kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2009-12-18 16:29 feltortek :(

gampetibor írta:
YELLOW írta: nincs tele a levelezõ fiókod?

Eapa írta: Én is kértem, el is küldték, de nem jött meg. Hol a hiba?


Köszönöm YELLOW!!


Yellow egy Úr!

Nekem is elküldte, amit köszönök is szépen!

kempelen Elküldve: 2009-12-18 16:27 Társalgó

Sziasztok!

Ma voltam Kasza Imrénél és megnéztem a nemrég hozott 2004 év végi 320d-jét. Mivel õ nem jár ezen a fórumon, azt üzeni általam is, ha érdekli valakit a 6 sebességes kézi váltója az autónak hívja nyugodtan, mert téli-karácsonyi akciós áron adja.

Hívjátok ha érdekel: Kasza Imre hetven-579-kilenc-kettõ-25

kempelen Elküldve: 2009-12-18 08:03 feltortek :(

Olyan nagy titok ez az ajtókinyitás, hogy nem kaphatom meg PÜ-ben sem?

Legalább azt kérem, aki megkapta küldje tovább nekem.

Vagy ha a probláma megoldódott már nem érdek a többin is segíteni, igaz????

kempelen Elküldve: 2009-12-17 10:47 Elsõ lábtérháló (Front floor parcel net)

Tiba írta: Köszi szépen


Neked sincs mit köszönni. Szivesen

kempelen Elküldve: 2009-12-17 10:31 feltortek :(

Ha esetleg valaki elküldené nekem is privátban...

Köszönöm szépen elõre is.

kempelen Elküldve: 2009-12-16 20:10 Elsõ lábtérháló (Front floor parcel net)

Csum írta:
kösz az infot!!


Igazán semmiség. Szivesen!

kempelen Elküldve: 2009-12-16 20:08 320d Motor

bmw320d4 írta: A kezelési kézikönyv egyértelmûen azt írja, hogy nem kell melegíteni 1mp-ig se, azonnal el kell indulni bármilyen hideg van....


Igen, ez igaz. A könyv ezt írja és ezt írta 25 évvel ezelött is. De ennek csak és kizárólag a környezetvédelmi terhelés vagyis a környezetkímélés az oka. (csak akkor még odaírták)

Tehát ha greenpeace aktivista vagy kötelezõ betartanod. Ha szeretnéd a motort kímélni akkor meg szívod reggelente egy kicsit a büdöset álló helyzetben.

kempelen Elküldve: 2009-12-16 19:51 Elsõ lábtérháló (Front floor parcel net)

Csum írta:
kempelen írta: Helló,

Ma sikerült nekem is beinstallálnom a hálót. Igaz én másik patentet használtam (7db kell belõle). Kicsit oda kellett figyelni a pontos illesztéssel, de olyan mintha oda öntötték volna...



szia te honnan rendelted meg?


Bmw márkaképviselet Székesfehérvár.

Másnéven Rack Autó.

kempelen Elküldve: 2009-12-16 19:32 Elsõ lábtérháló (Front floor parcel net)

Tiba írta: Faja lett. Milyen patentokat használtál?


A gyári E60-hoz való 07146968215 számú 'natur' patentet. Igaz ez nemj becsavarós, hanem bepattint és a szõnyeg mögött szétfeszít és sajnos nem úsztam megy egy ezresbõl, mert hivatalosan 360,- darabja és 7 darab kellett belõle.

Fehér színû a patent. Négyszög alakban 7 helyen ki kell vágni a szõnyeget. A patentet a négyszög alakba betenni kívülrõl. Ekkor még csak a hét fehér patent látszik. Majd a háló keretének a kerek részeit a patent közepébe kell nyomni. Ekkor a patent hátsó része szétfeszül a szõnyeg mögött és a keretet a szõnyegre 'feszíti'...

kempelen Elküldve: 2009-12-16 19:13 Elsõ lábtérháló (Front floor parcel net)

Helló,

Ma sikerült nekem is beinstallálnom a hálót. Igaz én másik patentet használtam (7db kell belõle). Kicsit oda kellett figyelni a pontos illesztéssel, de olyan mintha oda öntötték volna...

kempelen Elküldve: 2009-12-15 16:37 320d Motor

Hori írta:
hancurozo írta: még nem szedtem szét 320d motort, de a dieselek /fõleg a közvetlen befecskendezõsek/ alsó dugattyú hûtésel rendelkeznek. ha alapjáraton jár a motor és az olajnyomás kicsi ezt 1 golyós szelep lezárja így megszûnik a dugó aljának /égésterének/ hûtése. ezért nem javasolják a diesel autók alapjáraton történõ hosszabb járatását. de hozzáteszem nem tudom, hogy a BMW 2000-es diesele ilyen-e.



mondjuk ez szép és jó de mondjuk vegyünk 1 sima alapesetet német vagy francia autópálya nyár mindenki megy a tengerhez és karambol ott állnak 4-5-6órát ketyegõ autóban járó motorral hogy menjen a klíma. télen ugyan ez csak fütéssel. nem hinném hogy szétolvadnának a dugók. vagy besülne tõle a motor.De ebben a mai világban ki tudja


Azért az utóbbi 20 évben mindegyik dízel közvetlen befecskendezéses már, talán az utolsó elõkamrás a ford sierra volt, de abban sem vagyok biztos...

Másrészt nem látom értelmét az alapjáraton való dugattyúhûtés olajozó furat elzárásának, így nem értem minek is kell bármit elzárni....

Szerintem pont akkor nem kell elzárni mikor magasabb fordulat után alapjáraton jár a motor. A sok hõt pont akkor kellene elvezetni, nem elzárni....

kempelen Elküldve: 2009-12-15 16:30 320d Motor

lacaca írta:
Alesi írta: A totalcaron volt errol egy cikk, talan erdemes elolvasni. Annak a lenyege az volt, hogy a motornak az a legjobb, ha minel hamarabb eleri az uzemi homersekletet, de ezt lehetoleg kimeletesen kell elerni, kb 2000-es (benzinesnel 3000) fordulatig, kozepes gazzal porgetve. Az allohelyben percekig jaratast kifejezetten elleneztek, mert akkor ugye a kimeles megvan, csak epp terheles hijan alig melegszik valamit, hidegen jar.


Ez a tipikus hozzá nemértés esete!


Azért egyik motor sem szereti ha hidegen terhelik, de a dízel különösen nem. Én azért renitens vagyok és maradi is, így járatom a motort mielött elindulnék az autóval... Bármit is írt a TC, azért nekem alapjáraton is melegszik a motor.

kempelen Elküldve: 2009-12-14 07:21 Rugócsere

Jóreggelt,

Arra gondolok hogy mivel majdnem minden esetben a jobb hátsó megy szét ennek okát abban keresném, hogy általában a jobb oldala az útnak a rosszabb, ott található a padka, oda húzódunk le ha félrehúzódunk és a bal oldali azaz az út szempontjából belsõ oldal kevesebb "stressznek" van kitéve már eleve.

Mint tudjuk az izzók élettartamát sem lehet pontosan megállapítani, de ott is általában a jobb oldali útszéli izzók mennek hamarabb tönkre (vagy másnéven többször kell cserélni) statisztikailag....

Ezt a hatást fokozhatja egy rosszul beállított futómû (ha valóban rossz) és már maga a 19-es méret is, melynél a rugózatlan tömeg nagyobb pofonnak van kitéve eleve, mint egy magasabb oldalfalú guminál.

No én ezt találtam ki korán reggel. Lehet azonban, hogy inkább innom kéne egy felest...

kempelen Elküldve: 2009-12-13 14:43 Társalgó

Hori írta: tudod az enyém full fapad


vót' valamikó'

kempelen Elküldve: 2009-12-13 14:35 Társalgó

Kurvajóóóó!!!