kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2011-03-03 20:04 Szívócsonk-pillangószelep

tschikosch írta:
Nem vettem észre semmi lényeges különbséget.Majd beviszem az egyik pillangót,mutiba.



Helyes. Nem is nagyon fogsz...

kempelen Elküldve: 2011-03-03 19:59 Autóvásárlás

zoliika írta:
kempelen írta:
zoliika írta:

Várok persze és tényleg köszi neked is!


Igazán nincs mit!

2004 július 1.

jah és német piacra készült





Hát köszi a pontos infót várom este Attila mit derített ki


Nincs egy hónap különbség az autóink között. (június 4) és az enyéám még EU3, a tiéd már EU4... kék és zöld cimke... Dehát valahol meg kell húzni a határt.

kempelen Elküldve: 2011-03-03 13:09 Autóvásárlás

zoliika írta:

Várok persze és tényleg köszi neked is!


Igazán nincs mit!

2004 július 1.

jah és német piacra készült



kempelen Elküldve: 2011-03-02 23:21 Autóvásárlás

zoliika írta:

A-ha és azt lehet tudni ezek szerint ,hogy milyen napon ill.hányadikán szerelték össze?


Azt is meglehet. Ha van türelmed holnapig, azt is megmondom, ha addig valaki meg nem írja neked...

kempelen Elküldve: 2011-03-02 23:18 Autóvásárlás

m_attila írta: Jó éjt mindenkinek



Már éppen mondani akartam, menj aludni, mert elkésel a postáról holnap

JóCcakát neked is!



kempelen Elküldve: 2011-03-02 23:12 Autóvásárlás

zoliika írta:

Mindegy a lényeg ,hogy szóltál és nagyon köszi és neked is Attila,hogy utánanézel!Akkor most mikor rakták össze hivatalosan az enyémet.......A tied mikori?Egyébként neked olaszból való?


2004 júliusi a tiéd

Az enyém júniusi, német piacról.
Düsseldorfban adták át 2004 június 14.-én, 7 kilométerrel olvasták ki elsőként a kulcsot. Onnantól végig Bad Essenben élte előző életét, míg ide nem került... Az összes kulcsolvasási adat egy és ugyanazon márkakereskedőtől való.

Sok mindent meg lehet tudni vagy lehet következtetni a kulcsolvasási adatokból...



kempelen Elküldve: 2011-03-02 23:07 Autóvásárlás

m_attila írta:

Kempelen, holnap repül az ékszíjtárcsád...de nem le a helyéről.. hanem hozzád.



Szeretettel várom.

kempelen Elküldve: 2011-03-02 23:05 Autóvásárlás

zoliika írta:
kempelen írta:
zoliika írta:
wbaap71040pp252084
köszi!


Sok lesz a szám a végén...


És tényleg Kempelen-nek igaza van "also":WBAAP71040PP25208


Ha nem pp25084, hanem pp25208, akkor én is tévedtem, egy hónappal fiatalabb a tiéd, mint az enyém...

de elsőnek a pp25084-re tippeltem

kempelen Elküldve: 2011-03-02 23:00 Autóvásárlás

zoliika írta:
wbaap71040pp252084
köszi!


Sok lesz a szám a végén...


Inkább csak pp25084....

hónapra pontosan azonos az enyémmel....

kempelen Elküldve: 2011-03-02 14:59 320d Motor

Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...

kempelen Elküldve: 2011-03-02 06:55 320d Motor

Bianconero írta: Ne is mondd..kivert a hidegvíz,hogy miként fogom haza tolni a budaörsi útról. Arról nem is beszélve,hogy tök égő
Neked milyen mélyen kellett a zsebedbe nyúlnod a szivattyú miatt?


Új gázolajszűrővel együtt 40e forintban állt meg. Azóta nem fordult elő újra.

Nos mivel neked coupé-d van, nem tudom merre a szivattyú és a szűrő, de szűrőt mindenképpen cseréld ki, amikor beteszed a másik szivattyút.

kempelen Elküldve: 2011-03-01 23:55 320d Motor

Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Sajnos nem (csak) a szűrő miatt dobja el magát. Egyszerűen "..zarok" ezek a szivattyúk.
Ha minden nap szűrőt cserélnél, akkor is tönkremehet a szivattyú és annyi...


Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Mintha csak én írtam volna két évvel ezelött...
Szar is volt így anno hazajönnöm Komáromból...éppen hogy beestem itthon az udvarra.
Aztán amikor a szivattyú ki lett cserélve, mintha mi sem történt volna...

Lassan kezd az a kényszerképzetem támadni, hogy régen a megszakítós trabanthoz megszakítót és csavarhúzót kellett az autóban tartani, most pedig két bilincset, 8-as kulcsot, a gyári emelőt és egy tartalék szivattyút... (touring)

kempelen Elküldve: 2011-02-27 10:30 Szívócsonk-pillangószelep

tschikosch írta:

Én azt hittem,kétfajta dugó átmérővel rendelkezik:




Jogos a feltételezés, én a már említett oldalra tudok hivatkozni, ott 45 és 55 milliméterben adják meg a kétfajta típust. Ezek a rögzítőcsavarok közötti méretek. Arról nem szólnak, hogy a dugó átmérője a két esetben változik-e. ott is hivatkoznak méretbeli különbségre 2004-től, de eddig én még csak a kisebbiket láttam 320d-ben.
Ezért jobb megnézni...



kempelen Elküldve: 2011-02-27 07:34 Szívócsonk-pillangószelep

tschikosch írta:

Sziasztok!

Mivel Miki mondta,hogy ha kifejezetten ez a kérésem,akkor nem szívesen,de megcsinálja a dugózást,csak kerítsek dugókat,és senki nem tudta megmondani,hogy melyik kell bele,így kiszedtem őket.Most már tudom,hogy 22mm-es.
Amikor kint volt a kezemben,akkor gondoltam arra,hogy a pillangószelep alapján,egy tisztességes esztergányos simán megcsinázza aluból.
22 mm-es a lik,ahová kerül az egész,ahova az O-gyűrű megy,az 16-os,kerítettem 16x3.5-es O-gyűrűket,várom,hogy kész legyen.



Most már nem oszt, nem szoroz a téma szempontjából de a különböző méretek, nem a dugó átmérőjénél adódnak. Az mindegyiknél egyforma. A különbség a dugót tartó két kis torx csavar egymáshoz viszonyított távolságából ered. Az egyik 45mm, a másik 55mm. Bármelyik dugót be tudnád tenni a másik helyére, de a baj ott van, hogy ha nem stimmel a lefogató két kis csavar furatainak a távolsága, akkor nem tudnád hová rögzíteni a dugókat...

Ez csak információ jelleggel...

kempelen Elküldve: 2011-02-26 07:26 Legjobb nyári gumik...

Mokkanat írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:

Achtung achtung!
Buli lesz gumi ügyben figyeljetek fórumlakók!Kezdődik Apa KEZDŐDIK



nem lesz itt semmijen buli... Te ezért regisztráltál? kárörvendő egy egyén lehetsz. ha ilyen igényeid vannak, akkor ajánlom a videó megosztókat, azon belűl a maúnika sóót.
úgy örülsz ennek a témának, mint majom a farkának. szerintem nyugodj le, mert semmilyen fight nem lesz. részemről legalábbis.


Kárörvendő meg mónika show?Menj Te a büdös picsába nem tudtam,hogy ennyire nincs humorod tényleg egy tudálékos okoskodó gyökér vagy ahogy állítják a többiek itt a fórumon!Rajtad röhög mindenki mikor feljön témában a GUMI!Meg akarod győzni a többieket,hogy vegyenek "astrát mert a bmw nem jó"!


No comment...

1. Nem nézlek le, mert e46-od van! Tévedtem ne haragudj 1796 cm3 nem 1.6-os!
2. Az arcom nagy volt akkor is mikor Rönóm meg Fiátom vót!
3. Az e46 és az e90 futóműve nem azonos csak kb. 75%-ban, így az infód nem egész pontos.
4,5,6-os ponthoz no comment