kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2010-06-28 17:53 Kavics felverõdés

Woockie írta: Hogy ontopic is legyen: kepzeld, eszrevettem a szelvedomon egy kavicsfelverodest.


Kívülről vagy belülről?

kempelen Elküldve: 2010-06-28 17:42 Kavics felverõdés

YELLOW írta: ........ a kommentjeimet. és mivel sokszor hasznosnak érzem magam a fórumon, mégha mások más érzéseket is akarnak bennem ébreszteni, nem szököm meg! én így szeretlek benneteket!



Nem kell megszökni, de tudod mit jelent az, hogy:

"Sok beszédnek sok az alja!"

????
Azt hiszem nálam ezzel szakadt el a cérna ma, mert felmerült volna bennem a gondolat, hogy belülről ki lehet-e piszkálni azt a vackot, akkor megvárom míg az autóm közelében vagyok (hiszen nem egy sürgős szemműtétről van szó) felnyitom az elejét, alánézek és a homlokomra csapok, hogy uramatyám hát ezt nem lehet...

Szóval ennyi. Nem kell mindig dumálni. De ha nem tudsz leállni én nem bánom. Viszont számíts arra, hogy mindig lesz valaki akinél erre elszakad a cérna. Másrészről pedig kell valami üde színfolt ebbe a fórumba is, az igaz... Hát te az vagy Yellow!

kempelen Elküldve: 2010-06-28 17:28 Kavics felverõdés

YELLOW írta:

erer hívnám fel az igen nagy figyelmed:
"csak kérdezem: ha ki van nyitva a mocitető...."
ha jól látom az szerepel, hogy kérdezem! ergó nem állítottam, hanem kérdeztem.


Nem volt nehéz előre látni a jövőbe - pedig nem vagyok Dr Emmett Brown - hogy erre fogsz hivatkozni. Ez így még szánalmasabb, mintha nem szóltál volna. Nem csak itt, hanem jónéhány topikba mindig erre hivatkozol, ha árnyékra vetődsz, hogy te semmit nem állítasz. Hát ez az! Soha semmire nem tudsz érdemben nyilatkozni. Annál jobban tudsz ködösíteni, félremagarázni, satöbbi, mindezt a te ártatlan gyermeki jóindulatodra hivatkozva...

Az ominózus hozzászólásodat példaként ahhoz tudnám hasonlítani, mintha valaki azt mondta volna: "Vajon az E46-ban beköpheti e gyertyát a tizenkettedik hengerben a motor?" Ugyanis nagyjából ennyi erőfeszítés kell mindazt megtudni, amit te csak sejtettél.
Mivel nem kell mindenhez szétberháni a motort és levenni a hengerfejet, azért méltán elvárható lenne - ha annyiról van csak szó, hogy megemeld a motorháztetőt és alánézz - hogy nem kezdesz elötte sejtésekbe bocsátkozni és nem pörgeted csak azért a számlálót, hogy mondjál valamit. Nem ég le az országháza attól ha nem jelenik meg félóránként valami ostobaság a szárnayid alól...

Ne hivatkozz a társalgásra. A fórum azért van, hogy értelmesen társalogva beszélgessünk, ha van téma. Engem az nem érdekel, ha más fórumokban ennél 20-30x több hozzászólásod van, mert ez itt nem a velvet.hu, hanem egy (most már) átfogó bmw fórum és nincs szükség arra, hogy a hülyeség ragadós legyen. Persze tévedni emberi dolog. Én is hibáztam már sokszor és valószínű fogok is. De azért nem beszélek félre, hogy utána magyarázzam, hogy csak a szám járt...

Nem kell kérni senkitől hogy korlátozzon, ha ezt saját magadban nem tudod elrendezni...









kempelen Elküldve: 2010-06-28 16:29 Kavics felverõdés

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

csak kérdezem: ha ki van nyitva a mocitető, akkor lehet látni, hogy megy be az embléma. nem egyszerűbb lenne belülről neki esni? a két tüskét birizgálva, kinyomni?



JUST DO IT!





mi lenne ha elmondanád az okát, hogy úgy miért nem jó? valami rémlik de nem tudom ezzel kapcsolatban-e.



Mi lenne, ha felnyitnád azt a kibaszott motorháztetőt és megnéznéd magad?

Ha valami csak rémlik nem szükséges teljesen feleslegesen és értelmetlenül hozzászolnod csak azért hogy ismét növekedjen a hozzászólásaid száma...
Sőt, addig abszolut felesleges ehhez hasonlót mondanod, míg azt sem tudod mi van a motorháztető alatt...
Ergo végképp teljesen felesleges úgy hozzászólnod valamihez, hogy neked is ilyen autód van... ha pedig azzal mentegetőznél, hogy te csak sejteted amit mondasz, akkor ne szólj míg sejtesz valamit, hanem nézdd meg!

Végső következtetés: csak azért jár a szád, hogy a számláló peregjen a nickneved alatt, ami aztán jóérzésű emberekben néha kivágja a biztosítékot. Én sem pofázom minden nap, sőt van amikor hetekig nem szólok, mert ez itt nem Magdi anyus fan klub, hanem bmw fórum. Nem érdekel ha kibasz az egész fórumról Robinson, de csak nekem tűnt fel eddig, hogy mindenbe belekotyogsz teljesen értelmetlenül, hogy peregjen a számláló?

Szóval nyisd fel és nézdd meg magad, azonnal rá fogsz jönni!

kempelen Elküldve: 2010-06-28 16:04 Kavics felverõdés

YELLOW írta:

csak kérdezem: ha ki van nyitva a mocitető, akkor lehet látni, hogy megy be az embléma. nem egyszerűbb lenne belülről neki esni? a két tüskét birizgálva, kinyomni?



JUST DO IT!



kempelen Elküldve: 2010-06-27 18:56 Elsõ lábtérháló (Front floor parcel net)

Tettem egyet hátra is, hátha kell mindenféle apróságoknak.

A képen a háló nem laza, csak enyhén hajlik az ív a cd tár tartó fedelén...

[img=http://s2.postimage.org/1CGNS.jpg]

kempelen Elküldve: 2010-06-27 18:29 izzítógyertya

JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:





Az én 20d-mben 2005 szeptemberében lett kicserélve a 4 gyertya, természetesen Bosch-ra, és a mai napig jó mind a 4. Azóta mentem vele több mint 300.000 km-t...


Így még nyugodtabb vagyok.Azt hiszem a kérdés el van döntve.


Szerintem pedig vegyél bele gyárit!

Nah, jó ez csak hangulatkeltés céljából írtam. Vegyél amit kapsz és ami tetszik a pénztárcádnak. Olyan túl rossz nem lehet egyik sem.

Kivételnél nagyon óvatosan, nehogy beleszakítsd!

kempelen Elküldve: 2010-06-25 15:08 izzítógyertya

JanoE46 írta: Sziasztok!Készülök izzítógyertyát venni.Mit ajánlotok melyik fajtát vegyem?Diag szerint 3kuka.Valamint az lenne a kérdésem még,hogy hogy lehet kimérni,hogy egyáltalán rossz-e?Vagy hogy az izzító elektronika rossz.Mert egyébként simán indul az autó,semmi baja,nem is füstöl,alapjáraton viszont elég büdös,de ez mondjuk más 320d-nél is ilyen,amit eddig láttam,hallottam.Ja?Annyi van még,ha ez az izzítógyertya miatt van,hogy hidegen indítás után pár másodpercig picit ingadozik az alapjárat,épp kapkod egyet kettőt,és utána beáll.De mindíg indul simán egyből.Szerintetek?Köszi


A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.



kempelen Elküldve: 2010-06-24 14:58 Valaki segítsen

Hori írta:


30-35öt mentél olajcsere nélkül???



Látom figyelsz!
(nekem is másodszorra esett le)

kempelen Elküldve: 2010-06-22 18:58 Szívócsonk-pillangószelep

SoundkeY írta: Fu......szedetem szet en is akkor.
Hany km volt a motorba ?


Szerény véleményem szerint nem kilométerfüggő, hanem használat, karbantartás, takarítás, állapot függvénye...
Nekem nem volt megindulva a leválás és nem volt lucskos, kokszos a belseje. Viszont azért volt vékony koromréteg rajta és nem akartam megvárni míg elkezdődik a folyamat...

Régebben ellene voltam, hogy bármi gyári cuccot kiszedjek a kocsiból, de bavallom férfiasan ezt meg kell tenni, mert észrevehetetlen normál használatban a hiánya és így kevésbé kell aggódni a motor miatt.


kempelen Elküldve: 2010-06-22 12:03 Szívócsonk-pillangószelep

icee írta: Sziasztok,


Sajnos belefutottam a letoro pillangoszelep problemajaba, motorcsere lesz
Info-t szeretnek kerni tudtok-e meg ilyen "gyermekbetegsegrol", mit erdemes ill muszaj megcsinalni meg, hogy ne fussak bele hasonlo zsebbenyulos mutatvanyba.


Koszi es udv,
icee


Ui: Toresse ki mindenki vagy tartsa tisztan, mert nincs annal rosszabb mikor aztmondja a szaki, hogy komplett motorcsere...


Igazán sajnálom!

Éppen két-három hete dobáltam ki őket és cseréltem ki erre. Nekem nem tetszett, hogy belelőg valami a szívócsőbe, így komplett cseréltem.



kempelen Elküldve: 2010-06-18 19:26 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

bbali81 írta:
No ez nekem se áll össze. Ha az alap 6 hangszórós szetted van (Stereo system)akkor csomagtartóba 1-1 oldalt, első ajtóba mély- magas 2-2, = 6.

Ebben az esetben nincs erősítő a rendszerhez, közvetlen a rádiómodulba van minden bekábelezve legalább is ha jól tudom, de valaki erősítsen meg !

Ha 10 hangszórós (Hifi-system) akkor első ajtóba 3 (mély,közép magas) hátsó ajtóba 1, csomagtartó 1-1. = 10

Ha Harman Kardon akkor ugyanez a felállás csak HK hangszórókkal és HK erősítővel.

Hangszórók:
http://www.realoem.com/bmw/par...&fg=20

Ha lenne erősítőd:
http://www.realoem.com/bmw/par...&fg=25

Szerintem a rádiómodul döglött meg


Meg vagy erősítve!
A 16:9-es navihoz nem járt alapból sem a hifi, sem a HK, így lehet 6 hangszórós is, mely közvetlen a rádiómodulból kapja a cuccost.

A többi stimmel.

kempelen Elküldve: 2010-06-18 12:33 N42B18A valami zakatol a motorban

laleeboy írta:
Beszéltem a kereskedővel azt mondta 81000 km van benne vezetett szervízkönyves stb
Mik lehetnek az "árulkodó jelek" ha valami gáz van?



Elkéred az alvázszám utolsó hét karakterét. Nem hiszem hogy ez oly titkos, hogy ne adnák oda. Bemész a helyi márkaképviselethez és kérsz egy kulcsolvasási listát. Tehát nem a szervizelési listát, hanem kulcsolvasásit. Az megjön egy nap alatt, ha szerencséd van még aznap és ott a kezedben egy lista melyen látod majd, hogy annak az autónak mikor melyik kilométernél volt kulcsolvasása. Gondolom nem lesz nehéz következtetést levonni ha nem növekvő sorrendben vannak a megtett kilométerek a listán...

Ha ez nem sikerül, mert mondjuk tulaj kell hozzá, akkor ott Debrecenben kell megkérni...

kempelen Elküldve: 2010-06-04 20:19 Belsõ

Prof írta: Hy All

az lenne a kérdésem hogy a sedan és touring hátso ülés sor menyire különbözik egyméstol és miben


Röviden: nagyon és mindenben.

Hosszabban: Mivel más a karosszária kialakítása ott hátul ezért más a formája, csatlakozása, alakja is kissé....stb stb...

kempelen Elküldve: 2010-06-02 20:10 320d Motor

BarG írta:
kempelen írta:
bmw320 írta:
kempelen írta:
BarG írta:
kempelen írta: Urak!

Megtudná valaki mondani, hogy ezen a linken látható pillangószelep dugó közül melyik lehet a 320d-jé? A kicsi vagy a nagy? Nos a lényeg az, hogy az írás szerint 2004-ig a kicsi és 2004-től a nagy kell. Az én autóm 2004 juniusban készült, így most ez még az -ig vagy már a -tól???

Ezért nem igazán szedném le a szívócsövet addig...

Asszem már valaki kérdezett itt ilyet régebben...


Igen, én kérdeztem ilyet, de az erre alakult szaktopikban. Senki se volt hajlandó válaszolni a kérdésemre.
Nekem a nagyobbik kellett.
Vettem kicsit, nagyot, a szerelő átvette a maradékot


Köszi BarG!

Vettem ma egy szívócsövet Kasza Iminél egy szintén 2004-es 320d-ből. Azon a kissebbik 45mm széles flepni van. Közben megrendeltem ezt a dugót is, ha megjön akkor már ezzel a másik 2004-es szívócsővel rakom vissza, bár azt hiszem legutóbb amikor kivettem az eredetit az is kicsi volt.
Kérdeztem Imrét is ezügyben, neki eddig az összes 320d-s szívócső egyforma volt... lehet hogy ez a méret mizéria, csak a hathengeresek kiváltsága??

Közben a neten találtam egy angol topikot, ahol az egyik srác 2008-ban rendelt 320d-hez szívócsövet, már az új cikkszámmal. Mikor megjött neki, a csomagoláson az új csikkszám volt, a szívócsővön még a régi, de már 2007 évvégi gyártás volt és abba is a kissebbik dugó kellett... Szóval attól tartok 320d-nél a kicsi kell és lehet csak a 6 hengernél van különbség... (330d, 525d, 530d)

Azért köszi Barg!


Ez mire is jó??? A pillangószelep be esés ellen véd vagy a kipufogógázt nem engedi a motorba?


Pillangószelep beesés ellen véd.


Mennyibe volt maga a dugó?



40 font kereken a négy darab postával.