kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2009-10-10 13:12 Társalgó

Nem hiszem, hogy az egyik vagy a másik érv többet nyom a latba. Szerintem mind a kettõ elfogadható. A Z4 gyártásáról készült filmben a címeres megoldás volt a nyerõ. Ettõl még a másik is igaz lehet. Bár azt nem értem miért nincs errõl hivatalos helyrõl információ.

kempelen Elküldve: 2009-10-10 11:59 Lökhárító

Szerettem volna én is kicsit "tuningolni" az elsõ lökösön, de nem annyira, hogy M-est tegyek rá, ezért maradt az hogy az eredeti lököst piszkáltam meg hasonlóképpen, mint az alábbi linken, csak nem titánban, hanem matt feketében (matt feketében is létezik)

http://www.michaelmarr.de/html...an_der.HTM

kempelen Elküldve: 2009-10-10 11:50 Társalgó

Angol nyelven:

http://jeff.dean.home.att.net/roundel-myth.pdf

Valamint:

Nem szeretek tv-ben elhangozottakra hivatkozni, mert sokszor messze állnak a valóságtól, de a legutóbbi discovery-n futott, a Z4-rõl készült filmben egy münchen-i fószer arról beszélt, hogy nagyon sokan a propellerben hisznek, de valójában Bajorország címerbõl származik az embléma kék-fehér része, attól független, hogy valóban rombusz alakú a bajorok címerének a közepe.



Mondjuk a tisztelt rajongók abban hisznek, amit jónak látnak. Talán nem véletlen, hogy két dologgal is magyarázni lehet. Addig is míg vitatkozunk mirõl beszélünk? A bmw-rõl.

kempelen Elküldve: 2009-10-10 00:09 állófûtés

ember84 írta: Létezik e 46 320d-be állófûtés?


http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;t=646

...és ilyenkor szokta Robinson azt mondani, ne legyek olyan, mint Dr. House.....

kempelen Elküldve: 2009-10-09 22:29 Kulso tukorfutes

hil írta:
Szedett-e már szét valaki ilyen csatlakozót akármi másért (pl hangszóró vezetékelés miatt)???
hil


Helló Hil!

Fogjuk rá, hogy hallottam olyanról, akinek a barátja mesélte, hogy õ már látott egy embert aki tudta, hogy a szomszéd fiának unokaöccse......

Szóval... mekkora kábellel vinnéd át az ampért' az ajtón? Az a helyzet, hogy az apró sarukból tuti van hely a csatlakozón. Ezzel 0,5-0,75-1 mm2 kábelt tudsz átvinni. Ami ennél nagyobb általában, például az ablakemelõ motorja, az már széles csatival megy át az ajtón és azok tuti foglaltak.

Ilyenekkel megy át a cufla az ajtón. Ebbõl lesz üres hely tuti. Ennél nagyobb vezeték, szélesebb csatival tuti foglalt az ablakemelõ motor miatt. A kérdés, hogy ez neked elég lesz e? Mondjuk a tükörfûtés is ekkorán megy jobbra-balra, tehát elvileg ha a hátsó szélvédõfûtéstõl kötöd az ajtók felé szerintem nem vesz fel akkor áramot a tükör, hogy baja legyen.

Itt egy link az ajtók körüli munkákról. Igaz nem arról szól, amit te szeretnél és véleményem szerint kicsit kókler az átvezetés direktben, de látható az ajtócsati levétele...

http://forums.bimmerforums.com...p=17519245

kempelen Elküldve: 2009-10-09 21:30 Akkumulátor

YELLOW írta: szóval jut eszembe...

az akksiban 2-3 cella teteje kilátszott, feltöltöttem deszt vízzel, a savat mellõztem... majd 5 órán keresztül töltöttem 2-3 A-rel, aztán másnap újabb 5 órát 1,5-2 A-rel, és azóta mondhatni "tökéletes"...

biztos megbotránkozik valaki, de válság van
remélem nem kakil be alattam, egy darabig


Nem botránkozunk meg.

Te fog megbotránkozni, mikor egyik pillanatban jó lesz, a másik indításkor pedig már csak katt katt.

Sajnos az akku már csak ilyen és most pont rossz idõk jönnek az akkumulátorokra.....

kempelen Elküldve: 2009-10-09 20:57 Balesetek BMW-vel...

kempelen Elküldve: 2009-10-06 19:10 Társalgó

BarG írta: 1 liter nem elég bele!


Ez igaz! Bocsánat, én a 320-ra koncentráltam és ez ebben az esetben nem az!

kempelen Elküldve: 2009-10-06 14:03 Társalgó

Neo78 írta:
Holnap viszem az a kocsit szervízbe, milyen olaj kell egyébként a difibe? Csak hogy fel legyek készülve...


Például:

Castrol SAF-XJ 75W-140 (1liter)

vagy

Castrol SAF-XO 75W-90 (1liter) a differenciálzár nélküli bmw diffikbe.

kempelen Elküldve: 2009-10-01 23:14 Business rádió kérdés

Tom_Sawyer írta: Egyébként tud valaki olyan helyet, oldalt, ahol Bmw (kazettás) Navigaton system-hez lehet rendelni kijelzõt? Kíváncsi lennék mennyi az ára?

köszi.


Speciel nem tudok, de ha jól tudom a business kazettás kijelzõje ugyanaz,mint a cd-s. Ezért ha elment a cd-s kijelzõ kell venni egy használt kazis és ezért olcsóbb egységet és buheramátrix...

kempelen Elküldve: 2009-10-01 23:10 Elsõ lámpák

ute107 írta:
Kempelen! Nem, semmi különbség...a Megane sima és xenon lámpája között, csak az izzó!
Ha veszel egy "olyat" halogénnél, majd 2 hét múlva visszamész, hogy kellene a kihagyott extra...és szereljék be, fizetsz Xezer HUF-ot, majd beleteszik neked.

Összehasonlítod a szalonban álló eredetileg xenonnal szerelttel és megdöbbenve tapasztalod h. ugyanolyan. És ezt alá is támasztották az ottani szakik, mert megkérdeztük.


Éljen Franciaország!

kempelen Elküldve: 2009-10-01 23:06 Elsõ lámpák

Robinson írta:
Várj, félre értetted, kiegészítem:

Eléggé elbizonytalanítottál ennek a lámpának a megbízhatóságával kapcsolatban ahhoz, hogy 50 ropival drágábban gyárit vegyek inkább

Vágási? Úgy látszik tényleg én fogalmazok szarul


Kedves fórumtársunk a lámpa megbízhatóságának elbizonytalanításával próbált késztetni drágább gyári világítótest megvásárlására.




kempelen Elküldve: 2009-10-01 22:49 Elsõ lámpák

Robinson írta:
ute107 írta: Na....én is már leírtam ezt azt hiszem.
Haverom autójában valamiféle hasonló lámpa van...igaz nem ilyen "komoly" Lion Tuningos ! Azt hiszem Sonar típus.
Jó is, a probléma azzal van, hogy be lett téve a xenon...és foltokban világít...balra kettõ, jobbra három folt...kisebb nagyobb felületeket.
Amikor még halogén volt elõtte bent, azzal szart sem ért, nem láttál vele...gondolom a "foltok" azért nem jelentek meg.
Abban igaza van Hil-nek, hogy kipróbálás után lehetne a BUY gombra rákattintani.


Ahham. Eléggé elbizonytalanítottál ahhoz, hogy 50 ropival drágábban gyárit vegyek


Pedig tuti azt akarta mondani, hogy vegyél gyárit! Akár 50 ropival többért!

Csak kicsit körülírta...

kempelen Elküldve: 2009-10-01 22:44 Elsõ lámpák

ute107 írta:

Más: Hilnek!
Renault Megane... projectorral jön ki gyárilag...xenon és xenon nélkül is ugyanazzal a lámpatesttel? Akkor ott hogy oldják meg a fény szórását?


Tudom, Hilnek szántad, de nem lehet, hogy a belseje más a xenonosnak, mint a sima projektorosnak, attól függetlenül, hogy a lámpatest és forma ugyanaz?

kempelen Elküldve: 2009-10-01 22:30 Akkumulátor

Hori írta: Hát nem tom nekem a motorocskámba zselés aksi van meg 2 hete vettünk Exide Gel aksit 6db-ot az elméletileg zselés.
Lehethogy a bököbe most nem az van de akkor jövöre azt rakok bele az tuti


Hidd el Hori nem akarlak piszkálni, de ahogy elnézem az exide gel nevû, marketingbõl biztosan kitünõ akkut, mintha ellenörzõ, feltöltõ kis sapkák lennének rajta. Emiatt már tuti nem zselés, legfeljebb valamelyik lemezén vagy komponensén alkalmaznak zselé szerû anyagot, de ettõl még savas marad, nem lesz zselés.



Nem tudom egy csónakmotornak mekkora az áramfelvétele indításkor, de nem hinném, hogy azt is bírná egy zselés. Általában olyan helyen vannak zselések, ahol nincs hirtelen nagy áramfelvétel...

De itt egy kis infó a szkeptikusoknak:

http://www.szerszamoslada-tech...r_gondozas

"Ezeknek a második generációs akkumulátoroknak a lemezszerkezete még többnyire öntött rácsokból áll, így lényegesen nem növelhetõ a hidegindító képességük a tömegükhöz képest. Sokan tévesen nevezik ezeket, és minden olyan akkumulátort, amibe nem lehet folyadékot önteni "zselésnek". A legmeggyõzõbb érv az állítás cáfolatára, hogy valódi zselés akkumulátort nem használnak jármûvek indítására."