kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2009-08-03 22:36 e-bay

Ha készletet szeretnél itt van például ez:

http://cgi.ebay.de/BMW-E46-Sat...eile_Zubehör?hash=item2a0021aadd&_trksid=p3286.c0.m14

Még aktuális, elküldi kishazánkba is, azonnal megvehetõ.

Bár ahogy írja az egyik karcos és látható is a képen.

kempelen Elküldve: 2009-08-03 22:35 e-bay

Lacci írta:
attis320 írta: Sziasztok!!Szóval...érdeklõdnék hogy v.ki aki jártas ebben az ebay-os témában,hogy ezen a hirdetésen lát e v.mi úgy mond árulkodó jelet???:.http://cgi.ebay.de/BMW-E46-Int...286.c0.m14

Mert az az igazság,hogy 2-napja jött vissza a belépéshez szükséges kódom és nem tudom még igazából hogy kell használni a rendszert... Szomorú Mosoly
És még lenne egy kérdésem,hogy szóval hogy is történik az ilyen esetekben a fizetés???Örülnék ha v.ki Nagyából elmondaná hogy mire kell odafigyelnem...

Üdv..attila/újonc ebay-es /


Árulkodó: "Beendet: 31. Jul. 2009"
Ha gyenge némettudásom nem csal, azt árulja el, hogy lezárult az aukció.
"Restzeit: ..." jelzi, hogy menniy idõ van még ha él az aukció. (T=nap,Std=óra,Min=perc)


Meg pláne ez is igaz!

kempelen Elküldve: 2009-08-03 22:14 e-bay

attis320 írta: Sziasztok!!Szóval...érdeklõdnék hogy v.ki aki jártas ebben az ebay-os témában,hogy ezen a hirdetésen lát e v.mi úgy mond árulkodó jelet???:.http://cgi.ebay.de/BMW-E46-Int...286.c0.m14

Mert az az igazság,hogy 2-napja jött vissza a belépéshez szükséges kódom és nem tudom még igazából hogy kell használni a rendszert... Szomorú Mosoly
És még lenne egy kérdésem,hogy szóval hogy is történik az ilyen esetekben a fizetés???Örülnék ha v.ki Nagyából elmondaná hogy mire kell odafigyelnem...

Üdv..attila/újonc ebay-es /


Már eleve csak Ausztriába és Némethonba küldi a cuccost. Sajnos.

kempelen Elküldve: 2009-08-03 07:40 Futómû és hibái

pintair írta:
YELLOW írta: esetleg a más színû rugók (pl: piros, sárga...stb, ha fekete, akkor érdemes valami színes pöttyöt keresni rajta... általában a rugók árulkodnak az ültetésrõl...., de lehet peresebb gumik vannak alatta... vagy ha a hatás a kerékjáratnnál érzékeled, akkor lehet nagyobb kerék van alatta és amiatt tûnik úgy....


A gumik normál méretûek 16"-ok semmi extra. Ha mellette állok akkor fura hogy lent van az egész. De lehet hogy csak nekem fura, meg kell szoknom. Ha gyári sport akkor lejjebb van? Azt fel lehet ismerni valahonnan? Biztos hogy nem színes, fekete az egész.


Helló!

Szerintem normál gyári sport lesz az, elég szépen ül az is.

- Ha van szervízkönyved, akkor az extralisták között van a száma S226A (sport suspension settings)
- Ha nincs, akkor beugrasz egy bmw kereskedésbe a az alvázszámod vagy a kulcsod alapján kinyomtatják miféle extrákkal szerelék a kocsidat.

kempelen Elküldve: 2009-07-31 20:10 Index kar

Prof írta: következö kérdésem lenne az egyik barátom mai nap hozott el egy 2004 es 320d t az az érdekessége hogya képen is láthato BC kapcsolo nincsa rajta és a helye sincs tehát nem leeset rola

kérdés a következö készült olyan e46 amibe ezt nem tették bele ?
http://www.kismadar.hu/pics/34...94ab7f.jpg


A 320d-ben nem volt széria a BC.

Tehát ha az elsõ tulaj nem kérte, nem is tették bele. Ilyet vehetett a barátod is.

Így utólag kell beszerelni, ha szükséges. A továbbiakat Woockie kartács elmondta. A megfelelõ topikban mindent megtalálsz a beszereléshez.

kempelen Elküldve: 2009-07-30 15:20 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Tiba írta: Ha a pierburg is csak 130ezret bír, akkor már a következõ tulaj fog szívni vele. De normális esetben, nem kellett volna elkopnia csak az egyik felének...


Ha annyit jársz vele, akkor az igaz. Nálad örök életû lesz.

kempelen Elküldve: 2009-07-30 15:10 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Nem akarok beleszólni, de szerintem elöbb-utóbb mindegyiket eléri a vég. Bocsánat, ha nem is mindegyiket, de sokaknak elõjön a hiba. Sajnos nem egy hosszú élettartamú konstrukció. Mint említettem volt a dízeleké is hasonló és ott a pierburg sem különb, sõt.... Anno én a pierburg egyik szivattyúját kaptam szét, szintén feltáró jelleggel és annak is hasonló lett az eredménye.

Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy egyik márka terméke sem jobb a másiknál, de legyen szerencséje Tibának és fogjon ki egy olyat, aminek hosszú ideig nem lesz baja!

kempelen Elküldve: 2009-07-30 12:39 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Tiba írta: Megtörtént a csere, és az igazságügyi szakértõi boncolás


DNS vizsgálatra nem futotta?

Nos, hasonló felépítésû a dízel AC is és azzal is ugyanez a gond. Sok apróság egy mûanyag vacakba sûrítve és úgy, hogy véletlenül se tudd visszatenni. Hiába cserélnél szénkefét, ha a tokot már lehetetlen összerakni....

Igen sajnos szép új világ. Ez ilyen. Dízelnél is.

kempelen Elküldve: 2009-07-21 14:25 Eladó cuccok

Jang írta:
kempelen írta: Lenne egy pár (jobb és bal) napellenzõm eladó.

Teljesen hibátlan, karc, szakadás, repedés és koszmentes. Teljesen olyan, mint az új.

Sajnos nem sminktükörvilágítós, hanem sima.



5 ezerre gondoltam így párban.


Szia engem érdekelne de csak a balos kellene mert az hiányzik az autómból.


Elviheted csak a balost is. Írok privát üzenetet, a többit ott folytathatjuk...

kempelen Elküldve: 2009-07-17 22:30 320d Motor

Chipcad777 írta:
kempelen írta:
Chipcad777 írta: Értem! Köszönöm szépen a segítségedet!
Akkor kénytelen leszek szerezni ilyen szivattyút .... Tud vki esetleg ilyen szivattyút?


Próbálj meg kölcsön kérni egyet vagy kérdezd meg telefonon Kasza Imrét, hátha neki van (hetvenes-57kilenc-kilenc225).

Nem hiszem, hogy ha a nagynyomású szivattyúd tönkremegy, akkor ujra indul az autód. Ha az bekrepál, akkor az megáll és annyi. Persze az nagyságrendekkel drágább is.

Egyébként most indul a kocsi ha kimész és megpróbálod?

Elvileg aki 320d-t bont annak kellene lennie. Meg kell mondjam ez az egyik legsilányabb dolog amit bmw-be tettek, a kisnyomású szivattyú. Alumíniumházban összepréselve az egész és hiába úszik gázolajban, elkopik az egész.


Oks. megkérdezem.
Most megpróbáltam indult simán...két napja megy simán...egyszer fordult elõ,h éreztem,h nehezen indult...
Köszi az infókat Kempelen!


Így is van. Most egy darabig eljársz vele. Oszt egyszer váratlanul pont amikor gázt szeretnél adni megtorpan, lámpa fel és megint megcsinálja. Félreállsz, vársz egy kicsit és ismét indul. Örülsz, de nem sokáig, mert egyre gyakrabban csinálja majd......és mindíg akkor csinálja, ha gázt akarsz neki adni! Egészen addig, amíg többet nem indul. Pörög az önindító, de többet nem indul az autó....
Infókért nincs mit!

kempelen Elküldve: 2009-07-17 21:56 320d Motor

Chipcad777 írta: Értem! Köszönöm szépen a segítségedet!
Akkor kénytelen leszek szerezni ilyen szivattyút .... Tud vki esetleg ilyen szivattyút?


Próbálj meg kölcsön kérni egyet vagy kérdezd meg telefonon Kasza Imrét, hátha neki van (hetvenes-57kilenc-kilenc225).

Nem hiszem, hogy ha a nagynyomású szivattyúd tönkremegy, akkor ujra indul az autód. Ha az bekrepál, akkor az megáll és annyi. Persze az nagyságrendekkel drágább is.

Egyébként most indul a kocsi ha kimész és megpróbálod?

Elvileg aki 320d-t bont annak kellene lennie. Meg kell mondjam ez az egyik legsilányabb dolog amit bmw-be tettek, a kisnyomású szivattyú. Alumíniumházban összepréselve az egész és hiába úszik gázolajban, elkopik az egész.

kempelen Elküldve: 2009-07-17 21:13 320d Motor

Chipcad777 írta:

Köszi kempelen! Esetleg van valami ötleted rá, hogy bebizonyosodjak róla, tényleg az a rossz? Vagy mindenképpen csere...Mondjuk nem tudom mekkora összeg a kisnyomású szivattyú??


Nincs mit! Nos, a kisnyomású szivattyú sem olcsó. Gyári új szalonban 64ezer+ÁFA, de bontóban 15-20ezer körül mozog.

Az a helyzet, hogy ez jellemzõ haldokló kisnyomású szivattyú probléma. Így kezdi. Egyre gyakrabban és a végén már el sem indulsz vele többet. Csak indítózol és nem indul a járgány. Most még persze kezdeti stádiumban ha leállsz és vársz akkor ujra indul és elalszik a DDE. Lehet egy darabig megint nem csinálja, majd ujra kezdi. Az a baj, hogy ez a legszopatósabb mutatvány. Ugyanis most is elindul a kisnyomású szivattyúd, de egyszer csak nem szállítja a megfelelõ mennyiséget és megszünik a kisnyomású és nagynyomású rész közötti elõírt megengedett legkisebb nyomáskülönbség, így a nagynyomású rész csak azt veszi észre, hogy nincs elég nafta.

kempelen Elküldve: 2009-07-17 21:01 320d Motor

Chipcad777 írta: Köszönöm a hozzászólásokat urak. Én is elsõkörben mindenképpen a rail szenzorra gondoltam...de hogyan lehetne kiszûrni pontosan? Mert õszintén szólva nem kezdenék bele minden szivattyú, meg szenzor cserébe , mert tudjuk,h ez drága mulatság. Nem örülnék ha a szerelõ kicserélteti velem a nagynyomásút, és közben meg nem az a baj ....


rad2: ezen az ábrán a 3-as szenzorra gondolsz? Meg lehet ezt tisztítani esetleg? vagy csere?

Barg: Melyik a középsõ szivattyú? Tudnál reloem-es linket dobni róla?

Elõre is köszi!


Nagynyomású szivattyú a legkisebb esélyes. Az nem döglik meg csak "úgy" és a tünetek is mások.

Ahogy az elõzõekben írtam a "kisnyomású", ülés alatti (gázolajszûrõ melletti) szivattyúra gondolok.

kempelen Elküldve: 2009-07-17 20:59 320d Motor

rad2 írta: A legnagyob esélyes meg a nyomásszenzor.... Miért a szivattyút gyanúsitja szinta mindenki, minden esetben?


Azért, mert ha a kisnyomású szivattyú nem dolgozza fel a cuccot a nagynyomású részhez, nem áll fel a nagynyomású szakaszban a nyomás. A DDE nem figyeli a kisnyomású szivattyút a vezetõülés alatt, csak abból tud hibaképet eltárolni és megjeleníteni, amit figyel. Azaz a kisnyomású ülés alatt lévõ szivattyú halálra szopatja a DDE-t és mindenkit aki hisz õbenne..

Nem minden esetben azt kell cserélni, amit jelez a vezérlés.

Hidd el nagyobb esélyes a szivattyú, mint a nyomásszabályozó szelep.

kempelen Elküldve: 2009-07-17 11:35 Eladó cuccok

Lenne egy pár (jobb és bal) napellenzõm eladó.

Teljesen hibátlan, karc, szakadás, repedés és koszmentes. Teljesen olyan, mint az új.

Sajnos nem sminktükörvilágítós, hanem sima.



5 ezerre gondoltam így párban.