kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2014-07-21 14:49 E46 gyári színek

dbtibi írta: sziasztok !

Olyan kérdésem lenne felétek :
ha vennem kell hátsó lökhárítót és csomagtérfedelet (baleset miatt) honnan tudom megállapítani hogy színazonos-e az én autómon lévő alkatrésszel ?
Azon kívül hogy melléteszem a vásárolandó alkatrészt a jelenleginek, és persze megkérdez(t)em a bontóst hogy az enyémmel megegyező szín-e. Titansilber Metallic (354)

Van esetleg valahol az alkatrészben beleütve színkód ... ?

Köszi előre is


Ha eredeti gyári festés a lökhárító, amit találsz a bontóban, akkor lesz rajta egy matrica, hogy mikor, melyik autóra készült, rajta a színkóddal...

Ezen kívül semmi jelölés nincs az alkatrészeken.

kempelen Elküldve: 2014-07-21 09:19 Elsõ lámpák

Pitykoo írta:
Bero írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valakinek valami ötlete erre van már vagy még várjak?!


E39.hu oldalon keress rá,én egyszer ott olvastam,hogy kell! Bár szerintem E46-ba nem lehet.


Köszi! Megnézem majd akkor ott!


Szia,

Ha azt akarod, hogy kormányforgatásra felvillanjon az adott oldali ködlámpa, mint például a vw konszern autóiban, akkor egy helyen kérdezheted meg ->

http://www.1st-auto.hu/

Nem azért mert ez itt a reklám helye. Mikinek amúgy sem kell szerintem reklám. Szóval kérdezd meg Mikit és ha ő azt mondja nem megvalósítható, akkor tuti nem lesz az. Azért hiába DSC és kormányszög jel... ha nem kommunikál a világítésmodullal.. szóval ha Miki ezt a programot képes megcsinálni, akkor lesz neked ilyen....kérdezz rá, egy telefon, nem több.



kempelen Elküldve: 2014-07-20 08:45 Beázás!!!

Thomasito írta: Nekem is előjött, hogy a jobb első szőnyeg tocsog a vízben. Mondjuk nekem hamar meglett a gond (köszi az előttem szólók tippjeit): már volt cserélve a szélvédő de a gumikéder rosszul lett beillesztve, meg van csavarodva. Autómosásnál is és esőben is látványosan csöpög be a víz a kesztyűtartó és az ajtó közötti műanyag borításon lefolyva. Lehet ezzel is kínlódni...


Sajnos más nem tudsz vele csinálni, mint szélvédő ki -> új keret -> szélvédő vissza.

kempelen Elküldve: 2014-07-20 08:35 Ablaktörlõ

YELLOW írta:
hanzi320 írta:
YELLOW írta:
hanzi320 írta: Sziasztok.

2004-es 320d kombim van.A problémám a hátsó ablaktörlővel van.Egyik nap észrevettem h nem a helyén áll a lapát ( az ablak alsó szélénél). Ránéztem ,próbáltam kapcsolni és annyi történt, h ugy kb 20 cm.t megindul , majd megáll a lapát.Ablakmosó sem akar menni.Viszont egyszer-csak elkezdett spriccelni,de megállás nélkül,amig a gyújtást le nem vettem.És ugy vettem észre h az ablaktörlő motor mintha forró lenne.

Valakinek valami tipp? Találkoztatok már ilyen problémával?

Előre is köszönöm a segítséget!


valószínű be van gyógyulva a szerkezet. össze van rohadva. volt már róla szó, szétszedés stb, de külföldi oldalak is tele vannak.


Köszönöm,közben megnéztem és tényleg be van kissé rohadva a tengely.Tudtam kézzel mozgatni,de elég nehezen ment.WD40,kis járatás és működik,de majd szét kell szedjem megtisztitani. Igy sötétben nem annyira jó szerelgetni


ha jól emlékszem ott megy a spricni csöve is, és el lehet érve, és a víz befolyik a szerkezetbe, vagy a csomiajtóba.


Spicni csöve fent van a spoiler-ban... onnan nem folyik be semmi a szerkezetbe...

egyszerűen össze van rohadva és ahogy írtad is szétszed és megpucol.

kempelen Elküldve: 2014-07-17 13:54 Társalgó

Bero írta: YelLow: Köszi!
Kempelen: neked is köszi,és az nkh-t csak elmeséltem,hogy jártam Igen, a kinti okmány szerint euro 3 csak a német (Brief) nincs motorszám motorkód sem.. Most megpróbálok kérni a hivatalos bmw magyarországtól egy igazolást,hátha adnak róla egy papírt hogy euro 4-es a motor alapján (mérés szerint simán teljesíti az euro 4-et tudomásom szerint) és azzal visszamenni az nkh-hoz. ha sikerül akkor spóroltam 70 ezret


A BMW magyarország kérni fog egy igazolást a gyártól, hogy XY alvázszám ilyen EUR besorolású, de ha jól tudom baráti kézfogásra nem állítják ki az igazolást...

kempelen Elküldve: 2014-07-17 13:29 Társalgó

Bero írta:
kempelen írta:
Bero írta:
minimal írta:
Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...


Szia Bero,

Nem látok néhány cseppet sem nélkülözhető információt...

- évjárat
- milyen váltó
- melyik piacra

Ezektől nagyban függ az eu besorolás.

Sokszor fent van az extralista között is, ha EU4-es, ott is érdemes ránézni mit mond alvázszám alapján...

Közben szerkesztem is egy kicsit a hozzászólásomat, mert 320i-ben is volt usa piacos...például, de lehet automata is... azért ezekről beszámolhatnál mielőtt az nkh-t "kurvaanyázzuk".







alvázszám alapján 2001.12. havi,papír szerint 2002.01. manuális 5 fokozatú váltó. A piac azt nem tudom,elvileg németországba készült,onnan is lett behozva. 320ci, 2.2-es 170 lovas motorral. Megnéztem a német forgalmit,ott euro III van D4 jelöléssel (ez valami németországi jelölés)
Szerk: Nem anyáztam én az nkh-t. Csupán az idegelt fel náluk,hogy az előttem lévő off autókkal szépen álltak fel a rámpára ahol a féket,felfüggesztést néznek,az enyémmel meg szinte padlógáz,alja majdnem leért,csattant akkorát.. Volt pofám szólni a vizsgabiztosnak hogy finomabban,miért kell így felállni (tényleg udvariasan mondtam) és én voltam elküldve a g.cibe hogy mehetek máshova meg hogy nem ér rá tökölni...


Akkor a német forgalmi alapján lett meghatározva az Eu besorolás. Az pedig EU3.

Nem védeni akartam az nkh-t, mert nincs rá szükségük, de elképzelhetőnek tartottam, hogy EU3-as és mivel a német forgalmiban is az van, ezért kaptad ezt.

kempelen Elküldve: 2014-07-17 12:18 Heeelp...!

zola25 írta: Sziasztok!

Valaki tudna segíteni hogy a mostani visszahívás minket is érint?

http://www.autopro.hu/gyartok/...sza/10820/

Köszi


Márkaképviselet alvázszám alapján megmondja van e visszahívási akció az adott járműre.

Ennél pontosabban nem találsz sehol információt.

kempelen Elküldve: 2014-07-17 12:13 Társalgó

Bero írta:
minimal írta:
Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...


Szia Bero,

Nem látok néhány cseppet sem nélkülözhető információt...

- évjárat
- milyen váltó
- melyik piacra

Ezektől nagyban függ az eu besorolás.

Sokszor fent van az extralista között is, ha EU4-es, ott is érdemes ránézni mit mond alvázszám alapján...

Közben szerkesztem is egy kicsit a hozzászólásomat, mert 320i-ben is volt usa piacos...például, de lehet automata is... azért ezekről beszámolhatnál mielőtt az nkh-t "kurvaanyázzuk".





kempelen Elküldve: 2014-07-15 13:07 Elektromos ablak tanítás ????

YELLOW írta:
ZirK írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
ZirK írta: Sziasztok!
Tegnap vettem egy 323i e46 paripát és olyan problémám van, hogy a hátsó ablakok nem reagálnak egyik gombra sem. Ha kulcsal nyitom őket akkor is csak a két első és a napfénytető nyílik. Előző tulaj sem tudja miért és mióta csinálja ezt.Nem hiszem, hogy a motorok haltak le és nagyon remélem hogy nem GM probléma.
Van ötletetek mi lehet a gond?


szia,
Ez pedig elég GM gyanús. Ha nem akarod kivenni, legalább diaggal kérdezzétek le a GM-et, hogy mi a cikkszáma és egyáltalán rajta van-e a hátsó ablakok SA kódja.

Azért nézd meg a 71-es számú biztosítékot, van-e benne biztosíték és ha van, akkor jó-e. Ez legyen, az első lépés, ha eddig nem nézted meg.

De még hibakódot is találhattok rajta.


vagy lehet csak középen ki lett cserélve a váltókeret, vagy esetléeg elkezdődött egy ablak projekt, vagy egy LOW-os GM került bele, mert nem akart nyitni vagy zárni az ajtó


Köszönöm a gyors vàlaszt!
Az első volt a biztosíték amit menéztem, de az jó. A màsodik a fórum
Ez egy idős bàcsié volt, aki nem nagyon cserélgetett ilyet hogy vàltó keret. Jövőhéten egy ismerőssel rádugjuk egy laptopra.


inpa progival lehet működtetni az ablakot. ha úgy megy, akkor a kapcsolóval lesz gond. ha nem megy úgy sem, akkor motortól visszafelé bármi, de furcsa, hogy egyik hátsó sem megy, így valahol a GM környékén keresgélnék, mint relé. vagy az öreg letiltatta az ablakot hátul, ha véletlen megnyomná, nehogy leengedve maradjon. ezt is el tudom képzelni.
attól, hogy öreg emberé volt, még egy szervízbe simán kibaxhattak vele. külföldön sem jobb a helyzet, valakinek kellett egy High-os GM mondjuk, aztán lehet simán kicserélték. mer az öreg lehet úgysem veszi észre.


A kapcsolókat kiszűrhetjük ha az első viszi, a hátsó nem és/vagy fordítva. De ha sem elöl, sem hátul nem viszi, akkor nem kell inpa hozzá hogy tudjuk, hogy nem a kapcsolókkal lesz a gond... négy kapcsoló tönkremeneteléhez nagy átok kell.

kempelen Elküldve: 2014-07-15 13:05 Karcos navigáció kijelző javítása

Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.



Ez az izgalmas az egészben, hogy nem így volt. A hátsó rész egyáltalán , mint fedél nem volt leszedhető, hiába csavartam ki a tetején lévő 7 darab csavart. Az előlap leszedése és szétszedése gyerekjáték lenne, ha a szalagkábelt könnyen le lehetett volna csatlakoztatni, de nem lehetett, az előlapot kellett szétcsavarozni, kinyitni és ott a 2 darab szalagkábelt kiakasztani (mivel 2 van benne).


Azért nem, mert nem elég a fedelen lévőket kicsavarni. Van még kettő darab az oldalán is, mert a fedlap lehajlik az oldalára.
De ha nem szeded le az előlapot a házról, akkor csak kínszenvedés a szétszerelése és félre ne érts, egyáltalán nem neked írom, de nem csoda ezzel a módszerrel, ha tele a net szétfaragott, agyonkarcolt előlappal és házzal...

Mint írtam is ha sikerült akkor jó, hiszen ha jó, akkor mostanság már nem szeded szét többet.
Legközelebb pedig csavard ki a fedlapon lévő összes csavart + 2 darab az oldalán.
A fedlap alatt pedig van egy vékony merevítő az plusz két csavar... majd meghajtástól függően 4-6 csavar a meghajtóegység...

Alatt lesz a szalagkábel.

Utána csak az előlap oldalsó négy csavarját kell kiszedni és lejön az egész.

Ezek után pedig kényelmesen ki lehet szedni mindent az előlapból.

Most már mindegy, legközelebb így megy majd fél kézzel is.



Én is mások okulására írogatok . Oldalán nem volt kitekerhető csavar sajna...lapos sima, forrasztott fejek voltak csak...szomorú is voltam...oldalról.


Pedig ott van az! A két szegecs fejtől jobbra lent picikét és hátrafelé... A kpeden is látszik.

kempelen Elküldve: 2014-07-15 12:34 Karcos navigáció kijelző javítása

Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.



Ez az izgalmas az egészben, hogy nem így volt. A hátsó rész egyáltalán , mint fedél nem volt leszedhető, hiába csavartam ki a tetején lévő 7 darab csavart. Az előlap leszedése és szétszedése gyerekjáték lenne, ha a szalagkábelt könnyen le lehetett volna csatlakoztatni, de nem lehetett, az előlapot kellett szétcsavarozni, kinyitni és ott a 2 darab szalagkábelt kiakasztani (mivel 2 van benne).


Azért nem, mert nem elég a fedelen lévőket kicsavarni. Van még kettő darab az oldalán is, mert a fedlap lehajlik az oldalára.
De ha nem szeded le az előlapot a házról, akkor csak kínszenvedés a szétszerelése és félre ne érts, egyáltalán nem neked írom, de nem csoda ezzel a módszerrel, ha tele a net szétfaragott, agyonkarcolt előlappal és házzal...

Mint írtam is ha sikerült akkor jó, hiszen ha jó, akkor mostanság már nem szeded szét többet.
Legközelebb pedig csavard ki a fedlapon lévő összes csavart + 2 darab az oldalán.
A fedlap alatt pedig van egy vékony merevítő az plusz két csavar... majd meghajtástól függően 4-6 csavar a meghajtóegység...

Alatt lesz a szalagkábel.

Utána csak az előlap oldalsó négy csavarját kell kiszedni és lejön az egész.

Ezek után pedig kényelmesen ki lehet szedni mindent az előlapból.

Most már mindegy, legközelebb így megy majd fél kézzel is.

kempelen Elküldve: 2014-07-15 10:15 Karcos navigáció kijelző javítása

Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.

kempelen Elküldve: 2014-07-15 06:44 Elektromos ablak tanítás ????

ZirK írta: Sziasztok!
Tegnap vettem egy 323i e46 paripát és olyan problémám van, hogy a hátsó ablakok nem reagálnak egyik gombra sem. Ha kulcsal nyitom őket akkor is csak a két első és a napfénytető nyílik. Előző tulaj sem tudja miért és mióta csinálja ezt.Nem hiszem, hogy a motorok haltak le és nagyon remélem hogy nem GM probléma.
Van ötletetek mi lehet a gond?


szia,
Ez pedig elég GM gyanús. Ha nem akarod kivenni, legalább diaggal kérdezzétek le a GM-et, hogy mi a cikkszáma és egyáltalán rajta van-e a hátsó ablakok SA kódja.

Azért nézd meg a 71-es számú biztosítékot, van-e benne biztosíték és ha van, akkor jó-e. Ez legyen, az első lépés, ha eddig nem nézted meg.

De még hibakódot is találhattok rajta.


kempelen Elküldve: 2014-07-14 21:31 Karcos navigáció kijelző javítása

Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.

kempelen Elküldve: 2014-07-14 21:27 mp3 cd tár

Totyasrac írta:
kempelen írta:
Hogy a BM54 MP3 képes legyen, nem elég csak a programozás. Bele kell nyúlni az alaplapba... bmw320d4 Miki talán még foglalkozik ilyennel vagy a barátja budapesten, de az ő nevét csak Miki tudná megmondani.

Ott van fent a kapcsolat hozzá a 1st autó linken... biztosan tud segíteni.



Amúgy honnét lehet megtudni, hogy pontosan milyen fejegység van az én kocsimban? Mármint kiszerelés nélkül. Nem bánnám, ha tudna mp3-at, ha csak egy lemezről is...
A gyári (alvázszám alapján bmwarchiv.de-ről lekért) adatlap alapján sajnos csak "Radio BMW Business (C43)", nem tudom ez mire lehet képes, illetve simán fejegység ki/be módon lehet-e upgrade-elni? Vagy kábelcsere is kell?

Vagy jobban járok, ha az aux-in kábelt berakatom pár ezresért, és telefonról/mp3 lejátszóról tolom a zenét? Az kicsit macerásabb azért minden beszállásnál


Itt ez a régi oldal. Igaz a képek már nem látszódnak, de a rádió típusa és a hozzá tartozó cikkszámok még ott vannak.

Mindenképpen ki kell venni a fejegységet. Nincs az az oldal aki megmondja alvázszámra a pontos cikkszámát a fejegységnek. Ráadásul az idők folyamán csereberélgethette az előző tulaj is (akár).

Nem tat semeddig kivenni és ránézni. Legalább kiderül az is, hogy még az eredeti van e benne, ugyanis minden fejegységen volt egy matrica, melyen az autó alvázszáma rajta van.

http://www.bimmernav.com/store...01998-2006

Biztosan van még hasonló oldal is, de én nem kerestem az utóbbi 6 évben másikat.

Nézd meg a rádiód cikkszámát és keresd meg a fenti oldalon. Kiderül, hogy tud-e mp3-at vagy sem.