kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2013-05-02 18:50 Autóvásárlás

laci320d írta: Ott van az, csak lentebb van felrakva, mint a facelifteseken!
kempelen írta:
szotakdavid írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Ez az autó nem ismerős valakinek, tud róla valaki valamilyen infóval szolgálni?
Nem BMWfanatics vagy POWERfanatics-os volt az előző tulajdonosa ?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-6842778

Köszi előre is:
Tibi


Nekem nem rémlik h keszin rohangált volna ez a kocsi,de ha gondolod megnézem Neked.


A fekete adat matrica merre kószál a motortérből?

Csak azt ne mondja valaki, hogy a nagynyomású mosó....







Akkor ez valami elsőszériás lehet (ami persze nembaj), mert láttam pár facelift előtti autót, de azokon is ott volt, ahol a faceliftesé. Látom már egészen lecsúszva az utolsó képen...

kempelen Elküldve: 2013-05-02 11:48 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Ez az autó nem ismerős valakinek, tud róla valaki valamilyen infóval szolgálni?
Nem BMWfanatics vagy POWERfanatics-os volt az előző tulajdonosa ?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-6842778

Köszi előre is:
Tibi


Nekem nem rémlik h keszin rohangált volna ez a kocsi,de ha gondolod megnézem Neked.


A fekete adat matrica merre kószál a motortérből?

Csak azt ne mondja valaki, hogy a nagynyomású mosó....



kempelen Elküldve: 2013-04-17 19:52 bluetooth probléma

Coyote írta:
kempelen írta:
bbali81 írta: csáó,

írja is a user guide:"Interoperability and compatibility among Bluetooth™ devices can vary"

Iphone4-el nekem is tökéletesen működik még a telefonkönyvet is beolvassa.

bár mindkettő telen a bluetooth 4.0
http://www-support-downloads.s...eria_z.pdf
http://support.apple.com/kb/ht3647

És a HFP is 1.6.

ilyenkor van az, hogy a tel miatt kocsit cserélsz vagy a kocsi miatt tel-t

Coyote írta: Sziasztok!

Vettem egy Sony Xperia Z telefont, és sajnos nem hajlandó együttműködni a bluetooth modullal.

Nem tudjátok véletlenül, az E46 BT modulján frissíthető valahogy a szoftvere? iPhone-nal, Samsung S3-mal szinte bármilyen telefonnal tökéletesen működött, tehát nem az Android OS az ok az biztos.

A tünetek a következők:
- párosítás sikerül
- híváskor szétkapcsol a telefon, és amíg le nem teszem, nem is kapcsol vissza
- telefonkönyvet nem tudja beolvasni (ez a kisebbik baj)

Sony fórumban nem tudnak segíteni, szerintük a BMW modulja elavult. Anyátokat azt elavult, az iPhone 4 meg a Samsung S3 visszafelé kompatibilis tud lenni, mi?

Tetszik ez a teló, de ha a BMW-vel nem barátkozik össze, akkor sürgősen eladom.




Elég csak a legújabb bluetooth generációs modult megvenni. 100 ezerért...

De akinek 100 ezres telója van, mit számít hozzá egy 100-as modul.

A baj tuti az lesz, hogy a sony-n lévő android nem szereti a bmw ULF modul szoftverét... Szóval nem hiszem, hogy tudsz valamit csinálni...





köszi a tippeket!

Keresgettem nagy erővel a legutóbbi 2007-es ULF-et, ami még kompatibilis az E46-tal, de brutál drága. Sőt, az E90-ben és F30-ban ugyanez a gond megismétlődött. Elcseréltem hát a telót egy Galaxy S3-ra... ezzel megy a BT.


Szia Coyote!

Pontosan erre akartam célozni. Piszok drága a legújabb verzió, ezért sem éri meg. Inkább egy olyan teló, ami még megy vele. Örülök, hogy végül sikerült.

kempelen Elküldve: 2013-04-11 14:54 bluetooth probléma

bbali81 írta: csáó,

írja is a user guide:"Interoperability and compatibility among Bluetooth™ devices can vary"

Iphone4-el nekem is tökéletesen működik még a telefonkönyvet is beolvassa.

bár mindkettő telen a bluetooth 4.0
http://www-support-downloads.s...eria_z.pdf
http://support.apple.com/kb/ht3647

És a HFP is 1.6.

ilyenkor van az, hogy a tel miatt kocsit cserélsz vagy a kocsi miatt tel-t

Coyote írta: Sziasztok!

Vettem egy Sony Xperia Z telefont, és sajnos nem hajlandó együttműködni a bluetooth modullal.

Nem tudjátok véletlenül, az E46 BT modulján frissíthető valahogy a szoftvere? iPhone-nal, Samsung S3-mal szinte bármilyen telefonnal tökéletesen működött, tehát nem az Android OS az ok az biztos.

A tünetek a következők:
- párosítás sikerül
- híváskor szétkapcsol a telefon, és amíg le nem teszem, nem is kapcsol vissza
- telefonkönyvet nem tudja beolvasni (ez a kisebbik baj)

Sony fórumban nem tudnak segíteni, szerintük a BMW modulja elavult. Anyátokat azt elavult, az iPhone 4 meg a Samsung S3 visszafelé kompatibilis tud lenni, mi?

Tetszik ez a teló, de ha a BMW-vel nem barátkozik össze, akkor sürgősen eladom.




Elég csak a legújabb bluetooth generációs modult megvenni. 100 ezerért...

De akinek 100 ezres telója van, mit számít hozzá egy 100-as modul.

A baj tuti az lesz, hogy a sony-n lévő android nem szereti a bmw ULF modul szoftverét... Szóval nem hiszem, hogy tudsz valamit csinálni...



kempelen Elküldve: 2013-04-04 15:05 Társalgó

kempelen Elküldve: 2013-04-03 19:32 AUX

Chipcad777 írta:
csbalu írta:
Chipcad777 írta: Üdv!

Nézegettem a korábban írtakat az AUX bemenet kivezetésről. Én is szeretném megcsinálni az enyémbe. Próbálgattam a hétvégén és egyelőre nem sikerült, igaz ilyen "kutyafuttába" álltam neki, nem fektettem rá nagy hangsúlyt. Kisnavi van a kocsimban, kazettás fejjel, hátul a csomagtérben 6-os gyári cd-tárral. A "SOUNDSYSTEM" csatlakozó 8 (Extern in R+), 9 (Extern in L+), 4 (GND) pontjára kötöttem a 3,5"-os sztero jack dugó megfelelő pontjait. A MODE gomb váltásakor nincs AUX, csak Tape, Tuner és CD. Gondoltam arra is, hogy (nyílván nagyobb meló) megkeresem a fejegységen belül a deck-nek a bemenetét és arra rákötöm, vagy a cd tár bemenetére.
Van esetleg valakinek tapasztalata, vagy (egyszerűbb) ötlete ezzel a típusú fejegységgel kapcsolatban?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv: Bálint.


Kisnavi nem tudja az AUX-ot! Legalábbis eddig akárhányat próbáltunk nem ment.

Amúgy kellene bele egy ellenállás is az L R közé anélkül próbálkozni is kár. (lehetséges hogy vannak olyan készülékek aminek a kimeneti ellenállása magasabb ezért képesek aktiválni az AUX menüpontot de ez nagyon ritka, még nem találkoztam vele)


Az ellenállást beraktam természetesen, csak kifelejtettem a fenti irományomból . Köszi a választ mindenesetre, próbálkozok még. Ha sikerül valami akkor leírom.

Üdv: Bálint.


Azt hiszem az előző kommentem hibás volt. Megnézem ismét az aux retrofit doksiban.





kempelen Elküldve: 2013-04-02 19:34 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:

én se láttam online csak itt, gondoltam linkelem, mert többe kerül a telefon, az utánajárás, mint egy postaköltség, és házhoz viszik, főleg ha valaki nem Gárdony közei.Max ha arra jár.


Bocsánat! Agárd és nem Gárdony, de úgyis össze vannak nőve.

Egyébként itt találhatóak a viszonteladók és azt hiszem anubisz neked helyben van:

http://rovarcsapda.eu/viszontelado_partnereink

kempelen Elküldve: 2013-04-02 19:29 Egyenetlen alapjárat

BalaBMW írta: Nekem valami olyan kéne ami macskára és nyestre is hatásos, mert folyamatosan összejárják és összesz@rják a kocsit... Vettem az OBI-ban ultrahangos riasztót, 2 hét múlva vittem vissza, hogy semmit sem ér...


Motortérben nehéz az ultrahangost elhelyezni, mert nem fed le minden sarkot és még kábelezheted is be. Ezért jobb belső motortérben a spray és tényleg olyan szaga van, hogy elkerüli a nyest. Macska nem nagyon mászik be a motortérbe és ha mégis, csak a motor melege miatt, mert fázik. Csak a nyest olyan gecó, hogy még kedve is van rágcsálni a motortérben. Viszont ezt a viaszos vékony réteget és ennek a szagát ő sem komálja.

Kültérben, illetve az autó tetejét nehéz megvédeni, mert előbb-utóbb úgyis átjárják a nyestek, macskák. De a lemezbe nem hiszem, hogy beleharap, csak sajnos legfeljebb összekercolja, mert ugye lefelé már nem ugrik, hanem csúszik a lábaival kapaszkodva.

Sajnos minden városban és nagyobb településen teljesen elterjedt kártevők. nem szeretnék most belemenni semmiféle vitába, főleg nem állatvédő emberekkel, de már régen meghaladta a védett kategóriát, mert annyian vannak, mint a verebek. De ebbe ne is menjünk bele...

kempelen Elküldve: 2013-04-02 19:18 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
Bero írta: Lehet valami nyest volt tényleg,mert így egyik napról a másikra nem hinném,hogy szétmálik a cső.. Tényleg jó lenne megtudni,hogy működik-e ez a riasztó


Ez hatásos:



Kettős szerepe van. Véd a nyest ellen - ezt tényleg nem szereti - és védi a motoralkatrészeket is. Olyan mint egy film védőréteg.

Hátránya: a kezelést 2-3 havonat meg kell ismételni

Nálam teljesen bevált. Egyszer volt a motortérben lábnyom. A szervo melletti szivacsburkolatot kaparta meg. Azt kicseréltem és használom ezt a spray-t. Azóta ha idegen helyen is állok, legfeljebb a kocsi tetején van lábnyom. A motortérben azóta sem.

Otthon ráadásul van még egy ultrahangos riasztó is az autó felett, mivel nem hermetikusan zárt a kocsi helye. Ott azóta sem fordult elő lábnyom sem.



ennek jobban hiszek, mert a szagra nagyon érzékenyek a kifinomult szaglással rendelkező állatok, ez biztos hatásosabb, és nem nagy meló, 2 havonta befúlni ott mindent.


Hol szoktad vásárolni??


google
http://kartevomentesites.org/t...vedelmere/
vagy máshol.


Köszi,szerintem rendelek is egyet.


én is ilyet rendelek, le is írják, hogy kel használni, főleg nem meleg motornál.


Az anubisz által linkelt oldalon is lehet rendelni, de én egy helyi kis gazdaboltban szoktam venni személyesen Gárdonyban. Mert a nagy nagy szuper fehérváron senki sem tart.
További előnye, hogy nem kell körülményesen használni. Vékony viaszos réteget képez, de egyik motoralkatrész sem érzékeny erre az anyagra, tehát nem mar meg semmit vagy foltosodik ki tőle a műanyag, szigetelőszalag vagy kábel...


kempelen Elküldve: 2013-04-02 18:55 Egyenetlen alapjárat

Bero írta: Lehet valami nyest volt tényleg,mert így egyik napról a másikra nem hinném,hogy szétmálik a cső.. Tényleg jó lenne megtudni,hogy működik-e ez a riasztó


Ez hatásos:



Kettős szerepe van. Véd a nyest ellen - ezt tényleg nem szereti - és védi a motoralkatrészeket is. Olyan mint egy film védőréteg.

Hátránya: a kezelést 2-3 havonat meg kell ismételni

Nálam teljesen bevált. Egyszer volt a motortérben lábnyom. A szervo melletti szivacsburkolatot kaparta meg. Azt kicseréltem és használom ezt a spray-t. Azóta ha idegen helyen is állok, legfeljebb a kocsi tetején van lábnyom. A motortérben azóta sem.

Otthon ráadásul van még egy ultrahangos riasztó is az autó felett, mivel nem hermetikusan zárt a kocsi helye. Ott azóta sem fordult elő lábnyom sem.

kempelen Elküldve: 2013-03-30 12:49 Gyári telefonkihangosító

djhulk írta: Sziasztok,
lenne kérdésem a beépített kihangosítóval kapcsolatban. Felfedeztem a bőr multikormányon egy gombot bal oldalt alul, vmi kihangosító jel, valamint a tetőn belül van egy mikrofonszerű dolog is. Elképzelhető, hogy van a kocsiban beépített kihangosító? Hogyan tudnám ezt aktiválni? (e46 325i 2004-es)

Köszönöm!


- nézd meg van e biztosíték a biztosítéktábla 39-es pontján
- a csomagtartóban nézz be bal oldalt a cd tár fölé, annak a tetején kell látnod egy fényes, lapos dobozt ->



Közben látom, hogy neked S640A-val van szerelve a kocsid, ami "csak" a telefon előkészítést jelenti, azaz be van kábelezve a kocsid a telefonra, ezért a microfon helye is a tetőkárpiton és az antenna.

Azért nézd meg a fenti képen lévő készülék meg van e és mi van az oldalán. Ha szerencséd van már betette valaki előzőleg. Ha nem, akkor kell egy eject box vagy bluetooth pairing gomb, illetve egy ULF module hátra, hogy működjön. (de legalább megkímélted magad a kábel beszereléstől )



kempelen Elküldve: 2013-03-24 18:15 Társalgó

zoley88 írta: sziasztok, tipp hogy ez hova illik?
http://www.kepfeltoltes.hu/130...es.hu_.jpg

anno mikor a feltörés után rendberakták a gyújtást és amit szétbarmoltak akkor rakták oda, csak sose nyitom ezt a rekeszt ki


A két világosszürke az ajtókárpit kapaszkodóinak takarófülei.

A fekete műanyag az ajtózár feletti záródugó kerete (ennek van egy közepe is, de a képen nem látom)

A két torx csavar szintén az ajtókárpitot tartja, ebből a hosszú a díszléc alatt található.

A fehér valamit viszont nem tudom.

kempelen Elküldve: 2013-03-23 12:16 alufelni

nickname írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
nickname írta:
kempelen írta:
nickname írta: Na nyári alufelni kipipálva már csak nyomás érzékelőt és gumit kell rá szerezni, és mehet az autóra.



Öröm e bódottá'

Nyomásérzékelőt minek, hová? A kerékbe?



Igen a kerékbe, mert Sajnos RDC vel szerelt az autó és ha nincs benne az a köcsög ikon folyamatosan világit. Arra meg még nem kaptam választ hogy RPA ra átlehetne e alakítani.


Furcsálom és bevallom ezért kérdeztem. 2004-es autóhoz már nem lehetett RDC-t kéni, csak RPA-t, ezért nem vágom honnét van neked RDC-d? Valaki előzőleg olyat tett bele?



szerintem diaggal kiiktatható és akkor nem fog jelezni...


De nem akarom kiiktatni, ha benne van működnie kell ennyi.

Kempelen
Ez már egy 2003 as januárban hoztam, még nincs is forgalomba helyezve hivatalosan.



Jaja, világos így már.

kempelen Elküldve: 2013-03-23 11:58 alufelni

nickname írta:
kempelen írta:
nickname írta: Na nyári alufelni kipipálva már csak nyomás érzékelőt és gumit kell rá szerezni, és mehet az autóra.



Öröm e bódottá'

Nyomásérzékelőt minek, hová? A kerékbe?



Igen a kerékbe, mert Sajnos RDC vel szerelt az autó és ha nincs benne az a köcsög ikon folyamatosan világit. Arra meg még nem kaptam választ hogy RPA ra átlehetne e alakítani.


Furcsálom és bevallom ezért kérdeztem. 2004-es autóhoz már nem lehetett RDC-t kéni, csak RPA-t, ezért nem vágom honnét van neked RDC-d? Valaki előzőleg olyat tett bele?

kempelen Elküldve: 2013-03-23 11:45 alufelni

nickname írta: Na nyári alufelni kipipálva már csak nyomás érzékelőt és gumit kell rá szerezni, és mehet az autóra.



Öröm e bódottá'

Nyomásérzékelőt minek, hová? A kerékbe?