kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2011-10-01 14:01 Gyári Xenon Lámpa

Coyote írta: Erről mi a véleményetek? Lehet, hogy egycsapásra megoldanám a foncsor-problémámat. Ráadásul éndzsölájt is akartam szereltetni később...

Valakinek van ezekkel tapasztalata? Kérem ossza meg... Vagy az FK jobb lehet, mint a Dectane?


Szerintem is maradj a gyárinál és keress AL típust. Annál nincs gond a foncsorral, legfeljebb csak meg kell pucolni belül és olyan lesz mint új korában.
(utána pedig mehet rá az éndzsölájsz ha akarsz)

kempelen Elküldve: 2011-09-30 17:26 Összeszereléshez segítség

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: Na írok már ide úgyis régen írtak.

nem tudom felrakni az M-es toronycsapágy takarót... az egyik baj az, hogy ha két csavar bele is pattan, a harmadik az istenért nem akarja. a másik, hogy a jobb oldalon a +jelzésű fekete doboz miatt nem megy fel. én nem tom Hori, hogy csinálta, de ügyes volt...

ui.: lassan 5 év után észrevettem a zöld kis biszbaszt, amivel a tanksapkát kell kinyitni a csomagtérből...

erről lenne szó:


Az akkucsatlakozónál ki kell mérni és kivágni belőle egy darabot.

Amúgy finoman fel kell ütni a helyére és rászorul a csavarokra.

Csinálok majd fényképet ha akarod.



mindenképp szeretnék képet. csak így a holnapi talira nem lesz fent



A kép itt van, ügyesen csak...



Egyébként nem egy nagy valami. Nagyon finoman kell kivágni egy kis darabot, hogy úgy passzoljon az akkucsatlakozó mellé, hogy ne lehessen észrevenni. Feltettem ha már hosszú perceket eltöltöttem az illesztésével, de ha egyszer lejön, nem teszem már vissza.


kempelen Elküldve: 2011-09-30 17:02 Összeszereléshez segítség

YELLOW írta: Na írok már ide úgyis régen írtak.

nem tudom felrakni az M-es toronycsapágy takarót... az egyik baj az, hogy ha két csavar bele is pattan, a harmadik az istenért nem akarja. a másik, hogy a jobb oldalon a +jelzésű fekete doboz miatt nem megy fel. én nem tom Hori, hogy csinálta, de ügyes volt...

ui.: lassan 5 év után észrevettem a zöld kis biszbaszt, amivel a tanksapkát kell kinyitni a csomagtérből...

erről lenne szó:


Az akkucsatlakozónál ki kell mérni és kivágni belőle egy darabot.

Amúgy finoman fel kell ütni a helyére és rászorul a csavarokra.

Csinálok majd fényképet ha akarod.

kempelen Elküldve: 2011-09-30 09:56 Ez se semmi

Robinson írta:
bmw320d4 írta: A link neve


hát igen, nem ártana, ha kezelni is tudná..


Biztosan aktív maradt a DSC.

kempelen Elküldve: 2011-09-29 14:46 Kasza mester 0670-5799225

nickname írta:
Coyote írta:
nickname írta:

nekem van AL hibátlan bi-xenon foncsor






A foncsorral már befürödtem - hiába stimmelt minden, (facelift, xenon, évjárat), sajnos nem fért bele az én lámpámba. Mivel nem bi-xenon, ezt esélytelen lenne beleépítenem!

Akár komplett lámpa is érdekelne, most már tele a tököm a mókolással


ki a gyártoja a te lámpádnak ? AL vagy ZKW a lámpa vese oldali végében van a plexiten



Ne haragudjatok, de nem értem. Azaz elméletben értem, de a gyakorlatban nem. Még nem láttam facelift fényszórót ami nem lenne bi-xenon. Multkor is írta már más is a 318d-re hogy nem bi-xenonja van, pedig az is 2004-es autó....
Valaki tolhatna fel egy képet a facelift nem bi-xenonról...

Eddig minden AL-es lámpa amivel találkoztam bi-xenon volt. ZKW-ban nem láttam élőben, de itt egy link facelift, ZKW és bi xenon:

http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=332078

ETK sem ír különbséget.

Szóval furcsa.



kempelen Elküldve: 2011-09-28 07:18 Autóvásárlás

Qucsy írta:
csatis1 írta:
Coyote írta:
stgoofy írta: Sziasztok


valaki ismeri ezt az autÓt?
ahogy nézem az NT autó árulja.

A link neve


Évi 19.000 km-ért senki sem vesz kupét KM gyanús, de legalább a szervízkönyv megvan. Nekem tetszik.


Én 12 ezret megyek egy évben. +-2k. Szerinted ki fogja elhinni ha egyszer el akarom majd adni?


én meg 5000-et sem megyek 1 évben.. na az milyen???


Akkor te sem panaszkodsz hogy eszi a motorolajat a gép.

(no meg itt épül Kheopsz piramisa)

kempelen Elküldve: 2011-09-27 07:42 Motorolaj

Coyote írta: Tegnap néztem az olajszintet, és láttam, hogy 2-3 milliméterrel van a minimum felett (hideg motornál). Ez normális dolog 12000 km után 320D-nél?


Normális dolog ha kicsit csipegeti és szerintem 12 ezer km után ha csak ennyit eszik az elfogadható eredmény.
Persze mindig lesznek olyanok, akiknek nem fogy az olaj. Az még jobb eredmény, de a tiéd is elfogadható, elvégre te használod is az autót.

Coyote írta: Kell utánatölteni, vagy a minimum szint még biztonsàgos?
Mikorra ajánlanátok az olajcserét? BC szerint 18000 km múlva, ezt tuti nem várnám meg, de nem tudom hogy elmehetek-e pl 20000-ig


Ha tudod milyen olaj volt utoljára beletöltve és otthon van még egy fél flakonnal, akkor én utánatöltenék és legkésőbb 3 ezer kilométer múlva (amikor 15 ezernél jársz) kicserélném az olajat.
A minimum szint felett 2-3 mm-el még biztonságos persze csak addig míg alá nem mész. De elméletben ekkor felgyullad a sárga figyelmeztető lámpa.

Jómagam mindig 15 ezrenként (vagy évente) cserélem. Pont a fele idő, mint amit hivatalosan előír.





kempelen Elküldve: 2011-09-26 16:17 Ápolás, tisztítás

pls töröljétek - hülye vagyok már a szerkesztéshez

kempelen Elküldve: 2011-09-26 16:14 Ápolás, tisztítás

hil írta:
petermover írta:

hil: ez tetszik hova szereled be? motortérbe, vagy pl. a ház falára, ahova az autóval állsz? Csak mert ha mozgásérzékelős, akkor ha jól sejtem nem az autóra van rögzítve.



Szia! Fröccsenő vízálló dobozban van gyárilag. Tettem rá egy akasztót és amikor megállok a kertben, felrakom az első lökhárító alsó rácsára (ha el nem felejtem). Amikor elindulok akkor meg leveszem (bár volt, hogy elfelejtettem levenni és Sárváron vettem le(Bp-ről)).
Mióta használom, nincsennek lábnyomok az autón. Én nem hiszek a sprayban, a kutya meg azért nem tuti, mert a macsek ugyan nem megy fel, de a kutya esetleg igen. Láttam már ilyet sajna újra kellett fényezni az autót (nem az enyém volt szerencsére)



Az einszett spray terméke kiváló a motortér nyest elleni védelmére.

http://einszett.hu/catalog/pro...r206kc0s56

Igaz viszonylag drága és félévente meg kell ismételni a beavatkozást, de amióta használom a motortérbe egy dög sem tette be a lábát. (elnézést az állatbarátoktól, hogy le "dög"-özöm ezt a tetvet, de ennyire elszaporodott, falun, városon elterjedt és ennek ellenére védett dögöt még nem láttam) Lassan már több lesz belőlük, mint a verebekből. Lakótelepes környezetben, falun, városi családi házas övezetben vagy bárhol élő kollegáim is állandóan panaszkodnak rá.

A külső védelmet sajnos csak otthon tudom megoldani ultrahangos riasztó készlettel.

Így ha otthon a kocsi akárhol az udvarban, akkor a külső-belső védelem meg van oldva, illetve a spray miatt a motoréri védelem is.

Viszont ha máshol kell megállnom - például nyáron nyaralás alatt - a kis lábnyomok rajta voltak a motorházetetőn és a tetőn is.....



kempelen Elküldve: 2011-09-26 06:27 Heeelp...!

bmw320d4 írta:

Arra találták ki a DRL-t. (nappali fény)



...és milyen jól működik!

kempelen Elküldve: 2011-09-25 07:30 Gyári Xenon Lámpa

Gatinho írta:
Tiba írta: Nem volt.


De volt, az én kocsimban is gyári xenon tompított van. A távolsági sima halogén.



Neked is le kell hogy csapódjon a lemez a xenon fényszóróban. Az igaz hogy távolságinál felgyullad a kiegészítő fényszóró is (belső) a maga H7-es izzójával, de attól még a xenon is világít és ilyenkor le kell csapódnia egy fényterelő lemeznek totálban kell hogy világítson. Szerintem próbáld ki.

kempelen Elküldve: 2011-09-22 11:21 Autóvásárlás

anubisz írta:
hil írta:
Coyote írta:
InsectKiller írta:
zoliika írta: Touring
Erről a szépségről tud valaki valamit?


A mágikus 150e km megvan!
Amúgy képről szép!


A 150.000 km és a nemlétező szervízkönyv is pipa. De ami végképp a legalja: kutyaháló. Aki ebben nem kutyát tartott, az csomaghálónak hívná.

Hagynám a francba ennyi pénzért. 2 milla körül lehet érdekes.


Végigolvastam és írta, hogy sérülésmentes, de az az ajtó minden fotón eltérő színűnek látszik. Szerintem az ember mindent beixelt amit csak lehetett, mert az a klíma nem kétzónás, minden autóban (ma már) állítható az ülés,stb viszont van benne defektjavító készlet is.
Aki egy hirdetésben képes ennyit hazudni, attól én óvakodnék



Szokásos fröccsös duma. 150 000KM, Frissen szervizelt, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott. 150 et 3,4,5 éves dízelnél hiszem el max. Már csak a női tulajtól hiányzik.


De legalább a képen látottak alapján az van benne, amit valójába beletettek...

kempelen Elküldve: 2011-09-22 11:20 Turbo

SirToma írta: Végre elkészült a drágaság!!!
Nagyon jó lett, hál istennek a turbón kívül nem lett gond.
A kipufogó turbinánál az 1ik lapátból letört egy pici.
A tengely eléggé lógott.

Még 1x köszönet M_attilának az új turbó-ért!


Azért csak fáj a szíved a mondeóért!

kempelen Elküldve: 2011-09-20 18:29 Harman / Kardon

Bero írta: Köszönöm megkaptam,írtam pár kérdést is


Akkor ahogy megegyeztünk, ott folytatjuk a többit.

kempelen Elküldve: 2011-09-20 18:28 Harman / Kardon

Coyote írta:

Don Quijote, ez sajnos szélmalomharc - ha megnézed, minden ugyanilyen motorral működő fórumnál ugyanez történik. Mindig lesz, aki elkúrja, mindig lesz aki lusta kivágni - illetve, ha próbáltad már iPhone-ról vagy Androidról a fórumot, akkor láthatod, hogy kivagdosni nem egyszerű.

Nekem szimpatikusabb a prohardver-féle fórum, ahol minden hozzászólásnak sorszáma van, és csak a sorszám-referenciát látod a válaszban, idézetet nem. lásd itt

Esetleg, ha megoldható, adj sorszámot a hozzászólásoknak, és kapcsold ki az idézet funkciót.


Csak a lustaságom miatt hagytam, hogy piramis legyen a témából. Normális napjaimon én is jobban kedvelem a pontos idézetekre adott választ.