kerezsijoc írta:
Kempelen:
Szia!
Látom , hogy autómatád van.Lenne 1 ill 2 nagy kérdésem:
Nekem kb 1,5 éve van autómatám és sokan azt mondják, hogy zabál.
Tehát ha meg tudnád mondani, hogy a tied mennyit eszik annak örülnék.
Másik nagy kérdés és a szerelõim se jutnak semmire vele, hogy bizonyos fordulattartományban 1500-1700 körül berázza a kocsit az egész "minden"
azaz nem tudujuk mi .Te tapasztaltál már ilyet vagy hallottál már e róla? Ha igen légyszíves ozd meg velem az infót.
Sajnos itt a fórumon erre a kérdésemre még senki se válaszolt.
Egyébként nekem is ez a kipufogó rezgéscsillapító tört szét ezzel kezdõdött a rászkódás eleje.
Ja ha 6millió püt kaptá bocsi
Szia!
Igen emlékszem az autódra, multkorjában is témáztuk ezt a fogyasztást. Nos azért ez a fogyasztás téma változó. Itt városban ha csak itt közlekedem, akkor megeszi a kilenc litert is bevallom úgy ahogy van, de mivel város nem sok esélye van keveset zabálni. Állandóan le fel kapcsolgat a lassítások, gyorsítások függvényében. Viszont hosszú távon általában 6-7 litert kért (átlagos vezetés, de nem tojással a láb alatt) és volt már családi kirándulásom tavaly a nyugati határszél irányában, amikor nagypapásan vezetve 4,6 litert evett. Tehát nem 4 és hat, hanem négyegészhat (4,6). Így én meg vagyok elégedve a fogyasztásával.
A másik téma. Igen tudom mirõl beszélsz. Velem is elõfordult, de csak egy-két esetben amikor nem tolod neki és finoman adagolva a gázt feljebb vált de mivel nincs annyi kakaó ezért berázza a kasztnit. Szerintem ez csak extrém esetben fordulhat elõ amikor már felváltana, de te egy kicsit leveszed a gázt. Amikor velem elõfordult akkor azonnal elvettem a gázt és megszünt nyomban a jelenség, de utána hiába próbáltam újra elõidézni nem csinálta többször meg. Egyébként ez biztosan nem függ össze a kipufogó rezgéscsillapítóval.
Könnyen lehet viszont, hogy egy rosszul kicentrírozott kardánytengely okozhat ilyen jelenséget. Mint tudni kell a kardánt is kiegyensúlyozzák mielött felkerül az autóra újkorában, kis fémlapokat hegesztgetnek fel a szükséges helyekre. De ez a kardános dolog az utolsó amit ellenõrizni kellene. Mivel nekem kétszer fodult ez eddig elõ, nem tulajdonítok neki jelentõséget. Viszont ettõl függetlenül most lesz a sebváltón hátsó két kis gumibak csere, mert meg van az egyik repedve, nézd meg a tiédet is, lehet szétszakadt már és akkor nem tartja rendesen a helyén a váltót, de ez csak egy sokadik tipp.
Pü-t csak kettõ kaptam, várom a további ötmillió-kilencszázkilencvenkilenezer-kilencszánkilencvennyolc hátralévõ darabot, hogy meglegyen a hatmillió.

Az elkövetkezõ hetekben meg lesz a rezgéscsillapító csere, a váltóban az olajcsere és a két bak cseréje. Mindezek után meglátjuk mennyit változik az autó viselkedése, bár nekem a váltóval most sincs gondom...csak a kis bak és a szükséges olajszürõ-olajcsere....
