valter320d írta:
Jó napot kívánok minden kedves fórulmlakónak!
Kérdésem a következő,a minap észrevettem hogy a jobb oldali rugóm eltört,szétb...a a gumim sebaj
vettem 2db bontott rugót hátra.kicseréltem a jobb oldali rugót a töröttet,és észrevettem hogy a kocsi arra dől amerröl kivettem a törött rugot!Néztem mi a f... lehet igy hát kicseréltem a másikat is gondoltam hátha kiegyenesedik
de nem.Tehát két egyforma minöségü rugó van hátul mégis kicsit jobbra dől! Mitöl szerintetek??????????
Elnézést a kretén kérdésért, de biztos, hogy a két bontott rugó egyforma volt? Az gondolom evidens volt, hogy méretben, menetemelkedésben, magasságban nem tértek el, de vajon a karakterisztikájuk is egyforma volt?
Nos mert ha igen és az autódat nem tekerték fel egy fára korábban, akkor annak egyformán kellene állnia..
Ha tuti tuti tuti biztos vagy abban hogy a két rugó egyforma (már amit a bontóban kaptál) akkor valami rosszul lett összerakva vagy járni kell az autóval egy kicsit és rossz helyen figyelted meg a magasságkülönbséget.
Annyit hozzátennék, hogy attól is függ a baj, hogy mekkora az a dőlés amit észrevettél? Még az új autók két oldala között is van minimális eltérés.
(eszembe jut az az ügyfél aki anno még a kilencvenes években mérőszalaggal jött átvenni a mitsubishit és azt mérte, hogy a szalon taposojához képest mennyire áll el az új autó négy sarka)
Amit pedig én privátként fűzök hozzá, nekem sem áll teljesen vízszintes talajon az autó a helyén. Ezért néha én is úgy érzem mintha az egyik oldalon a hátsó sárvédőbe jobban bent állna a kerék. Aztán elég elindulnom vele és minden tökéletesen áll.