kfodor fórum hozzászólásai

kfodor Elküldve: 2015-11-04 19:03 Turbo

kfodor írta:
kecsurobi írta:
kfodor írta:
szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.


üdv nekem akkor volt ilyen amikor ki kelett cserélve az adagoló újra,és gyári értéken volt.
melegen nem ment a kocsi,de ha újraínditottam akkor ment megint 1 percig.Nekem megnyúlt a lánc,viszábbvet a szerelő az elötöltésen az adagolón.


Voltam diag-on újpesten az M3BOX-ban csinálták jeladós porlasztó hibát találtak és ma ki is lett cserélve gyári felújítottra, de a hiba néhány km-múlva ismét előjött. Ugyanaz mint korábban néhány km után turbó letilt. Korábban rendeltem egy inpa kábelt ami tegnap meg is jött, igy gondoltam ránézek mit ír ki hibának és a következő hibát tárolja el amikor nincs turbo:
10 Controller Start-of-injection
Error frequency : 51
Engine speed 1645.00 [1/min]
Einspritzmenge 23.92 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Engine speed 1433.50 [1/min]
Einspritzmenge 13.33 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late Error currently available Error sporadic
Errorcode: 0A D0 33 46 3D C6 9E 3D 22 C6 9E

Hívtam őket, hogy nem oldódott meg a problémám és most azt mondják-tippelik hogy akkor a turbo felujítás kell. Igazuk lenne a hibakód alapján?


Ma délután felkerestem Szoták Dávidot és rögtön a lényegre tapintott, és feltárta a hiba valódi okát.
Köszi Dávid a gyors segítéget és ahogy megbeszéltük keresni foglak.

kfodor Elküldve: 2015-11-03 19:47 Turbo

kecsurobi írta:
kfodor írta:
szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.


üdv nekem akkor volt ilyen amikor ki kelett cserélve az adagoló újra,és gyári értéken volt.
melegen nem ment a kocsi,de ha újraínditottam akkor ment megint 1 percig.Nekem megnyúlt a lánc,viszábbvet a szerelő az elötöltésen az adagolón.


Voltam diag-on újpesten az M3BOX-ban csinálták jeladós porlasztó hibát találtak és ma ki is lett cserélve gyári felújítottra, de a hiba néhány km-múlva ismét előjött. Ugyanaz mint korábban néhány km után turbó letilt. Korábban rendeltem egy inpa kábelt ami tegnap meg is jött, igy gondoltam ránézek mit ír ki hibának és a következő hibát tárolja el amikor nincs turbo:
10 Controller Start-of-injection
Error frequency : 51
Engine speed 1645.00 [1/min]
Einspritzmenge 23.92 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Engine speed 1433.50 [1/min]
Einspritzmenge 13.33 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late Error currently available Error sporadic
Errorcode: 0A D0 33 46 3D C6 9E 3D 22 C6 9E

Hívtam őket, hogy nem oldódott meg a problémám és most azt mondják-tippelik hogy akkor a turbo felujítás kell. Igazuk lenne a hibakód alapján?

kfodor Elküldve: 2015-10-04 19:03 Turbo

szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.

kfodor Elküldve: 2015-10-03 18:37 Turbo

Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.