kerezsijoc Elküldve: 2011-02-16 20:09 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
kerezsijoc Elküldve: 2011-02-16 20:09 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
kerezsijoc Elküldve: 2011-02-16 18:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
kerezsijoc Elküldve: 2011-02-16 11:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
kerezsijoc Elküldve: 2011-01-13 20:18 E46 320d kombi porlasztócsúcs
harmas írta: Akkor már jó úton jársz: nem húz annyira=nem zabál )
Úgyis azt írtad, hogy túl jól megy.
Egy kicsit használd így..
Ok ha tudsz ajánlani ilyet akkor megkeresem.
Kipróbáltam, hogy lehúztam a levegő hőmérséklet szenzort.Eddig azt tapasztaltam, hogy nem húz annyira mint korábban
kerezsijoc Elküldve: 2011-01-09 20:53 E46 320d kombi porlasztócsúcs
BarG írta:kerezsijoc írta:BarG írta:kerezsijoc írta:BarG írta:harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...kerezsijoc írta:BarG írta:kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is
Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!
Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani
Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!
Bármi ötlet jöhet még!!!!
Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.
A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is
TÚL JÓL MEGY?
Akkor a túl sok üzemanyag esete forog fenn!
- railnyomás szenzor, railnyomás szabályzás, MAP szenzor, üzemanyag hőmérséklet szenzor hibák lehetnek
Néztük az említett szenzorokat mármint telemetrián és minden tökéletesnek néz ki. Üzemanyag hőmérsékletet nem tudok nézni, mert az csak euro4-es motornál van nekem meg 3-asom van én is megvettem a szenzort de nekem nincs helye a kocsin(bocsánat de találtam neki helyet a kesztyűtartóban tökéletesen belefért) én is erre gondoltam először.De amiket említettél azoknak akkor hibaként meg kéne jelennie nem?
Egy dologra gondoltunk még a quantity senzor de ez hol van? mert csak a motorháztetőre mutat minden progi.Egy másik szerelő azt mondta , ha az üzamanyag mennyiség szabályzó (quantity senzor) rossz lenne akkor a railnyomásnál megjelenne hibaként, ezért ezt is elvetettük.
Tipikus hiba: "rádugjuk a gépre, azt majd megmondja, hogy mi a hiba"
Mert egy szenzor meghibásodhat úgy, hogy megszakad - ezt a hibát ki tudja mutatni a hibaolvasás. Ha a railen van 500bar, de a szenzor csak 400barnak látja, ezt nem tudja a hibaolvasás kideríteni, csak akkor, ha a computerben van annyi okosság, hogy a többi adatból kikövetkezteti, hogy az az érték nem lehet jó. Pl az egr dugózást is így következteti ki fejlettebb gépeknél a diagnosztika. Most abból amit leírtál, úgy néz ki, mint amikor egy tuningdobozzal túlhúzzák a gépet. Azt se tudja a diagnosztika direktbe kimutatni, csak okosabb szerelők látják az adatokból, hogy valamilyen adatok nem vágnak össze. Olyan szerelő is akad, aki tudja, hogy milyen terhelésnél milyen adatokat kell látnia, ha ilyen ránézne a gépedre, akkor kitalálhatná, hogy mi nem OK.
kerezsijoc Elküldve: 2011-01-08 15:23 E46 320d kombi porlasztócsúcs
BarG írta:kerezsijoc írta:BarG írta:harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...kerezsijoc írta:BarG írta:kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is
Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!
Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani
Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!
Bármi ötlet jöhet még!!!!
Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.
A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is
TÚL JÓL MEGY?
Akkor a túl sok üzemanyag esete forog fenn!
- railnyomás szenzor, railnyomás szabályzás, MAP szenzor, üzemanyag hőmérséklet szenzor hibák lehetnek
kerezsijoc Elküldve: 2011-01-08 06:27 E46 320d kombi porlasztócsúcs
BarG írta:harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...kerezsijoc írta:BarG írta:kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is
Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!
Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani
Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!
Bármi ötlet jöhet még!!!!
Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.
kerezsijoc Elküldve: 2011-01-07 13:40 E46 320d kombi porlasztócsúcs
BarG írta:kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is
Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!
Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani
kerezsijoc Elküldve: 2011-01-06 22:11 E46 320d kombi porlasztócsúcs
kerezsijoc Elküldve: 2011-01-06 16:50 320d Motor
kerezsijoc Elküldve: 2011-01-06 08:02 E46 320d kombi porlasztócsúcs
BarG írta:kerezsijoc írta:SoundkeY írta:kerezsijoc írta: sziasztok!
na sikerült kicseréltetnem a porlasztócsúcsot!
Sajnos nem lehetett felújítani ami benne volt.
Azt mondták, hogy a BMW porlasztócsúcsait ha bedöglött kis eséllyel lehet felújítani.
Holnap lesz felprogramozva a kocsihoz kíváncsi leszek mi fog változni. Majd megírom.
Remélem most már a fogyasztásom jó lesz ha eddig nem írtam akkor most 80nál 10l 150-160nál is 10l ... a gatyám rámegy(ment) reélem.
...remelem nezed meg a forumot, valtozott vmit a verda ?
Rég írtam ide !Tehát azóta sokminden változott a fogyasztásom is . Nemrég mind a 4 porlasztó cserélve lett és felprogramozva is !
Ennek örömére sikerült elérni, hogy a fogyasztásom 10l-ről 13-14 nőtt most már senki sem tud semmit hogy mi lehet a baja azt ajánlják adjam el a francba. Most motorvezérlőt keresek hozzá talán megoldja a baját
Nem kéne már egy hozzáértőt keríteni?!
Valaki olyat, aki vagy menet közben nézi az élő adatokat és látja, hogy mi a gáz, vagy teljesítménymérő padon szintén élőadatokat olvas és érti is amit lát?
kerezsijoc Elküldve: 2011-01-05 00:56 E46 320d kombi porlasztócsúcs
SoundkeY írta:kerezsijoc írta: sziasztok!
na sikerült kicseréltetnem a porlasztócsúcsot!
Sajnos nem lehetett felújítani ami benne volt.
Azt mondták, hogy a BMW porlasztócsúcsait ha bedöglött kis eséllyel lehet felújítani.
Holnap lesz felprogramozva a kocsihoz kíváncsi leszek mi fog változni. Majd megírom.
Remélem most már a fogyasztásom jó lesz ha eddig nem írtam akkor most 80nál 10l 150-160nál is 10l ... a gatyám rámegy(ment) reélem.
...remelem nezed meg a forumot, valtozott vmit a verda ?
kerezsijoc Elküldve: 2010-07-24 16:15 Chip tuning HÁZILAG kwp 2000+-szal
kerezsijoc Elküldve: 2010-07-24 12:09 Chip tuning HÁZILAG kwp 2000+-szal
kerezsijoc Elküldve: 2010-07-21 06:37 Chip tuning HÁZILAG kwp 2000+-szal