kiskiru fórum hozzászólásai

kiskiru Elküldve: 2020-02-11 17:36 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam nem rossz ötlet
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?


hát nem igazán. de a google segít. mindenképp érdemes először porlasztási képet nézni, mert abból is kiderülhet, meg nyomáspróbázni. egyébként sem árt. célszerű megjelölni is melyik honnan került ki. aztán ugyanoda vissza rakni. főleg, hogy az egyik jeladós porlasztó, az 1-es hengeré.


Esetleg még nem lehet hogy nem pont jelre lett rakva az adagoló?


akár előfordulhat, de akkor nem indulna be... meg eleve rossz lenne. egy ismerősöm járt ilyen motorral nagyon rosszul. mert balfac szerelőkhöz vitte.aztán már végül az adagoló elektronikája is behalt. 2x fizetett adagolósnál, aztán kiderült rosszul rakták vissza. mondjuk voltam ott a szervizben, nekem totál az jött lett nincsenek képben.
de netről még nehezebb mondani valamit. tutti van Kecskemét, Szolnok körül valaki, aki ért a BMW-hez. általános szerelő nem jó, mert mindent kicseréltet. az a gond, hogy nálad alaposan át kellene nézni mindent. nem tudom mennyi a valós km, mennyire lehet ki a motor. én is csak egy tippet mondtam, amit elképzelhetőnek tartok. de nem 100%.



Annyival kiegészül még a tünetegyüttes, hogy néha menet közbe egyszer csak erő elmegy, szép fehéres szürke füstöt ontja magából 0 erő mellet, menet közbe (90-100 km/h) gyújtás le-fel és mintha mi se történ volna füst 0 erő 100%, normális BMW szerelő meg egyse a környéken, ilyenekkel jönnek hogy még nekem kompressziót stb..... Normáliiiiiis?

kiskiru Elküldve: 2020-02-08 23:38 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam nem rossz ötlet
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?


hát nem igazán. de a google segít. mindenképp érdemes először porlasztási képet nézni, mert abból is kiderülhet, meg nyomáspróbázni. egyébként sem árt. célszerű megjelölni is melyik honnan került ki. aztán ugyanoda vissza rakni. főleg, hogy az egyik jeladós porlasztó, az 1-es hengeré.


Esetleg még nem lehet hogy nem pont jelre lett rakva az adagoló?

kiskiru Elküldve: 2020-02-08 20:17 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam nem rossz ötlet
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?

kiskiru Elküldve: 2020-02-08 20:01 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam nem rossz ötlet
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm

kiskiru Elküldve: 2020-02-08 19:32 Mi lehet a baj?

Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help mert már agyvérzést kapok

kiskiru Elküldve: 2019-12-15 18:22 320d Motor

YELLOW írta:
kiskiru írta: Sziasztok
egy kis segítségre lenne szükségem.
320d e46 2001 136le- ről lenne szó menet közbe megállt többet nem indult.
Vásárhelyen kapott egy komplett adagoló felújítást, de azóta sem indul.
adagoló üzemanyagot kap rendesen vezérlés a helyén de nem nyomja át a porlasztót.
porlasztók kiszedve asztalon szépen nyitnak, de ha az adagolón van nem nyomja át, néha napján rendszertelenül véletlen porlaszt egyet, de ennyi, szerintetek merre induljak tovább már mindent megpróbáltam de nem jutok előrébb, delphi-vel hibakód nincs
Szentes környékén segítséget elfogadnék, pénz emberélet nem számít

Lehet hogy az ews szívatna?


nekem ugyanígy járt haverom. sokat rálocsolt, mert valahogy ahol szerelték fel az adagolót, elállították, aztán újra kellett elküldeni, de már nem is tudom hol tart az ügy. de aztán olyan volt, hogy a motorvezérlőt nem lehetett összetanítani az adagolóval, ezt írta. majd leégett az önindító...
mi is azt hittük EWS, de azt hiba tanítottuk újra.



Hmmmmmm nagyon finoman hangzik
Valaki heeeeeeelp

kiskiru Elküldve: 2019-12-15 10:14 320d Motor

Sziasztok
egy kis segítségre lenne szükségem.
320d e46 2001 136le- ről lenne szó menet közbe megállt többet nem indult.
Vásárhelyen kapott egy komplett adagoló felújítást, de azóta sem indul.
adagoló üzemanyagot kap rendesen vezérlés a helyén de nem nyomja át a porlasztót.
porlasztók kiszedve asztalon szépen nyitnak, de ha az adagolón van nem nyomja át, néha napján rendszertelenül véletlen porlaszt egyet, de ennyi, szerintetek merre induljak tovább már mindent megpróbáltam de nem jutok előrébb, delphi-vel hibakód nincs
Szentes környékén segítséget elfogadnék, pénz emberélet nem számít

Lehet hogy az ews szívatna?

kiskiru Elküldve: 2015-11-22 17:55 Hûtõvíz

végül is nem nagy tétel úgy is akartam rendelni mást is, megrendelem mindkettőt és legfeljebb lesz egy tartalék a polcon az egyikböl


thx

kiskiru Elküldve: 2015-11-22 14:04 Hûtõvíz

hil írta:
kiskiru írta:
hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Azért annyira okos nem vagyok
de bmw elött is voltak kocsijaim meg motorjaim, és azokat is karbantartottam, meg szereltem őket

Azért irtam hogy feleslegesen nem cserélem mind kettőt , mert csak a hibásat szeretném, meg persze ha valaki ad választ hogy miert kellene mindkettöt egyszerre akkor természetesen megfogadom-hallgatom a tanácsot, de az nem válasz hogy mindkettőt és kész , mivel speciel semmi köze egymáshoz a kettőnek max annyi hogy a hibás egr termo is okozhat lassú bemelegedést és alasonyabb üzemi hőfokot.

nem vagyok Autószerelő, de azért szerelgetni szoktam a saját cuccaimat

de úgy látom a segítő készség helyett it nagyobb az arc
továbbá kérdezem a segítőkészektől hogy melyik utángyártó cég termékeivel vagytok megelégedve

üdv

mivel a kocsit most vettem nyilván még lesz bőven kérdésem mire kijavítja az amber az apróságokat

Szia!
A Fórumtársak ezt arra értették, hogy mint ismert, az öngyújtósokban 2 termosztát van. Többen is úgy gondolták, hogy csak a rosszt cserélik. Igen ám, de melyik a rossz? Ezt még senki sem tudta egyértelműen megállapítani. Kicserélte az egyiket (random, hogy melyiket, vagy logikai levezetés alapján), aztán a másikat is cserélve állt helyre a rend.
Itt nem a segítőkészség hiányáról szól a történet, hanem a gyakorlati tapasztalatok alapján válaszoltak kérdésedre, Neked megspórolva a felesleges szerelgetést, boltba menést. De ha visszaolvasnál (elég sokat kell) Magad is belátnád, hogy miért ajánlották mindkettő cseréjét.
bye:hil



köszönöm a levezetést
remélem van polcon itt a környéken egy egr thermoszát mert akkor csak le kell csekkolni hogy az alapesetbe zárt e vagy nyitott, aztán összehasonlitani a sajáttal

kiskiru Elküldve: 2015-11-22 13:05 Hûtõvíz

hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Azért annyira okos nem vagyok
de bmw elött is voltak kocsijaim meg motorjaim, és azokat is karbantartottam, meg szereltem őket

Azért irtam hogy feleslegesen nem cserélem mind kettőt , mert csak a hibásat szeretném, meg persze ha valaki ad választ hogy miert kellene mindkettöt egyszerre akkor természetesen megfogadom-hallgatom a tanácsot, de az nem válasz hogy mindkettőt és kész , mivel speciel semmi köze egymáshoz a kettőnek max annyi hogy a hibás egr termo is okozhat lassú bemelegedést és alasonyabb üzemi hőfokot.

nem vagyok Autószerelő, de azért szerelgetni szoktam a saját cuccaimat

de úgy látom a segítő készség helyett it nagyobb az arc
továbbá kérdezem a segítőkészektől hogy melyik utángyártó cég termékeivel vagytok megelégedve

üdv

mivel a kocsit most vettem nyilván még lesz bőven kérdésem mire kijavítja az amber az apróságokat

kiskiru Elküldve: 2015-11-22 09:23 Hûtõvíz

szotakdavid írta:
kiskiru írta:
southboy írta:
asbi írta:
southboy írta: Sziasztok. Ismételten egy gond nem megy fel a hőfokom légtelenítettem minden de 25-Km után is ezt a hőfokot mutatja meleget ad nem kurutyól a szellőzőből semmi nem hiszem hogy levegős lenne van valakinek ötlete ?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Termosztátok rendben vannak?


Azt hogy tudom ellenőrizni hogy rendben van e vagy nem ?


Nálam is ugyan ez a helyzet ha fel is megy üzemire, utána lassú tempónál visszahűl oda mint nálad, szóval termosztát, jövő héten csere, csak melyiket


Mind a kettőt cseréld.


Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire

viszont abba segíthetnétek hogy melyik utángyártó céget preferáltok?
mert most váltottam márkát és ezek közül nem sokat ismerek


kiskiru Elküldve: 2015-11-21 14:22 Hûtõvíz

southboy írta:
asbi írta:
southboy írta: Sziasztok. Ismételten egy gond nem megy fel a hőfokom légtelenítettem minden de 25-Km után is ezt a hőfokot mutatja meleget ad nem kurutyól a szellőzőből semmi nem hiszem hogy levegős lenne van valakinek ötlete ?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Termosztátok rendben vannak?


Azt hogy tudom ellenőrizni hogy rendben van e vagy nem ?


Nálam is ugyan ez a helyzet ha fel is megy üzemire, utána lassú tempónál visszahűl oda mint nálad, szóval termosztát, jövő héten csere, csak melyiket