kisg325 fórum hozzászólásai

kisg325 Elküldve: 2012-07-15 15:24 Tempomat - utólag?

Sziasztok!

Ma túl estem rajta és beépítettem én is a multigombsort és a hozzá tartozó kábelezést az autómba. Esetemben annyi bökkenő volt a dologban,hogy a gyári kábelszettben /61120016012/ lévő plusz két vékony kábelből /egy fekete és egy kék/ egyik sem stimmelt teljesen a vezérlőegység csatijába. Mivel az enyém CR 320D,így egy fehér színű vezeték kellett volna hozzá,amely végén stimmelt volna a kis kábelvég,legalábbis a következő linkeken fehér kábel szerepel:
Egy pdf. formátumú segítség
Egy Youtube-os segítség
Én a kék színű kábelt használtam fel úgy,hogy a kábelvéget picit megfaragtam turbómaróval és így már belefért a csatlakozóba. Volt rajta egy kis kiálló rész és amiatt nem fért bele. A lényeg,hogy összejött és tökéletesen működik minden!

Így még nem járt senki?

Üdv.

kisg325 Elküldve: 2012-07-15 09:56 Szenzor. Mi ez?? Gyári szám??

kempelen írta: 2004 március előtti e46-okban...

Akkor ez megoldódott,mert az enyém júliusi.
Köszi!

kisg325 Elküldve: 2012-07-14 21:01 Szenzor. Mi ez?? Gyári szám??

jrtom írta: A touringba is volt sízsák,

Mindig tanul valamit az ember. Lehet tényleg emiatt nincs az enyémben szenzor...

kisg325 Elküldve: 2012-07-14 19:42 Szenzor. Mi ez?? Gyári szám??

Sízsák nincs mivel Touring,a mocitető tuti gyári,viszont ködlámpám van. A dobbetét cseréje lehetséges,bár törésmentes az autó,de kábel tutira nincs sehol.

kisg325 Elküldve: 2012-07-14 19:25 Szenzor. Mi ez?? Gyári szám??

Sziasztok!

Igaz van olyan topik is,hogy fűthető ablakspricni,viszont itt már van linkelve kép,amelyen látható a szenzora a spricniknek,így inkább ide írok.
Szóval az autómban fűthető spricnik vannak és vezetékek is mennek rájuk,de a szenzor nincs benne az autómban,a műanyag dobbetéten sincs kivágva a helye /csak kikönnyítve van a műanyag/ és érdekes módon lógó szabad vezeték sincs a környéken.
Ergo az én autóm mégsem fűthető spricnis,csak éppen az ilyen verziókba is belerakták ezeket a fúvókákat? Nekem ez elég érdekesnek hat!
Szerintetek?

Üdv.

kisg325 Elküldve: 2012-07-14 19:13 DSC

Sziasztok!

Köszönöm az infókat! Ma reggel melóba menet még mindig világított mindkét lámpa,de cirka 4 óra állás után haza felé viszont már nem. Itthon egy lengőkar csere után a próba úton viszont megint előjött a hibajelzés.
Hétfőn remélem kitudom olvastatni és akkor mindenképpen megírom,hogy mi a helyzet,remélve ezzel segítek majd másoknak is.

Üdv.

kisg325 Elküldve: 2012-07-13 18:03 DSC

jrtom írta: Szia!
Ha szerencséd van akkor csak kormányszöget kell nullázni


Ezt bármely diaggal meglehet csinálni?

kisg325 Elküldve: 2012-07-13 17:09 DSC

Sziasztok!

Ma hazafelé kigyulladt a két sárga lámpa. /DSC és a kézifék/ Leállítás után eltűnt,de újra vissza jött és azóta folyamatosan világítanak. Azt vágom,hogy most nem működik a rendszer,de van valami típus hiba,ami előszökött fordulni gyakrabban? Természetesen jövőhéten kiolvastatom csak,hogy addig is mire számíthatok?

Előre is köszi a választ!

Üdv.

kisg325 Elküldve: 2012-05-05 11:07 Fékjavítás

Sziasztok!

Nekem is gondom volt a kézifékkel,illetve esetemben cserés volt az összes tárcsa,betét,kézifékpofa és kopásjelző. Még tavaly mindenből ATE-t vettem annyival megspékelve,hogy előre ATE PowerDisc került. Szóval a lényeg,hogy nekem is gyengus volt a kézifék az új cuccokkal is,de ez az én hibámból eredt. Magától értetődne,hogy összerakásnál fullra vissza kell tekerni a kézifék bowdent,beállítani azt a bizonyos menetes utánállítót és csak ezután feszíteni a bowdenen. Én csak minimálisan tekertem vissza a bowdent és volt a baj! Remélem hasznos infó volt valakinek.

Üdv.

kisg325 Elküldve: 2012-03-15 23:21 BMW kulcsok

harmas írta:
Azért ezen gondolkodj el.
1: 40E csináltatsz egy "valamilyen" kulcsot.
2: 45E márkaszervizben rendelnek neked az alvázszámod alapján az eredetivel megegyezőt, ami ugyanazt tudja mint az újkorában a kocsival adott. Valamint felprogramozzák az autóhoz, hogy csak az a két kulcs működjön ami nálad van. Legyen bármennyi is forgalomban belőle= másnál.
Azért az utóbbi megnyugtatóbb.


1: Teljesen gyári "értékű" kulcsot csinálnak
2: Ezt konkrétan hogyan kell érteni,hogy csak az a 2 kulcs fog működni? Más lesz ráprogramozva a meglévő kulcsra vagy valamilyen módon a "forgalomban" lévő kulcs lesz letiltva?

kisg325 Elküldve: 2012-03-15 11:22 BMW kulcsok

YELLOW írta:

magát a benne lévő EEPROM-ot biztos lehet programozni


Pontosan erre lennék kíváncsi,hogy valaki tud-e ilyet,illetve,hogy egyáltalán lehetséges-e újra programozni egy másik kulcsot,ha tényleg EEPROM van benne.

kisg325 Elküldve: 2012-03-15 11:19 BMW kulcsok

InsectKiller írta:

A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Nem,felhívtam őket múltkorában és ha jól tévedek cirka gyári árban /40.000 ft rémlik/ adnak neked egy új minden funkciójában működő kulcsot úgy,hogy te nem adsz nekik semmilyen alapanyagot! Én balga az eredendő kérdésemet elfelejtettem megkérdezni tőlük.

kisg325 Elküldve: 2012-03-15 10:42 BMW kulcsok

YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.

kisg325 Elküldve: 2012-03-15 09:30 BMW kulcsok

Sziasztok!

A rombusz alakú kulcsokról kéne egy kis felhomályosítás.
Lehet hülye a kérdés,de egy adott E46-hoz csak egy teljesen új szűz kulcsot lehet hozzátanítani vagy akár egy használt kulcsot is át lehet programozni egy másik autóhoz,hogy induljon vele?

Előre is köszi a választ!

Üdv. kisg325

kisg325 Elküldve: 2012-02-14 17:37 izzítógyertya

kisg325 írta: Sziasztok!

A mostani nagy hidegekben is indul az autóm /320D 150LE EU4/ ,azonban ahogy olvastam itt a fórumon nekem is csak éppen felvillan az izzítás visszajelzője. Az indítást követően viszont cirka 2-3 másodpercig kicsit egyenetlenül jár,majd kisimul és tartja is a magasabb fordulatszámot,ami fokozatosan szépen le is esik idővel a normál alapjárati fordulatszámra.
Az izzításvezérlőm cserélve volt,ami után nem hozott hibát az izzítás rendszerében. Szóval lehet úgy hibás egy izzítógyertya,hogy még működik csak nem tökéletes,illetve más ötlet a hibajelenségre?

Üdv.


Sziasztok!

Ne tolongjunk a válaszokkal! Szóval elmentem egy újabb kiolvasásra és a 2-es hengerben lévő izzítógyertya a rossz. Ezek szerint a nem régiben megejtett kiolvasás óta tönkrement.

Üdv.