefonok
- Mcdonalds & BurgerKing
- azbeszt (még a tetõn a pala is)
- légfrissítõ
- napsugár
- minden szinten, szinte minden



Milyen jó is nyugodtan hátradõlni este, hogy benzines autóm van és ezek a rohadt kurva dízelesek miatt döglik meg a világ. De bezzeg én tettem a környezetért, mert benzint tankolok ami alapvetõen is már szinte vitamin a környezetnek.... minezt tudományosan alátámasztva, hiszen minden nap szinte iszom a tudományosan alátámasztott cikkeket és olyan inteligensen, felkészülten és okosan látom a világ mûködését.

Nem állítom az ellenkezõjét, nem okos dolog leszívni a dízel kipufogócsövet, de így kiragadni valamit és ezen csámcsogni....
Node nem folytatom tovább a mondandómat. Máshol sem tettem, itt sem fogom. Azért szépen csendben, meghunyászkodva továbbra is eljárok a dízellel és egyenes derékkal büszkén a másik OFF benzinessel...

Ohh jah, majd elfelejtettem mondani. A toyota pedig szar autókat gyárt. Milliónyi autót hívtak vissza a szar gázpedál és a szar szõnyeg miatt. Ohh jah és nem is mondtam amerikában..... Nah végre ezek is megkapták....mármint a toyota. A szakember ott is válaszolt???!!!!??? (irónia)

kempelen Elküldve: 2010-02-08 15:56 ablakmosó folyadékok

GL írta: Update: bekevertem egy adag 1:1 arányú löttyöt (ez elvileg -20 fokig jó): erre a múlt heti nagy hidegben belefagyott a rendszerbe. Azt hittem, a guta üt meg, az elõre kevert változattal még soha nem fordult elõ ilyesmi. Díeléshez nem túl jó elõjel.

Kísérletképpen egy adagot betettem a mélyhûtõbe: névleges -19 fokon szépen keményre fagyott. Azt hiszem, megyek majd reklamálni.

Más: nem tudjátok véletlenül, hogy az ablakmo-folyadék fagyáspontját is meg lehet mérni azzal a kis optikai mûszerrel, amit a hûtõfolyadékhoz szoktak használni? Azt hiszem, törésmutatót mér és abból állapítja meg a fagyáspontot. Jó lenne, ha menne, mert akkor nem csak mutogathatnék, hogy "de komolyan, megfagyott a múlt héten".

Köszi


Nekem semmi bajom vele az eddig mért legnagyobb hidegben sem.

Mindkét autóban ezt használom és mûködik.

De azért reklamáld meg ha valóban nem jött be!

Évek óta használom és soha egy milimétert sem fagyott be...

kempelen Elküldve: 2010-02-08 06:49 Kasza mester 0670-5799225

Hori írta:
bmw320d4 írta:
wagusty írta: bocsi!

Nekem olyanom nincs pedig Gyári ez tuti!

és eddig nem láttam olyat amiben van olyan Sorry!



0 139 369 a cikkszám





ilyennel még én sem találkoztam de jópofa


Ez a kérdés eldöntetlen marad. Nekem is gyári és ahogy wagustynak, nekem sincs benne jel, de cimke van bõven az alján...

kempelen Elküldve: 2010-02-06 11:57 Társalgó

YELLOW írta: bot-ok:

adaseargent
enochhel
Boonsesmime


...és az igazi botok mind mind telefossák hozzászólásukkal a hírek rovatot.

csak bele kell nézni, mik vannak ott és ki írta õket, oszt már lehet is nyomni a user delete gombot...

kempelen Elküldve: 2010-02-05 11:54 Társalgó

hil írta: Sziasztok!
Azt még elfogadná mindenki (talán), hogy adózni kell. De nem 3x, vagy sokszor és minden után meg ilyen mértékben. De a lényeg: ha nem lopnák el, nem osztanák szét maguk kötött, vagy arra fordítanák amire kéne a befolyt adó forintokat, akkor könnyebben bevenné azt az ember gyomra ezt.
Köpni tudnék.........

A repbenzin árában is van útadó. Kérdezném, egy repülõgép az élete során hány métert is tesz meg a közutakon?? Ez csak egy példa volt, de lehetne még sorolni a végtelenségig.

Büdös sajátzsebnézõ, népnyúzó, szarparaszt, élõsködõk! Kötelet a nyakukba, mert még a golyóért is kár beléjük!
hil


Ööööö drága ám a kötél, de ha már a parlament mellett folyik a Duna...

De nyugodtan mondhatjuk, ha az állami szférában nem lopnák szét az országot...

Aki pedig erre azt mondaná, hogy jajj már mit mondok, én is ezt csinálnám..... annak pedig azt mondanám, egyrészt ez egyáltalán nem biztos, másrészt nem kellene kapzsinak lenni. Ha már valaki feljutott oda és lejmolja az államot, akkor csinálja úgy hogy a pórnépnek is maradjon és csinálja úgy hogy ne vegyék észre... De a legnormálisabb, ha betyárbecsülettel azt mondaná ezt elveszem, de nem többet... Csak itt a baj, hogy nem tudnak maguknak parancsolni és egy ország fizesse azokat a milliárdokat, amiket õk eldorbézolnak...

Ne de mindegy, mert kicsi vagyok én ehhez ezt már megtanítatta velem valaki pár évvel ezelött, így én már megtanultam kicsinek lenni...és ezért nem buborgok, de még léteznek országok, ahol kisebb bûnökért is erõsen úsznának betonba ágyazva a folyóban lefelé...

kempelen Elküldve: 2010-02-04 08:28 Társalgó

Tano írta: Érdemes elolvasni:
http://totalcar.hu/magazin/vel..._gazdagok/

Sajnos itt tart ma mo.


Igazságosnak semmiképpen sem mondható...

Ahogy a cikk is írja én sem tudom hová tették ezek az eszüket és a szemüket. Mi a luxus egy 15 éves autóban, amiben nagy motor van?

Mindenképpen olcsó megvenni, mert nagy a motor, közben a fenntartása azért csak-csak drága és közben semmit nem ér szinte...

Akkor hol itt a luxus? Bár engem nem érint, de akkor is bunkóság ez az eljárás....

De persze megérdemeljük mert mint a bírkák csak tûrjük hogy szórakozzanak... (magamat is beleértve)

kempelen Elküldve: 2010-01-31 11:24 Balesetek BMW-vel...

Ferko írta: Lehet, hogy átfutottam rajta, de kérdezném, hogy tanuljak, hogy mibõl jöttetek rá, hogy ez ugyanaz a kocsi ? Én nem veszek észre semmit.
Másak a lökhárítõk, más a sárvédõ. Ok értem mást vettek rá.
De, akkor sem vágom honnan tudjátok, hogy ugyanaz a kocsiról van szó.


Nekem elsõre kizárt volt hogy azonos a kettõ. Aztán rájöttem, hogy van rá lehetõség.

Szerintem lepke kartács ismeri az eladót és azt is aki összetörte. Majd elmondja.

kempelen Elküldve: 2010-01-31 11:21 Balesetek BMW-vel...

InsectKiller írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ka-3388029
Azt írják, vezetett szervízkönyv. Kíváncsi vagyok, hogy a május 20. -i eset után beírták-e ezt a kicsiny mértékû szervizelést?!


Az attól függ...

Inspektion:

"Az olajat az M3-ason eresztettük le"
"A Béla meg' a Józsi töltötte újra fél év múlva"

kempelen Elküldve: 2010-01-31 11:15 Balesetek BMW-vel...

hancurozo írta:
Hori írta: szépen megcsinálták, az M-packett lökösök helyett M5lökösöket kapott
bár gondolom megvették tk-áron kellet rá minden elem, meg 1 kicsit huzatni, 1 festegetés+ összes légzsák /ha belerakták és nem ellenállások sorakoznak a helyükön sztem 1-1,5 milla igy is marad rajta nekik

hol lehet ilyen olcsón beszerezni az alkatrészeket egy olyan autóhoz amin egy ép lemez sem maradt, hogy megérje talpra állítani, és még nyerjek is az üzleten?


Azt nem tudom hogyan csinálták, de elsõre én komolyan azt hittem egy igazi M5. Gondoltam is ilyet nem csinálhat valaki csak úgy, hiszen az M packet nem teljesen ilyen.

Míg meg nem láttam a belsejét. Ezért is írtam ez inkább egy gyönyörû szobor vagy másképpen mûalkotás. Mert abból a vasgombolyagból, ami a törött képen van....

Láttam már pár autót, amit talpra állítottak, de ezek után csak annyit mondhatok nincs lehetetlen...

Kiváncsi lennék egy-két összeeresztésre mennyire látszik belül a javítás...

Eszméletlen. Ha ezt megcsinálták, nincs az amit nem tudnak...

kempelen Elküldve: 2010-01-31 05:08 Balesetek BMW-vel...

lepke írta: Helo
--------------------
Nem volt sérült
Átszakította a szalagkorlátot majd felborult a BMW - fotók
2008. május 21. 19:22

Címkék: bmw , m3 autópálya
Május 20-án Heves megyében Hatvan határában, az M3-as autópálya Gyöngyös irányába vezetõ
sávjában a vizes útpályán megcsúszott egy személygépkocsi, majd megperdülve átszakította
az elválasztó szalagkorlátot, és a szemközti sávba csúszva felborult. A jármûben utazók
nem sérültek meg.

------------------ILYEN VOLT---------------------



------------------------------ILYEN LETT ------------------





Egy gyors kérdés. Az "ilyen lett" képen egy jól megcsinált kamu M5-öt láthatunk vagy igazit?
Mert kamunak néz ki és ezesetben megtévesztésig nagyon jól megcsinálták.
Fõleg a dupla kipufogó és az oldalsó beömlõk a sárvédõn és az M5-ös külsõ tükrök....(ez sem volt része az M-packetnek)
Elsõ ránézésre én is elhinném, hogy igazi M5...
De aztán a belsõ képen normál automata és dízel fordulatszámkiosztás a mûszeregységen.... MegaLOL!

Szóval, elképzelhetõ, hogy egy és ugyanaz a két kocsi és akkor minden elismerésem a szobrászmûvésznek, aki ilyet alkotott abból a roncsból...

Viszont valóban mekkora szívás, hogy ilyenek újra forgalomba állnak...

kempelen Elküldve: 2010-01-30 16:08 Társalgó

YELLOW írta: ezek kicsodák? miféle userek?

adaseargent
emmielovelac


kémek!

kempelen Elküldve: 2010-01-28 15:20 Társalgó

Hori írta: Ez nagyon komoly
http://totalcar.hu/magazin/koz...os_haboru/


Igen, akinek nincs agya, hogy végiggondolja, csak az veszi komolyan azt a garázsos képet. Ennyi erõvel egy trabanttal is össze lehetett volna hasonlítani...

Poénnak nagyon jó amíg valaki komolyan nem veszi azt a képet.

A 3-as bmw-ben is volt négykerékhajtás és az audit is gyártják quattro nélkül...

Szóval...

.....szóval csak arra jó, hogy összeugrasszanak egy csomó embert és fröcsöghessenek mer' a quattro, mer' a zajudi...

Lásd például a blogposzton a kommenteket...