Sziasztok srácok!
Megvan a kicsike! És fantasztikus...
Elöljáróban mindenkinek köszönöm az ezt megelõzõ segítõ tanácsokat, mind nagy hasznukat vettem a vásárlásnál. Biztos, hogy követtem el hibákat, és bevállaltam kockázatokat, de talán vannak dolgok, amiket jól csináltam. Mindannyiunk és fõleg az utánunk következõk számára most elmesélem a tapasztalataimat.
negativ:
- bevállaltam a nem túl szimpatikus behozó neppert / kereskedõt
- bevállaltam egy kis hitelt
pozitiv (szerintem):
Vásárlás elõtt BMW márkaszervíz (nepper ebben teljesen korrekt volt, mondta, hogy OK, vigyük nyugodtan), ahol ismerõs a müvezetõ + technikai vezetõ. Olyan hozzáállást tapasztaltam, mint még sehol eddig. Nepper gyerek elment az elején a becsekkoláskor, otthagyta nekem a kocsit 2 órára (!!) 3 szerelõ nézte/vizslatta a kocsit 2 órán át, mindenbe bevontak, mindent láttam, megmutattak, és objektívek voltak, pl. árról (hogy megérte-e vagy sem, nem is voltak hajlandóak beszélni). 8e Ft-t fizettem a végén (csak a fizikai külsõ átvizsgálásért, futómû/fék diagnosztika, stb. kellett fizetnem):
0. összes kulcsból olvastak egy km adatot (a mûanyag szervizbõl is olvasnak, abban is van chip) ...ezt pl nem is tudtam
1. külsõ átvizsgálás (szemrevételezés, rétegmérés, futómûdiagnosztika, teljes átnézés, fékbetétek, féktárcsák,stb.) (km reális-e ez alapján)
2. computer (lámpamodul, computeres csatlakozás) (vizsgálat eredetileg asszem 5 rugó) (km-adat)
3. gyári adatbázis lekérés (adatbázis lekérdezése asszem 20 rugo) (alvázszám alapján összes gyári info, motor, szín, váltó, stb, milyen felszereltséggel gördült ki a kocsi, stb.)
Eredmény:
- karc, törésmentes, minden eredeti
- kocsi belseje új érzetû (sehol egy karc, csomagtartó peremeken, küszöbbelépõ mûanyagokon sem, stb)
- 70e km (reális adat)
- szervizkönyv eddigi 4 bejegyzés reális (németországi, kisvárosi tulaj)
- autó újszerû állapotban: kiemelt figyelemmel: szilentblokkok, trapézkarok, lengéscsillapitok, stabilizátorok, stb.)
Meg a szerelok is csodalkoztak, hogy milyen rendben van, mondták, hogy tuti nem pesti utcán futott az auto.
- egy példa: boritas alatt zseblampaval megmutogatta a valtomu, osztomut: MINDEN PORSZARAZ. Mintha uj lenne. Sehol egy mikron olaj. (Mondták, hogy ez normális, láttak már 150e-t ment gépet is ilyen állapotban.)
negatívum:
- könnyebb a pénztárca 3,5-el..
...És nagyon-nagyon megy (igy Suzuki után fõleg) !!..
Sok extra, elektromosan behajtható külsõ tükrök, sport-bõr multikormány, tempomat, gyári mp3 CD-tár, stb. És állmatlan éjszakák egyelõre, amig bele nem kerül még védelem. Ugyhogy hamarosan privátba keresni foglak cbr!
Üdv, és kíváncsian várom a véleményeket / tanácsokat!
kirandulo
...
motor: M47/TÜ (110kw)
Produktionsdatum: 2002.01.11
Erstzulassung: 2002.02.12