kisg325 fórum hozzászólásai

kisg325 Elküldve: 2016-04-23 19:37 Izzítás vezérlõ

lantika írta:
A link neve


Ja,ilyen értelemben már végig néztem,csak az a fránya izzítás hiba,amire nem találtam választ. Így most már tuti mechanikai vizsgálat lesz a vége.

kisg325 Elküldve: 2016-04-22 22:11 Izzítás vezérlõ

lantika írta:
Lehet csinälni INPA-val järo motornäl tesztet,azzal is meg lehet nezni,hogy a 2-ik henger,vagy akär melyik mit mutat.


Fejből megy esetleg,hogy hol találom ezt a tesztet?

kisg325 Elküldve: 2016-04-22 20:56 Izzítás vezérlõ

lantika írta:
Mert nem jo. A 2-ik hengerednek a vezerlese hibäs. Ez lehet egy kontakthiba,vagy käbelszakadäs stb.

A mäsik kerdere välasz: INPA Izzitäs vezerlö teszt nem a müszerfalat teszteli,hanem az izzitäst,gondolom a teszt vegen kiadja a teszt adatait. A müszerfalon nem fogod lätni,hogy teszteli az izzitäst.


Szóval vehetem le a szívósort... mondjuk a vezérlőt is rakhatták volna elérhetőbb helyre.
Jó lesz pepecselni vele,hogy egyáltalán eljut-e a feszültség az izzítógyertyáig,de ahogy az ábra mutatja sajnos nem igazán.

Arra gondoltam,hogy ha szoftveresen be lehet kapcsolni az izzítást,akkor azt ugyanúgy jelzi a műszerfalon,mintha az autó üzemszerűen izzítana,de akkor ez rossz elgondolás volt részemről.

kisg325 Elküldve: 2016-04-22 17:58 Izzítás vezérlõ

Négy izzítógyertya és vezérlő csere után ugyanazt a hibát hozza az autó.
Igaz régen volt a csere,de az autó mindig indult hidegben is és szépen is járt csak most gondoltam,hogy kitörlöm a hibát INPA-val,de újra előjön.
Tegyük fel,hogy minden okés,akkor miért hozhatja fel újra? Valakinek ötlet?

kisg325 Elküldve: 2016-04-22 17:51 Izzítás vezérlõ

Tano írta:
Én a FL előtti verzióról tudok nyilatkozni, annál ilyenkor nem jelzi a műszerfalon.


Oké,akkor a faceliftesnél is ez lehet a helyzet,mert nekem sem jelzi.

kisg325 Elküldve: 2016-04-21 19:22 Izzítás vezérlõ

Sziasztok!

Az OBD fórumban már feltettem a kérdést,de hátha itt olvassa olyan,aki ott nem olvasta.

Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?

kisg325 Elküldve: 2016-04-18 16:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

GNoRbY88 írta:
A kis dobozban szenzor mögött van fűtés része (2. képen láthatod), ami csak valami előmelegítő szerepet tölt be ha jól olvastam valahol. AUC sensor. Klímás topikban több infót találsz róla.

Szétszedtem a dobozkát,bár az info alapján nekem csak az egyik megadott ellenállást lehet kimérni,a másik két lábnál szakadást lehet mérni,rövidzárat meg sehol,pedig a hibakódnál azt írja. Átnézek akkor a klímásba. Köszi!

kisg325 Elküldve: 2016-04-17 20:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?

Illetve van egy 32-es AUC HEATING hibakódom. /Short circuit to ground/ Találkozott már valaki ilyen hibával? Mondjuk,ha lehúzom a szenzor csatiját,akkor is kiírja ugyanezt,plusz mellé még a szakadást is.

kisg325 Elküldve: 2016-04-09 19:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kisg325 írta: Sziasztok!

Remélem nem b@sztok le,mert gondolom már le lett írva kismilliószor,de valaki tudna linkelni egy érthető leírást INPA /6.4.3. full/ telepítéséről K+DCAN USB kábellel WIN10 64-re?
A kábelhez is kell külön driver?
Minden segítséget szívesen vennék és bocs,hogy nem olvasok vissza nem tudom hány oldalt.

Előre is köszi a segítséget,ha valaki megszánna vele.



Megoldódott a dolog,ha érdekel valakit.
Másik BMW Standard Tools (2.12.) kellett hozzá,illetve egy kompatibilitási probléma javítás,majd ezután simán felment az INPA.

kisg325 Elküldve: 2016-04-06 20:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Esteban46 írta:

Kell hozzá driver igen. Én abban tudok segíteni...



Letudom tölteni valahonnan?

kisg325 Elküldve: 2016-04-05 18:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Remélem nem b@sztok le,mert gondolom már le lett írva kismilliószor,de valaki tudna linkelni egy érthető leírást INPA /6.4.3. full/ telepítéséről K+DCAN USB kábellel WIN10 64-re?
A kábelhez is kell külön driver?
Minden segítséget szívesen vennék és bocs,hogy nem olvasok vissza nem tudom hány oldalt.

Előre is köszi a segítséget,ha valaki megszánna vele.

kisg325 Elküldve: 2014-02-22 14:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kisg325 írta: Sziasztok!

Ezt ismeri valaki?

iCarsoft i910


Sziasztok ismét!

Végül megrendeltem a cumót.
Gyorsan le is teszteltem és nem estem tőle hanyatt.
Anno volt egy DSC hibám,ahol az egyik nyomásérzékelő okádott be a főfékhengeren,de összesen 3 hibakód maradt a hibatárolóban. A hiba ki lett javítva és tökéletesen működik a rendszer,azonban ezzel a műszerrel nem tudom kitörölni.
Volt még benne egy EWS hiba,amit egy nem az autóhoz való kulcs okozott,de ezt lehetett törölni. A PDC-m hol jó,hol nem jó,szóval olyan,mint az index ,de erre nem hozott hibát. Lehet még vele nézni 1-2 élő adatot,de összességében nem egy nagy eresztés a kütyü.
Miért vettem? Mert nincs laptopom és nem is szándékozom venni,ergo a gyári szoftverek interface-szel nekem nem megoldható.
Talán hasznos információval szolgáltam eme pár sorral.

kisg325 Elküldve: 2014-01-27 11:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Ezt ismeri valaki?

iCarsoft i910

kisg325 Elküldve: 2013-03-26 22:20 E46 M futómû

Sziasztok!

Fizikai értelemben az E46-os M-Tech-es első lengéscsillapító és a sima verzió között mi a különbség? Csak a lentebb írt rövidebb,más úton dolgozó szár az M-Tech-nél?

Előre is köszi a választ!

kisg325 Elküldve: 2013-03-11 21:03 Üzemanyag fogyasztás

Sziasztok!

Újabb BC-s fogyasztási adat.
Eger-Pest pályán végig GPS szerinti 130 km/h-val /óra szerint 135/ és tempomattal minimális forgalomban 5,5L átlag,ami Pesten felment 6,2-re,majd hazafelé esőben és péntek esti csúcsban cirka 120-as tempóval lement 6-ra. Téli kerekekkel,vagyis 16" és 205/50-es gumikkal. Nekem tetszik,pedig benzines párti voltam... a szívem mélyén azért még mindig az vagyok.



Tudom,hogy nem pontos adatok,de a teli tankot kigyőzi?