
kempelen Elküldve: 2011-03-20 17:05 Autóvásárlás
csutekbp írta: Üdv mindenki!
Mivel rengeteg az átverés, és eszméletlen mennyiségű használt autót hoznak be mellyel igyekeznek becsapni a nem hozzáértőket, ezért minden részletre szeretnék figyelni kocsivásárláskor. Van egy két dolog amit nagyon nem értek hogy lehetséges, ezt leírom és kérek Benneteket adjatok tanácsot amennyiben tudtok!
Szeretnék venni egy használt E90-es 320d-t Szlovákiában, ami állítólag ott is lett véve - tehát nem behozott - ezt a márkakereskedés is megerősítette hogy náluk vették. Viszont nagyon gyanúsnak találom azt a tényt, hogy a kocsi felszereltségi listáján amit az ügyfélszolgálat küldött VIN alapján, az szerepel, hogy a kocsi nyelvi verziója NÉMET, ill. minden leirás és a szervízkönyv is német nyelven van! A kereskedés és a szervizek pecsétjei azok már szlovákok. A kocsit 2005 áprilisában gyártották, 2005 májusban került a tulajhoz. Maga a modell 2005 márciusában debütált és már kapható volt mind magyarországon mind szlovákiában (ha nem tévedek). Lehetséges hogy a korai rendelési idő miatt még nem álltak rendelkezésre az adott nyelvű dokumentumok? (ez talán az importőr kompetenciája az adott országban)
Esetleg vett már valaki idehaza zsír új bömöst amihez német papírok voltak?
Minden megjegyzésnek örülök,
köszönöm
kempelen Elküldve: 2011-03-17 14:15 Legjobb nyári gumik...
Bero írta:
Nem úgy értettem,hogy szar,hiszen ilyen premium márkáknál nagyon nem lehet mellé lőni... A kérdésem az lenne,hogy mennyire hangos és milyen hamar kopik? Írd már le,létszíves a véleményed erről a 01-ről! Köszi!![]()
kempelen Elküldve: 2011-03-17 14:03 Legjobb nyári gumik...
Bero írta:Tyetyi írta:Burns írta:Bero írta: Ti szerintetek melyik a ''jobb'',mit ajánlotok? Dunlop sp sportmaxx vagy Pirelli P7 ? Köszi!
Mindkettő jó....dobjál fel egy pénztKöszi
és a Dunlop sp 01 az nagyon sz.r ?
kempelen Elküldve: 2011-03-17 07:01 Valaki segítsen
Tano írta:Bero írta: Hali! A belső konzolt (ahol a kézifék van, pohártartó),hogy kell kiszedni ? Köszi!
Az oldalán körben benyúlva ki tudod pattintani felfelé. Kis fülek tartják a helyén.
kempelen Elküldve: 2011-03-16 20:48 Valaki segítsen
anubisz írta:Prof írta: hy All
egy idióta kérdés. bi-xenon esetében a belső h7 izzó mire jó ? "normál halogénes lámpa esetében, ugye az a refi"
ezt én se értem bár nem is akartam nagyon utána nézni,bár az enyém xenon, de hogy a BI Xenon miben más? kíváncsi leszek mit írnak.
kempelen Elküldve: 2011-03-16 12:28 Autóvásárlás
bagamery írta:spree írta:spree írta:bagamery írta:tschikosch írta:bagamery írta:tschikosch írta:bagamery írta:Bero írta:bagamery írta: szuper, nagyon köszi, a gyors választ pedig kiemelten
Egy tesztben olvastam, hogy az 1-esbe nem fér be, tehát emiatt volt a félelmem. de megnyugodtam, akkor a 3er lesz a nyertesBero írta:bagamery írta: sziasztok!
Most először járok itt. Szóval, a páromnak vásárolni szeretnék egy E46-os (320d) BMW-t. Mivel nem bírja elviselni a kombikat (az enyémmel sincs megbarátkozva), így csak sedan jöhet számításba. A közeljövőben lesz az esküvőnk, és hamarosan gyerkőcöt is szeretnénk, tehát a kérdésem is ide vonatkozik: be lehet-e szuszakolni az E46 sedan csomagtartójába egy átlagos babakocsit? Remélem igen, mert nem szívesen mondanék le erről a típusról csak emiatt
előre is köszi a válaszokat!
Hali! Nekem ugyan nincs gyerekem még (szerencsére),de nővéremnek van már kettő is és engem szokott néha megkérni,hogy vigyem őket ide-oda stb.. Befér a babakocsi lazán, Nővéremnek ráadásul valami izom nagy hiper-szuper modern csodája van (nem tudom mi értelme
) és az is befért! Tehát a válasz: Igen!
Nagyon szívesen! Majd,ha meglesz a verda feldobhatsz pár képet róla
mindenképpen! egyébként van tipp, hogy mire kell különösen figyelni vásárláskor? 320d, 6 sebességes kézi váltóval (161 Le), széria utolsó darabok közül való a kiszemelt példány.
Nem 150 LE?
nem. a 20d volt 136 LE (98-tól), 150 Le (2001-től) és 161 Le (2004-től) teljesítménnyel (a 161-esből már alig-alig készült, nagyon a legvége volt).
Értem.Esetleg nem tudnád belinkelni ide a kiszemelt autót?
nem, mert nincs fent interneten. de ma-holnap megyek a sráchoz, és kattintok majd néhány fotót róla, azokat majd feltöltöm!
Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem csak én vagyok aki nem hallott még a 161 le-s e46 20d motorváltozatról, emiatt gyanítom, hogy ilyen nincs is.
Az e90/91-es utódnál is teljesen más teljesítmények vannak.(163, 177, 184 le) de meglehet, hogy én vagyok alulinformált.
http://www.bmwinfo.com/23480.html
Mindenesetre a vásárlás előtt ennek kérdezz utána,lehet, hogy cippelve van és amiatt annyi a ló. (bár azzal együtt meg ez kevés lenne)
Nemtom, sok sikert hozzá!
Akarom mondani chippelve...
nem tudom, a szerelőm BMW szaki, ő mondta, hogy így van, és a neten is találtam olyat, ami ezt alátámasztja:
http://www.gyakorikerdesek.hu/...k-meg-136-le
A motor típusjele: M47TU2D20
Mindenesetre az se zavar ha csak 150-es, asszonynak még az is sok
kempelen Elküldve: 2011-03-15 18:11 Valaki segítsen
nickname írta: A térkép olvasós belső világítás, plusz szálait hova kell bekötni ?
kempelen Elküldve: 2011-03-14 18:32 Kardánkereszt
kempelen írta:YELLOW írta:anubisz írta:pneurob írta:anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.
Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.
mondta a szerelő is,hogy még nem is látott ilyet,BMW be.elég szépen szórta ott a rozsdát
speciális hangot ad, mikor tolatok is szinte lépésbe. Tudod mire hasonlott,mint mikor az ember egy kicsit nyikorgó ágyon kefél,és hallani azt a halk monoton nyikorgó hangot,de simán gurul akkor semmi,amint gázt adok hogy rá megy az erő akkor egyből nyomja.de meg rángatta,meg se moccan.
és ha kuplung, vagy lendkerék. hisz akkro van hangja ha nyomaték van az írásod szerint... azért a futóműtartó csatlakozási pontjait nem ártana megnézni, 4 csavar, az a keret amibe a diffi is van.
Ejj, felületes vagy Yellow![]()
A kuplung és a lendkerék a büdös életben nem fog neki elromlani!
Ellenberger annyit megérne hogy kardán leszed (pár csavar és kereszt megnéz, megmozgat) és megnézni hogy be van e rágódva a kereszt. Akkor pedig már ott a csapágy is, így kiderülne melyik a ludas. De addig csak találgatás...
Sajnos bele kell annyi energiát fektetni, hogy megemel, körbenéz, leszed...stb..
kempelen Elküldve: 2011-03-14 18:23 Autóvásárlás
bmw320d4 írta:YELLOW írta: én mentem 116i-vel, de nem volt rossz. amúgy az enyém 1.8-as. pont a minap mondta, egyik simerős 320i 150 lovas, hogy az enyém jobban megy mint az övé. jobban érezni az enyémbe a nyomatékot azt mondja, sokkal jobban süpped. nekem nincs bajom a menetteljsítményével... neked meg ha pici van, úgysem lesz lényeges.
Le kéne állni a drogokkal...
kempelen Elküldve: 2011-03-14 18:17 Kardánkereszt
YELLOW írta:anubisz írta:pneurob írta:anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.
Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.
mondta a szerelő is,hogy még nem is látott ilyet,BMW be.elég szépen szórta ott a rozsdát
speciális hangot ad, mikor tolatok is szinte lépésbe. Tudod mire hasonlott,mint mikor az ember egy kicsit nyikorgó ágyon kefél,és hallani azt a halk monoton nyikorgó hangot,de simán gurul akkor semmi,amint gázt adok hogy rá megy az erő akkor egyből nyomja.de meg rángatta,meg se moccan.
és ha kuplung, vagy lendkerék. hisz akkro van hangja ha nyomaték van az írásod szerint... azért a futóműtartó csatlakozási pontjait nem ártana megnézni, 4 csavar, az a keret amibe a diffi is van.
kempelen Elküldve: 2011-03-12 00:58 ELLOPTÁK!!!
YELLOW írta:Basanyi írta: Az Örs v. térnél ellopták a jobb és a baloldali szélterelőmet.
Ami csak E46-ra jó. Valoszinü,hogy márkatárs volt.
Két hónappal ezelöt pedig a ködlámpáimat.
Szintén csak E46-ra jó.
Törjön el az összes végtagja a kedves márkatársnak.És használja egészségtelenül.
Üdvözlettel: Basanyi
akkor jobb lesz, ha többet nem parkolsz ott...
kempelen Elküldve: 2011-03-11 20:10 Autómata váltó hibakód
SP_323i írta:kempelen írta:
- vezérlés átnézése (szelepek) ha kell csere
Üdv!
Sajnos kérdeznem kell a témában
Ezt kifejtenéd bővebben? Addig ok, hogy olaj le, szűrő ki majd látnom kell a vezérlést, de mitől fogom tudni, hogy cserés e egy szelep vagy sem?
Amúgy erről van szó???
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=15
előzmény:
Szerdán megkaptam a kis fogaskereket a műszerfalrasajnos nem tudtam egyből leállni, mert az M1-M7 bevezetőre felhajtva jött a hiba. Minden esetre az újra boot-olás segített és rendben haza tudtam menni. Tegnap voltam szerelőnél ahol kiolvastuk a hibakódot. A 3-as fokozatra regisztrált be, de semmi egyéb leírás nem volt...
Lehetséges, hogy azért érzékelt csúszást a 3-as fokozatban, mert nem tudtam leállni egyből az behajtón: Ha igen, akkor kérdés, hogy miért pakolta magát vészüzemmódba a váltó?
Azóta persze minden rezdülését figyelem a váltónak, mint vmi megszállott
Üdv
SP
kempelen Elküldve: 2011-03-10 19:45 Motorolaj
BarG írta: Hát, ennyi parannoid-skizofrén egyént régen láttam egy rakáson
BarG írta:
Ha jól számolom, már vagy 14-15 olajcserén vagyok túl, kétszer raktam bele Mobil1-et, a többi mind Castrol volt. Már a szagáról felismerem, főleg, mivel mindig megmarad 1 liter, a 2 négyliteres kannából. Én továbbra is ehhez fogom magam tartani. Nektek pedig további jó szórakozást kívánok.
kempelen Elküldve: 2011-03-10 19:41 Motorolaj
hil írta:
Nem szoktam a problémákba ennyire bele bonyolódni, egyszerűen nincs időm rá. Mindez most és itt csupán azért volt, mert a napokban írta valaki (már nem tudom ki volt, nem is érdekel annyira, hogy vissza keressem, de biztosan magára ismer), hogy jó áron vett Castrolt. Csak , hogy tudja, mire számíthat a jó áron vett olajjal. Több szót már nem érdemel az egész, és igen, Kempelen, Te fogalmaztad meg jól: " a jó minőségű termékek soha nem az akciós/olcsó polcon találhatók"