funkilaci írta:
Esetleg ismertek vkit akinek ugyanez a "Rail nyomás alacsony" hibakódja volt és végigjárta már ezt az utat?
Igen. Magam vagyok a jó példa. Ha a szivattyú rosszalkodik finoman kifejezve, akkor ez a railnyomásban jelentkezik, mint kiolvasható hiba. Ugyanis maga a szivattyú nem ad hibajelet, csak közvetve lehet ezt a hibát feltárni.
Annak idején menet közben időszakosan leállt a motor vagy indításkor nem indult el. majd egy idő után ismét minden működött. De amikor éppen nem, akkor felgyulladt a sárga dde lámpa és a hibatárolóba railnyomás problémát írt.
Mivel egy döglődő szivattyú okozhat általában ilyet, vettem egy szivattyút és azóta sincs az autónak semmi baja.
Nem mondom 1000%-ra, hogy neked is most ez a baj, de azt már milliószor elmondtam, hogy nem szabad vakon megbízni a diagnosztikai visszajelzésekben. Mindig vissza kell vezetni a hibát.... ha mégsem lesz igazam, akkor tényleg a nagynyomású oldalon lehet valami, de addig a 'kisnyomású' oldal szívathatja a nagynyomású oldalt...de azért bármelyik kisnyomású oldali alkatrész jóval könnyebben ellenőrizhető és olcsóbb is talán mintha a nagynyomású oldalhoz kellene hozzányúlni.
Kasza Iminek van bontottan 20 ezerért. Szerintem arra, hogy pár hétig azzal járj bőven megteszi. (kevés az esély, hogy pont az is rossz legyen és ha mégis az lesz a baj vehetsz újat 70 ezerért....)
De szűrőt is mindenképpen cserélj. (úgyis ott lesz mögötte)
Sok sikert!